uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Spuneai mai demult ca te gandesti la o conversie turbo, si ti-ai luat galerie de aspirat Am scris mai sus motivul pt care momentam am renuntat la Turbo Link to comment
AmunDei Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Da, dar la fel de bine si 1.6 poate fi turbo, daca vrei ceva original Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Se poate nu zic nu...am gasit turbina, intercooler, conducte, furtune etc, dar de 2,0 turbo...trebuie studiat daca se poate face ceva ...desi cred ca e prea complicat si mi-e cam teama sa ma apuc de asa ceva... Ar fi fost mai simplu transplantul Link to comment
madkat Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 (edited) Da, stiu ca vine cu elemente de genul asta. Doar ca e ... intr-un fel . Vb aia, gardu' si leopardu'. Eu sunt adeptul reversului - sa arate a 1.4 twinport sau 1.6 8V si sa aiba vreun 2.0T sub capota Repet, ti-am inteles damblaua cu exteriorul, apreciez insa mai mult ce ai facut la frane si suspensie. In plus stiu foarte bine ce diferenta poate face o suspensie buna, chiar pe o masina cu motor mic. Rezultatul poate fi mai fain decat un motor mare pe o suspensie de barca, si frane anemice. Edited February 8, 2011 by madkat Link to comment
AmunDei Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Cu siguranta ca se gasesc si dimensionate pentru 1.6, ca nu esti primul care face o conversie turbo. In schimb nu montajul pieselor va fi problema aici, si un soft facut cu cap, eventual un ECM stand-alone. Acum, nu stiu cum arata compartimentul tau motor, pentru o conversie turbo s-ar putea incerca o asezare a elementelor suplimentare astfel incat sa nu difere foarte mult vizual fata de cum arata masina din fabrica. Adaugi 2 harti, una cu presiune mica, aproape de puterea stock (buna pentru itp zic eu) alta cu puterea maxima dorita, si in felul asta nu ti-ar mai trebui omologare Bine, asta e doar o idee, valabila daca nu vrei sa ai problema cu autoritatile. Ca altfel mai bine cauti o calibra in stare buna si ai o baza de plecare pentru o masina de 'distractii'. Link to comment
andreib Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 (edited) Nu-mi plac deloc cum stau jantele alea pe masina, din cauza ET-ului mult prea mic pare ca-i aro cu jantele intoarse... Si fiind atat de in afara iti vor sabla toata caroseria in cateva luni. Mai mult, cauciucurile alea cracanate la maxim pe niste jante mult prea late pentru ele viata lunga nu au si arata a carpeala. Edited February 8, 2011 by andreib 1 Link to comment
argon Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 (edited) Asa se pun, tine de tuning. Edited February 8, 2011 by argon 2 Link to comment
Costi VLN Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Cunosc jantele,nu le-ai luat de la un tip Ivite,de pe un Cielo verde. Hai ca dau bine pe masina,sa le invarti sanatos. Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 Da, de la el sunt... Ms de urare, dar mai este pana atunci pt ca trebuie reconditionate(revopsite si repolisata buza, le duc saptamana viitoare la rezolvat. Link to comment
andreib Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 (edited) Multumesc argon, acum am inteles tot. E cool chiar daca e periculos, scazi performantele masinii, ai confort 0 si risti o dejantare intr-un viraj . Edited February 8, 2011 by andreib 1 Link to comment
tolin Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Multumesc argon, acum am inteles tot. E cool chiar daca e periculos, scazi performantele masinii, ai confort 0 si risti o dejantare intr-un viraj . Nu-i asta definitia tuningului de forum ? 1 Link to comment
Salex Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Am achizitionat un nou set de jante... Borbet T 16" 9J care erau incaltate cu anvelope 215/40/16 dar vor fi inlocuite cu 205/50/16. Personal nu mi-as pune la o masina fara sistem de reglare (pneumatica) a garzii la sol jante/gume care sa iasa de sub aripa. De fapt, nu as pune vreodata asa ceva, indiferent de masina, poate doar la o masina preparata si tinuta exclusiv pentru curse. Jantele in sine arata OK insa mi se par exagerat de late pentru masina ta. Am mai vazut gume taiate in aripa, mi se pare cam riscanta investitia asta. 1 Link to comment
