iaexemplu Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 fftopic: eh ..cateodata vreau sa uit ca masina asta are aproape 13 ani , o sa fac tot posibilul sa o fac sa se simta bine. Link to comment
Dj_Dark Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Sa traiasca batranele noastre. Ca si a mea coase de rupe. Link to comment
bella Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Aproape toate cielo il au asa ca nu te ingrijora. Si noi se aud aproape la fel. Cum adica aproape toate? Eu stiu ca nu exista Cielo pe carburator Link to comment
Dj_Dark Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 E mai exista si la care nu se aud, la asta m-am referit. Intr-adevar nici eu n-am auzit de cielo pe carburatie. Link to comment
webcath0s Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 A aparut si la mine o problema asemanatoare.La relanti se aude un zgomot...ca si cum cineva ar zgaria cu ceva sau ca si cum ar fi un rulment gripat.Se aude din zona alternatorului,de parca af fi cazut ceva inauntru si prin rotire se macina!! Am nevoie de o parere avizata pentru ca nu am deloc incredere in mecanicii din Tulcea!. Link to comment
bella Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Incearca si tu sa vrifici jocul fuliei de la alternator. Presupun ca distributia a fost schimbata la timp. Daca nu este zgomot metalic, vezi curelele de la alternator/AC. Succes. Link to comment
webcath0s Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 (edited) Distributia are in jur de 2500-3000 km.Este intrun fel un zgomot metalic..dar ca si cum ar freca un plastic pe fier... Edited January 5, 2008 by webcath0s Link to comment
Salex Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Daca e din zona alternatorului, nu ar fi exclus sa fie rulmentii din alternator. Cam asa se auzea si la mine inainte de inlocuire Link to comment
webcath0s Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Stiu cum sana la dacie rulmentul de la ambreiaj cand s-a gripat !!Iar asta este un zgomot asemanator cu acela,numai ca de intensitate mai mica..Sunt dificil de schimbat? Link to comment
Salex Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 (edited) Banuiesc ca nu e diferenta mare intre alternatorul de Cielo si cel de Leganza la care am umblat eu. Unul din rulmenti se schimba f. usor, celalat mi-a dat ceva batai de cap insa s-a rezlvat pina la urma (acasa ). Am vazut postat pe undeva pe forum un adevarat tutorial despre repararea alternatorului de Cielo, sigur ti-ar fi de mare folos, are poze si comentarii la fiecare pas. Daca nu ma inseala memoria, este sub forma unui PDF. Ca sfat: daca tot umbli, verifica/schimba si carbunii Edited January 5, 2008 by Salex Link to comment
webcath0s Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Off am cautat de am innebunit si nu am gasit nimic despre subiectul asta...Un pic de ajutor daca se poate!!!! Link to comment
Salex Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Vezi postul #113 din topicul Bec Rosu Baterie Aprins . Intrucit sintem off-topic iti scriu mai multe pe PM. Link to comment
ovi_jer Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 webcath0s@Verifica daca cureaua alternatorului este tensionata bine si daca chiar de alternator vine zgomotul. In general zgomotul pe care il spui tu la cielo vine de la rola intinzatoare a curelei de la compresorul AC. Incearca sa asculti cu un stetoscop sau chiar sa folosesti un furtunu pe post de stetoscop. Link to comment
webcath0s Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Cureaua de la alternator este foarte bine intinsa.Am ascultat cu urechea foarte aproape si se aude de undeva din zona alternatorului inspre bord...sper sa intelegi explicatia mea.!!!De asemenea am pus mana pe alternator si din partea din spate a lui se simte un trepidat puternic...adica cam pe unde ar veni rulmentul mai mic. Cand dau drumul la aer motorul nu se tureaza cum ar face normal,baga aer dar parca nu are vlaga...pana sa se auda acest zgomot baga aer normal iar motorul se tura putin dupa care revenea l;a normal...exact cum stiam ca trebuie sa faca!Sa se propage zomotul pana in zona alternatorului daca e de la rola de la aer?Intradevar rola aceea la ultima verificare nu era chiar buna dar mecanicul mia zis ca mai duce!!!! Link to comment
webcath0s Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Am dat jos alternatorul...ambii rulmenti sparti.Nici incarcarea nu mai mergea!!! I-am schimbat si totul e ok.Multumesc pentru sfaturi! Link to comment
Andrei.ss Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 (edited) Am observat ca la rece ca se aude un fel de tacanit din zona distributiei (sau cel putin asa pare) care urca si coboara la interval de cam 1-2 secunde si care dispare dupa cateva minute. Banuiala mea e ca ar fi rolele. Am incercat sa inregistrez zgomotul (nu stiu daca cineva a mai facut asa ceva ) si in ciuda calitatii nu tocmai optime a sunetului, tacanitul se aude destul de clar. Poate isi da cineva mai expert decat mine cu parerea... Record002.mp3 Edited January 12, 2012 by Andrei.ss Link to comment
Englishman Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 (edited) Andrei, cand ai schimbat distributia ultima oara? Stiu ca ai km putini, dar nu uita de regula celor 3 ani. Edited January 12, 2012 by Englishman Link to comment
Andrei.ss Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Stiu de regula celor 3 ani, dar am considerat ca avand km putini si facuti extraurban fara forja n-o sa-mi cedeze cureaua, mai ales ca pericolul e mult mai mare la condus sportiv. Deci, spre rusinea mea, prima schimbare e programata peste vreo 2 luni. Link to comment
cris06 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 (edited) Din ce aud eu nu e exclus sa fie rola intinzatoare la ac. Asta, deobicei pica prima fiind expusa la apa (e pozitionata cel mai jos). Dar e "fleac". Sunetul e destul de gros si cu ceva zgomot de fond... Oricum, ai riscat enorm neschimbarea (cel mult verificarea) distributiei, pompei de apa si a accesoriilor la motorul cu 16V! La motorul asta e suficient sa departezi putin buza capacului de plastic si sa apesi cu degetul cureaua intre pinioanele axelor cu came. Saptamana trecuta am patit-o cu Exe de la munca (din 2002 Dohc) cu vreo 300.000 de km la bord (nu stiu istoricul) ei. A iesit un simering de pe un ax cu came si curgea ulei ca la balamuc! A fost nevoie, din fericire, doar de curea noua, simeringuri si un l de benzina pentru spalare. Asta pentru ca masina va fi casata. Dar se misca! Du-te cu ea la doctor. Edited January 12, 2012 by cris06 Link to comment
Andrei.ss Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Multumesc pentru confirmarea banuielii, oricum am in vedere inlocuirea completa a distributiei cat de curand si nu intentionez sa ma zgarcesc la piese. Link to comment
bcoctavian Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Salutare, posed un cielo euro3 cu gpl de fabrica si de cateva zile se aude un suierat la intrarea aerului in corpul clapetei. Initial se auzea un zgomot de aer (fasâit mai tare) acum fluiera si dispare cand strangulez furtunul subtire care vine dinspre motor spre corpul clapetei (furtun ventilatie carter). Motorul merge cu trepidatii la turatie de ralanti.Daca se poate un raspuns pentru remedierea defectelor.Multumesc Link to comment
Salex Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Nu mai stiu motorizarile ... supapa PCV are ? Link to comment
bcoctavian Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Am curatat EGR, IAC, clapeta aer, verificat furtune vacuum, dar fara vreun rezultat. Link to comment
Geo_ZGA Posted July 14, 2020 Share Posted July 14, 2020 Furtunul de care zici e pt gaze carter... probabil e fisurat, dar nu are legatura cu mersul intrerupt Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now