Jump to content

Lacetti Diesel


Recommended Posts

... Pe mine m-a scos din multe probleme, de-a lungul timpului, scutul.

Cum vrei tu sa-ti pierzi virginitatea cand umbli cu scutul in fata ? Dar la spate ai scut ? Daca nu, fereste-te de Botezatu !

Link to comment
  • 2 weeks later...

Cautand diverse pe net, am dat peste asa ceva: http://www.tachonan.ro/webasto/air/ Am vazut in urma cu ceva timp un x5 dotat cu asa ceva, si era o adevarata placere sa-l folosesti. Iarna programai Webasto sa porneasca cu 20 minute inainte sa pleci tu, iar cand coborai in masina era cald, geamurile erau dezaburite, motorul cald si el. Le-am trimis un mail sa vad cat costa sistemul si instalarea, ca tot vine iarna :D

Link to comment

Pe mine m-a costat 890 ron, Expocar Targoviste, in urma cu un an. Acum au reducere 20%, deci te va costa undeva in jur de 650-700 ron. Atentie la uleiul pe care ti-l pun daca alegi alt service, trebuie sa fie GM 5w30 low ash, pentru motoare diesel cu DPF>

Link to comment

La mine a fost 1180 ron la Radacini (de pe Timisoara). :wallbanger: asta dupa ce am consultat forumul ,cred ca eram beat cand l-am ascultat pe unul care m-a trimis la japcari astia. :spumelagura: . a 2-a revizie facuta acu 1 luna m-a costat aprox 960 ron Expocar Slobozia (reducere 20 %) si m-au anuntat ca a 3-as la 45k.. km , costa cam 2000 ron :shock: . Cred ca arat eu prea bine si sunt dotat cu o moaca predispusa la teapa =))

Link to comment
  • 2 weeks later...
Pe mine m-a costat 890 ron, Expocar Targoviste, in urma cu un an. Acum au reducere 20%, deci te va costa undeva in jur de 650-700 ron. Atentie la uleiul pe care ti-l pun daca alegi alt service, trebuie sa fie GM 5w30 low ash, pentru motoare diesel cu DPF>

De ce trebuie sa-mi puna 5w30 ?? eu ma apropii de 6500 km si sunt in Italia ,adaug intoarcerea inca 2200-2300 km si deja cat mai fac pe aici trebuie sa-mi fac revizia !Voiam sa va intreb uliul nu trebuie sa-l schimb mai inainte de prima revizie ??adica pe la 9000 ?

Link to comment

Uleiul il schimbi la prima revizie, adica 15000 km, impreuna cu filtrul si restul consumabilelor. Poti pune 5w30 sau 5w40, sintetic, long life, clasa ACEA C3, pentru motoare cu dpf.

 

Ieri la revizie am descoperit un calcai al lui Achile la motorul acesta. Ungerea turbinei se face printr-o conducta ce merge de la filtrul de ulei, si continua cu un furtun si apoi iar o conducta pana in turbina. Well, la mine curge ulei in draci pe acolo, solutia aleasa de fabricant, cu un furtun prins cu niste coliere e de-a dreptul tampita... Ca sa nu mai vorbim de fericirea spargerii furtunului respectiv care va fi egala cu distrugerea motorului... Ca totul sa fie si mai misto, accesul la furtunul respectiv se poate face doar dupa demontarea partiala a esapamentului si a unui suport motor...

Urmeaza sa ajung la service in urmatoarele 2 saptamani pentru remediere, operatia in sine durand foarte mult din cauza multelor tampenii de demontat...

Link to comment

Uleiul asta e bun?  

 

 

 

Producator:      ESSO

 

Caracteristici:   Vascozitate: SAE 5W-30 Specificatii: ACEA C2, A5/B5, API SL/CF Aprobari: PSA E02/03-D02/03-N3

 

Detalii:  Uleiul de motor ESSO ULTRON ESP FORMULA P 5W-30 este un ulei sintetic, dezvoltat pentru a prelungi viata motorului si a spori eficienta sistemului de reducere a emisilor.

 

Uleiul de motor ESSO ULTRON ESP  FORMULA P 5W-30 este compatibil cu DPF si convertoarele catalitice.

