EXE Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Salut... am un cielo din 96...si sunt f multumit de ea, de cand ii pun benzina mol98 fp motorul trage mult mai fain si consumul a scazut cam cu 1l la suta. Problema care o am eu este alta. Cand e umezeala afara imi pocane ceva pe la roata din fata stanga (parca de pe acolo se aude zgomotul), cand pun frana sau cad sunt denivelari. ("> Ajutati-ma va rog Link to comment
alin01 Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Si la mine se manifesta la fel, mai ales cind cobor o bordura se aude un zgomot infundat venind de undeva din fata; nu-mi dau seama daca dreapta sau stanga, inclin totusi pentru stanga. Si inca ceva, nu are legatura ca e frig sau cald, uscat sau umezeala. Am schimbat in vara bucsi, pivoti , face la fel - la drum intins nu am nici o problema. Link to comment
ADI. Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 La mine, la cielo din 2002, se aude mai ales pe timp ploios un scarţâit la roata din faţă dreapta la denivelări ,dar mi-e cam silă să mă duc în service. Link to comment
bogdan_o Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Verfica sa ai sigurantele de la placutele de frana la locul lor. O piesa atat de neinsemnata dar cara da mari batai de cap. Link to comment
hellcat Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Si la mine se manifesta la fel, mai ales cind cobor o bordura se aude un zgomot infundat venind de undeva din fata; mda, pb asta vroia s-o semnalez si eu. zgomotul tradus in cuvinte e ceva ca o trosnitura infundata si scurta, un fel de "clanc" si se manifesta (la mine cel putin) cand suspensia efectueaza o destindere (ex.:coborarea unei borduri). suspectez ceva pe la talerul arcului...,pt ca am verificat directia pe elevator si n-au gasit mecanicii nici un joc. Link to comment
expero 16V Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Si la mine la fe3l dar daca a-ti observat nu intotdeauna face.Insa cateodata la o denivelare , la un canal se aude un clanc la o roata pe fata.Am fost la mecanic si mi-a zis ca n-are nimic masina.E nasol ca nu face decat rar si n-ai cum sa-i demonstrezi treaba asta. Asa ca se trece din nou la categoria " asa face toate" Link to comment
cata73 Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 este de la arcuri, se ating spirele intre ele, nu aveti ce sa faceti...boala generala daewoo Link to comment
TYBY Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Cred ca e problema generala cel putin la astea mai noi.Si la mine se aude un soi de zgomot mai ales la coborarea de pe bordura sau la gurile de canal ingropate mai mult in asfalt.Schimbat la 1000 km la Craiova capete de bara (pivotii) si flanse amortizor.Nici-o schimbare!? Link to comment
VAXXi Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 este de la arcuri,se ating spirele intre ele, nu aveti ce sa faceti Se pot îmbrăca arcurile într-o cămaşă cauciucată. Link to comment
EXE Posted January 24, 2005 Author Share Posted January 24, 2005 Daca e de la arcuri, atunci de ce pocneste cand e ud afara?? Daca e de la arcuri, unde oare o fi problema...la contactul cu palierele sau in josul arcului??? Link to comment
Lucman Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Am avut si eu la Tico aceeasi problema, s-a rezolvat dupa ce am schimbat aamortizoarele ... Link to comment
cata73 Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 am si eu la espero aceeasi problema si NU s-a rezolvat dupa ce am schimbat amortizoarele... Link to comment
hellcat Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 confirm si eu ce spune cata73: zgomotul nu a disparut dupa ce am schimbat amortizoarele. oricum regula de baza e ca troncanitul se produce complet aleatoriu. @adrian.sava: nu au legatura conditiile meteo in producerea pocanitului, in speta daca e ud pe jos sau ploua. care stie ce-i cu colierul ala (vezi poza) pt comprimat arcul...?! Link to comment
cata73 Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 eu nu am asa ceva, oricum cred ca troncane si mai tare cu el pentru ca se ating spirele intre ele mult mai usor Link to comment
khhamsin Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Nici eu n-am colierul ala. Poate a uitat chirurgul bisturiul in pacient... Verificati si sigurantzele de la arc (cele care nu-l lasa sa se-nvarta in scaunele lui). Link to comment
expero 16V Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 La mine eprezent colierul cu pricina... Link to comment
hellcat Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 mentionez ca poza nu-i de la masina mea. e de la polonezi. (espero) eu mi-am schimbat arcurile si fata si spate, si nici eu nu am avut colierul ala. eu ma intreb care-o fi rolul lui. mi-e greu sa cred ca e din fabrica. nu cred ca poate fi decat pt coborat garda la sol. @expero: ai colierul asta? si e din fabrica? Link to comment
tolin Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Scurteaza cursa ? Micsoreaza garda la sol ? Ingenios, in orice caz. Link to comment
andreib Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 (edited) Elementary my dear Watson: scurteaza arcul suprapunand doua spire, astfel reduce garda la sol si intareste suspensia(nr mai mic de spire). Edited January 26, 2005 by andreib Link to comment
aztec Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 (edited) da. e pt coborarea garzi la sol, nu ca la dacia sa tai o spira, e mai civilizat si reversibil , si poti testa in felil asta, daca nutzi convine il dai jos. 4 bucati de colier ca ala si ai rezolvat o treaba. nu cred ca intareste ca numarul ramane acelasi, cursa e alta si plaja mai ales ca arcul lucreaza si ca torsiunne, dar se obtine si o mica intarire poate Edited January 26, 2005 by aztec Link to comment
andreib Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Problema este ca se apropie spirele arcului si la denivelari mai mari este posibil sa se atinga intre ele . Daca e slabita cele 2 spire prinse impreuna se lovesc interele si scot un zgomot metalic. Oricum daca incerci sa o scoti iti trebuie presa ca daca nu iti sare intre ochi si poti sa te lovesti tare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now