uskt2005 Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 In weekend am curatat putin motorul, bine...cat s-a putut...nu-l mai curatasem cred ca de un an. Si tot in weekend am monta si noile bujii NGK V-POWER, vechile GM-uri aveau 25.000 de km. Ca si impresii: Pornire mai usoara si un raspuns mai bun la acceleratie parca. In timp o sa vedem si daca fac si restul ce se spune despre ele pe site: http://www.ngksparkplugs.com/products/spark_plugs/vpower.asp Pics: Link to comment
tolin Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 (edited) Ce masina tunerita este aia fara borne din aur ? Si ce-i putulica aia din fata radiatorului, restrictorul prizei de admisie aer ? Edited April 19, 2010 by tolin Link to comment
uskt2005 Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 Ai ceva sfaturi constructive? Dupa cum ai vazut sunt deschis ideilor/sfaturilor bune Link to comment
lascarica Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Cica bornele aurite fac cel mai bun contact...reduci pierderile de tensiune. Asa vorbeste lumea...(buna)... Link to comment
tolin Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 (edited) Borne si papuci acoperiti cu Au la partea de forta a instalatiei electrice. http://bestautovest.ro/borne-baterie-gold.html (ca model) Eu i-as fi pus o admsie sport de aer. Edited April 19, 2010 by tolin Link to comment
Englishman Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=18158&st=120 Post #135. Link to comment
uskt2005 Posted April 20, 2010 Author Share Posted April 20, 2010 Borne si papuci acoperiti cu Au la partea de forta a instalatiei electrice. http://bestautovest.ro/borne-baterie-gold.html (ca model) Eu i-as fi pus o admsie sport de aer. O sa caut acel fel de borne! Admisie de genul asta: @ Englezule de unde le-ai luat? Imi poti da site-ul pe PM?, pt a nu fi considerata reclama Link to comment
Englishman Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 (edited) Cu placere. Il dau public, poate mai cauta si altcineva. "> http://www.be-loud.r...nus%2823457%29/ Arata atat de bine, ca niste bijuterii veritabile, chiar mi-a fost mila sa le pun la baterie. ) Si dupa atata vreme tot ca noi arata, nu se oxideaza si nici nu se innegresc. Edited April 21, 2010 by Englishman Link to comment
tolin Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Dupa pret, mai bine le folosesti ca verighete. Link to comment
andreib Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Nici cele din linkul lui tolin nu se oxideaza/innegresc/incalzesc etc (eu le am deja de 3 ani). In plus, costa 25-30 ron/buc... Link to comment
uskt2005 Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 Le gasisem si eu pe alea pe belod, dar mi s-au parut putin cam scumpe asa ca am luat de care mi-a aratat tolin Link to comment
Zmeul cel rau Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Si se observa ceva diferente? Pe dyno? 1 Link to comment
uskt2005 Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 3 cai numai din borne, 7 cai din braduletul eco de la oglina, si in loc de nos dau mai tare in subwoofer si aerul care il scoate ma propuleseaza cu viteza sunetului ...SIC Link to comment
tolin Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Mai leaga un fir de minus direct la motor, in zona bujiilor. Link to comment
uskt2005 Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 (edited) Sigur sau sar in aer? Pt ce se face aceasta operatiune? Edited April 21, 2010 by uskt2005 Link to comment
tolin Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Sa ai masa distribuita pe motor, sa ai legatura directa pe suprafata de referinta a bujiilor. Link to comment
Englishman Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Pentru detalii suplimentare legate exact de operatia respectiva, trage un ochi la masina lui Chris06 sau la a mea. Link to comment
uskt2005 Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 (edited) Voi incerca sa pun in aplicare si aceasta modificare, dar totusi nu am primit o parere: Se merita un kit de admisie precum cel din poza de mai sus(Simota cu filtru sport in carcasa de carbon tratata termic)? Edited April 22, 2010 by uskt2005 Link to comment
wallaby Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Merita Simota! Eu am pe Lacetti si pe Astra e peste 2 ani. Suna bine si motorul respira mai usor. Nu cred ca-ti da mai multi de cativa cai dar motorul pare ca se tureaza mai usor decat cu filtru stoc. In plus mai e si de folosinta indelungata. Dca-l cureti la fiecare 5,000km tine o vesnicie Link to comment
uskt2005 Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 (edited) Cred ca am sa incerc si acel kit de admisie Pana una alta...polish+ceruire homemade: Edited April 22, 2010 by uskt2005 Link to comment
Lucian M Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Da, Doamne, pe lume/ O ploaie cu spume" . Sa vezi ca maine ploua. SI daca nu maine, cel tarziu poimaine. Cel putin la mine functioneaza irefutabil aceasta lege. Duminica seara am spalat masina- luni seara a turnat cu galeata. qed ps: sper sa nu patesti acelasi lucru Link to comment
lascarica Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Arata bine albicioasa Singurul - si ala amarit e "cromul" din stopuri... in rest Link to comment
andreib Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Arata mult mai bine fara pragurile alea mulate dupa o bordura. Mi se pare mie sau pragurile vopsite sunt usor alta nuanta? Link to comment
uskt2005 Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 Sa dea dracii in ele, ca au fost vopsite odata cu bara fata si la aia nu-i diferenta, cred ca materialul din care sunt facute pragurile e de vina. De pregatit au fost pregatite bine pt vopsire, nu a sarit vopseaua pana acum de pe ele si am fost de 2 ori la spalatorie unde le-am zis la baieti sa insiste cu jetul de apa pe bara si praguri pt testarea voposelei. Las ca in timp ajung la aceeasi culoare cu restul acum fiind parca putin mai albe sa zic asa ca restul masinii. @ LucianM...si la mine a plouat azi, dar apucasem sa bag masina in garaj, asa ca a scapat si ea si eu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now