tolin Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 (edited) - dezavantajul mare este uzura mai accentuata a amrtizoarelor ... Cum sa se uzeze mai repede ceva care functioneaza mai rar si pe o cursa mai scurta ? Sa abandonam logica in favoarea a ce zice unul sau altul, doar, pentru a justifica o decizie proasta ? Ce face eleronul pus de tine, nu cumva mareste forta de apasare pe suspensia spate, adica creste uzura unui sistem care n-a fost calculat pentru asa ceva sau el e pus acolo, doar, pentru poze si rolul lui este decorativ ? Iar piesele care sunt pe trenul de rulare sunt supuse socurilor independent de suspensie. Ca sa intelegi, masina ta nu este mai usoara daca ai o suspensie mai moale. Altfel, noroc ca autovehiculele nu sunt proiectate de catre comerciantii de piese, din doua motive, doar unul se refera la dorinta de-a vinde mai mult. Edited February 22, 2010 by tolin Link to comment
uskt2005 Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 (edited) Bun, multumesc pt lamurire in privinta amortizoarelor, dar celelate componente cam cu cat % se uzeaza mai repede? Eleronul data fiind conformatia lui cred ca este mai mult pt estetic, motiv pt care l-am pus si eu si chiar imi place cum arata masina cu el. L.E. Stau si ma gandesc daca scurtez arcurile cu 40 mm amotizorul nu va sta comprimat tot timpul ? Si de aici uzura? Intreb!!! Edited February 22, 2010 by uskt2005 Link to comment
tolin Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Arcurile se comprima, amortizoarele au cursa, mai scurta sau mai lunga. Pentru a nu altera confortul se utilizeaza arcuri cu pas si diametru variabil, acestea raspund diferit in functie de impulsul primit. Cresterea stabilitatii si neutralizarea comportamentului este remarcabila, totul pentru aprox. 200 euro + manopera. Link to comment
uskt2005 Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 ... totul pentru aprox. 200 euro + manopera. Da-mi mai multe detalii te rog(ce model marca sa iau si de unde daca stii) , pana la urma la banii astia m-as risca sa incerc sa vedem ce iese. Eu unu tot ca am gasit au fost arcuri -35 fata -40 spate de la KW, KONI, JOM, FK Arata-mi exact ce sa caut daca stii. Multumesc Link to comment
madkat Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 (edited) Logic ar fi cum spui Tolin - doar ca din experienta vorbind - stiu cateva masini (nu conteaza marca) la care amortizoarele stock (cu cate zeci de mii de km la activ doar) s-au "dus" in maxim 10k km dupa montarea arcurilor "sport" -30mm. Se recomanda schimbarea intregului "kit" amortizoare + arcuri. Iar despre "dat cu burta" - ma refer aici la balansul exagerat indus de suspensiile stock GM... cu o suspensie sport, in ciuda garzii la sol mai mica, nu vei avea probleme. Decat daca dai peste chestii care depasesc garda "normala" a masinii. edit: uzura bucsilor si pivotilor - evident ca se vor uza mai repede - dar la cat costa si cat de robuste sunt aceste componente la modelul asta de punti de astra - nu stiu daca merita investitia in Powerflex. Edited February 22, 2010 by madkat Link to comment
Tommy Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 (edited) Da-mi mai multe detalii te rog(ce model marca sa iau si de unde daca stii) , pana la urma la banii astia m-as risca sa incerc sa vedem ce iese. Eu unu tot ca am gasit au fost arcuri -35 fata -40 spate de la KW, KONI, JOM, FK Arata-mi exact ce sa caut daca stii. Multumesc Mie mi-a luat sub un minut sa caut dupa indiciile lui Tolin: http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/products_products_performance_springs_pro_kit http://www.europerformance.co.uk/pages/products/product_info.mhtml?product=4020630 Eibach Pro-Kit Springs Offer: # Top-Performance Handling # Lower center of gravity # Progressive spring design # Excellent ride quality Mai adaug ca ofera comportament neutru al masinii pe orice aderenta, o echilibrare a franarii fata-spate si confort. Amortizoarele nu se strica mai repede, din contra, este mai bine protejat din cauza ca o parte din soc este preluat de arc. Bucsaraia ar putea fi afectata daca se pun arcuri extrem de tari, de genul celor de circuit si dai cu ele in gropi constant si cu viteza. Dupa montaj trebuie refacute unghiurile de fuga, pentru ca ele se inchid. O masina cu tractiune fata trebuie sa le aiba deschise. @Laumd, oamenii primesc sfaturi in masura in care le cer, de obicei poti lua cu forta, dar nu poti da. Edited February 22, 2010 by Tommy 1 Link to comment
