Rafi Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 pai si traseul admisiei este la fel...ca mare diferenta nu o sa simti daca inca ai vreun rezonator pe traseu..sau ceva asemanator... cand eu ti-am spus dar tu nimic batman batman Link to comment
uskt2005 Posted July 31, 2010 Author Share Posted July 31, 2010 (edited) Si a venit si bara spate de OPC Dar acum tre' sa caut alta toba cu o singura iesire ca bara nu o tai nici mort Edited July 31, 2010 by uskt2005 Link to comment
uskt2005 Posted August 2, 2010 Author Share Posted August 2, 2010 In urma unor teste de frane facute in acelasi loc cam la aceeasi temperatura a aerului si a asfaltului bag ceva date rezultate: La 60km/h: Cu frane stoc masina s-a oprit in 7 metri Cu discuri Brembo Max + placute Ferodo Premier fata si placute EBC green stuff pe discuri stoc spate s-a oprit in 5,5 metri La 80km/h Cu frane stoc masina s-a oprit in 15 metri Cu discuri Brembo Max + placute Ferodo Premier fata si placute EBC green stuff pe discuri stoc spate s-a oprit in 11 metri Uneori si 1 metru face diferenta asa ca modificarile ce le-am facut la sistemul de franare in opinia mea isi merita toti banii Link to comment
Salex Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 O imbunatatire (scurtare) a distantei de frinare de 21,5% (in primul caz ) si de 26,7% (in al doilea caz) mie mi se pare super treaba. Oricum, daca faceai upgrade la frine fara sa modifici si suspensiile, nu cred ca ajungeai in acealasi loc Link to comment
KumKum Posted August 2, 2010 Share Posted August 2, 2010 Uneori si 1 metru face diferenta asa ca modificarile ce le-am facut la sistemul de franare in opinia mea isi merita toti banii De multe ori si 1cm conteaza, asa ca... Link to comment
EM!L Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Ştiu că avea legătură cu prezentul topic şi cu prezentarea maşinii lui @uskt2005, dar am considerat că este mai indicat ca respectivele posturi ce conţineau sfaturi şi indicaţii cu privire la tehnica de condus(/îmbunătăţirea ei) să fie mutate aici. În consecinţă, am rugămitea să continuaţi discuţia despre condus în respectivul topic. Mulţam Link to comment
uskt2005 Posted September 19, 2010 Author Share Posted September 19, 2010 (edited) Am schimbat eleronul Irmscher cu unul OPC sa fie OPC-line-ul aproape complet. Ar mai trebui pragurile, dar momentan mai sunt in cautari pt ca nu am gasit pt 5 usi inca... Edited September 19, 2010 by uskt2005 Link to comment
uskt2005 Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 Cand m-am urcat dimineata in masina...ce sa vezi ... am dat de ... > Link to comment
KumKum Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Asta pentru ca nu te mai potolesti cu "tunatul" Link to comment
uskt2005 Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 Nu pot. Cineva sa ma opreasca ... numa sa-ndrazneasca Acu sunt in de un meserias bun pt un traseu cat-back inox, pt ca trebui neaparat sa revin la toba cu o iesire ca tare urat mai vine bara spate cu toba asta cu 2 iesiri Link to comment
uskt2005 Posted December 16, 2010 Author Share Posted December 16, 2010 (edited) Au mai aparut ceva modificari intre timp Oglinzi de OPC heliomate, lucasuri pt aripi negre, am inceput pregatirile pt evacuarea ce va veni in primavara pe masina achizitionand serpisorii, am montat amortizoare pt capota si am trecut la incaltarile de iarna de vre-o 3 saptamani, si o noua baterie de 80A pt ca cea originala de 55A si-a dat duhul... Ceva poze: Edited December 16, 2010 by uskt2005 Link to comment
AmunDei Posted December 17, 2010 Share Posted December 17, 2010 Sa inteleg ca daca pui serpii renunti la ideea melcului? Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 N-am inteles ideea cu melcul...dar in fine... Am achizitionat un nou set de jante... Borbet T 16" 9J care erau incaltate cu anvelope 215/40/16 dar vor fi inlocuite cu 205/50/16. Link to comment
Tommy Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Aileo ce late sunt si ce et mic au.. Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Et 15 parca sunt... Si ce daca sunt late? mie imi place asa masina cum arata cu ele... "cracanata". Am mers putin cu ele si nu am simtit diferente majore la virare/franare/etc... dat fiind talonul ce il au avelopele cu care au venit ma cam zdruncina, de aceea trec la o alta dimensiune cu balonul cu 15 mm mai mare. Link to comment
