vlad35 Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Dupa cate stiu eu, diferenta de greutate intre hatch si sedan e de vreo 70 de kile. Hatch-ul are putin sub o tona. vlad Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Deci, pana la urma, sa inteleg din toata discutia asta ca merge si 1.2... Link to comment
alx Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 pai daca nu ar merge si ar sta pe loc nu cred ca ar vinde ceva astia de la shevi... cine cumpara o masina care nu se misca? Link to comment
Satori Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 noi iti expunem prouri si contrauri. tu hotarasti. e normal sa consume si 1,2 destul de mult pentru ca este cam la limita putere/greutate si daca iti doresti sa scapi de tramvai apesi destul de tare pe acceleratie. hmmm... nu stiu daca ati inteles ceva, sunt cam obosit. oricum, in mainile unui incepator, pentru care 70 in oras este super speed (eu asa eram) si acceleratiile se fac lent si precaut, 1,2 va scoate consumuri decente. Link to comment
andreib Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Eu am condus acum vreo sapt un Getz de 1.1 si 62 CP si mergea frumusel, nu sport dar cultivat. Avand in vedere ca e cam aceeasi dimensiune ca un Kalos hatchback, 72 CP pe Kalos ar trebui sa fie suficienti pentru un incepator sau pentru o persoana calma care nu isi doreste liniute de la masina. Parerea mea este: GO FOR IT. Daca asta iti doresti cumpara masina, ca nu e scumpa dar sa stii ca nu cred ca e cel mai bine cash ca platesti multe taxe si accize(mai degraba un leasing pe 1-2 ani cu un avans mare si ai si avantajul casco mai ieftin decat pe pers fizica). Link to comment
Satori Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 ai taxa vamala daca o iei cu banii jos. daca nu, ai 20% din taxa vamala. accize nu ai pentru ca motoarele sunt mici. Link to comment
vladm Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Un lucru e clar, o iau in leasing. Mersi de sfaturi Link to comment
Gica Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 valdm, scuze ca am vazut asa tarziu topicul, ca iti spuneam mai de mult... Am mers si cu 1.4 16V si cu 1.2. E drept ca doar putin cu acesta din urma, insa in treptele mai mici, pana intr-a treia se comporta bine, aproape ca cel de 14 16V, apoi, trebuie sa bagi ceva piciorul in ea sa se duca. Mi-s-a parut ca se simt altfel cele 2 motoare, bineinteles cel de 1.4 are rezerva de putere si daca e necesar se infige. Oricum al treilea motor disponibil de 1.4 8V, nu e recomandat la consum, dau ei 10 prin oras, asa ca... Mergi pe 1.2 si vei fi satisfacut zic eu. Andreib, cum nu ai vazut 5 usi, ca eu d-ala am si nu e singur, adica in Bucuresti cred ca 1/4 din totalul de Kalos sunt in 5 usi... poate ca fiecare zona din tara cu specificul ei ? O nelamurire : cum obtine 1.2 SOHC 72 de CP, mi se par cam multi cp pt. cilindreea asta si doar cu 8 V. Pai motorul de 1.4 8V a lui Renault care e si pe gama Dacia are 75 de CP... sau Skoda de 1.4 75 CP si exemplele pot continua... Stie cineva de unde atatia ponei ? Link to comment
alx Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 (edited) Andreib, cum nu ai vazut 5 usi, ca eu d-ala am si nu e singur, adica in Bucuresti cred ca 1/4 din totalul de Kalos sunt in 5 usi... eu nu am vazut decat una sau doua asa ca nu e imposibil ca omu' sa nu-l fi vazut. Edited January 21, 2005 by VAXXi Link to comment
