laurentziu83 Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Singurul lucru pe care ti-l pot face baietii la calculatorul de injectie e sa-ti mareasca putin timpii de injectie fata de ce aveai tu in mod normal, practic sa-ti faca niste timpi de injectie ca si cum masina ta ar fi noneuro. Viteza maxima va ramane aceeasi, va creste putin acceleratia, putin si reprizele, s-ar putea sa plece mai usor de pe loc, si cam atat. Daca incearca sa creasca mai mult timpii de injectie nu va face decat sa afume inutil esapamentul. Asta cu 15-20 de CP e barba, mult de 2, maxim 6 cai frumosi n-ai sa scoti. Link to comment
uskt2005 Posted September 29, 2009 Author Share Posted September 29, 2009 (edited) Lau, am mers cu un Ford Focus 1,6 benzina care stock avea 101 cai care nu prea sarea de 180-190km/h, nu mai vb de acceleratie. Dupa modificare trecea bine de 210 iar privind accelerarea fata de cum era s-a simtit o diferenta maricica, nu mai spun ca la acelasi regim de mers la el chiar a scazut consumul de benzina cand mergea linistit fata de cat consuma inainte. E drept daca se dadea tare la ea papa ceva mai mult. Edited September 29, 2009 by uskt2005 Link to comment
adostar Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Omori motorul inutil, doar nu participi la curse, de multe ori remaparile astea se lasa cu buleli prin ecu. Link to comment
uskt2005 Posted September 29, 2009 Author Share Posted September 29, 2009 Macar de-ar muri, asa as avea curaj sa ma incumet sa-i bag un Z20LET Link to comment
adostar Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 (edited) Si sa-l duci in 230 de cai naravasi Edited September 29, 2009 by adostar Link to comment
AmunDei Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 15-20 e mult. 8-10% din puterea motorului, cam atata o sa ia, deci multumeste-te cu 110. Iar daca un dci n-are probleme cu fumul si cu itp-ul dupa o remapare, nu vad problema la o benzina. Link to comment
BogdanG Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Uskatule parca vindeai masina, acuma ce faci ? Ca parere personala fiind trecut prin asta, degeaba ai multi cai daca nu ai cutie lunga, de exemplu XCul meu si la 160CP si la 200CP tot la 210km/h ajunge, problema e cat de repede ajunge. Fara turbina insa nu prea ai de ce sa te apuci. Vinde-o si ia-ti un turbo, o sa intelegi atunci despre ce vorbesc . Link to comment
AmunDei Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 (edited) Si cum la noi n-ai unde sai dai viteza tare, o cutie scurta te avantajeaza foarte mult. Cat de frecvent mergi tu cu 200+. Eu trec de 130 doar pe autostrada de ex. Edited September 30, 2009 by AmunDei Link to comment
uskt2005 Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 Poze cu ce stie sa faca acest BC aftermarket: 1. Consumul instant 2. Consumul mediu 3. Consumul orar in acel moment (la ralati este 0,5-0,6 l/h) 4. Consumul total de benzina de cand s-a facut plinul 5. Constul benzinei consumate 6. Distanta parcursa 7. RPM digital 8. Sprint 0-80 km/h (stie si 0-60 si 0-250metri dar nu am facut poze) 9. Sprint 0-100 km/h 10. Timpul calatoriei 11. Viteza medie (prima valoare este cat timp a fost masina in miscare si a doua valoare este calculata cu tot cu opriri la stop, semafor , etc.) 12. Viteza reala de deplasare 13. Voltaj baterie Link to comment
tolin Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 (edited) Vad ca la sprinturi s-a mai incins atmosfera (temperatura la interior) Edited October 1, 2009 by tolin Link to comment
uskt2005 Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 Nu tolin, aia e temperatura exterioara Pozele nu sunt facute toate in acelasi timp una dupa alta ci atunci cand s-a potut face si poza si conduce (eram singur in masina cand am facut pozele astea) Link to comment
EM!L Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 5. Viteza reala, nu cea afisata de ceas Cum calculează viteza astfel încât spui că e cea reală? Întreb pentru că, în debutul topicului ai pus nişte date aproximative ale unui sprint până la 100kmph 0 -100 intre 9 si 10 sec după care au urmat diverse opinii (nu numai pe acest topic, referitoare la acelaşi subiect), conform cărora nici cu GPS-ul nu prea poţi fi 100% sigur că aia e viteza reală... Oricum, pare-se că atât cu "sistemul" cât şi cu "cronometrul" ai reuşit timpi mai buni decât zici în primul post că declară producătorul Acceleratie 0-100 km/h (sec.) 11.5 Ca să rezum... eram curios dacă ai idee cum "procedează" BC-ul ăsta nou în privinţa calculului vitezei Link to comment
