Jump to content

Cielo Executiv


TBird

Recommended Posts

  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai adaugam la piese schimbate sau piese in plus. Doua tampoane cauciuc la arcurile spate, mi se parea prea joasa, acum s-a ridicat cam cu 3-4 cm. Pretul lor 30 RON ambele + 30 Ron montatul

Link to comment
  • 1 month later...

Cer permisiunea sa ma laud si eu cu noua mea cotiera :redface: . In speranta ca permisiunea imi va fi acordata... pun si niste poze :D sunt foarte mandru de ea. Ce parere aveti despre ea ? :)

post-11852-1227821619_thumb.jpg

post-11852-1227821631_thumb.jpg

post-11852-1227821640_thumb.jpg

post-11852-1227821648_thumb.jpg

Link to comment

arata fain dracia :)

acu doua chestii:

1. ce e chestia aia din spatele schimbatorului? cu leduri?

2. gaseste sa pui ceva (ori capac ori ceva util) in locul reglajului de faruri de la cotiera... ca e ciudat sa ai doua reglaje :P

Link to comment

Mersi uskt2005 ca ai raspuns tu ... ca eu doar ce m-am trezit... Madkat multi vad putini pricep... ma gandeam sa fac din butonul ala... cum are opel-ul dimer pentru lumina din bord... Sa o reglez mai slab sau mai puternic...ar trebuie sa mearga ca defapt este un potentiometru. Cris... ce sa zic mi se parea mai comoda cotiera veche care o aveam... doar ca aia arata ca o nuca in perete, asta arata super bine acolo... inca nu sunt obijnuit cu ea e mai joasa... scaunul in fata nu o sa il dau niciodata ca si asa abia am loc cum trebuie cu el in spate =)) .

Link to comment

dimmerul la espero e ca un pot. de volum de statie (daca imi aduc aminte bine e in lateralul ceasurilor) - la bordul de cielo sau la cotiera nu stiu unde ar incapea...

chestie smechera - ar fi adaptarea celui de espero de inaltime a farurilor (din cotiera) atfel incat alimetraea bordului sa treaca prin fiecare treapta (1,2,3) cu o rezistenta de valoare diferita, in timp ce pe 0 sa fie "pe direct" - rezultand un dimmer cu 4 pozitii

iar ca rezistente as folosi un grup de rezistente pentru varierea vitezei ventilatorului de la aeroterma :)

 

sper ca se intelege ce vreau sa zic :)

Link to comment

Este exact unde e reglajul de faruri la cielo si intr-adevar, e ca un pot de volum. Acum nu stiu daca se potriveste exact in locasul ala dar as incerca si as muta farurile la cotiera :)

Link to comment

RD-Woo, nu ai inteles... zicea ca el ar pune in cotiera reglajul farurilor, si in locul butonului de reglaj al farurilor din bord-ul original cielo, sa puna un dimmer daca se potriveste. Pun si eu o poza cu jentile vopsite de mine... si anvelopele nou venite in familie :D Ce parere aveti au iesit bine jantele ? Am muncit ceva la ele... pentru iarna cred ca merg zic eu :)

post-11852-1228561884_thumb.jpg

Link to comment

Am muncit o zi intreaga... la slefuit si vopsit, si a doua zi le-am dat si cu lac ca asa mi-a fost recomandat :D . Oricum cu jentile astea vad ca nu imi mai tremura volanul deloc(nu au inele de centrare si nici la fix nu sunt pe butuc)... dar cu celalate de vara tremura cu tot cu inelul ala... deci e clar nu erau bine echilibrate cele de vara... :D Claaaaaar imi plac mai mult decat cele de tabla ( pe care oricum nu le mai am ) cu capac.

Link to comment

Am mai zis eu in cateva posturi prin alte parti. Inelele alea de plastic usureaza montajul jantei si atat. Centrarea se face din prezoane ca la orice janta. Nu tremura fiindca sunt drepte si echilibrate. Celelalte probabil sunt "patrate" :D si atunci nici mama echilibrarii nu le mai scoate, trebuie indreptate daca se poate sau schimbate. Daca sunt strambe "buzele" se mai poate o roluire daca e stramba din butuc mai greu.

Link to comment
Am mai zis eu in cateva posturi prin alte parti. Inelele alea de plastic usureaza montajul jantei si atat.

 

Eh am vazut eu ... postul respectiv, dar deh` am zis ca nu stii ce vorbesti... m-am luat dupa toti de la vulcanizari ca daca nu am inele dalea nici nu are rost sa le echilibrez :) . Am mai dat si banii degeaba pe ele... in primavara le fac ca noi, am aflat un atelier de intreptat jenti ... le incalzeste etc... nu stiu exact pretul ... dar daca janta e 220 ron doar nu o fi 200 =))

Edited by TBird
Link to comment

Eu am mai indreptat, era vre-o 80 ron parca ultima oara. Nici vorba de incalzit. La table se ia la ciocan iar apoi se roluieste, operatiunea asta avand ca efect indreptrarea buzelor batute anterior de ciocan :) . La aliaj se ia un piston pneumatic si cu creta. Unde bate bagi dracia si ridici. Cel putin asa era unde am fost eu in 2 locuri diferite.

 

Daca gasesti vreunii care fac treaba altfel si bine sa ma anunti si pe mine :) .

 

PS. Aaaa si era sa uit. Ti-o baga pe aia cu "dom'le anvelopa e praf, ia-ti altele noi. Eu o indrept da' daca bate e de la anvelopa. " =))

Edited by Dj_Dark
Link to comment
  • 2 months later...

Am spalat si eu masina si cu ocazia asta am dus-o pana in mamaia sa ii mai fac niste poze. Pentru cine este nostalgic apare si Cleopatra intr-o poza... Ce urat arata vopseaua nu ? Sa dea putin caldura si o vopsesc toata ca ma scoate din sarite...

 

Are cineva idee cum se numesc cele doua furtune pe care le-am insemnat cu rosu ? Sunt mancate vai de ele si as vrea sa cumpar unele noi da nu stiu cum sa ii zic celui din magazin :)

post-11852-1235649720_thumb.jpg

post-11852-1235649750_thumb.jpg

post-11852-1235649816_thumb.jpg

post-11852-1235649851_thumb.jpg

post-11852-1235649903_thumb.jpg

post-11852-1235649945_thumb.jpg

post-11852-1235650001_thumb.jpg

post-11852-1235650033_thumb.jpg

post-11852-1235650074_thumb.jpg

post-11852-1235650111_thumb.jpg

post-11852-1235650523_thumb.jpg

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

×
×
  • Create New...