andreib Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Cred ca la noi in Iasi nu prea exista cerere pentru amsinuta deoarece nu exista nici la reprezentanta vreun exemplar. Probabil la noi se foloseste mai mult gandirea romaneasa ,,dom'le da trebe sa aiba portbagaj mare, ce sa fac eu cu o mititica din asta''. Adevarul adevarat este ca lumea pe aici nu prea se orienteaza spre masini mici, ci cat mai mari cu toate ca trficul devine din ce in ce mai haotic. Link to comment
Gica Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 fftopic: Mie imi face placere sa conduc prin Iasi (atat cat il cunosc), oricum e de 100 de ori mai bine decat in Bucuresti si chiar saptamana trecuta am fost pe-acolo, se conduce civilizat (mi se pare mie comparand cu ce-i aici). Singura treaba nasoala e ca dupa 9 seara nu prea mai ai unde sa iei o masa, putina lume pe strada, pare bizar un pic... Link to comment
andreib Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Sa stii ca ai unde sa iei o masa dar de obicei la sf de saptamana e ffff aglomerat peste tot. Cat despre trafic azi imi venea sa cobor sa iau la bataie vreo 2:un mos care m-a facut sa prind de 2 ori rosu la semafor - abia se misca si erau vreo 20 de masini in fundul lui, si un idiot care trece pe rosu pe trecere si cand il claxonez incepe sa mearga mai incet, am turbat si i-am articulat o oglinda peste fund de a sarit ca ars ). Oricum traficul s-a deteriorat mult in ultimii 2 ani in Iasi, mai ales in orele de varf. Chestia cu oglinda am constatat efectul cu fiatul cand din greseala i-am articulat peste cap la unu o oglinda de a vazut stele verzi (daca nu s-a ferit ce sa-i fac, eu l-am claxonat- e bine sa ai masina mare > ). Link to comment
Satori Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 boys, back on the subject, please. daca vreti, despre trafic gasiti topicuri in alta parte. Link to comment
Dr.Medic Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Salutare tuturor! Vladm, cred ca e o alegere buna sa iei Kalos 1.2, il gasesti numai in varianta hatchbk, am un prieten care are si e foarte multumit. A avut ceva probleme cu injectoarele prin toamna, zice-se din cauza benzinei, i-au rezolvat-o imediat la service in garantie si acum merge "laser", vorba lui. Ca si consum cred ca sta bine in oras, unde al meu 1.4DOHC bea cam 11-12l/100km, insa eu merg cu ea numai rece si pe distante mici (dezavantajul cand stai aproape de serviciu si mergi cu masina). Multa bafta! Link to comment
vlad35 Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Pana la urma avem vreun Kalos 1.2 pe forum ? A aflat cineva cat consuma, real, in oras ? multumesc anticipat Link to comment
tolin Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Eu am intrebat taxime-tristii de pe aici (BV) si toti mi-au spus ca in urban 1,2L consuma pana in 8%, iar 1,4L cel putin 9%. La plata in cash, pentru eludarea taxei vamale, dealerul de aici a introdus un leasing pe 12 luni cu un avans de 50-60% din valoarea CIP. Masina costa cam tot atat, dar ai CASCO in pretz. In rest, masinile sunt f.bune si daca mai exista si cate un ghinionist, acesta exista indiferent ce masina isi cumpara. Link to comment
Gica Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Pai hai ca chiar azi am vorbit cu un amic care are un Kalos cu motor de 1.2 (si cu bare negre... ) si mi-a zis ca vara ii ia cam 8 si ceva la suta , iar iarna se duce in 9 sau 9 si un pic. E masina de servici si are vreo 40 000 de km cu ea parca, inainte a mers alt coleg de-al lui cu ea si la revizia de 30 000 daca imi amintesc bine (detaliile astea mi le-a zis mai demult si m-a lasat memoria ) a schimbat caseta de directie si EGR-ul. Nu e prea incantat de ea, dar isi face treaba bine deci defectele nu au incetat sa apara odata cu cresterea nr. de km, ma tot intreaba pe mine daca nevasta-mea e multumita de Kalos... Si ESTE ! Link to comment
