Tommy Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 (edited) Asa ca tin sa le multumesc lui Tommy si Tolin pt sfatul ce mi l-au dat cu tipul de arcuri care sa-l iau. Bravo, treaba buna Verifica-i si directia, normal unghiurile de fuga ti s-au inchis acum, dupa ce ii faci si asta merge si mai bine. Ti-am zis ca nu te zdruncina cu arcurile astea, e posibil ca cine sta in spate sa simta ceva mai rigid, dar tu nu stai in spate ) Eu am si anvelope de vara cu balon mai mic si tot nu ma stresez prea tare de gropi, dar de regula e bine sa le eviti cat se poate Inca ceva, vezi sa nu o pierzi pe curbe mai ales pe ploaie, iti lasa impresia ca poti impinge mult, dar nu iti mai dai seama exact cand pleaca. Ah, si sa ai grija si la borduri ) Edited March 16, 2010 by Tommy Link to comment
tolin Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Acum arata a masina ! Trebuia sa faci niste poze inainte, din aceleasi pozitii, pentru a vedea oricine diferentele. Link to comment
uskt2005 Posted March 16, 2010 Author Share Posted March 16, 2010 Pai am facut bre, uita-te mai atent la ele, sunt cu o pagina in urma Link to comment
Englishman Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Felicitari ! Sa scrii o cronica mai amanuntita dupa cateva sute de kilometri, sunt tare curios cum percepi masina dupa un timp. Trebuie sa-ti schimbi neaparat din minte cotele de siguranta peste care poti trece fara sa atingi pe dedesubt. Link to comment
tolin Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 (edited) Bre, deja mi-ai cerut prea mult. Noroc ca eu nu-s din zona viticola cu acelesai nume si am, inca, o memorie viziuala foarte buna, pot suprapune mental imagini diferite ale aceluiasi lucru, vazute la momente diferite in timp, fara sa-mi dea cu zecimale. Dar ma gandeam la unii bajeti din localitatea respectiva. Englezule, la trecerea pe un drum accidentat nu trebuie sa-ti schimbi conditia initiala pe care esti setat, daca ea este: rotile trec, intotdeauna, peste cotele cele mai inalte ale drumului. Iti garantez (demonstratia este banala) ca astfel nu ai ce sa lovesti cu masina. Edited March 16, 2010 by tolin Link to comment
laurentziu83 Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 La noi la tzara cand iesi pe ogor, din parcare, bine totusi sa ai masina cat mai inalta, dar daca tu crezi ca te descurci asa, e ok. Eu sunt satul de cat am harcait Megane-ul pe dedesubt, nici scut motor nu mai am. Link to comment
Englishman Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Maitre, e destul un bolovan mai ...inalt si mai ...pe mijloc, bolovan pe care altminteri nu l-ai fi atins. Nu zic ca nu e buna combinatia cu arcurile, doar ca indeamna la mai multa atentie. Link to comment
tolin Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 (edited) Din categoria "Daca nu v-am spus-o, o repet": ... rotile trec, intotdeauna, peste cotele cele mai inalte ale drumului... Ulterior: discutiile legate de atentia la condusul pe teren accidentat le gasesti aici: vobersclamobilpeterenaccidentat.ro sau schimbmp3peterenaccidentat.ro sau mauitladvdpeterenaccidentat.ro Ulterior2: a aparut un site de ultima fizta: incarcminutelamobilpeterenaccidentat.ro Edited March 16, 2010 by tolin Link to comment
Rafi Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 (edited) Arata MUUUULT MULT mai bine! Inainte era un fel de cocstarc . uskt2005 ai fost corupt pana la urma ai trecut de partea celor cu "fundul mai aproape de sosea" andreib da tu nu ii faci nimic la a ta?? Edited March 16, 2010 by Rafi Link to comment
Englishman Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 (edited) Tolin: Faine adrese, dar cam panarame. Edited March 16, 2010 by Englishman Link to comment
uskt2005 Posted March 16, 2010 Author Share Posted March 16, 2010 Felicitari ! Sa scrii o cronica mai amanuntita dupa cateva sute de kilometri, sunt tare curios cum percepi masina dupa un timp. Trebuie sa-ti schimbi neaparat din minte cotele de siguranta peste care poti trece fara sa atingi pe dedesubt. Multumesc, asa o sa fac Stiu, am pe drumul care il fac in fiecare zi o zona in care uneori trebuie sa iau intre roti o bordura(urc cu 2 roti pe trotuar si 2 raman pe strada, acu nu mai pot face asta, mi-e teama. La noi la tzara cand iesi pe ogor, din parcare, bine totusi sa ai masina cat mai inalta, dar daca tu crezi ca te descurci asa, e ok. Eu sunt satul de cat am harcait Megane-ul pe dedesubt, nici scut motor nu mai am. Mah, ce sa zic nu merg pe drumuri chiar atat de naspa altfel imi luam Hover uskt2005 ai fost corupt pana la urma ai trecut de partea celor cu "fundul mai aproape de sosea" Nu e vorba de corupere, de mult timp as fi facut asta, doar ca imi era teama sa fac modificarea Link to comment
andreib Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 (edited) @Rafi: Tentatia e mare, oferta deja o am pe mail . @Uskat: Ia si te plimba mai mult ca vrem un review complet Edited March 17, 2010 by andreib Link to comment