uskt2005 Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 (edited) Am verificat valorile date de YACC cu un tester in mers (asa mi s-a spus ca viteza afisata pe tester este cea reala). Probabil Yacc-ul asta prelucreaza aceleasi date ca si testerul. Calculul diferitelor informatii pe care le afiseaza sunt date in manualul YACC-ului, dar eu sincer nu am stat sa le studiez . La pagina 6 din manual sunt explicate metodele de masurare. Manualul este aici: http://e-pmk.eu/en/diy/yacc/pdf/yacc_en.pdf Edited October 2, 2009 by uskt2005 Link to comment
lauamd Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Super computerul de bord ! Cine ţi l-a instalat că vreau să îmi pun şi eu ? Da de ce vrei să o vinzi acum că ai făcut-o şic ? Link to comment
uskt2005 Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 La prima intrebare... R: TU La a doua... R: Vreau ceva mai mare si mai eleganta "> , dar in cazul in care nu gasesc sa o dau cu cat vreau eu nici nu o dau, imi place masina mai ales ca acum mai are putin si va fi asa cum mi-am pus in cap de cand am luat-o ca va fi. Link to comment
KumKum Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Mmmmmm, eu nu te cred ca nu vei mai avea nimic de modificat la ea... Link to comment
sorin1983 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Cum ai primit computerul? Am citit pe site ca are pe cineva care vinde in Romania... Care a fost pretul final? Link to comment
uskt2005 Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 (edited) Pe mine m-a costat 150 ron modulul (YACC-ul) si m-a mai costat 100 ron un alt display pt ca cel care era pe masina din fabrica nu suporta informatiile ce veneau de la YACC. Yacc-ul a ajus atat pt ca s-a facut o lista de doritori pe alt forum si am beneficiat de o reducere. Din cate stiu poti sa iti comanzi si singur, polonezul trimite si cate un singur modul. Pot sa-ti dau nr unui tip din bucuresti care este reseler in romania, nu-l dau aici sa nu fie reclama, dar pretul la el depasesta 150 ron dar nu stiu cu cat. De montaj nu ti-l recomand, se pricepe doar la corsa sa monteze. Edited October 13, 2009 by uskt2005 Link to comment
uskt2005 Posted October 15, 2009 Author Share Posted October 15, 2009 Am comandat un kitt subwoofer + amplificare + cabluri instalare de la Focal Specificatiile sunt : Subwoofer Auto Focal SB 30 SPL incinta bass reflex din MDF 16 mm, difuzor de 30 cm putere: 250W RMS (500W max) Sensibilitate (2.83V/1m): 93 dB raspuns in frecventa: 38–500 Hz volum incinta: 45 litri bobina 50mm 4 straturi dimensiuni (L x I x A): 420 x 386 x 440 mm Amplificator Auto Focal Solid 2 amplificator stereo, clasa AB carcasa din aluminiu putere RMS (CEA) 2 x 75W la 4 ohmi 2 x 100W la 2 ohmi 1 x 200W la 4 ohmi, in punte raport S/N, 1 Watt, >77 dB (A) THD+N la 4 ohmi: 0,02% (50Hz) raspuns in frecventa: 10 Hz - 60 KHz filtru low pass 50-150 Hz (12 dB/octava) filtru high pass 50-150 Hz (12 dB/octava) sigurante: 1 x 25A telecomanda gain pe fir dimensiuni: 45 x 220 x 200 mm Kit de cabluri inclus Ce parere aveti? Am facut o afacere buna? 700 lei a fost pachetul nou cu garantie Poze maine dupa montaj Link to comment
uskt2005 Posted October 19, 2009 Author Share Posted October 19, 2009 "Sculele" au fost instalate pe masina, acum vine intrebarea: Oare imi treuie condensator? Mentionez ca voltmetrul digital nu scade sub 13v nici daca dau in draci in subwoofer, dar fluctueaza intre 14v si 13v in functie de bass sa zic asa Daca imi trebuie condensator...ce valoare ar trebui sa aibe? Puterea are 200w iar sub-ul 250w. Ar fi suficient unul de 1,2F ? Link to comment
Dj_Dark Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 (edited) Ia condensator ca altfel patesti ca mine cu alternatorul. Daca fluctueaza luminile la bas trebuie. 1F e suficient la ce ai tu acolo. PS. Voltmetrul digital nu poate masura fluctuatiile. Sunt prea rapide pentru timpul lui de raspuns si iti arata valoarea medie pe o perioada de timp. Daca vrei sa vezi ia un analogic din ala ieftin (fara protectie la indicator). Edited October 20, 2009 by Dj_Dark 1 Link to comment
uskt2005 Posted October 21, 2009 Author Share Posted October 21, 2009 Pt linistea sufleteasca am pus si un condensator de 1,2F Tind sa cred, nu stiu daca spun o prostie, ca se aude mai bine acum cu acest condensator. Asta ar trebui sa se intample? Cu un condensator instalat sa se auda muzica mai bine? L.E. Poze: 1 Link to comment
Wolfman Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 E normal sa se auda mai bine cu condensator, acum nu mai ai fluctuatii pe alimentarea amplificatorului. Link to comment
Dj_Dark Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 (edited) Exact. Asa se intampla cand ai cabluri subtiri si lungi pe alimentare. Ca idee si eu tot 1,2 F juice am la 4 X 75 W, defapt ai auzit sistemul . PS. Sa le stapanesti sanatos! Juice-le ala l-ai luat la promotie ? . Edited October 22, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now