danata Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Pana la urma avem vreun Kalos 1.2 pe forum ?A aflat cineva cat consuma, real, in oras ? multumesc anticipat <{POST_SNAPBACK}> Kalos 1.2 luat in octombrie 2004. Initial consumul urban a variat intre 8.4-8.8 Momentan in mod constant imi ia cam 9.7-9.8 l/100 Km in oras. E cam prea departe de cartea tehnica Celor de la service nu prea am ce sa le cer ca nu prea stiu nimic (cel putin de cate ori am fost la Gold&Platin IAsi am plecat in draci!) Le-am spus de vreo doua ori ca imi consuma mai mult si au inceput cu abureli: ca prea multe opriri in oras, benzina euro3 la noi nu corespunde standardelor etc.etc. Stau acum sa ma gandesc daca consumul nu a luat-o razna dupa episoadele in care am fost la service cu ceva probleme cu benzina/injectorul (se aprindea becul martor de culoare galbena)!! Link to comment
Satori Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Oi avea si tu vreo varianta de http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1976 . Si la el masina consuma mai mult decat trebuie! Consumul mare coincide cu folosirea A/C? Link to comment
vlad35 Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Multumesc pentru informatii. Sper ca problemele cu consumul exagerat si cu aprinderea lu' "engine check" sa fie cazuri izolate sau macar ca service-urile sa stie, deja, care e buba si cum se rezolva pentru ca, se pare, pana la urma nevasta-mea va avea un Kalos, 3 usi, 1.2, Rosu, servodirectie, AC, dubu airbag, radioCD, geamuri el, oglinzi el,volan si scaun sofer reglabil, jante 14",etc - 7000 CIP Amanarea lansarii Spark-ului ne-a dat toate planurile peste cap, am luat iar ofertele la puricat si cred ca asta e cea mai buna varianta pentru noi. Doamne Ajuta ! Link to comment
tolin Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Motorul de 1,2L are cuplul maxim la 4400 rpm !!! Cine umbla cu el la turatii de 2000 - 2500 rpm sa nu se planga de consum si/sau injectoare infundate, sigur le va avea. Link to comment
eklart Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Pana la urma avem vreun Kalos 1.2 pe forum ?A aflat cineva cat consuma, real, in oras ? multumesc anticipat 8.67% in oras si 7% mixt Link to comment
alins75 Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Pana acum nu am probleme cu Kalos-ul. (are 17000 km) Consumul este cam mare in oras; aprox. 10% in Timisoara. Extern (pe ultimii 1800 km) am scos o medie de 6.2 - MOL 95 (A/C pornit tot timpul) Acum insa a aparut prima problema.(nu prea mare) Pe drum dupa un plin (plinul il fac pana la click + rotunjire pana la litru), in 300 km indicatorul de benzina a scazut la gol. Zic eu nu se poate sa consume atat. Fac din nou plin. 17 l pana la click: PLIN. Nu sunt eu foarte convins de lucrul asta si bag in continuare pana in buza inca 5l (desi nu este deloc indicat sa faci asa - trebuia sa vad cat intra in rezervor). Indicatorul de benzina insa s-a oprit la 3/4 de unde nu a mai coborat pentru 300km, dupa care a coborat repede la gol (in 30-40km maxim). Concluzia sonda litrometrica trebuie schimbata. Am fost la service pentru sesizare si zilele urmatoare trebuie sa o schimb. In rest probleme cu MIL aprins si cu DTC P0300 nu a avut, desi am auzit la service ca ar fi fost unele cazuri. Link to comment
alinixovici Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Eu am un aveo cu motor 1.2hb. Motorul este da 1.2SOHC (pentru detalii vezi http://en.wikipedia.org/wiki/DOHC#Single_overhead_camshaft) consumul e cam 8-9 in oras (bucuresti). E adevarat ca am prins si zile cu consum 7 dar si zile cu consum 10. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now