Senna Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Am observat ca la masinile de generatie mai noua s-a renuntat la priza de aer cald din motiv ca aerul rece este mai dens si se obtine cuplu mai mare, mai exista si intercoolere care racesc aerul special pt asta. Pe de alta parte aerul cald ar putea aduce o vaporizare mai buna a benzinei, probabil util pt motoarele cu carburatie. Link to comment
aztec Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 (edited) pai in primul rand incalzeste mai repede motorul , il aduce mai repede la temperatura de regim si elimina aproape total aparitia givrajului in carburator la tico...in rest... daca ar avea un sistem automat ca si socul automat... adica odata ajuns la regim normal sa traga aer rece.. poate ar rezolva ceva, dar ramane givrajul posibil... am vazut iarna trecuta o gramada de masini pe autostrada trase pe dreapta ca le inghetasera carburatorul, dar nu daewoo sau alte marci straine ci dacii sau "batrane " rau straine... asta la carburator, la injectie este alta mancare de peste...normal ca nu mai trebuie incalzit Edited January 25, 2005 by aztec Link to comment
tico_RS Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 in general aerul rece antreneaza si un consum mai mare asa ca iarna e preferabil sa-l pui la loc iar vara filtru sport. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now