Jump to content

Cielo Executiv


TBird

Recommended Posts

  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare, am si eu o rugaminte la voi. Poate ati trecut prin asta si aveti mai multe idei, cum as putea eu sa prind roata de rezerva prin portbagaj? In locul ei am rezervorul de GPL. Am incercat sa caut o roata de rezerva mica cum au VW..etc, dar fara rezultat. Banzay luni trec pe la omul ala sa vedem ce mai are prin curte folositor :D

Link to comment

Uite ce as face eu. As confectiona un I din fier, deci o talpa de otel de care se sudeaza o tija lunga cu filet la capat. In portbagaj la Cielo exista niste gauri acoperite cu niste dopuri de cauciuc, din fabrica. As pune roate sub masina, as trece tija prin mijlocul rotii, sprijinind-o pe talpa de care spuneam, si as face o piulita mare cu " fluture" pe care o strang cu mana in porbagaj, in locul dopului de cauciuc de care spuneam. Tabla portbagajului nu va avea de suferit deloc daca aplic o shaiba mare, incat suprafata de sprijin a rotii sa fie sanatoasa.

Va iesi o chestie similara Novei, numai ca va disparea acel grilaj imbecil din sarma care poate sa cada. Asa am patit la fosta mea SN, m-am trezit cu roata de rezerva alergand pe langa masina, acompaniata de un zgomot infernal de grilaj pe asfalt. Chestia mi se pare chiar practica, cu conditia ca filetul din capul tijei sa fie foarte mare, astfel incat roata sa poata fi scoasa numai dupa cateva "ture" de rotit " fluturele".

Alta idee mai buna nu-mi vine in cap. Eventual in loc de o singura tija sa pui doua, cu talpa comuna, si 2 gauri in portbagaj, pentru mai multa siguranta.

 

O roata subtire ca la VAG nu mi se pare de nadejde deloc, nu stiu de ce. Apoi si aia se plimba prin portbagaj la fel ca una normala, bine, e mult mai usoara.

Edited by Englishman
Link to comment

O sa studiez maine daca am si eu gaurile de care zici tu, si daca sunt sa vad daca nu ma incurca rezervorul de GPL. Daca ma mai enerveaza mult pun rezervor de 55 Litri (dala mare in spate) si gata... Pana la urma nu doar roata se plimba ( ea este cea mai mare si enervanta dar...), mai am si eu pe acolo diferite chesii, cum ar fi :

- instictorul

- un compresor aer

- spray pana

- spray pentru bord

- bidon lichid parbriz

- si diverse chestii mici

 

Voi cum le ancorati prin portbagaj?

Mersi pentru idee :P

 

LE : Privilegiatule ai garaj, nu am si eu norocul asta. Mi se pare chiar ok o geanta de fash cu fermuar...hmm cum de nu m-am gandit.. studiez :)

Edited by TBird
Link to comment

Gaurile alea cu dopuri sunt spre marginea portbagajului, nu ar trebui sa fie obturate de rezervorul de gepeleu. ;)

 

Restul de chestii, cum ar fi o trusa profesionala de scule, extraplata, o am pusa in locul chestiei de polistiren care a fost montata de fabrica; trag mocheta peste trusa si este exact la nivelul portbagajului; celelalte de stricta necesitate le am puse intr-o geanta de fash cu fermoar, ancorata cu arici de mocheta portbagajului, pe lateral. Restul de chestii le tin in ...garaj.

Edited by Englishman
Link to comment

Eu tin toate sprayurile si bidonu de lichid in casa... de ce nu faci la fel? Ti bidonu plin de lichid si verifici des... Ala de bord la fel... La Nubira am loc "secial" pentru extinctor, trusa chiar si sampon... triunghiul l-am adaptat langa trusa de prim ajutor.

E foarte buna chestia de o zice englishman.

Link to comment

La asta ma gandesc si eu. Cu vreo 2 corzi deastea o prinzi in pozitie orizontala. Cat despre celelalte lucruri care se plimba, vazusem la multe masini pe un 'perete' al portbagajului un fel de plasa, prinsa frumos. Sau, iei un ceva gen un ghiozdanel, le bagi pe toate acolo si il prinzi pe el de ceva sa nu mai fuga. Nu e neaparat frumos, dar e destul de practic.

Link to comment

Cred ca treaba cu un ghiozdanel sau o sacosa ceva de fash cu fermuar este cea mai ok pentru maruntisuri. Pentru roata de rezerva e mai greu, am cumparat corzi elastice pentru ancorare, dar nu prea am unde sa le prind :) . Multumesc pentru sfaturi pana una alta las acasa roata de rezerva in continuare si cu asta basta, am spray-ul de pana si compresor trebuie sa ma duca pana in primul oras/sat.