EM!L Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 (edited) Se vede foarte fain acum, cu noile arcuri Edited March 18, 2010 by EM!L Link to comment
uskt2005 Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Asa...si? Ceva mai constructiv ai putea spune? Link to comment
madkat Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Si e tot Astra Adica tot Astra antepenultima generatie, tot de 100 cai dar de 15k nu de 11k (euro) Link to comment
lascarica Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 (edited) Lasati bre omu' in pace. Acum se simte si el mai bine in masina Fiecare dupa gusturi si posibilitati mai ales. Nici eu nu as fi bagat atit in masina...am fost si sint atent la functionarea masinii si acolo da am bagat ceva bani. Cel putin la prima revizie la singe. In rest merg pe principiul chestiei cu 4 roti care te duce din pct. A in B...e criza... Poate in locul lui as fi facut la fel. Edited March 18, 2010 by lascarica Link to comment
uskt2005 Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 (edited) Adica tot Astra antepenultima generatie, tot de 100 cai dar de 15k nu de 11k (euro) Cand am luat-o am ales G deoarece H-ul avea, are si va avea mai multe probleme decat G-ul, asta 1 la mana. 2 la mana ca design mie mi-a placut mai mult cum arata G-ul, nu spuneti povestea cu vulpea si cu strugurii ca nu este cazul meu, aveam de unde. Dupa cum unii stiti atunci a mai fost vorba sa imi iau un Focus, dar asta e alta poveste pe care nu are rost s-o mai spun aici. Da, este o astra de 100 de cai si 3 martoage pe care am dat 11.300 si am mai bagat inca 4000, dar la cate are acum pe ea daca se puteau lua toate din fabrica depasea cu mult 15.000. Intrun post viitor voi exemplifica cam cat ar fi costat masina cu toate modificarile aduse daca erau sa fie puse din fabrica Multumesc pt arecieri si critici! L.E. Numai volanul+scaunele de piele, cd cu 6 boxe, CB, CC, jante, covorase si xenon ar fi fost din fabrica 3000 ...restul calculati voi cam cat ar mai fi fost. Edited March 18, 2010 by uskt2005 Link to comment
Rafi Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 parerea mea ar fii sa nu te mai gandesti cat ai bagat in ea ci sa te bucuri de ea sa "savurezi" fiecare minut petrecut alaturi de investitia ta cel putin asa fac eu...e ca o investitie intr-o pereche de silicoane pt consoarta stii cat ai bagat in ele...dar incerci sa uiti si sa te bucuri de produsul finit 1 Link to comment
uskt2005 Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 Rafi tu sigur nu esti fratele geaman a lui cumnatu, numai el putea face o astfel de comparatie...reusita de altfel in opinia mea Link to comment
lascarica Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Rafi are perfecta dreptate. Comparatia este sublima ... a nimerit si pretul ... Sa vedem ce mai circoteste pisica nebuna. Deci, uskat bucura-te de "silicoane" acum cit esti tinar Link to comment
steph Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 (edited) Nu am zis ca e un lucru rau... neaparat. Comparatia cu "din fabrica" nu isi are rostul. Cred ca era si alta calitate. Cel putin in chestii de genul jante, xenon, piele. Edited March 18, 2010 by steph Link to comment
Englishman Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Eu tot ca Uskt as fi facut in privinta pielii cel putin, a jantelor si a muzicii. Mai mare incredere am in pielea unui meserias bun decat in cea prea subtire si prea pretentioasa din fabrica. Pielea romaneasca e unul dintre putinele produse bastinase pe care o pretuiesc mai mult decat pe oricare alta importata. Jantele, daca sunt de firma serioasa, sunt mai bune decat originalele. Cu muzica e mai dificil de dat cu parerea, si sistemele de fabrica sunt decente pentru o persoana fara extrem de multe pretentii, dar pot fi cu usurinta depasite de ceva aftermarket. Doar in privinta xenonului sunt de acord ca cel din fabrica e sfant. Dar si pretul... Link to comment
uskt2005 Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 Astazi au intrat si noile praguri FK la vopsit, poze maine dupa montaj. Ca si idee...vopseaua am facut-o pe calculator si au fost necesare 5 nuante de culori + apa demineralizata. pe 200 gr vopsea am dat 80 ron...scump al draq albul asta (cod Z474) Link to comment
madkat Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Cred ca era mai fain sa dai banii aia pe ce a zis Rafi... Cu astra asta al tau (generatia) n-am nimic, din contra, sunt masini foarte reusite, si de "bun simt" - doar ca a-ti lua o masina noua care din prima zi arata invechit, si se mai si vinde in paralel cu modelul nou (cum e si la octavia tour si alte exemple) e un pic ... nu zic, pentru ca o sa te superi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now