Jump to content

White Astra


uskt2005

Recommended Posts

pai si traseul admisiei este la fel...ca mare diferenta nu o sa simti daca inca ai vreun rezonator pe traseu..sau ceva asemanator...

 

cand eu ti-am spus :D dar tu nimic batman batman :D

Link to comment

Si a venit si bara spate de OPC :banana:

Dar acum tre' sa caut alta toba cu o singura iesire ca bara nu o tai nici mort

 

post-4881-000481500 1280596680_thumb.jpgpost-4881-027734800 1280596714_thumb.jpgpost-4881-050267600 1280596728_thumb.jpg

Edited by uskt2005
Link to comment

In urma unor teste de frane facute in acelasi loc cam la aceeasi temperatura a aerului si a asfaltului bag ceva date rezultate:

 

La 60km/h:

Cu frane stoc masina s-a oprit in 7 metri

Cu discuri Brembo Max + placute Ferodo Premier fata si placute EBC green stuff pe discuri stoc spate s-a oprit in 5,5 metri

 

La 80km/h

Cu frane stoc masina s-a oprit in 15 metri

Cu discuri Brembo Max + placute Ferodo Premier fata si placute EBC green stuff pe discuri stoc spate s-a oprit in 11 metri

 

Uneori si 1 metru face diferenta asa ca modificarile ce le-am facut la sistemul de franare in opinia mea isi merita toti banii

Link to comment

O imbunatatire (scurtare) a distantei de frinare de 21,5% (in primul caz ) si de 26,7% (in al doilea caz) mie mi se pare super treaba. Oricum, daca faceai upgrade la frine fara sa modifici si suspensiile, nu cred ca ajungeai in acealasi loc ;)

Link to comment
  • 5 weeks later...

Ştiu că

avea legătură cu prezentul topic şi cu prezentarea maşinii lui @uskt2005, dar am considerat că este mai indicat ca respectivele posturi ce conţineau sfaturi şi indicaţii cu privire la tehnica de condus(/îmbunătăţirea ei) să fie mutate aici.

În consecinţă, am rugămitea să continuaţi discuţia despre condus în respectivul topic. Mulţam :)

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am schimbat eleronul Irmscher cu unul OPC sa fie OPC-line-ul aproape complet.

Ar mai trebui pragurile, dar momentan mai sunt in cautari pt ca nu am gasit pt 5 usi inca...

post-4881-055363600 1284924128_thumb.jpgpost-4881-023215000 1284924142_thumb.jpgpost-4881-013648800 1284924157_thumb.jpg

post-4881-050322600 1284924170_thumb.jpgpost-4881-060772700 1284924183_thumb.jpgpost-4881-076312600 1284924197_thumb.jpg

Edited by uskt2005
Link to comment

Nu pot.

Cineva sa ma opreasca ... numa sa-ndrazneasca :P

 

Acu sunt in de un meserias bun pt un traseu cat-back inox, pt ca trebui neaparat sa revin la toba cu o iesire ca tare urat mai vine bara spate cu toba asta cu 2 iesiri

Link to comment
  • 2 months later...

Au mai aparut ceva modificari intre timp

 

Oglinzi de OPC heliomate, lucasuri pt aripi negre, am inceput pregatirile pt evacuarea ce va veni in primavara pe masina achizitionand serpisorii, am montat amortizoare pt capota si am trecut la incaltarile de iarna de vre-o 3 saptamani, si o noua baterie de 80A pt ca cea originala de 55A si-a dat duhul...

 

Ceva poze:

 

post-4881-032513100 1292507151_thumb.jpgpost-4881-011470500 1292507181_thumb.jpg

post-4881-027899700 1292507211_thumb.jpgpost-4881-003146100 1292507375_thumb.jpg

post-4881-087752900 1292507239_thumb.jpgpost-4881-079950500 1292507258_thumb.jpg

post-4881-033661600 1292507299_thumb.jpgpost-4881-091345100 1292507309_thumb.jpg

Edited by uskt2005
Link to comment
  • 1 month later...

N-am inteles ideea cu melcul...dar in fine...

 

Am achizitionat un nou set de jante... Borbet T 16" 9J care erau incaltate cu anvelope 215/40/16 dar vor fi inlocuite cu 205/50/16.

