uskt2005 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Bun, bun ...multumesc pt impresii legat de faruri...dar...niste sfaturi legat de ultimul meu post referitor la discuri si placute cine imi da? Link to comment
uskt2005 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Am inteles ca placutele ate cam "scartaie" Link to comment
BogdanG Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 La capitolul placute, Ferodo PREMIER sunt foarte bune iar daca vrei mai mult exista Ferodo DS dar alea trebuie sa le incingi bine ca sa fie eficiente. Brembo MAX e ok dar EBC franeaza mai bine . Link to comment
Salex Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Am inteles ca placutele ate cam "scartaie" Eu am aruncat un set de ATE la numai 5000km. Prea dure pentru gusturile mele. Rezistente la fading pina spre 100km/h insa frinarea de la viteze mari (160-180) mi s-a parut absolut defectuoasa. Foarte galagioase. Mi-au ras din discuri (Ferodo) cca 1 mm la un parcurs de 5000km. De cind am revenit pe Ferodo, uzura nu a mai avansat absolut deloc, coafura rezista . Pentru ATE banuiesc ca ar fi OK niste discuri extrem de dure. Link to comment
uskt2005 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Aha, deci o combinatie brembo Max + Ferodo premier fata si brembo clasic + ferodo premier ar fi ok nu? Dar totusi voi ce ati auzit e ebc green stuf? merita banii? Sau este suficienta configuratia de mai sus dat fiind faptul ca pana in toamna masina va ajunge la cca. 200cp si mai trebuie sa se si opreasca Link to comment
madkat Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 (edited) EBC-urile sunt zgomotoase, si murdaresc infiorator jantele. Majoritatea cunoscutilor mei cu pretentii de tiuning au renuntat la Greenstuff (si toti au avut mania de a baga EBC) Am auziti multi destul de multumiti de Ferodo - parca tot premier dar nu bag mana in foc Edited July 13, 2010 by madkat Link to comment
Tommy Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 (edited) Am auzit ca scartaie. Nu-i vorba, si ferodourile au scartait, mai putin ds performance (intr-adevar daca le incingi rupe asfaltul dar prindeau si pe rece), care doar pe frig chitcaiau putin, acum mai pe cald nu. Am renuntat la ele. Eu am pus brembo+textar fata si ate cu ate spate. Daca vrei 200cp iti trebuie sistem brembo complet dar nu iti intra pe jante de 15 si cauciucuri minim pe 215. Edited July 13, 2010 by Tommy Link to comment
uskt2005 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 (edited) Tommy, bertonele are 192cp si nu are franele cu mult peste astrele de 1.6 de 101cp. De aceea zic eu ca un Sistem Brembo+Ferodo Premier fata si la sfatul tau cred ca am sa pun Ate+ate spate ar face fata fata cu brio...sau cel putin asa vreu sa cred. Un sistem brembo complet sare de 1500 euro din ce imi aduc aminte. Eu cu 1500 sper sa rezolv cu cei 200 de cp care vreau sa-i pun pe masina. L.E. Am cautat discuri Ate + placute ate pt puntea spate. Placute am gasit discuri nu. Unde as putea gasi si discuri? codul motorului de pe care este puntea este z16xe sau x16xel oricum sunt la fel . Edited July 13, 2010 by uskt2005 Link to comment
TBird Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 La unixauto te-ai uitat? Am vazut ca sunt destul de aprovizionati... Link to comment
Tommy Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Vorbesti direct la un service care aduce si piese, ei au acces la alte cataloage si bineinteles alte preturi decat end-user-ul, in final si pt tine ar trebui sa fie pret bun, si se ocupa ei si cu adusul, nu trebuie sa te preocupe. Link to comment
uskt2005 Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 (edited) S-a facut intr-un final si conversia de la tamburi la discuri(cu mii de multumiri lui Lauamd) , acum urmeaza sa dau comanda de: Discuri fata Brembo Max si placute Ferodo Premier si discuri spate Ate si placute tot Ate(Am gasit la UNIX ...multumesc @ TBird ). Edited July 15, 2010 by uskt2005 Link to comment
Costi VLN Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Mda,buna miscare.Sa te franeze sanatos. Ceva impresii despre noua frana,asa la cald? Link to comment
uskt2005 Posted July 19, 2010 Author Share Posted July 19, 2010 Mda,buna miscare.Sa te franeze sanatos. Ceva impresii despre noua frana,asa la cald? Mari diferente nu am simtit, am facut ceva teste de franare dar inca nu pot spune cu siguranta ca franeaza mai bine dect cu tamburi. Mai multe impresii dupa ce voi pune poate spre sfarsitul saptamanii noile componente. Link to comment
uskt2005 Posted July 20, 2010 Author Share Posted July 20, 2010 Dupa mai multe discutii cu diferite persoane ce au folosit diferite produse in materie de frane am dat comanda de: Discuri fata Brembo Max si placute Ferodo Premier si placute EBC Greenstuff pt puntea spate. Tot la sfatul mai multor pesoane nu voi schimba inca discurile spate, acestea aratand foarte bine neavand "buza" aproape deloc. Combinatia intre Greenstuff si discuri stock fiind foarte buna din ce am inteles. Oricum daca tot nu mi-o place cum va tine frana spate voi schimba si discurile cu ceva mai performant tot de la EBC. Poze si impresii in zilele urmatoare dupa ce voi face montajul. Link to comment
