Jump to content

Respectam Limitele De Viteza ?


Limitele de viteza  

144 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Radar la 2 noaptea?

Parcă ştiam că nu sunt omologate pentru noapte...

Sau nu e aşa?

 

Cât despre poliţişti "permisivi", mi-aş permite să-i menţionez pe cei greci, care sunt, aş spune, chiar "ignoranţi" cu turiştii.

Link to comment
  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Te ia radaru noaptea ca pe iepuras. Daca este iluminat stradal cat de cat se vede f clar imaginea. Banuiesc ca si gogu polististu tre sa stie cum sa seteze camera.

Link to comment

Sunteti off topic. Te ia, dar nu are voie ;) Nu sunt omologate pentru a lucra noaptea, pe ceata, ploaie, ninspare etc. Daca semnezi procesul verbal, la revedere, daca obiectezi, n-au ce-ti face. Continuam discutia asta in topicul de radare daca vreti.

Link to comment
Cât despre poliţişti "permisivi", mi-aş permite să-i menţionez pe cei greci, care sunt, aş spune, chiar "ignoranţi" cu turiştii.

 

Din cate am auzit NU au cum sa te oblige ( statul grec ma refer ) sa platesti amenda daca nu esti rezident pe teritoriul grec si deci nu se mai obosesc.

Imi povestea cineva ca 100 km/ora in oras la ei e viteza de croaziera.

Link to comment

Pentru Mircea:

 

Acum... in OG 2/2001 care reglementeaza regimul contraventiilor in Romania, se specifica clar ca sanctiunea este proportionala cu fapta savarsita. urmarile ei sau posibilele urmari, si atitudinea contravenientului fata de fapta savarsita. Nu sunt din Politia Rutiera, dar daca as fi si as da de unul ca tine... as avea grija sa te spanzur cat de legal se poate. Ce tura-vura... stii ca aveai viteza, ca ai incalcat legea, si mai ai si gura mare? Ciocu mic si capul intre umeri! Si spera la o sanctiune cat mai mica. Da... daca te opreste si te sanctioneaza pe nedrept... atunci inteleg sa faci gura mare... dar asa...

Si apropo, politistul nu e obligat sa iti dea relatii despre aparatul cu care a inregistrat contraventia. Asta se poate intampla in instanta. Si fii sigur ca si-au luat-o pana acum de la vreo doi ca tine, si in mod sigur si le-au omologat dupa aia.

 

P.S. Anual mor in Romania pe sosele peste 2700 de oameni. Multi merg pe ideea ca lor nu li se poate intampla ceva la viteza mare... Aia care au facut codul rutier au bagat multe prevederi ce noua ni se par stupide, dar ei au incercat sa acopere toate situatiile posibile. Codul este perfectionabil, dar eu unul incerc sa il respect cat pot de mult, si nu din dragoste pentru lege, ci pentru sanatatea mea si a celor din trafic. Asta nu inseamna ca nu sunt supus greselii... Sunt satul de smecherii din trafic, care se cred mari si tari... asta pana ii dau aia de la SMURD cu rascheta jos de pe vreun stalp sau copac. Si Mircea ... fa odata drumul Constanta - Tulcea... Pe marginea drumului, intre cele doua localitati, sunt peste 45 de cruci ale celor care au murit. Unii gandeau ca tine...

Edited by trebor271074
Link to comment
Imi povestea cineva ca 100 km/ora in oras la ei e viteza de croaziera.

Ar fi minunat dacă ai avea şi pe unde...

Deplasările prin ţară se fac pe autostrăzi (deci nem localităţi), iar în oraşe (cel puţin Larissa şi Salonic, unde am fost eu) viteza de croazieră e mai mică decât în Bucureşti...

Oraşele sunt foarte înghesuite şi aglomerate. Deci, ca să fim on-topic, e cam greu să nu respecţi limitele de viteză pe acolo.

Link to comment

Trebor, este ultimul avertisment pe care ti-l dau referitor la limbajul folosit! Nu suntem la piata sau in mahala, iar cioc au ratele!

Pana una-alta, daca tot faci trimitere la reguli, citeste care sunt obligatiile politistului si mai citeste care sunt omologarile radarelor aflate in dotarea politiei rutiere. Si apoi mai vorbim, dupa ce te informezi!