AmunDei Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 (edited) Culmea, cauciucurile montate tip 'intins' se folosesc la drifturi. Nu se vor dejanta DACA indeplinesc doua conditii: sa nu se exagereze cu intinderea si masina sa aiba o suspensie foarte ferma (a se citi de piatra). Edited February 8, 2011 by AmunDei Link to comment
andreib Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 O masina cu tractiune fata se foloseste la drifturi? Link to comment
argon Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 O masina cu tractiune fata se foloseste la drifturi? Da, cica se poate, tot de pe gugal citire Link to comment
andreib Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Pe gugal gasesti si un filmulet cu unu care face drifturi cu bicicleta... Link to comment
AmunDei Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Culmea, cauciucurile montate tip 'intins' se folosesc la drifturi. O masina cu tractiune fata se foloseste la drifturi? Ce am zis eu si ce ati inteles voi. Link to comment
uskt2005 Posted February 8, 2011 Author Share Posted February 8, 2011 (edited) Omu' a vrut sa spuna ca daca folosesc aia la drift anvelope strech si nu se dejanteaza atunci intr-o exploatare normala cu siguranta nu se vor dejanta. Salex e greu sa ajunga roata in aripa sa se taie cu atat mai mult cu cat vreau sa mai intaresc un pic suspensia si asa destul de rigida cat sa nu atinga nici in momentul de fata rotile in aripi la tangaj, pur si simplu nu le da voie la roti sa ajunga sa loveasca in aripi. ...e periculos, scazi performantele masinii, ai confort 0 si risti o dejantare intr-un viraj . De ce e periculos? Ce performante scazi?, pun dimensiune de anvelope ce le am trecute in talon, daca puneam 225 sau mai mare atunci da... Confort 0 de ce ? ... atat timp cat respect dimensiunile anvelopelor din certificat? Oricum in cazul meu confortul cand dau in gropi e mai scazut dar si la drum intins la viteza nu sunt barca. Dejantare? in cazul anvelopelor ce le voi pune nu se pune problema... iti dau masina ...daca tu reusesti sa o dejantezi...la un regim de mers normal dus spre sportiv eu iti fac rotile cadou Edited February 8, 2011 by uskt2005 Link to comment
AmunDei Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Daca mai intaresti suspensia cu atat mai bine. Grija mare la gropi si sa le invarti sanatos. Link to comment
Englishman Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Pana una alta, paguba imediata este la vopseaua de pe praguri si baza portierelor care ...va sari. Link to comment
uskt2005 Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Hai mai las-o draq de vopsea ca nu merg numai prin pietris... Daca e sa sara vopseaua sare si la tine cad iei un viraj si iti ies rotile de sub aripi... Link to comment
madkat Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Nu, ca atunci arunca in exterior. La tine o sa arunce paralel cu lateralul masinii Link to comment
Salex Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 (edited) Nici nu trebuie (sa mergi prin pietris). Nisipul de pe drum (si iarna ai parte de asa ceva) sableaza de nu-ti vine sa crezi. Cind iei viraj, arunci mizeriile fie in afara masinii, fie inspre contra-aripa. LE: Postat simultan cu madkat Edited February 9, 2011 by Salex Link to comment
uskt2005 Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 De s-o intampla asta...avem casco ca si rezolvare...dar tind sa cred ca nu va fi nevoie... pt ca acolo unde cauciucul vine in contact cu asfaltul nu iese prea mult in afara aripii...nu stiu daca m-am facut inteles... Dupa ce le reconditionez, le pun anvelope si le montez voi face poze din mai multe unghiuri si poate un filmulet din mers pt a vedea ca nu are cum sa arunce pietris/nisip pe usi... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now