Costi VLN Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Ferodo premier am eu,placute si intradevar sant super ok.Franeaza bine iar avantajul e ca nu mai emana acel praf negricios ce-ti jegareste jantele. Ai facut alegere buna. Link to comment
uskt2005 Posted July 21, 2010 Author Share Posted July 21, 2010 Au ajuns componentele noului sistem de franare Azi-maine le montez si revin cu informatii dupa ce le testez putin Pics: Link to comment
uskt2005 Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 Am montat si noile componente ale sistemului de franare... Impresii la cald: Franarea este mai brutala sa spun asa... Azi ma voi duce sa schimb si lichidul de frana cu un DOT 5.1 de la Ferodo Atasez si scanurile de la testul de franare cu un Before (discuri stock si placute bosch fata si discuri stock si placute ferodo spate)-After(discuri brembo max cu placute ferodo premier fata si discuri stock cu placute ebc greenstuff pe spate): Poze de la montaj: Link to comment
Salex Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Cit a trecut (in km) din momentul in care ai facut schimbarile si momentul in care ai facut al doilea test ? Link to comment
Tommy Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 (edited) Ai frane foarte bune, pacat ca esti limitat de anvelope. Eu am schimbat 3 randuri de anvelope de vara si 3 dimensiuni pe acelasi motiv pina am ajuns sa fiu multumit. Edited July 23, 2010 by Tommy Link to comment
uskt2005 Posted July 23, 2010 Author Share Posted July 23, 2010 (edited) Cit a trecut (in km) din momentul in care ai facut schimbarile si momentul in care ai facut al doilea test ? Pai cand am facut primul test era cu discurile stock cu placute Bosch care aveau la activ 30.000 de km, al doilea test a fost facut dupa ce am montat noile componente si le-am rodat daca se poate numi rodaj in max 10 km. Ma astept ca dupa vre-o cateva sute sa fie si mai buna franarea Ai frane foarte bune, pacat ca esti limitat de anvelope. Eu am schimbat 3 randuri de anvelope de vara si 3 dimensiuni pe acelasi motiv pina am ajuns sa fiu multumit. De ce spui ca sunt limitat de anvelope? din cauza 195-ului? din cauza 60-ului sau din cauza firmei, in speta Bridegestone turantza? Sincer iti spun ca sunt destul de multumit de ele...nu prea am ce sa le reprosez. Daca stii tu ceva si ar trebui sa stiu si eu te-as ruga sa imi impartasesti si mie acele cunostinte daca esti amabil Multumesc! Edited July 23, 2010 by uskt2005 Link to comment
Salex Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Ma astept ca dupa vre-o cateva sute sa fie si mai buna franarea Exact intr-acolo bateam si eu Link to comment
Tommy Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 (edited) Eu pot sa-ti zic din experientele mele subiective cu anvelope de vara, atata tot, nu trebuie sa iei cu titlu de infailibilitate. Am avut 2 saptamani Bridgestone Turanza pe o Honda Civic, 205/55R16. Cauciucuri bune intr-adevar pentru un mers normal, dar nu sunt vreo revelatie: instabile la viteza mare iar pe ploaie ceva ma oprea sa o alerg. Am avut pe Coyota 195/60R15 Dunlop sp 200 parca, bunisoare pe asfalt incins, dar nesatisfactoare pt mine, balon prea mare, cauciuc prea tare, pe ploaie rezistenta mare la inainte. Apoi am pus Toyo Proxes T1R 195/55R16, anvelope cu o tractiune ametitoare pe ploaie dar atat, balonul prea moale pt gustul meu, in plus o senzatie de disconfort de la 180 kmh in sus, parca nu au destula pata de contact, franare nesigura, in plus crestea presiunea ca la gravide la viteza mare, de la 2.2 mi s-a dus la 2.6-2.7. Acum am Dunlop SP Sport Maxx 205/50R16 87Y, un cauciuc facut sa-ti aduca bucuria de a alerga in forma pura, intr-adevar o anvelopa pentru franele si suspensiile mele, curba in ac de par luata cu 50kmh (e drept la limita), curbe de viteza in care impingi la 180 fara cea mai mica teama, senzatia ca ai tot fundul masinii pe asfalt, impresia ca la franare masina se lipeste complet de asfalt, directia e teapana si masina nu danseaza un grad, toata masina practic pare dintr-o data mai solida. Asa am inteles si eu ce inseamna o anvelopa cu clasa de viteza 300 si max performance Edited July 23, 2010 by Tommy Link to comment
uskt2005 Posted July 29, 2010 Author Share Posted July 29, 2010 Dat fiind faptul ca am schimbat filtrul stock cu unul mai permisiv de la KN, am eliminat si rezonatorul care este un obstacol in drumul aerului catre motor. Am pus o admisie de astra X18XEL care nu are acel rezonator. La o prima impresie motorul urca ceva mai usor in ture si parca trage si putin mai de jos. Sunetul s-a aplificat putin devenint ceva mai tare, dar se aude tare fain aerul ce intra in motor cand dai pedala Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now