Dj_Dark Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Sa le stapanesti sanatos. Personal, nu-mi plac estetic gumele "stretch" in general, nu-mi place cum iese buza jantei, prefer un cauciuc montat drept care si ingroapa buza (gen michelin). In particular pe o masina de putere mica se simte diferenta si de 1 cm in latime. La mine am simtit de la 185 la 195 dar diferenta de stabilitate a meritat pierderea mica de putere care s-a compensat cu un avans marit La stretch se vor uza rapid partile exterioare ale anvelopei si eventualul castig de stabilitate nu compenseaza scurtatea vietii lor atat de mult in viziunea mea. Acum, fiecare dupa gusturi dar mie mi se par exagerate. Link to comment
Tommy Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 (edited) La cat ai cheltuit pe cele doua randuri de jante pun pariu ca luai un rand de Sparco pe 16 de 7J si faceai o treaba ca la carte. Asa, ai luat doua de care nu ai sa fii multumit deplin de nici unul dintre seturi. Gandeste-te de ce oare producatorii nu au proiectat anvelope de 205 pt jante de 9? In alta ordine de idei, orice comparatie cu o masina de drifting care foloseste cel mult 30 de minute un rand de slickuri mi se pare lipsita de sens. .. prefer un cauciuc montat drept care si ingroapa buza (gen michelin). Corect. Cu protectie de janta se cheama. Edited February 9, 2011 by Tommy Link to comment
uskt2005 Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 La cat ai cheltuit pe cele doua randuri de jante pun pariu ca luai un rand de Sparco pe 16 de 7J si faceai o treaba ca la carte. Stii ca ai si tu dreptate...?!? Uite ca la asta nu m-am gandit...o s-o iau in considerare Incercam marea cu sarea... Am pus ambele seturi de jante la vanzare. Daca auziti pe cineva interesat va rog sa ma anuntati si pe mine Link to comment
Tommy Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 (edited) Daca e sa-ti spun pina la capat, uite ce parere as avea: vinzi ambele masini cu tot ce ai pus pe ele, si iei asa ceva: http://www.autovit.ro/bmw-330-C16580203.html Edited February 9, 2011 by Tommy Link to comment
andreib Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Ce performante scazi?, pun dimensiune de anvelope ce le am trecute in talon, daca puneam 225 sau mai mare atunci da... Confort 0 de ce ? ... atat timp cat respect dimensiunile anvelopelor din certificat? Oricum in cazul meu confortul cand dau in gropi e mai scazut dar si la drum intins la viteza nu sunt barca. Dejantare? in cazul anvelopelor ce le voi pune nu se pune problema... iti dau masina ...daca tu reusesti sa o dejantezi...la un regim de mers normal dus spre sportiv eu iti fac rotile cadou Performanta. Jantele mai late sunt mai grele , deci chiar si cu aceleasi anvelope ai roti sensibil mai grele => agilitate mai redusa, consum mai mare. Mai mult, datorita pozitiei anormale a cauciucului pe janta el nu mai calca pe asfalt dupa cum a fost conceput. Confort. Fiind atit de intinse caucicurile ele nu mai pot oferi nici un fel de amortizare a denivelarilor. Nimeni nu zice sa-i pui suspensii de barca, dar nu are sens sa mergi ca in tractor. dejantare. Pozitia cauciucului pe janta nu este una normala, vrei sa afli pe pielea ta cat trebuie sa tragi de ele pana sare unul? Eu zic ca nu merita. Oricum spor la sparco 16'', daca mai gasesti eventual si unele cu greutate redusa e super. Pana la urma cu jantele ai facut ca mine: ai luat ceva ce te multumea si nu prea si acum iti iei altele .In final ne costa mai mult decat daca le laum din start pe cele care trebuia . Link to comment
tolin Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 ... si ce mai tuneaza la aia ? Link to comment
uskt2005 Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Performanta. Jantele mai late sunt mai grele... Oricum spor la sparco 16'', daca mai gasesti eventual si unele cu greutate redusa e super. ... Ai sa fii surprins... Astea sunt mai usoare decat sparco rally white pe 15" Barbeturile au 16kg cu tot cu anvelopa sparco au 16,8 cu tot cu anvelopa ... si ce mai tuneaza la aia ? Pai mai ai bani de tunat la cat ai de dat impozit si asigurari la asa ceva? Nu zic ca nu mi-ar place asa ceva ca as fi ipocrit, dar trebuie sa fiu realist, nu as putea intretine asa ceva... Link to comment