Wolfman Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Imi place cum sta masina pe ele! Nu-ti ating in aripi pe spate daca ai doua persoane sau cumparaturile pt. nationala? Link to comment
Tommy Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 (edited) Uite la viteza am cautat ceva pe net: http://www.eukohamatire.com/customer_service/customizing_width.aspx Metric Size | Approved Rim Width Ranges 205/50R16 | 5.5-7.5 Dupa mine, ideal e 6.5-7. Edited February 8, 2011 by Tommy Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Imi place cum sta masina pe ele! Nu-ti ating in aripi pe spate daca ai doua persoane sau cumparaturile pt. nationala? De atins nu ating si nici dupa ce schimb anvelopele sper sa nu atinga la tangaj ca altfel nu ar avea cum sa atinga Uite la viteza am cautat ceva pe net: http://www.eukohamatire.com/customer_service/customizing_width.aspx Metric Size | Approved Rim Width Ranges 205/50R16 | 5.5-7.5 Dupa mine, ideal e 6.5-7. Da tommy stiu, dar vreau sa fie putin strech amvelopele, nu mult, numai cat sa dea bine pe jantele astea. Oricum am si jantele sparco cu anvelope de vara...cum ma satur de un set - pac il bag pe celalalt Link to comment
madkat Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 (edited) Daca ceva mi se pare tiganie peste o masura - este vorba de gumele exagerat de mici pentru jante. Gume de reisari. Poate o fi mai bine, poate or fi idioti proiectantii de cauciucuri, si de fapt asa trebuie sa stea un cauciuc (m-am mai certat cu un tuningaret, care parca si-a luat jucariile si a plecat d-acia) - dar arata foarte rau. Jantele sunt faine, insa cauciucurile alea... edit: melcu' e ala de i se invarte o morisca in maruntaie Edited February 8, 2011 by madkat Link to comment
Englishman Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Si eu am vrut sa intreb daca sunt intentionat puse stretched, dar...cred ca asa au venit cu jantele care cred ca nu sunt noi. Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 (edited) @ madkat...Si crezi ca ar da mai bine un 225/40/16? nu sunt cam prea late pt masina? Se mai misca? Nu sunt foarte strech 205/50 Cam asa arata 205/50/16 pe 9J... Ti se mai para asa exagerat de mici? Edited February 8, 2011 by uskt2005 Link to comment
madkat Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Tot rau arata. Ca sunt prea late pentru masina, da, bineinteles. Sa pui 225-uri sau mai mult pe o masina de 100cp, nu e deloc o fericire. Iti aduce tinuta de drum mai buna la viteze mari. Asta daca mai ajungi la acele viteze. Iar demarajul... Jantele sunt misto, cu niste cauciucuri potrivite ar arata bine. Ca nu sunt cele mai adecvate pentru masina in sine, e alta discutie. Asa, as putea sa zic multe de elemente de OPC pe un amarat de motoras, dar ti-am inteles damblaua, si tac Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 De s-ar omologa mai usor in Romania un alt motor fii sigur ca l-as schimba, de fapt am si avut in plan sa schimb motorul cu un 2.0 Turbo, dar omologarea costa mai mult decat motrul in sine si nu se merita. Daca in viiotrul apropiat se simplifica omologarea sau daca gasesc o alta solutie LEGALA fii sigur ca imi voi monta acel 2.0. Te rog sa exmplifici ce vrei sa spui despre elementele de OPC pe motorul asta... din fabrica vin masini cu OPC line pe motoare si de 1,4 Link to comment
luisspeed Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 215/40/R16 Am si eu de vara. Se simte rigida, dar merita E o splendoare pe serpentine+drum virajat(pe drum decent, nu rupturii) In schimb o sa tot schimbi la bielete ) Link to comment
AmunDei Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 N-am inteles ideea cu melcul...dar in fine... Spuneai mai demult ca te gandesti la o conversie turbo, si ti-ai luat galerie de aspirat Treaba cu jantele e de gust. Nu-s impopotonate si mie unul imi plac cum dau pe masina, chiar si cu pneurile actuale. Numai ca eu as face si buza alba, nu prea pica bine argintiul ala cu tonul masinii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now