Cumnatu Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 De la un timp fara nici un fel de motiv cand pornesc motorul prin telecomanda alarmei NU mai porneste clima deloc ( adica nici ventilare nici nimic ) . Indiferent ca o las pe manual sau pe automat. Am dat reset la masina prin scoaterea bornei. Am resetat alarma. Nu am coduri de eroare. Imediat ce bag cheia in contact porneste si clima. Intrucat nu am coduri de eroare ma gandesc ca e cumva de la alarma dar pe de alta parte atata timp cat alarma porneste masina inseamna ca cipul din cheia din modulul de alarma da comanda ok. De mentionat ca ecranul pagerului/telecomenzii alarmei este bulit ( a cazut de cateva sute de ori ). Functiile ei ca si telecomanda functioneaza integral dar nu vad nimic pe ecran pt ca e spart. Vre-o sugestie aveti ? Multumesc ! Link to comment
luisspeed Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Sa zic ca se cere o alarma noua? Nu prea ma prcep..dar cred ca unde au montat alarma te-ar putea rezolva Link to comment
EMMY Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 alarma iti alimenteaza contactul cu cheie cand pornesti din telecomanda iar la contactul cu cheie ai doua alimentari una pentru contactul mare (calculator etc)si una pentru accesorii(clima),ori este un contact imperfect ori dioda ce au legat-o cei care au montat alarma s-a dus Link to comment
mystery21dds Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 scuze, shtiu ca nu postez bine, dar am shi eu o intrebare, cum au clonat codu pt pornire, ca eu am un aveo shi am vrut sa imi iau shi eu o astfel de alarma, iar aia mi-au zis ca trebuie sa las o cheie in mashina sub bord, ca daca nu nu porneste masina. e adevarat? Link to comment
raresvintea Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 da, daca masina are imobilizator trebuie sa lasi chipul cheii in bord. Link to comment
Mircea Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Exista si modul By-pass pentru pornirea motorului, care nu necesita prezenta cheii in masina. Misteriosule, scrie-ne rogu-te romaneste, nu romaneshte, OK? Link to comment
Cumnatu Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Sa zic ca se cere o alarma noua? Nu prea ma prcep..dar cred ca unde au montat alarma te-ar putea rezolva S-a rezolvat prin schimbarea modulului alarmei, in garantie. Link to comment
banzay Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 (edited) Modulul ala bypass, am vazut pe net doar, zice ca trebuie sa lasi o cheie/cipul in el LE: pun si un link, daca e considerat reclama, se poate sterge http://www.boxe-auto.com/product/~333-3!id=1037 Edited February 2, 2009 by banzay Link to comment
Cumnatu Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Din cate stiu eu modul asta tocmai asta face, cu cipul de la cheie sau cu cheia intreaga , daca e turnata , in el se poate pornii motorul. Necesitatea lui la motoarele ce au imobilizare pe cod. Link to comment
banzay Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Pai da, asta ziceam si eu. Ca lasi cheia in bord, sau iei un modul deasta si o lasi in el nu e la fel? Dl. Mircea zicea ca sunt si module bypass care te scutesc de a lasa cheia in masina; Eu mi-as lua unul deasta doar ca sa scap de imobilizator, sa folosesc ce cheie vreau. Link to comment
simon2tibi Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Pai da, asta ziceam si eu. Ca lasi cheia in bord, sau iei un modul deasta si o lasi in el nu e la fel? Dl. Mircea zicea ca sunt si module bypass care te scutesc de a lasa cheia in masina; Eu mi-as lua unul deasta doar ca sa scap de imobilizator, sa folosesc ce cheie vreau. Si hotii crezi ca nu ar face la fel? Link to comment
elektronica Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Exista si modul By-pass pentru pornirea motorului, care nu necesita prezenta cheii in masina. Misteriosule, scrie-ne rogu-te romaneste, nu romaneshte, OK? modulul by-pass asta face: pui cheia in el si preia semnalul de la cip dar tot trebuie sa lasi cheia acolo (eu am alarma cu pornire motor pe aveo si nu am folosit modulul, am scos doar cipul din cheie si l-am lipi pe contact cu picatura (merge de 2 ani juma)) Link to comment
iulicip1976 Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 si eu am pornire din telecomanda la un aveo sedan si a trebuit sa las cheia in by-pass ca altfel nu au gasit solutia de pornire a masinii!!! poate acum depinde si de alarma !! eu am ungo sr6000 , as fi vrut un viper ultima aparuta dar cand am cumparat-o eu era peste 200 de dolari!! mentionez ca alarma am luat-o de pe un site din america la pretul de 100 de dolari bucata iar montajul in romania la vremea aceea in 2007 a fost 700 ron cu tot cu by-pass, asadar de 2 ori pretul alarmei!!! la noi pretul acelei alarme era de 15 mil si montaj 5 mil! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now