lascarica Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Bravos Tommy Pacat ca nu ai scris mai devreme de site-ul asta. Sau nu am avut destula rabdare sa caut. Pretul e acceptabil si banui ca sint mult mai bune ca si fiabilitate/performante fata de trasnaile din comert la 100-150RON... Link to comment
sergiuhusca Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Pana una alta nu inteleg de ce unii de pe aici vor sa induca cu tot dinadinsul ideea de kitsc in ceea ce priveste masina Uskatului? E gustul omului, iar daca din punctul lui de vedere, tot ceea ce a adaugat pe masina, ii sporesc confortul si siguranta, nu vad unde este problema. Lascarica, tu ai suspensii de la EIBACH?E usor sa-ti dai cu parerea... Link to comment
Tommy Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 Da' tu ai eleron? de ce iti dai cu parerea? Link to comment
tolin Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 @uskt > din exemplul lui Tommy vezi ca exista 5 nivele de echipare in functie de destinatia masinii si doar de la nivelul 3 se schimba si amortizoarele. Nivelul 1 (entry level) inseamna masina de strada cu tinuta mai buna si bani putini, dar cu rezultate remarcabile. De aici porneste dorinta de-a avea alte jante, apoi alte pneuri si cand vezi ce poate masina, imediat vrei alte frane. E adevarat, schimbarile sunt spectaculoase privind din interiorul masinii, doar cunoscatorii isi dau seama de ele privind din parcare. Link to comment
andreib Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 xenon 55W pe faza scurta xenon 35 w pe faza lunga asa ca pe lunga poti pune si de 1000 de w atat timp cat il aprinzi si il stingi atunci cand trebuie. De aia ai pus pe scurta de 55 si pe lunga de 35? Eu nu prea pricepp . Link to comment
lascarica Posted February 22, 2010 Share Posted February 22, 2010 (edited) Lascarica, tu ai suspensii de la EIBACH?E usor sa-ti dai cu parerea... Culmea domnu' ca era de bine tura asta Banui ca daca se laudau cu Camaro si BMW nu se inscriu in categoria GM corean...asta apropo de calitate/fiabilitate. Daca nu as fi schimbat deja arcurile fata cu GM m-ar fi aranjat un set de arculete din alea Asta daca am inteles bine ca e kit fata-spate la pretul ala Edited February 22, 2010 by lascarica Link to comment
uskt2005 Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 (edited) De aia ai pus pe scurta de 55 si pe lunga de 35? Eu nu prea pricepp . Am pus de 55w pe scurta ca am lupa si aceasta "scade" din puterea xenonului, o sa iti arat la Durau despre ce vorbesc. Pe lunga neavand lupa sunt suficiente cele de 35w, nu avea rost sa dau mai multi bani pe cele de 50w Edited February 23, 2010 by uskt2005 Link to comment
uskt2005 Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 Am comis-o ...am dat comanda de ...Eibach ProKit 145 Euro incl.TVA / set 4 buc Daca nu-s bune i le fac lui Tommy si lui Tolin guler... ... P.S. Glumesc evident...Nu mi-o place cum o fi cu ele asta e... punem la loc stok si la vanzare cu ele, dar sa speram ca va fi bine ca prea au fost categorici de calitatea si necesitatea montarii acestor arcuri amandoi . Link to comment
Tommy Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 (edited) O sa te indragostesti, nu te mai teme atat ca nu ne batem joc de banii altora. De-ai mei o mai fac, dar o fac "pa persoana fizica". Edited February 23, 2010 by Tommy Link to comment