Am permis din 1996 si nu am decat o singura amenda de radar, pe care am recunoscut-o, si nicio alta amenda pentru alta contraventie, un singur accident din vina mea, o tamponare usoara fara urmari si 4 din vina altora, in conditiile in care 4 ani mi i-am petrecut minim 6 ore zilnic la volan. Nu esti in masura sa apreciezi modul in care conduc eu sau altul de aici de pe forum. Ce fericire ca nu esti la Politia Rutiera, pentru ca la mentalitatea pe care o ai ai fi atras multe injuraturi la adresa acestei institutii.

Cat despre ce gandeau cei ce au murit pe sosele, nu cred ca te ocupi cu spiritisme...

 

@all intelegeti ca nu viteza ucide, ci iresponsabilitatea la volan! Unul care merge pe un DN cu 70 in loc de 100 cat ii permite legea, in conditiile in care vremea, soseaua si traficul permit circulatia cu maximum admis, este generator de accidente, intrucat va obliga pe cel ce vrea sa mearga la maximum legal sa depaseasca sau sa faca manevre periculoase. In Romania infrastructura rutiera este aproape de 0, iar dezvoltarea economica aduce indici de trafic ridicat. Aduceti aici "soferul" care merge cu 80 pe A1 sau A2 ca sa nu consume, sau pe cel ce merge cu 40 in sate, sau cu 150, carutele, camioanele obosite, biciclistii si betivii si aveti reteta perfecta pentru circumstante de accidente

Edited by Mircea
Link to comment

Pun pariu ca principala cauza a accidentelor este "neadaptarea vitezei la conditiile de trafic", nu neaparat nerespectarea limitelor de viteza. Eu as incadra aici si dobitocul care se baga intr-o depasire cu 90 la ora pe A2 - nici ala nu depaseste limita. Ar trebui sa ii imput unuia de duminica trecuta doi milimetri de cauciuc si 20% din manopera de schimbare a distributiei iar el sa imi fie recunoscator ca m-am gandit joi sa imi iau cauciucuri noi ca altfel i-l trimiteam pe fi-su care statea in picioare pe bancheta din spate cu capul prin parbriz.

Link to comment

In concluzie majoritatea membrilor de aici de pe forum nu se inghesuie sa respecte regulile de viteza pe sosele, majoritatea injura masinile de radar, majoritatea se innarmeaza cu un detector radar si ciupesc ceva kilometri in plus fata de limita legala.

Asadar, daca sunt eu cretin ca merg cu pana la 100 in localitate si cu pana la 140 in afara, nu inseamna ca si ceilati care merg usor peste sunt la fel. Iar acest sondaj poate fi facut pe majoritatea forumurilor de la noi, rezultatul va fi cam acelasi.

Asta e imaginea politiei in fata conducatorilor auto, si nu poate fi schimbata doar prin discursuri moralizatoare, ci prin fapte. Momentan eu consider o ilegalitate folosirea instant-on-ului, si atata timp cat politia face asta, nu-mi poate cere mie sa fiu corect.

Cand m-au oprit pe dig pentru viteza (in conditiile in care era drumul liber iar eu faceam drumul ala zilnic si il stiam ca in palma), numai nu i-am bagat in aia masii (sa nu fiu bagat la ultraj), zicandu-le verde in fata ca faceau o ilegalitate, si numai nu m-a pufnit rasul cand m-a amenintat tablagiul cu burta ca "o sa-mi faca raport". =))

Si cat de bine m-am simtit o luna mai tarziu cand am vazut masina de radar pe platforma de remorcare, platforma de remorcare ramasa in pana si tractata de un ARO. =))

Edited by laurentziu83
Link to comment

Zmeule, data viitoare du grija ta nu a celuilalt ca nu stiu de ce am impresia ca tu ieseai mai sifonat in caz de impact. ;)

Nu uita ca espero nu sta prea bine la impact.

E foarte bine ca ai evitat, asa si trebuie procedat, nu trebuie sa-ti para rau de anvelope. Nu odata am franat de pe la 170 la 90 si stiu cum e, dar niciodata nu m-a interesat uzura masinii sau ce pateste cel din fata atata timp cat eu si pasagerii de la mine am fost ok.. Nu te poti baza doar pe Airbag-uri sau pe masina ca e mare. Nu stii in ce carlig de remorca nimeresti...

Personal prefer sa ma loveasca cineva in spate decat sa intru eu cu fata in cineva.

