Cumnatu Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 (edited) Cred ca se referea la faptul ca e incins si deci trebuie udat Iar vorbind serios, nu mai stiu cum face la Astra dar la Tigra ( si e normal sa fie asa ; anapoda dar normal ) creste apa pana la 98 grade si abia acolo intra toate cele in functiune si se raceste pana la 90 si tot asa se joaca toata ziulica. La mine pot sa fac toata ziua ce am facut ieri cu Senna ( desii s-ar putea sa schimb cauciucurile ceva mai des ) si nu se clinteste apa deloc. Daca tot ai pus MP3ul schimba repede si difurile. E pacat, sunt varza rau cele din dotare. Edited September 11, 2008 by Cumnatu Link to comment
uskt2005 Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 Daca tot ai pus MP3ul schimba repede si difurile. E pacat, sunt varza rau cele din dotare. Le voi schimba cat de curand. Nu sunt varza cumnate, sunt carton Link to comment
Cumnatu Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 La cum da Alpine in ele, sunt varza Link to comment
adostar Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Daca nu era mare graba cumparai masina lui iso , este identica..ba chiar mai echipata. Link to comment
zeneseu Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 (edited) Mah...gaura neagra incepe din portbagajul tau?!?!?! L.E. Cred ca e fancy sa ai propria gaura neagra... Edited September 11, 2008 by ZeNeSeu Link to comment
Cumnatu Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 este identica..ba chiar mai echipata. Deci nu e chiar identica ! Link to comment
robert333 Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Sa o stapanesti sanatos atat tu pe ea cat si ea pe tine ! Daca ii placea sotiei interiorul, acum aveam si eu o Astra cu aceleasi dotari numai culoarea diferita. Link to comment
zeneseu Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Daca nu era mare graba cumparai masina lui iso , este identica..ba chiar mai echipata. A lui @iso nu e Astra H cumva? Link to comment
uskt2005 Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 Daca nu era mare graba cumparai masina lui iso , este identica..ba chiar mai echipata. Dar nu e noua ca a mea si cu gaura neagra Link to comment
madkat Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 OFFTOPIC: @cumnatu - ai verificat in manualul de servis daca e normal asa la Ford ca? nu de alta dar mie imi suna a "treapta 1 ventilator defecta" - sau rezistenta/releu tr1 Link to comment
closchkutza Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 (edited) Off-topic: Este normal si corect ce arata indicatoarele de temperatura la Astra lui Uskt2005 si la Tigra lui Cumnatu. Aceste masini au in bord practic un termometru. La cele mai multe masini(inclusiv daewoo), in bord ai o scala gradata iar acul sta pe la jumatatea scalei si nu se misca orice ar fi(doar daca temperatura este in limitele contructive), DAR, in motor temperatura variaza intre 80-85 grade si 100-105 grade. De exemplu, la masina mea, prima treapta a ventilatorului de racire este activata la 93 grade celsius iar ventilatorul se opreste la 90 grade. A doua treapta este activata la 100 grade celsius si oprita 97 grade celsius, unde ramane doar prima treapta, pana la 90 grade celsius. Dar, cu toate acestea(mi-a mai pornit ventilatorul in trafic pe treapta a doua, sau daca am oprit motorul pentru 5-10 minute si apoi l-am pornit, la cald), acul nu se misca, practic aratand ca temperatura motorului este in plaja de valori normala pentru functionarea lui. Abia daca temperatura creste peste 100-105 grade, acul se deplaseaza pe a doua jumatate, spre partea rosie, indicand avarie la sistemul de racire(la matiz parca este de la 120 grade in sus). La opel, ceasul din bord arata efectiv temperatura motorului, in timp real(cu o mica abatere, normal). Avand in vedere ca arata 95 de grade, pentru un motor nou, strans, este normal. Edited September 11, 2008 by closchkutza Link to comment
naylui Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Motorul ala nu-i cam incins? de la test drive ) Link to comment
perfidus Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 Sa o stapanesti sanatos Uskt2005, astept cu interes poze cu modelul de jante de aliaj pe care o sa-l alegi O masina buna la un pret corect, chiar facuta de polonezi e tot Opel, pe cand un by Reno ramane tot Logan (faza cu Loganul polonez e o gluma slaba). Service-ul e comun cu Chevrolet, ceea ce din pacate nu-i un lucru pozitiv. Eu unul nu stiu unde sa ma mai duc la revizii, sunt foarte slabi cei de prin partea locului, iar altii se prostesc pe zi ce trece. Oricum iti doresc sa nu calci vreodata in service decat pentru revizii! Bafta, felicitari pentru achizitie!!! Link to comment
