Mircea Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Am asa ceva, dar este bun doar la finisat si la ceruit. Sa nu te gandesti ca vei polisha cu el, tot la mana merge mai bine. Un aparat pentru polish trebuie sa aibe turatie variabila. Velican, da, e in jur de 350 ron un polish total in 3-6 etape, dar ai vazut ce presupune? Decontaminare cu argila, indepartarea cu smirghel de 4000 a tuturor zgarieturilor superficiale (practic matuirea masinii, polishare cu 3-4 tipuri de polish de granulatii diferite, lustruirea si ulterior ceruirea masinii. Iese de 1000 x mai bine decat ce facem noi acasa, iti garantez pe probate. In plus, polishul la 50 ron e bun si pentru ghete, un polish profesional costa peste 100 ron, si iti trebuie vreo 3 tipuri ti-am mai zis. Pe scurt, aparatul ala este foarte bun pentru ceruit masina, am si eu unul, dar nu pentru polishat in adevaratul sens al cuvantului. Link to comment
TBird Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Multumesc pentru informatii, noroc ca nu l-am cumparat inca. Ma gandesc... poate merita totusi doar pentru ceruit, nu mi se pare scump deloc. Link to comment
ing3r Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Am eu asa ceva, l-am luat in toamna din Selgros si inca nu l-am folosit . Oricum , eu zic ca se merita, ii dai regulat o ceruire si cand poti, cate un mini-polish...PT ca polishul adevarat sub 200-250 lei nu gasesti prin CT (decat la oferta la Sfera) si ala e cel putin in 3 straturi! Link to comment
TBird Posted June 19, 2010 Author Share Posted June 19, 2010 Dupa o gramada de timp, in care nu am mai investit nici macar 1 leu in masina azi m-am decis sa ma ocup de ea. Prin urmare am fost sa imi repar A/C-ul(caldura mare nene), care din februarie nu mai pornea. Problema era de la freon ( adica nu mai avea deloc, doar 50g ), incarcat 700g, platit 100 RON ( acum baga aer rece, de iti ingheata dintii in gura ). Am fost si la vopsitor sa vada zgarieturile acumulate iarna, urmeaza sa o duc luni pentru retusuri. O sa fac poze cu zgarieturile inainte si dupa remediere sa va dati cu parerea cum a iesit. Dupa ce rezolv problema cu vopsitoria, o sa ii dau o ceara cu mana mea ( adica cu masina de "polisat" despre care vorbeam mai sus, am achizitionat-o cu 70 RON ), dupa care urmeaza 1 set de discuri frana, placute, saboti ... si cam atat sper Mai am putin pana la revizie... Link to comment
TBird Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 Am luat masina de la vopsitor, mi-a facut retusuri... la clapeta de la rezervor, un colt de usa, si o parte din bara fata. Sunt multumit, nici nu se cunoaste Nu am apucat sa fac poze... da promit ca o sa fac. Am o dilema, am gasit discuri frana de Korea cu 50ron/buc sunt bune de ceva? Sau economia care o fac acum o platesc dublu peste ceva timp ? Link to comment
banzay Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Vopsitorul e tot ala de la cumpana? Cum sta la preturi, e ok? L-ai recomanda si la altii? Hai cu pozele ca de mult nu am mai vazut masina! Link to comment
TBird Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 Promit ca pun si poze, da sa o spal si eu inainte ca este vai de capul ei. Pai dap tot la Cumpana, mi-a vopsit tot capacul de la benzina si juma de aripa pe langa ca nu putea altfel, o juma de bara fata, si o juma de usa. Toate ale lui ( vopsea etc. ) si a costat 100 Ron. Link to comment
ing3r Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 TBird imi poti da un PM cu un nr de tel de-al vopsitorului? Daca face treaba buna, ma intereseaza pt toata masina ! Link to comment
TBird Posted June 23, 2010 Author Share Posted June 23, 2010 Hai ca am reusit sa fac pozele, oricum nu mai spal masina daca tot ploua atat. Incercati sa va dati seama unde au fost facute retusuri fara sa va uitati mai sus, unde am zis eu. In una din poze ( aia de la geam ) apare si a doua masina din semnatura. Link to comment
banzay Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Asa te vreau! Superba masina! "> Link to comment
ing3r Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Arata super ingrijita! Bravo ! Legat de omul ala cu vopsitul, nu am auzit prea multe de bine de el...Un prieten si-a vopsit BMW la el,si deja de pe aripa fata ii sare vopseaua, aproape o palma . Nu e funny deloc... Link to comment
TBird Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Nicule nu stiu ce sa zic, eu am fost multumit. Nici nu se pune problema sa sara vopseaua la mine, sper. Are un an de cand e vopsita si se prezinta chiar ok.Banzay, a iesit asa frumos pentru ca am facut poza cu aparatul meu foto nou DSLR Link to comment