Edited by Night Elf
Link to comment

Eu prefer sa fiu eu ala care loveste (nu din punct de vedere legal). Macar mai controlez din lovitura, plus ca am doi metri de capota in care sa se atenueze socul. Oricum, am vazut accident espero fata vs logan spate la viteza la un coleg de-al meu de la munca si, sincer, daca as fi avut de ales as fi vrut sa fiu in espero - spatele loganului a fost facut praf pana la (si in interiorul, bine ca nu era nimeni pe bancheta) habitaclu iar colegul meu din espero a resimtit doar durerea provocata de centura iar masina lui a fost reparata (avea casco dar nu s-a considerat a fi dauna totala) . De Logan nu stiu... Cel mai mult ar fi avut de suferit baiatul de pe bancheta din spate chiar daca masinile ar fi avut avarii minime.

 

PS: Nu mi-a fost de uzura masinii, era doar o estimare a modului cum a trebuit sa franez ca sa nu ii fac aluia intrare in spate. Uzura masinii e ultimul lucru la care ma gandesc cand sunt la volan, vezi avatarul! :D

Link to comment

Neadaptarea vitezei la conditiile (bicilisti,tampiti,carute,tractoare,tiruri,dacii din 70 cu mumii la volan) de mers, poate duce la accidente. Este foarte interpetabila aceasta justificare.

Totul depinde de sofer . Cat de bine cunoaste masina , sau cat de bine se poate adapta la o alta masina, cat si educatia lui in timp n ani de experienta si zeci de mii de km parcursi in diferite conditii, poate chiar sute de mii.

 

Eu unu am aceasta pasiune pentru masini si pentru sportul cu motor si am invatat sa conduc pe genunchii tatalui meu la 8 ani apoi la 12 faceam o bucata de drum intre sate la bunici(drum prin camp practic) singur la volan.

Am avut parte de un instructor foarte bun de la care am invatat lucruri care mi-le amintesc si azi si care le aplic in mod constant.tot timpul invat lucruri noi la volan pe masura ce parcurg kilometri, insa printre multe altele, cea mai importanta mi-se pare o lectie care mi-a dat-o instructorul de vedere de ansamblu si as putea spune si atentie distributiva intr-o oarecare masura. Eu tot timpul privesc cat vad cu ochii pe sosea,uneori pe linii drepte chiar si cativa km, niciodata nu stau cu ochii in rotile din spate ale masinii din fata si tot timpul imii arunc privirea in oglinzile laterale si in retrovizoarea centrala, mi-am facut un reflex din asta. Pot spune ca obiceiurile astea m-au facut sa evit de multe ori situatii potential periculoase pe sosea.

Va spun sincer ca ma ingrozesc si incep sa merg din ce in ce mai incet si constant, cand am masini langa mine , m-au imit cat de ignoranti sunt unii soferi cu vietile lor si ale participantilor la trafic. Azi am stat in spatele unuia mai bine de 2 km de linie dreapta pentru ca nu vroia sa treaca pe dreapta nici macar la blitz si asta nu pentru ca s-a facut al dreaq ci pentru ca vb cu "pitzi" din dreapta si nu observa ca el merge cu 60 si ca are coloana de masini in spate. Abia la un claxon si-a dat seama si s-a mutat pe banda din dreapta.

Si atunci unde sa mai mergi tare ca ti-se duce dreaq media.

Proababil veti spune A1 sau A2 insa nu voi mai merge niciodata la tare de 150 pe autostrada, pentru ca veneam odata foarte repede, in jur de 200 si un pic pe A1 si in dreapta aveam o coloana de 3 tiruri (teoretic merg cu 90km/h) , Din timp am dat flashuri ca sa ma asigur ca ma vad ca vin, era zi , senin, vizibilitate excelenta, am si claxonat cand am ajuns aproape de primul camion, insa cu toate masurile astea se gaseste un tir de bucuresti romania(cel din mijloc) sa iasa in depasirea primului ,probabil cu fix 5 km/h mai mult decat acesta.

Am venit intr-o frana puternica, noroc cu trw ,castrol response si dunlop sport ca altfel intram sub traversa de la remorca, cred ca am franat pana intr-un metru sau 2 de spatele remorcii , asta de la 200km/h , va jur ca n-am strans din b*** niciodata mai tare ca atunci, nici macar pe depasirle de pe defileul oltului sau jiului, cred ca am creponat piele de pe scaun cu buret cu tot.