Tommy Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 O masina buna la un pret corect, chiar facuta de polonezi e tot Opel, pe cand un by Reno ramane tot Logan (faza cu Loganul polonez e o gluma slaba). Pai de ce nu o vand la nemti atunci? PS: doar o alta gluma slaba, asteptam unele bune de la cei cu mai mult humor Link to comment
madkat Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 la cielo se misca acul destul de mult in functie de utilizare, temp exterioara etc - doar ca trebuie sa ai ochiul format Link to comment
BogdanG Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 @Tommy nu se vinde la nemti pt ca este un model uzat moral. Totusi se vinde cu succes in RO La fel se intampla si cu alte masini, de exemplu Volvo V70 (modelul meu) care se vinde in orientul mijlociu ca masina noua, la fel si in China sau in alte tari mai sarace . Link to comment
closchkutza Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Atunci stau stramb si incerc sa judec drept intrebandu-ma: Daca Astra Classic este un model uzat moral(si nu neg) si nemtisorii nu-l cumpara din cauza asta, ce dumnezei ii atrage la Logan frate? Link to comment
madkat Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 e si mai ieftin decat Astra Clasic... alta explicatie nu vad... Link to comment
Tommy Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Atunci stau stramb si incerc sa judec drept intrebandu-ma: Daca Astra Classic este un model uzat moral(si nu neg) si nemtisorii nu-l cumpara din cauza asta, ce dumnezei ii atrage la Logan frate? Mai incearca sa te strambi nitel, poate .. poate-ti iese.. dar nu chiar 360 Am zis ca nu vand, nu ca nu o cumpara. Eu cred ca s-ar cumpara daca s-ar vinde, dar nemtii nu o vand, pentru ca nu ies cu asa ceva sa se bata cu concurenta, au astra H pentru asta. Logan se vinde pentru ca.. iar reno o vinde in europa, dar nu cu numele de reno, le e rusine sa vanda in europa de west sub numele reno, la fel si opel, doar ca ei nu pot sa vanda cu alt nume, pentru ca ei l-au fabricat deja sub sigla opel. Acum pe loc repaos, indreapta-te. Link to comment
pliktisit Posted September 20, 2008 Share Posted September 20, 2008 Sa o stapanesti sanatos uskt, de cand intru pe forumul asta m-am tot uitat la schibarile pe care le-ai facut la cielo, sunt curios sa vad ce o sa mai schimbi si la asta . Cand aveam cielo chiar ma incantau cateva dintre schimbarile aduse de tine masinii tale, acum eu am un vectra c si abia astept sa vad ce modificari faci tu pe astra ta, sa-mi dai idei. Inca odata s-o stapanesti sanatos si sa stii ca e o masina frumoasa si buna, mai ales ca-ti place tie, nu conteaza ce parere au manelistii fan logan Link to comment
uskt2005 Posted September 20, 2008 Author Share Posted September 20, 2008 Azi am montat o pereche de hertzuri in usile fata de 16,5 cm si o pereche de tweetere in locasul special. Urmeaza sa montez inca o pereche de hertzuri dar de 13 cm in usile spate. Ca impresii...chiar daca motorul e "strans" are doar 500km are un "zvac" destul de misto, azi de exemplu nu mi-am dat seama cand a ajuns de la 100 la 140 intr-o depasire mai in scurt, apoi am lasat-o mai usor(pe la 110@3000rpm) totusi...rodajul . Este foarte silentioasa si confortabila pe drumuri mai "peticite" si cu ceva gauri(nu cratere), este antifonata destul de bine(mult mai bine ca cielo) Alte impresii si modificari pe parcurs. Multumesc ...pliktisitule de urari iar cat despre moficarile ce vor surveni asupra ei ...stay close. Link to comment
KumKum Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 Ai zis ca mai treci si pe la Galati, vezi si tu cand ai timp trage o fuga pe la noi. Link to comment
iso Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Hai sa te mai urez inca odata , traiti'ar Astra ta - sora cu Astra mea ! Link catre astra mea : http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21...asc&start=0 Link rapid catre poze , pagina 2, 3 : http://s155.photobucket.com/albums/s310/iso69/?start=20 ... asta pentru ca tot am fost adus in discutie . Uskatule , negociem la intilnire sustinerea celor doua link-uri pe topicul tau . @BogdanG , tin sa te informez ca te inseli in ceea ce afirmi ... Link to comment
uskt2005 Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 Am ajuns pe la 9.000 de km si am zis sa bag un sprint ... Rezultat: 0 -100 intre 9 si 10 sec 0 -120 aprox 15 sec 0-140 aprox 22 sec Benzina Petrom de 95 Probabil cu o benzina mai buna ar mai scadea putin aceste valori Link to comment
Tommy Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 I-ai pus turbo? Viteza maxima (Km/h) 188 Acceleratie 0-100 km/h (sec.) 11.5 Consum combustibil Urban 8,6 Extra urban 5,4 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now