lascarica Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 (edited) Asteptam impresiiiiiiiii, de la o persoana "normala" (asta era pt Tommy) Ma bate un gind...daca nu-mi fac upgrade la alta macar niste arcuri sa schimb , fetele mele au o "greata" in curbe si la denivelari, dupa cite se pare astea ar imbunatati stuatia... Edited February 23, 2010 by lascarica Link to comment
Englishman Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 (edited) Hehee... am avut si eu chiar Eibach pe Cielito, dar ale mele au costat ceva mai mult, culmea. Am renuntat la ele dupa 2 saptamani. Dure si neiertatoare, imi troncaneau toate brichetele si telefoanele prin masina, chiar cu telescoape stock. Dupa nici o luna am schimbat capetele de bara... Am renuntat la ele, in pofida corneringului si franarii interesante. Poate in marile orase asfaltul e altul, dar mie mi-e clar ca deocamdata nu avem drumuri pentru ele. Chestie de gusturi, dupa cum spuneam. Edited February 23, 2010 by Englishman Link to comment
sergiuhusca Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Da' tu ai eleron? de ce iti dai cu parerea? Am stimabile...Chiar din fabrica... Englishman...la Focsani este un asfalt atat de bun...incat, chiar si pe marile bulevarde exista 5 gropi pe m2. Link to comment
uskt2005 Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 (edited) ... am avut si eu chiar Eibach pe Cielito, ... Dure si neiertatoare, imi troncaneau toate brichetele si telefoanele prin masina, chiar cu telescoape stock. ... E diferenta intre cielo si astra la rularea prin gropi. Chiar si cu amortizoarele si arcurile stock cu cielo zici ca am suspensie sport la cum troncane toata inauntru cand dau prin gropi. Si pot sa va spun ca masina(cielo) nu are nici cea mai mica problema la sistemul de rulare. Astra in schimb nu troncane absolut nimic, se aude un zgomot infundat cand dau prin gropi si atat. Sa speram ca nu se va modifica prea mult acest lucru dupa montarea noilor arcuri...vom vedea. Cat despre drumuri, eu sper ca odata cu "indreptarea" vremii sa inceapa "alesii" nostri sa mai repare din strazi, nu zic sa la asfalteze de la zero, dar poate astupa macar gropile aparute in timpul acestei ierni, care pare a fi pe sfarsite. Edited February 24, 2010 by uskt2005 Link to comment
lauamd Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Mda, după cum văd că asfaltează ăştia cred că zgomotele alea înfundate se vor transforma în bătăi... Link to comment
uskt2005 Posted March 12, 2010 Author Share Posted March 12, 2010 Offf se mai incalzeste odata Arcurile au venit, anvelopele au venit - le-am pus deja pe jante si asteapta cuminti in garaj incalzirea vremii. M-am saturat sa am masina mereu murdara. Cum da putin caldurica cum montez jantele si arcurile... Link to comment
uskt2005 Posted March 16, 2010 Author Share Posted March 16, 2010 Impresii la cald dupa ce am montat arcurile Nu se mai ridica asa mult de bot la accelerare, respectiv nu mai da in bot la franare. In curbe sta foarte fain, iar la ce imi era teama cel mai mult si anume la drumuri cu gropi si denivelari nu este mare diferenta fata de cum se amortizau inainte. La o succesiune de denivelari nu mai este masina barca si doar "topaie" putin dar intr-un mod foarte placut. Mai multe impresii dupa ce mai fac ceva km. Asa ca tin sa le multumesc lui Tommy si Tolin pt sfatul ce mi l-au dat cu tipul de arcuri care sa-l iau. Poze: Link to comment
andreib Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Arata MUUUULT MULT mai bine! Inainte era un fel de cocstarc . Link to comment
Wolfman Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 ... La o succesiune de denivelari nu mai este masina barca si doar "topaie" putin dar intr-un mod foarte placut. ... Intreab-o cat de placut topaie masina pe bunica Madalinei, la urmatorul drum in care-o iei cu tine! Io zic sa pleci cu Cielo la drumuri la care nu pleci singur iar Astra sa o tii ca pe un fel de amanta, doar pt. tine! Si lasa acasa statia, am inteles ca e foarte stresanta! ) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now