Deci unde sa fug, n-am unde, ami bine atunci cand am posibilitatea plec cu 1 ora mai devreme si merg linistit ca ma ingrozesc sosele si cand merg cu 70 la ora , dar atunci cand trebuie sa ajung din pct A in pct B repede.

Pacat ca nu avem examinari periodice ale cunostiintelor de baza in sofat sau examinari fizice. Eu unu m-as duce fercit la aceste examinari .

Sunt foarte multi soferi care se urca la volan din joi in pasti si care sunt dezastru pe sosea, fara exercitiu orice notiune se uita, degeaba are scrisa valabilitatea pe permis daca xulescu a condus 50 de km in ultimii 5 ani si vrea sa ajunga cu masina proaspat luata de la tm la ct.

Eu unu as vrea sa vad amendati soferii care merg incet si incurca traficul (stiu ca nu e posibil deoarece la noi nu sunt setate limite inime de viteza decat pe autostrazi si in amite puncte de siguranta nationala) , chiar mi-ar placea sa vad un sofer de duminica tras pe drepata si luat de urechi pentru faptul ca tine o coloana de x masini in spate si care risca sa iasa pe ontrasens ca sa-l poata depasi.

Mai e valabila acea prevedere daca tin eu minte, cu incepatorii care fac accident in primul an sa li-se supende permisul si sa il redoabandeasca dupa ce fac din nou scoala de soferi sau faptul ca la un anumit nr de elevi care au accidente in primul an de soferie sa li-se supende licenta instructorilor auto, ca in fond ei sunt cauza principala a "racerilor " din ziua de azi , mai bine zis din cauza lor incepatorii sunt niste l*be marimea 44.

Vedeam cum acum 2 sapt un tanar cu o masina cu tractiiune spate vrea el sa faca drift si doboara uns emafor peste piciarele unei fete de 12 ani care ultrior a suferit amputare membrelor inferioare. Pai chiar nimeni nu-l intreaba nimic pe instructor, chiar nimeni nu a anumite masuri de inasprie a pedepselor pentru incepatori(ma refer la amenzi si alte masuri luate de rutiera, nu de instantele de judecata). Pustiu ala avea 18 ani si permis de 3 luni de zile, bravo lui,acum are dosar penal si handicapul unei tinere pe constiinta si sunt sigur ca sunt multi ca el, ca tanarul incepator ce-i place viteza insa habar nu are sa controleze o masina, poate doar din tastatura sau din volan cu padele cum avea el la NFS.

Eu unu nu ii iert pe incepatori, tocami ei ar trebui sa cunoasca si sa respecte regulile cu strictete, ca pana in primii 15 mii de km nu pot face aprecieri de genul "aici as putea sa merg mai tare chiar daca e limita de 70".

Nu ii iert, claxon si blitz poate si vr-uns semn daca e si tare in gura.Nici pe mine nu m-au iertat cand eram la inceput pe sosea si tocami d'asta poate imi dadeam seama unde gresesc si unde ii deranjez pe ceilalti.

Acum am vazu ca se poarta incurajarea "lasa-l si pe el ca e incepator, iarta-l" , pai daca-l iert o sa creada ca e acceptabil ce face, pentru ca el oricum n-a invatat legislatia , el a memorat pentru o scurta perioada grilele, pentru ca lui i-a tinut instructorul ambreiajul pana in ultima zi de scoala, pentru ca pe el nu-l intereseaza sa invete sa se intgreze in trafic, el nu citeste de metode de sofat defensive, el stie doar una si buna, ori talpa ca la NFS ori incet ca melcu si mereu pe banda de depasire.

Eu ma multumesc cu faptul , ca userii de pe acest forum poate baga putin la cutiuta, daca nu au deja anumite notiuni, si poate cu 1 2 3 , poate 10 apoi 15 incepem usor usor sa schimbam mentalitatea si modul in care se conduce in romania.

Link to comment
Mai e valabila acea prevedere daca tin eu minte, cu incepatorii care fac accident in primul an sa li-se supende permisul si sa il redoabandeasca dupa ce fac din nou scoala de soferi sau faptul ca la un anumit nr de elevi care au accidente in primul an de soferie sa li-se supende licenta instructorilor auto, ca in fond ei sunt cauza principala a "racerilor " din ziua de azi , mai bine zis din cauza lor incepatorii sunt niste l*be marimea 44.