TBird Posted May 16, 2011 Author Share Posted May 16, 2011 Wow de aproape un an nu am mai postat aici. In timpul asta, masina nu a suferit nici un accident si nici defectiuni majore. Zilele astea am schimbat garnitura de la capacul axelor cu came. O sa adaug zilele astea niste poze noi, dar trebuie se le fac inainte Vreau si eu niste pareri mai avizate. Axele cu came, si ce mai este pe acolo prin motor arata ok ? Link to comment
Viktor Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Pare ok, poate vedem o poza mai clara. Link to comment
nt98adu Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Arata frumos masina si e interesanta culoarea. O idee ar trebui mai jos de fata. Cel putin din poza fata pare mai ridicata decat spatele. Imi plac jantele dau bine si sunt de efect. La axele cu came, chiar nu se observa uzura si nici nu cred ca sunt uzate. Depinde totul de compensatorii hidraulici. Daca nu tacane la rece mai mult de 1 minut e ok. Link to comment
argon Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Arcul aripii disproportionat pe fata fata de spate face sa para ridicata, dar daca masori distanta la suportii de cric, e egala, asa e la toate Cielo-urile. Link to comment
nt98adu Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Eu am avut 3 cielo-uri si spatele era mai sus la toate. Cu arcuri si telescoape originale. Ori avea ceva prin portbagaj, ori arcurile spate, in timp s-au comprimat. @TBird, in pozitia asta daca bagi 3 persoane in spate, cum sta masina? Link to comment
Englishman Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Pe mine ma intereseaza ce ulei folosesti - pare foarte rosu imprejurul axelor cu came. Link to comment
TBird Posted May 16, 2011 Author Share Posted May 16, 2011 (edited) Pai sa le i-au pe rand cat de cat. Sunt de acord cu Radu ca ar trebui de fata putin mai joasa, dar asa este ea stok. Chiar mai mult de cat atat pe spate am schimbat si arcurile(heavy duty) si telescoapele. Si sa o las un pic mai jos doar de fata, trebuie suspensie sport si alea sunt kit. Daca bag 3 persoane in spate devine racheta ii mai trebuie doar nos ) . Victor nu sunt eu vinovat, aparatul foto este prea bun . Englezule la ultimile 3 schimburi am folosit Castrol slx profesional 5w40, si sigur tot dasta urmeaza Edited May 17, 2011 by Salex Link to comment
Dj_Dark Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 (edited) Si sa o las un pic mai jos doar de fata, trebuie suspensie sport si alea sunt kit. Trebuie doar arcuri sport, recomand weitec, sunt mai slabe si SH le gasesti doar pentru fata. Amortizoare sport nu merita daca nu vrei sa o si intaresti. Insa dezavantajul e ca probabil atingi la balans mare. PS Eu mi-am luat H&R -4 cm SH si ca duritate sunt la fel ca cele stock (sau aproape), diferenta de duritate o face amortizorul la suspensiile ieftine. In ceea ce priveste uleiul vezi unde e facut slx-ul ala si schimba-l mai des. Nu arata rau motorul. Edited May 17, 2011 by Dj_Dark Link to comment
TBird Posted February 15, 2012 Author Share Posted February 15, 2012 (edited) Salutare, spre rusinea mea nu prea am mai intrat pe aici dar nu din cauza ca as frecventa alt forum. Pur si simplu am mai pierdut putin din pasiune . Azi am spalat si eu masina si i-am facut cateva poze de prezentare, zic eu ca am avut grija de ea Cris daca te uiti la poze anvelopele sunt cele luate de la tine acum trei ani de zile Ultima achizitie este o alarma noua, din cauza gerului si al diferitelor cod-uri portocalii m-am saturat sa stau dimineata in masina 5 min cu ea pornita sa o incalzesc. In consecinta mi-am luat o alarma cu pornire motor, si pager. Daca cumva cineva dintre voi are in plan sa isi achizitioneze un asemenea gen de alarma eu o recomand pe asta Thunder CA206. Se comporta exceptional, nu am nici un fel de probleme cu ea. In rest pe la masina imi cam bat amortizoarele pe spate Le am de maxim 2 ani... off iar trebuie sa le schimd Am ajuns la 170000km, fara probleme, revizii la timp si talpa Edited February 15, 2012 by TBird Link to comment
TBird Posted March 6, 2012 Author Share Posted March 6, 2012 Adaugam la piese schimbate, macara geam usa sofer. Acum geamul se deschide si se inchide ca intr-un vis Cine este din Constanta si nu reuseste sa regleze la loc geamul dupa schimbarea macaralei, sau nu se descurca cu schimbatul ei ofer ajutor. Mi se pare foarte simplu toata operatiunea a durat maxim o ora. Link to comment
raresvintea Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Alarma cu pornire e cea mai buna treaba! Consuma ea mai mult dar confortu e asigurat si daca vrei lux iti cumperi cu 60 lei incalzire pt scaunul soferului, bagata in scaun si te-ai rezolvat intr-un stil mare. Merita ambele si combinatia este cea mai buna Succese! Link to comment
Viktor Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Alarma cu pornire ... Se incalca regula de aur. Link to comment
Recommended Posts