 

Pret cu TVA: Bidon 5 Litri

 

142.80 Lei 

 

Pret cu TVA: Bidon 1 Litru

 

29.75 Lei

Link to comment

Scuze ca nu m-am explimat mai clar, am citit ce inseamna ACEA C1/C2/C3 si banuiam ca este bun dar mie mi s-a parut ciudat de mic pretul fata de cele date de tine pentru C1 si C3. E producatorul mai slab sau care e faza? Acelasi ulei la Mobil1 l-am gasit la 55RON/litru, 188RON la 5 litri si eram nedumerit

Link to comment

Salutare tuturor,

 

Ma gasesc si eu sa pun o intrebare dupa 2 ani de cand a aparut problema... deci: de cand am cumparat masina (oct 2007) am observat ca atunci cand accelerez un pic mai sanatos masina tremura (altfel totul e ok, motorul merge "rotund"). Am pus asta pe seama faptului ca probabil caroseria nu e suficient de ranforsata pt a face fata vibratiilor unui diesel de 2 litri insa acum stau si ma intreb daca nu cumva ar putea fi totusi ceva mai serios... (volanta? :-? ). Voi ce ziceti? A mai avut sau mai are cineva problema asta?

Multumesc!

Link to comment
Acest lucru se intampla la o anumita turatie sau pe toata plaja de turatii?

 

Se intampla itr-adevar pe toata plaja de turatii; nu am remarcat sa fie o anumita turatie "critica" la atingerea careia sa apara trepidatiile. Pur si simplu cand accelerez mai din scurt, tremura. Deasemenea daca merg cu turatie mare, mai mult sau mai putin constant, totul e OK

Link to comment

Daca e volanta se simt trepidatii pe diferite plaje de turatie, ca sa fii sigur fa urmatorul test, cu motorul pornit in N accelerezi usor si constati pe la ce turatie incepe sa trepideze, daca nu trepideaza la nici o turatie atunci e de la un tampon motor, daca trepideaza pe o anumita plaja de turatie sau la relanti atunci e de la volanta .

Link to comment

Bogdan, eu mai degraba suspectez o acceleratie sub plafonul de 2000 rpm, de unde deschiderea EGR-ului si trepidatii. Pentru verificarea tampoanelor motorului se poate face urmatorul test (e nevoie de 2 persoane)

Se trage la maxim frana de mana

Se porneste motorul

Se introduce in marcharier

Cu dreptul se tine apasata la maxim pedala de frana, iar cu stangul se elibereaza extrem de usor ambreiajul, pana cand masina incepe sa trepideze.

In acest moment cea de-a doua persoana verifica vizual fiecare tampon si se vor observa orice trepidatii anormale ale acestuia.

Link to comment

Salut, aseara am observat un comportament ciudat al motorului. Chiar cald, la relanti statea aproape la 1000 rpm (acul turometrului aproape acoperea gradatia de la 1000). In mers parca in treapta a I-a si a II-a motorul nu era tocmai ok, dar poate asta e doar o impresie (am devenit ceva cam panicos la chestii de genul asta, de cand cu motorul pe benzina de la Renault care are multe toane). Inainte sa opresc motorul am vazut ca si electroventilatorul era pornit, lucru care pana acum nu l-am mai remarcat (mai ales ca afara nu era chiar cald). Posibil totusi pornirea elecroventilatorului sa se fi datorita si mersului mai 'forjat' ca sa imi dau seama daca e vreo problema cu motorul sau nu.Turatia de 1000 rpm la relanti e normala? Mentionez ca ultima alimentare am facut-o la Competrol; pana acum am alimentat numai de la OMV \ PetromV \ Petrom, si sper ca motrina sa fie de vina :|

Link to comment

@Mircea

Sa zicem ca merg in treapta a 2-a, la 1300rpm, apas pedala ca sa tasnesc un pic si urc turatia pana pe la 2000 si ceva (am sa fac maine testul mai cu atentie la acul turometrului :) ) si tremura pana cand turatia e constanta. La fel la o pornire de pe loc mai in forta.

 

@BogdanG

Am facut ieri testul asta si la N nu trepideaza de loc. nici daca accelerez usor nici daca accelerez rapid motorul.

 

@nick blaster

In cazul tau sunt sigur ca este vorba de initierea ciclului de regenerare a filtrului de particule. Cand senzorul, parca DPF cred ca se numeste, detecteaza o incarcare a filtrului atunci comanda o majorare a turatiei prin post injectie si implicit o crestere a temperaturii motorului. Cand face asa, nu opri motorul, lasa-l sa revina singur la turatia normala de relanti (in mod normal ciclul asta dureaza intre 20-30 minute). Ca sa te lamuresti citeste capitolul dedicat din cartea masinii. Si eu m-am speriat prima data cand m-am trezit cu turatia de 1000 la relanti si mirosul de incins la evacuare... insa m-au "luminat" cei de la service DiBas

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...