 

post-4881-013821400 1297152294_thumb.jpegpost-4881-045277200 1297152302_thumb.jpegpost-4881-051807800 1297152310_thumb.jpeg

post-4881-000031000 1297152319_thumb.jpegpost-4881-090533600 1297152326_thumb.jpegpost-4881-094207800 1297152337_thumb.jpeg

Link to comment

Et 15 parca sunt... Si ce daca sunt late? mie imi place asa masina cum arata cu ele... "cracanata".

 

Am mers putin cu ele si nu am simtit diferente majore la virare/franare/etc... dat fiind talonul ce il au avelopele cu care au venit ma cam zdruncina, de aceea trec la o alta dimensiune cu balonul cu 15 mm mai mare.

Link to comment

Imi place cum sta masina pe ele! Nu-ti ating in aripi pe spate daca ai doua persoane sau cumparaturile pt. nationala? :)

De atins nu ating si nici dupa ce schimb anvelopele sper sa nu atinga la tangaj ca altfel nu ar avea cum sa atinga

 

Uite la viteza am cautat ceva pe net: http://www.eukohamatire.com/customer_service/customizing_width.aspx

Metric Size | Approved Rim Width Ranges

205/50R16 | 5.5-7.5

 

Dupa mine, ideal e 6.5-7.

 

Da tommy stiu, dar vreau sa fie putin strech amvelopele, nu mult, numai cat sa dea bine pe jantele astea.

 

Oricum am si jantele sparco cu anvelope de vara...cum ma satur de un set - pac il bag pe celalalt :D

Link to comment

Daca ceva mi se pare tiganie peste o masura - este vorba de gumele exagerat de mici pentru jante. Gume de reisari. Poate o fi mai bine, poate or fi idioti proiectantii de cauciucuri, si de fapt asa trebuie sa stea un cauciuc (m-am mai certat cu un tuningaret, care parca si-a luat jucariile si a plecat d-acia) - dar arata foarte rau.

 

Jantele sunt faine, insa cauciucurile alea... :(

 

edit: melcu' e ala de i se invarte o morisca in maruntaie ;)

Edited by madkat
Link to comment

@ madkat...Si crezi ca ar da mai bine un 225/40/16? nu sunt cam prea late pt masina? Se mai misca? Nu sunt foarte strech 205/50

 

Cam asa arata 205/50/16 pe 9J...

post-4881-021164000 1297155402_thumb.jpgpost-4881-096931800 1297155412_thumb.jpg

 

Ti se mai para asa exagerat de mici?

Edited by uskt2005
Link to comment

Tot rau arata.

 

Ca sunt prea late pentru masina, da, bineinteles. Sa pui 225-uri sau mai mult pe o masina de 100cp, nu e deloc o fericire. Iti aduce tinuta de drum mai buna la viteze mari. Asta daca mai ajungi la acele viteze. Iar demarajul...

 

Jantele sunt misto, cu niste cauciucuri potrivite ar arata bine. Ca nu sunt cele mai adecvate pentru masina in sine, e alta discutie. Asa, as putea sa zic multe de elemente de OPC pe un amarat de motoras, dar ti-am inteles damblaua, si tac ;)

Link to comment

De s-ar omologa mai usor in Romania un alt motor fii sigur ca l-as schimba, de fapt am si avut in plan sa schimb motorul cu un 2.0 Turbo, dar omologarea costa mai mult decat motrul in sine si nu se merita. Daca in viiotrul apropiat se simplifica omologarea sau daca gasesc o alta solutie LEGALA fii sigur ca imi voi monta acel 2.0.

 

Te rog sa exmplifici ce vrei sa spui despre elementele de OPC pe motorul asta... din fabrica vin masini cu OPC line pe motoare si de 1,4 :D

Link to comment

N-am inteles ideea cu melcul...dar in fine...

 

Spuneai mai demult ca te gandesti la o conversie turbo, si ti-ai luat galerie de aspirat :)

 

Treaba cu jantele e de gust. Nu-s impopotonate si mie unul imi plac cum dau pe masina, chiar si cu pneurile actuale. Numai ca eu as face si buza alba, nu prea pica bine argintiul ala cu tonul masinii.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...