Nu sint sigur, dar cred ca nu mai e. Asta pentru ca in urma cu niste anisori, am fost pocnit de un incepator care dadea cu spatele ... pina a oprit in aripa mea dreapta fata. Iesea de pe straduta, eu stationam, la un moment dat am inceput sa claxonez insa ... la cei 200km de experienta pe care ii avea la activ, a incurcat pedalele. La Politie a primit o amenda modica si s-a stins totul aici.

 

Eu unu nu ii iert pe incepatori, tocami ei ar trebui sa cunoasca si sa respecte regulile cu strictete, ca pana in primii 15 mii de km nu pot face aprecieri de genul "aici as putea sa merg mai tare chiar daca e limita de 70". Nu ii iert, claxon si blitz poate si vr-uns semn daca e si tare in gura.Nici pe mine nu m-au iertat cand eram la inceput pe sosea si tocami d'asta poate imi dadeam seama unde gresesc si unde ii deranjez pe ceilalti. Acum am vazu ca se poarta incurajarea "lasa-l si pe el ca e incepator, iarta-l" , pai daca-l iert o sa creada ca e acceptabil ce face, pentru ca el oricum n-a invatat legislatia ...

Aici sint partial de acord cu tine. Sint de acord ca un incepator nu are cum sa aiba suficient discernamint pentru a stii cind se poate si cind nu se poate sa ciupeasca putin ... Am si eu aceleasi pretentii de la un incepator ca si de la un conducator auto cu mai multa experienta, mai ales ca partea de teorie ar trebui sa fie mult mai proaspata in cap. Insa nu sint de acord sa-i claxonez sau sa-i dau flashuri nemotivate, tocmai pentru ca e incepator, nu poti stii ce reactii are, nu te poti baza pe singele lui rece.

 

Pustiu ala avea 18 ani si permis de 3 luni de zile, bravo lui,acum are dosar penal si handicapul unei tinere pe constiinta ...

Care constiinta ?????

 

Proababil veti spune A1 sau A2 insa nu voi mai merge niciodata la tare de 150 pe autostrada ... va jur ca n-am strans din b*** niciodata mai tare ca atunci, nici macar pe depasirile de pe defileul oltului sau jiului, cred ca am creponat piele de pe scaun cu buret cu tot.

Deci unde sa fug, n-am unde, mai bine atunci cand am posibilitatea plec cu 1 ora mai devreme si merg linistit ca ma ingrozesc sosele si cand merg cu 70 la ora ...

S-au dus zilele in care mergeam cu 200 pe A1 fara mari emotii (nu exista A2 pe atunci). S-au dus zilele in care faceam 1 ora de la Sibiu la Rm.Valcea sau 3,5 ore de la Sibiu la Bucuresti. Si pe vremea aia aveam o Dacie 1310. Acum prefer si eu varianta a IIa, cea cu plecatul putin mai devreme si mers degajat.

 

... si poate cu 1 2 3 , poate 10 apoi 15 incepem usor usor sa schimbam mentalitatea si modul in care se conduce in romania.

Sint 1000% de acord cu asta, avem nevoie de schimbarea mentalitatii de "Gigi Vijelie" sau "La o parte ca trece io" (in Q7, S, etc). Ce daca e restrictie de viteza, se merge bara la bara in coloana, nu vad nimic in fata ... ma bag eu in depasire ca gasesc un papagal cu o Dacie sau un Matiz sa il arunc in sant atunci cind apare TIRul din fata. Vi se pare cunoscut scenariul ? Mie da ...

Link to comment

Asa !!!

 

Se vede clar ca aici pe forum sunt persoane de tot genul ,si este bine :) !

 

Dupa cum urmeaza : In localitate eu depasesc viteza legala cu 10-15 km/h ,dar nici nu incetinesc daca vad vreun radar ,deoarece nu o data era sa ma pupe unu in fund.

In afara localitati nu ma sfiiesc sa merg si cu 130 km/h sau mai mult ,atunci cand sunt sigur pe mine.Practic acest lucru de cand mi-am vazut permisul in mana

De 24 de ani de cand am permis am avut numai 4 accidente din care o tamponare foarte usoara cauzata de mine (mi s-a facut rau la volan) si 1 accident foarte grav.( prin 2000 eram cu o Raba si s-a infipt unu cu un tico sub mine de m-a rasturnat si din tico si ocupanti nu mai ramasesera nimic -doamne fereste ).