laurentziu83 Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 vreau sa mai intaresc un pic suspensia si asa destul de rigida Adica vrei sa elimini arcurile si amortizoarele? )"> Bre, iti clantane dintii si asa in ea, ce sa mai intaresti ca dup-aia va fi inconfortabil si mersul pe E85, nu mai zic de vreun drum ondulat. Am mers cu un R-classe cu suspensie pneumatica la care se putea regla taria suspensiei. Pe maxim era inconfortabil si sa mergi pe portiunea betonata de pe A2, a trebuit sa o setez pe confort ca sa obtin ceva decent. Nu mai zic de plombele din gura sarite pe Lazu-Slobozia. Cea mai confortabila suspensie pentru drumurile noastre o aveam la Symbol, puteam merge lejer cu 140 la ora in locurile in care cu Megane-ul nu prea sar de 120. Dezavantajul a fost ca pe la 50 de mii de km a trebuit sa schimb amortizoarele. Link to comment
uskt2005 Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Nu bre, vreau sa iau si niste amortizoare ceva mai dure decat cele stock care se se "pupe" cat mai bine cu arcurile Eibach prokit care sunt deja montate pe masina de ceva timp. Link to comment
AmunDei Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Ai sa fii surprins... Astea sunt mai usoare decat sparco rally white pe 15" Barbeturile au 16kg cu tot cu anvelopa sparco au 16,8 cu tot cu anvelopa Uita-te pe la OZ, ATS, Braid si Compomotive (astia doi din urma au multe modele de competitie si foarte usoare.) Imposibil sa nu gasesti un design care sa-ti placa. Link to comment
uskt2005 Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 Am luat si un set de amortizoare mai dure care cica s-ar "pupa" excelent cu arcurile deja existente Eibach. Amortizoarele sunt Sachs Advantage: Mai multe impresii dupa ce le montez maine si le pun putin la treaba Link to comment
uskt2005 Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 Deoarece serpii luati acum ceva timp nu au putut fi montati pt ca nu sunt pentru Z16XEP ci doar pt astrele facute pana in 2004, am facut momentan doar traseul cat-back. Dar am pus si catalizatorul sport de acum pt ca la inceputul lunii iunie ma duc sa fac si serpisorii custom. Asadar acum am pe masina 2 catalizatoare (cel original si asa sport) si 2 tobe Magnaflow. Ceva poze la repezeala: Link to comment
andreib Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Deci DA . Acum te aude nevasta de la trei strazi distanta cand vii? Link to comment
zeneseu Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 O sa-l aud cumva si cand ajunge in vama la Bors? )"> Link to comment
uskt2005 Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 (edited) Deci DA . Acum te aude nevasta de la trei strazi distanta cand vii? momentan nu pt ca am si catalizatorul original pe masina care este corp comun cu galeria stock ce iese din motor, dar dupa ce voi face serpii de inox cusom si astfel eliminand catalizatorul stock este posibil sa ma auda de la 3 blocri distanta daca o sa-i dau in gura ...masinii nu nevestei Ei... nici chiar asa mai zns-ule Edited May 3, 2011 by uskt2005 Link to comment
Costi VLN Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Respect. Aseara am vazut masina live,e belea.Totul,scaunele Recaro,tapiteria piele alb-negru,iluminarea interioara,jantele,ce sa mai toata e mortala. Felicitari ,ai o masina facuta cu mult bun gust. Link to comment
Mircea Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Si cand te gandesti ca o puteai vedea acum o saptamana... Si tot live... Link to comment
Costi VLN Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 (edited) Am vazut-o si atunci Mircea,insa nu asa detaliat. App,tot atunci l-am cunoscut si pe proprietar,Uskt,care s-a deranjat sa vina sa ne salute.App,un tip de nota 20. Scuze de off. Edited June 10, 2011 by velican_costi Link to comment
uskt2005 Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Multumesc pt aprecieri De facut mai sunt multe de facut la masina...timp si bani sa fie... Link to comment
Salex Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 fftopic: Depinde cum se misca cu restul proiectelor )"> Link to comment
uskt2005 Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Gata, am evacuare free flow din motor in bara spate. S-au facut si montat si serpii custom. Sunetul s-a modificat radical iar masina trage mult mai bine, si nu este placebo Nu reusesc sa pun mai multe poze din pacate L.E. Am reusit sa mai bag 3 poze: Link to comment
Dj_Dark Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Foarte frumos domnu' cand o auzim si noi? Link to comment
andreib Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Ai grija la teava aia de la AC< in poze pare tare aproape de evacuare... Link to comment
uskt2005 Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Foarte frumos domnu' cand o auzim si noi? Joia viitoare vin la bucuresti Ai grija la teava aia de la AC< in poze pare tare aproape de evacuare... O sa o imbrac in termo ca si alte conducte si furtune de pe acolo, serpii ii las liberi sa se raceasca Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now