Jump to content

Baterie Telecomanda Cheie


Recommended Posts

  • 6 months later...

Hai că mi-am făcut şi eu "update" la baterie, că scăzuse simţitor distanţa de la care mai acţiona.

E vorba de CR1620. Am cumpărat-o de la Vitacom cu 4 lei (mai rămăsese încă una).

Surpriza a fost că am cumpărat o baterie GP (cel puţin conform ambalajului) şi când am desfăcut-o am constatat că e Sony.

Nu m-am supărat aşa tare. :)

Cea din cheie era Panasonic.

Acu' merge... laser!

Link to comment
  • 2 weeks later...
Am desfacut cheia si am incercat sa schimb bateria dar inauntru bateria e bagata intr-o chestie sigilata. A mai schimbat cineva bateria? Cum se face?

Eu nu am gasit baterie deia si caut de 1 an si mai bine.eu stau cu bateria originala.Am impresia ca are un sistem prin care se incarca cand e in contact.Altfel nu vad cum m-ar fi tinut 4 ani aproape.Am cu masina(kalos HB 1.4) 152.000 km

Link to comment

Pai cum sa spui mai asa ceva, cand mai sus scrie clar ce baterie are amarata aia de telecomanda! ? Cum sa gandesti ca se incarca bateria prin cheie? Parca in curent continuu ai nevoie de 2 contacte nu? Unul e limba cheii. Al doilea? Hai mah, ce dracu!

Link to comment

Buey, nu te da la electronice, ca poti sa gresesti :) Nu ar fi imposibil sa faci un sistem prin inductie, de fapt un transformator (folosind limba ca miez) si sa tranferi energie in curent alternativ. De aici si pana la a incarca o baterie care nu ar cere decat un curent minuscul (evident si sa accepte reincarcarea) nu ar fi decat un pas. Ar mai fi de rezolvat interferentele cu sistemul imobilizatorului. Numai ca nu se merita pentru o amarata de baterie :D

Link to comment

E nu merita pe naiba...

 

A mea a mers fara probleme (ma rog, telecomanda alarmei, baterie 12V) mult si bine.

Pana cand, intr-o zi, pur si simplu nu a mai vrut sa mearga. Am incuiat masina, m-am plimbat prin Bricostore vroe jumatate de ora, cand am iesit, n-am mai reusit sa o deschid.

Noroc ca era Carrefour-ul langa, si am gasit baterie la Germanos, ca altfel o cam luam in mana...

 

Ma intreb ce faceam daca mi se intampla pe coclauri. Ca 'da semne inainte', e o chestie, te astepti, dar sa te lase brusc e nasol.

Nu-i vorba, puteam sa ma sui in masina, deconectam goarna, dar ce faceam cu imobilizatorul? Sa stau sa caut releul pe ploaie chiar nu aveam chef.

Edited by ALiCE
Link to comment
Pai cum sa spui mai asa ceva, cand mai sus scrie clar ce baterie are amarata aia de telecomanda! ? Cum sa gandesti ca se incarca bateria prin cheie? Parca in curent continuu ai nevoie de 2 contacte nu? Unul e limba cheii. Al doilea? Hai mah, ce dracu!

Al doilea e wireless bre. :P =))

Link to comment

AB, da bre, in alternativ e posibil. Eu m-am referit la CC.

Alice, vorbeam de bateria din cheie. Asta daca te lasa te lasa, deschizi cu cheia si pa, nicio problema. Bateria din telecomanda alarmei face obiectul altui topic, plus ca aia chiar n-ai cum s-o incarci in mers, nici macar prin inductie!

Link to comment

Baaaaa sinteti belea din orice gasiti sa face subiect de caterinca =)) =)) =)) =)) =))

De aia mi-a placut de voi ENORM :)

On topic:

Ar mai mai fi 2 solutii de incarcat bateria de la cheie:

1. Ca la ceasurile electronice smechere care se incarca daca le misti...

2. Un sistem bazat pe principiul de la lanternele rusesti cu dinam pus pe cheia facuta din 2 elemente care daca le rasucesti (cind pornesti) unul fata de altul sa actioneze un mini-dinam...

Hai cine mai vine cu idei ? :) )

Link to comment
  • 6 years later...
 

×
×
  • Create New...