 

In tot acest timp ,foarte rare au fost amenzile cauzate de viteza (in ultimii 2 ani nu am mai avut nici o amenda pe cauza vitezei)

Ieri am primit o amenda de 100 lei pentru ca am iesit pe europeana fara faruri aprinse ,mi-am asumat greseala ,am platit si am zburlit-o :) .

 

Eu nu merg cu viteza pur si simplu din teribilism sau din dorinta de a ajunge mai repede ,ci pur si simplu ma plictisesc daca pastrez aceiasi viteza o bucata de drum ,dar cand vad pe unu ca se crede Schumy ,nu stiu imi vine sa arunc cu ceva dupa el in **** ca astia nu ar merita nici sa atinga vreo masina.

Link to comment

Am votat 2 si 3. De obicei am viteza de croaziera 120 afara si pana in 80 in localitati, evident daca traficul o permite. Nu imi place sa am masini in spate, fata, lateral nu stau sa am si grija lor daca ocolesc o groapa sau cine stie ce situatie neprevazuta intervine (scrum de tigare in bermude...etc.). Mai sunt cazurile in care sar calul rau afara insa repet, daca drumul si traficul o permit. In localitati rar de tot depasesc 80, conditiile de drum, trafic nu-mi permit de obicei sa o fac.

 

Despre restul "problemelor" (marcaje aiurea pe sosea, politisti ...etc) prefer sa discut in topicurile adecvate daca exista.

Link to comment

Recunosc ca nu conduc regulamentar tot timpul (Cel putin legat de viteza). Merg adeseori cu 70-90km/h in sate interminabile de pe drumuri europene si cu 120-130km/h in afara localitatilor.

 

Ceea ce spune Mircea este exact parerea pe care o am si eu: nu viteza in sine este periculoasa ci viteza neadaptata la conditiile de drum/trafic/meteo etc. Factorul 2 ce trebuie accentuat si este o cauza importanta pentru road-rage si accidente este gradul de ,,smecherie'' la volan (din ce in ce mai multi teleportati de la coada vacii in masini de lux, tuciurii, capsunari si indivizi cu ceafa dubla).

Edited by andreib
Link to comment

Am votat 3 si 1. Depinde de noroc si de cat de bine dai din gura in caz ca e sa te opreasca. Si nu sunt deacord cu ideea ca viteza provoaca accidente, din moment ce am facut doar 2 accidente, si la amandoua aveam sub 30 la ora. La viteza, sunt 100% atent. Daca merg incet, merg mai neatent.

Binienteles, vorbesc in cazul in care e adaptata viteza conditiilor de drum, nu sunt sinucigas.

Edited by Venom
Link to comment
Proababil veti spune A1 sau A2 insa nu voi mai merge niciodata la tare de 150 pe autostrada,

E problema ta daca ai ramas cu trauma si nu ti-ai invins teama sa treci de 150, 160-180 e in general o viteza normala de autostrada A1/A2 pentru o masina buna si un sofer bun, nu un pilot. Cred ca stii foarte bine ca la 200 sau 200+ cel ce urmeaza depasit nu realizeaza cat de repede vii, asa ca daca nu ai loc sa depasesti larg, reduci un pic sa te faci bine vazut.

 

Am venit intr-o frana puternica, noroc cu trw ,castrol response si dunlop sport ca altfel intram sub traversa de la remorca, cred ca am franat pana intr-un metru sau 2 de spatele remorcii , asta de la 200km/h , va jur ca n-am strans din b*** niciodata mai tare ca atunci, nici macar pe depasirle de pe defileul oltului sau jiului, cred ca am creponat piele de pe scaun cu buret cu tot.

Pai toata caucioacele de la dunlop se cheama sport (de la sp10 la sport max dintre anvelopele de strada), iar lichidul de frana bun se vede la franare repetata cat face fata, nu la prima, unde si cele mai slabe lichide de frana in principiu fac fata.

 

Eu ma multumesc cu faptul , ca userii de pe acest forum poate baga putin la cutiuta, daca nu au deja anumite notiuni, si poate cu 1 2 3 , poate 10 apoi 15 incepem usor usor sa schimbam mentalitatea si modul in care se conduce in romania.

Imi permit sa te corectez maistre, "unii useri", nu "userii".

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...