DevBreak Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Am facut-o lata Am trecut peste un damb si am agat unu din cele 2 suruburi mari de desubt din treptul rotilor din fata nu stiu exact cum se numeste dar o sa fac poze sa pun. Ideiaia este ca s-a strambat un pic si nu stiu daca afecteaza buna fuctionare. A mai patit cineva asa ceva? Cum ziceam revin cu pozele. Dupa cum se poate observa este aplecat in fata deoarece am lovit can dadeam cu spatele peste denivelare Cum se poate remedia asta? Link to comment
Dj_Dark Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 (edited) Trebuie verificat, ala tine bascula. Probabil este doar surubul stramb si trebuie inlocuit. Da' ai dat bine daca ai reusit sa il indoi, sper sa nu fie nimic mai grav. Edited July 28, 2008 by Dj_Dark Link to comment
Elfu Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 (edited) Poti rezolva pe casco daca ai. Daca nu ai casco faci poze de la fata locului si intentezi proces primariei dar o sa dureze, asta in cazul in care drumul nu era in lucru sau era in lucru si lucrearea nu era semnalizata corespunzator. Daca drumul era in lucru si lucrarea era semnalizata corespunzator n-ai nicio sansa de castig si o faci pe banii tai, la fel cum ai si trecut pe barba ta. Edited July 28, 2008 by Night Elf Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Am dat cu spatele sa ies dintro curte. Cand am intrat am intrat ok cand am iesit... s-a agatat. Pina acuma nu am semnalat probleme (am facut deja vreo 40 km) Sa ma bag la casco pt un nenorcit de surub? Cat poate sa coste? 100 lei fac dosar de casco ca sa ce? Eu vreau sa rezolv problema cat mai repede. Astept sfaturi! Link to comment
Englishman Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 (edited) Ce Casco, dom`ne? schimba surubul si cu asta basta, nu s-a intamplat nimic nasol pe acolo, din cate se vede. Edited July 28, 2008 by EnglishRadux Link to comment
Mircea Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Trebuie inlocuit surubul ala, apoi refacuta geometria. Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 alti bani pt geometrie ... fac Link to comment
Mircea Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Trebe. La cum s-a strambat, 2-3 mm daca s-a deplasat bascula e suficient pentru a afecta geometria. Eu nu pricep cat de tare ai iesit din curtea aia de ai strambat surubul respectiv. Oricum, inainte de a incepe sa-l demontezi, fa-ti o cruce mare, suruburile alea sunt otelite si daca s-a strambat aiurea exista riscul de a se rupe... Link to comment
Elfu Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 (edited) Nu e mai simplu sa iei un PV si sa te duci la service si sa faci totul pe casco, avand in vedere ca masina e noua? Eventual daca iti cere politistul, faci o constatare in service a defectiunilor si te duci pe urma la ei. Tin minte ca la masina veche am avut o problema similara si mi-a zis gaborul ca nu se baga sub masina sa constate avariile. Asa ca m-am dus in service, am facut constatare si apoi m-am dus la politie cu o hartie de la service si am luat anexa 2 la vremea respectiva si am bagat pe casco. Edited July 28, 2008 by Night Elf Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 (edited) Maine merg in service sa schimb ala. Vedem ce trebuie si va anunt. Sper sa nu faca figuri ca am de mers vreo 400 km. Edited July 28, 2008 by DevBreak Link to comment
Elfu Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Stie cineva de acolo ca ai mers tu 400 de km? Azi dimineata s-a intamplat domne` Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Ma gandesc sa nu se rupa in astia 400 km Link to comment
Dj_Dark Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 (edited) Daca vrei repede du-te la magazin, ia-ti surubul si du-te la primul service, autorizat sau nu, n-o sa te coste marea cu sarea. Si geometria e vre-o 60 RON din cate stiu eu. Daca vrei moca fa-o pe casco dar dureaza. PS s-ar putea sa iti trebuiasca si bucsa aia... Edited July 28, 2008 by Dj_Dark Link to comment
Elfu Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 (edited) Dureaza cu o zi mai mult la casco, adica ziua pierduta sa faci constatarea si posibil inca o zi daca nu se msica bine asiguratorul cu acceptul de plata (adica nu stai cu telefoanele pe ei) asta in cazul in care service-ul este agreat de asigurator. Daca service-ul nu e agreat de asigurator, e mai complicat. Edited July 28, 2008 by Night Elf Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 (edited) Bucsa aia pare sa nu fie afectata daca or sa constate ca este necesar sa o schimbe nu o sa zic nu. Nu o sa mai ies cu masina de pe drum asfaltat ! Casco am (full) insa nu as vrea sa apelez la casco pt asta... prefer sa rezolv in service. Casco tin mai tarziu can apropae termin leasing sa schimb parbriz... amortizoare(sper). Edited July 28, 2008 by DevBreak Link to comment
Elfu Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Doar daca te pui cu barosul pe ele. Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Una peste alta... se poate rupe acel surub in urmatorii 400 km ? Daca se poate rupe care sunt riscurile? Link to comment
Dj_Dark Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 E mai complicat. Daca fotografiai toata bascula spuneam mai sigur, asa dau cu presupusul. Daca ti se rupe a zburat roata cu totul asa ca nu te juca. Ala face parte oarecum din structura de rezistenta a masinii si, in mod normal, nu se indoaie asa usor. Incearca sa o rezolvi cat mai repede si pana atunci, fara frane/accelerari bruste. Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Am revenit cu mai multe fotografii sper sa fi surprin ceeace trebuie. Am facut deja 80 km de la incident ... am tras de roti in toate partile ... pare sa nu se miste nik de acolo.. de geometrie nu stiu ce sa zic am lasat volanul liber pe la 80 si nu trage in nici o parte... maine pe la 14 sunt la service... sper sa aibe timp sa schimbe surubul si sa faca geometria Link to comment
Dj_Dark Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 (edited) Nu-mi dau seama sincer, insa pare ceva important. Du-te la service si vezi. Edited July 28, 2008 by Dj_Dark Link to comment
DevBreak Posted July 28, 2008 Author Share Posted July 28, 2008 Am analizat mai atent industria si este prinsa in 4 suruburi sau cel putin atatea sunt vizibile daca unu s-a strambat clar a distribuit forta pe toate. sper sa fie nimic grav(ma gandesc sa nu fie afectat sasiul) Link to comment
closchkutza Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Stai tu linistit ca nu ai dat cu atata forta incat sa afectezi "sasiul". Link to comment
Salex Posted July 28, 2008 Share Posted July 28, 2008 Eu incerc sa mai calmez omul, prea l-ati speriat rau ... Surubul trebuie schimbat cit mai curind, Casco nu merita efortul. Sansele de a se rupe acum sint foarte mici. Sansele de a fi afectat sasiul sint cvasi-nule. Eu sint 99,99% sigur ca geometria nu a fost afectata insa fara a ezita as face o verificare in acest sens. Link to comment
Recommended Posts