Link to comment

Am rezolvat azi o problema, pe care o am de cand am cumparat masina. Oglinda retrovizoare din interior se misca din toate incheieturile, la cea mai mica groapa trebuia sa o reglez. Pe cine nu l-a dus capul inca ( ca pe mine, mi-a trebuit aproape 2 ani ), are doua suruburi cu cap inbus pe care le strangi si e ca noua. Sunt foarteeeeee fericit :banana: . Multumesc Gabriel, prea putine sanse sa ne intalnim din coincidenta. De doi ani abia am vazut un membru daewooclub prin oras :)

 

LE : Cunosc intalnirile de sambata, nu sunt de ieri pe forum. Eu ma refeream strict la intalnirile prin oras :)

Edited by TBird
Link to comment

Montat azi chedere noi la usile din fata. Sa vedem daca mai bate "vantul" in masina la viteza, si daca e mai liniste in habitaclu la relanti.Primul lucru observat dupa montaj este ca usile trebuie trantite mult mai serios sa se inchida. Abia astept un drum pe autostrada :D

Link to comment

Eu folosesc corzi elastice si am renuntat si la plasticele laterale din portbagaj. Incap o gramada in spatiu astfel castigat.

Cu roata de rezerva sub masina nu e o solutie. Daca faci cu a zis colegul englez o sa ramai cu o distanta foarte mica intre ea si sol si adio drumuri accidentate. Plus ca stai tot timpul cu stresul ca iei ceva mai mare printre roti si ai ramas fara roata, plus alte chestii rupte.

Link to comment
Cu roata de rezerva sub masina nu e o solutie.

 

Am ajuns si eu la aceiasi concluzie, o i-au de acasa decat daca am de facut un drum lung. Prin oras sau prin apropiere cred ca ma descurc cu un spray de pana si compresorul. Am rezolvat si zgranganitul diverselor obiecte prin portbagaj, cu un rucsac in care sa incapa toate si pe care il ancorez de capatul unui amortizor :D

Link to comment

Noi poze cu masina, am spalat-o azi... Cat de evident este faptul ca ar trebui vopsita ? Mi-am luat covorase noi, sunt cam inguste parca dar par foarte bune calitativ ( am prins oferta 30 ron ) .

post-11852-1238775308_thumb.jpg

post-11852-1238775320_thumb.jpg

post-11852-1238775332_thumb.jpg

post-11852-1238775368_thumb.jpg

post-11852-1238775430_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

O data cu implinirea frumoasei varste de 130000km, am facut schimbul de ulei si filtre. Recomand tuturor acest tip de ulei, motorasului meu ii place al draq de mult ( nu mai zic ca mecanicul imi recomanda 15w40 ca vine vara :D ). Dupa aceste schimburi masina urca mult mai usor in turatii... Dar na ca sa fie si una rea... mi-a gasit mecanicul surgeri de ulei pe la un semering de la planetarea stanga, ulei din cutie :( urmeaza sa ma ocup si de ala. Kumkum sorry nu am mai intrat pe aici.. ti-ai luat covorase intre timp ? Vrei sa mai fac poza ?

post-11852-1239793394_thumb.jpg

Link to comment

E mai bun sa inteleg decat Magnatec? Cat costa? Eu am luat deja Magnatec pt schimbul de ulei de maine, insa pt urmatorul ma intereseaza, mai ales daca esti multumit ;) (am incredere in tine , am mai mers pe mana ta si cu mecanicul :P ). Apropo, frumoasa masina!!!

Link to comment

Pai e mai bun in sensul ca nu il consuma aproape deloc, Magnatec-ul il cam consuma sa zic 1.2 L la 10000km. Asta a fost 38 RON Litru, si din cate stiu SLX Profesional este TXT Softec-ul recomandat de Ovi doar ca e level 2 :) . Multumesc, poate ne intalnim dupa ce o fac cum vreau ( dupa ce ma intorc din concediu ma apuc ) eu sa imi zici atunci daca iti place.

Link to comment

Sincer nici nu am cautat la bidon de 4L, aveam deja 1L si am mai cumparat 3 :) . La CV nu am umblat inca, dupa ce rezolv pierderile de la semeringul acela care e chiar unde intra planetara stanga in cutie o sa il schimb tot. Doar am verificat si completat ulei (100g) la CV pentru un moment. Cand ma intorc din concediu dupa sarbatori, e programata treaba :)

Edited by TBird
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

×
×
  • Create New...