silviu75 Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Am desfacut cheia si am incercat sa schimb bateria dar inauntru bateria e bagata intr-o chestie sigilata. A mai schimbat cineva bateria? Cum se face? Link to comment
Mircea Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 E o tipla de plastic care are rol de protectie impotriva apei. O dezlipesti frumos si usor, pui bateria noue, o lipesti la loc si gata. Link to comment
silviu75 Posted July 29, 2008 Author Share Posted July 29, 2008 In cazul asta are cinava un manual de aveo la indemana sa imi spuna ce tip de baterie trebuie cumparata pt ca al meu nu stiu unde este iar cheia e pe acasa. Link to comment
rm.popa Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hai că mi-am făcut şi eu "update" la baterie, că scăzuse simţitor distanţa de la care mai acţiona. E vorba de CR1620. Am cumpărat-o de la Vitacom cu 4 lei (mai rămăsese încă una). Surpriza a fost că am cumpărat o baterie GP (cel puţin conform ambalajului) şi când am desfăcut-o am constatat că e Sony. Nu m-am supărat aşa tare. Cea din cheie era Panasonic. Acu' merge... laser! Link to comment
sorrynblue Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Am desfacut cheia si am incercat sa schimb bateria dar inauntru bateria e bagata intr-o chestie sigilata. A mai schimbat cineva bateria? Cum se face? Eu nu am gasit baterie deia si caut de 1 an si mai bine.eu stau cu bateria originala.Am impresia ca are un sistem prin care se incarca cand e in contact.Altfel nu vad cum m-ar fi tinut 4 ani aproape.Am cu masina(kalos HB 1.4) 152.000 km Link to comment
Mircea Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Mai mult! Are un sistem care ajuta motorul la demaraj! Cand o calci tare, puterea din bateria cheii se transmite la electromotor, care se invarte si ala mai tare ca sa creasca demarajul! Uite, intreaba-l pe Google sa vezi cum gasesti: http://www.consumer.philips.com/consumer/r...ceas+CR1620-00B Link to comment
sergiuhusca Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Mircea de ce esti mistocar? Link to comment
Mircea Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Pai cum sa spui mai asa ceva, cand mai sus scrie clar ce baterie are amarata aia de telecomanda! ? Cum sa gandesti ca se incarca bateria prin cheie? Parca in curent continuu ai nevoie de 2 contacte nu? Unul e limba cheii. Al doilea? Hai mah, ce dracu! Link to comment
Abram Burel Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Buey, nu te da la electronice, ca poti sa gresesti Nu ar fi imposibil sa faci un sistem prin inductie, de fapt un transformator (folosind limba ca miez) si sa tranferi energie in curent alternativ. De aici si pana la a incarca o baterie care nu ar cere decat un curent minuscul (evident si sa accepte reincarcarea) nu ar fi decat un pas. Ar mai fi de rezolvat interferentele cu sistemul imobilizatorului. Numai ca nu se merita pentru o amarata de baterie Link to comment
ALiCE Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 (edited) E nu merita pe naiba... A mea a mers fara probleme (ma rog, telecomanda alarmei, baterie 12V) mult si bine. Pana cand, intr-o zi, pur si simplu nu a mai vrut sa mearga. Am incuiat masina, m-am plimbat prin Bricostore vroe jumatate de ora, cand am iesit, n-am mai reusit sa o deschid. Noroc ca era Carrefour-ul langa, si am gasit baterie la Germanos, ca altfel o cam luam in mana... Ma intreb ce faceam daca mi se intampla pe coclauri. Ca 'da semne inainte', e o chestie, te astepti, dar sa te lase brusc e nasol. Nu-i vorba, puteam sa ma sui in masina, deconectam goarna, dar ce faceam cu imobilizatorul? Sa stau sa caut releul pe ploaie chiar nu aveam chef. Edited February 12, 2009 by ALiCE Link to comment
Elfu Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Pai cum sa spui mai asa ceva, cand mai sus scrie clar ce baterie are amarata aia de telecomanda! ? Cum sa gandesti ca se incarca bateria prin cheie? Parca in curent continuu ai nevoie de 2 contacte nu? Unul e limba cheii. Al doilea? Hai mah, ce dracu! Al doilea e wireless bre. Link to comment
Mircea Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 AB, da bre, in alternativ e posibil. Eu m-am referit la CC. Alice, vorbeam de bateria din cheie. Asta daca te lasa te lasa, deschizi cu cheia si pa, nicio problema. Bateria din telecomanda alarmei face obiectul altui topic, plus ca aia chiar n-ai cum s-o incarci in mers, nici macar prin inductie! Link to comment
cris06 Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Scuze de > da' e tare faza cu ce ar putea face bateria din telecomanda! ) Lasand gluma, ma gandesc si eu ca fizica din scoala a fost si e a dracu' pentru multi... Link to comment
lascarica Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Baaaaa sinteti belea din orice gasiti sa face subiect de caterinca De aia mi-a placut de voi ENORM On topic: Ar mai mai fi 2 solutii de incarcat bateria de la cheie: 1. Ca la ceasurile electronice smechere care se incarca daca le misti... 2. Un sistem bazat pe principiul de la lanternele rusesti cu dinam pus pe cheia facuta din 2 elemente care daca le rasucesti (cind pornesti) unul fata de altul sa actioneze un mini-dinam... Hai cine mai vine cu idei ? ) Link to comment
vieri Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Stiti cumva daca bateria CR1620 se poate inlocui cu alta cu alt cod? Am cautat pe la 2 magazine dar nu am gasit 1620. Am gasit total alte coduri. Link to comment
Mircea Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Daca are acelasi voltaj si aceiasi dimensiune, da. Link to comment
vieri Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Am gasit pana la urma CR1620 Varta la 15 lei (cam scump). Cea originala si-a dat duhul dupa 7 ani jumate. Link to comment
VAXXi Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 15 lei (cam scump) ... dupa 7 ani jumate Ti-ai raspuns singur la intrebarea "de ce e scumpa" Link to comment
vieri Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Nu era o intrebare, era o afirmatie. M-am uitat acum la cea veche si era Panasonic. Link to comment
Recommended Posts