bogda Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 (edited) De pe 16 iulie sunt posesorul acestei masini chevrolet Aveo hatchback, model 2008. Dupa 800km parcursi pot spune ca in privinta consumului am fost placut surprins. Chiar daca calculatorul nu imi afiseaza o medie a consumului, i-am facut un calcul la un plin si mi-a iesit consum mixt de 5,6- 5,7/100km cu aer conditionat folosit normal si neturata peste 3000 - 3200rpm, dar nici subturata. Finisajul in interior este bun, dar se putea mai bine, cel putin plasticul din spate volan, si jos la picioare. Edited August 6, 2008 by bogda Link to comment
MCojo Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 S-o stapanesti sanatos si la cat mai multi km! Link to comment
tudor2402popescu Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 (edited) Super masina. Arata excelent . Am vrut si eu sa iau aceasta varianta (primul cu aer conditionat din serie ) insa dura cam 1 luna sa il aduca si trecea promotia. Modelul scurt expus cand am luat limuzina mea costa 10400 Euro cu taxe. Si nu aveam atata banet, basca ca era si metalizata. La interior este absolut identica cu aveo sedan din cate vad. Ma atragea in special motorul 16 V de 1,2 care banuiesc ca e ceva mai sprinten si mai agil decat cel de 1,2 8V. Orice ar fi, succes cu noua masina, sa te poate multi km, sa ai grija de ea ca numai asa va avea si ea grija de tine. Sfatul mei ar fi sa iti faci casco cat mai rapid. Sa te bucuri de ea. Inca un sfat: Pe cat posibil plimb-o cat mai mult in afara orasului in perioada de rodaj (pe la munte de ex ca tot sunteti in zona Valea Prahovei) Edited August 7, 2008 by tudor2402popescu Link to comment
mmkelemen Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Sa o stapanesti sanatos si multi Km fara probleme! Link to comment
Lucian M Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 (edited) Km multi fara probleme! Ii sta bine pe rosu, insa trebuie sa o speli des, altfel praful o face sa arate ca matuita. Daca stai la casa (dupa cum observ) ia-ti un turbojet si rezolvi problema Dupa 10 spalari cel mult ti-ai scos banii pe el. Toate cele bune! Si inca ceva: sa nu-i pui huse! Si-i poti scoate pungile de plastic de pe semnalizare si de pe comanda stergator )"> . Edited August 7, 2008 by Lucian M Link to comment
EM!L Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 normal si neturata peste 3000 - 3200rpm, dar nici subturata. Dupa rodaj nu te feri s-o urci mai sus in ture . Sa te bucuri de ea fara probleme Link to comment
tolin Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Dupa care rodaj ? La 800 km a cam trecut ocazia. Link to comment
bogda Posted August 7, 2008 Author Share Posted August 7, 2008 (edited) Multumesc mult pentru sfaturi Stiti unde pot gasi aparatori pentru noroi originale prin Ploiesti sau Bucuresti? La dealer mi s-a spus ca nu au. Edited August 7, 2008 by bogda Link to comment
tolin Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Aparatorile de noroi originale sunt scumpe si fiind rigide se distrug usor la coborari de pe bordura sau pe teren accidentat. Mai bine cauti aparatori universale, mai flexibile, confectionate dintr-un plastic mai moale. Acelea pot fi ajustate usor pentru a se potrivi perfect. Link to comment
Lucian M Posted August 7, 2008 Share Posted August 7, 2008 Nu mai lua toate lucrurile optionale de la dealer, la suprapret. Userul Lao are ce-ti trebuie tie (eu am pe spate, ca pe fata a pus niste jeguri de la un magazin auto si s-au rupt asta iarna). La dealer le gasesti ieeeftin, undeva la peste 70 ron . Link to comment
fry Posted March 10, 2010 Share Posted March 10, 2010 (edited) Heheh parca vad masina mea aici. Difera doar motorizarea si putin interiorul, in rest... vad dublu ). Eu o am din octombrie 2008, are 19.000KM si nu sunt probleme. Ai ales o masina buna. Vezi ca suportul de numar din spate este cam prost, daca auzi cumva un zdranganit in spate cand treci peste obstacole (gropi sau mai stiu eu ce), ala se aude. Se rezolva cu un suport nou sau cu putina ingeniozitate. Sa nu te sfiesti sa mergi mai turat cu ea. O sa vezi ca masina "discuta" cu tine mai frumos peste 3000rpm. O sa ai consum mic si o sa se infiga mai bine daca mergi asa. S-o stapanesti sanatos Edited March 10, 2010 by fry Link to comment
iulianyyy Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Observ ca acest model cu "facelift" are capitonata capota de la motor pe interior.La sedanul meu aceasta nu este prezenta. Link to comment
ches Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 Felicitari pt achizitie, pe afara arata exact ca a cumnata-mii. In plus vad ca tu ai oglinzi electrice vopsite in culoarea caroseriei si probabil inchiderea centralizata cu telecomanda + alte maruntisuri. Si a ei este tot model 2008, luata in noiembrie. Acum are numai 9000km, pt ca este incep[atoare si ii e cam frica sa mearga cu ea. Cu orice ocazie care se iveste mai iau si eu masina la o tura pentru ca este muuuult mai fun de condus decat Nubira sau Lacetti. Zbarnaie motorasul ca apucatul peste 4000 de ture. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now