paul_marines Posted October 4, 2008 Author Share Posted October 4, 2008 Uite aici preturile.. Sato, m-ai speriat crezand ca ai un link asa... cu preturi de Aveo. ) Versiunea 2.0 Executive ar fi pe gustul meu si face numai 26156 E. Link to comment
MCojo Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 ... Insa nu a aflat ca la banii aia ori iti iei Passat ori o Octavia 2 mult mai bine dotata si motorizata Sau eventual un C4 nu-i asa Mike?? Acum sincer, as prefera o masina cu exterior de Mazda 6 si interiorul noului Accord... Nu puteau lasa vechiul look la Accord?! ("> Link to comment
Satori Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Neah, era prea simplu pentru gusturile... moderne. Link to comment
VFX Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Si mie mi-ar face placere interiorul ala nou, cu exteriorul pe care deja il am... Dar, e mai bine asa cum e acum...simpla si clean. Link to comment
MCojo Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 (edited) Fericitule... te invidiez... tocmai noul look al Accordului ma face sa fac pasul... inapoi... Edited October 4, 2008 by MCojo Link to comment
VFX Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Sincer, daca ma uit la exteriorul celor doua modele noi Avensis vs. Accord...as alege, fara sa stau pe ganduri, Accord. Nu-mi place de nicio culoare Avensisul nou. Vb. strict de exterior fara a lua in considerare si alte detalii. Si, bine-neteles...e o parere subiectiva... Link to comment
BogdanG Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Nu are nici o legatura Jetta cu Passat sau Avensis, sunt clase diferite, calitati diferite. Pretul vechiului Avensis a fost intotdeauna comparabil cu cel al Passatului, Jetta este o masina foarte mica, urata si foarte proasta. Nu vad de ce ar pune cineva in balanta Jetta vs Avensis. Passatul acutual nu costa deloc 27k E, oricum poti ajunge si la 40k E daca pui optiuni aberante, dar un Passat 1.9 TDI cu climatronic, jante aliaj, ESP, geamuri electrice, oglinzi electriice si incalzite etc etc, costa acum la oferta 21k E. Daca vrei 2.0 FSI ala costa tot atit . La aceiasi bani iei Avensis care are in plus oglinzi rabatabile electric . Noul Avensis oricum o sa coste mult, adica enorm de mult . Link to comment
Abram Burel Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 De ce se uita oare oamenii in ultima vreme doar la masini "mari". Nu sunt adeptul lui C1 , dar nici nu ma prea incanta ideea de a manipula o "medie" prin Bu. Dupa gustul meu, un Civic (sedan evident ) e compromisul cel mai bun. Dar daca tot am trecut de revizia de 60k, probabil ca astept versiunea 2010-2011... Link to comment
Satori Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Pai Safari si MCojo nu manevreaza in Bucuresti, zi de zi. Vara oricum nu se misca masinile la ei si, daca stai, macar sa stai in ceva mare. Iar iarna... Cum e iarna in Constanta? Link to comment
paul_marines Posted October 5, 2008 Author Share Posted October 5, 2008 1. Pai Safari si MCojo nu manevreaza in Bucuresti, zi de zi. 2. Vara oricum nu se misca masinile la ei 3. Iar iarna... Cum e iarna in Constanta? 1. Partial adevarat 2. Vara ne inghesuim cu voi in acelasi lighean cu apa neagra, daramite pe strazile Constantei 3. Iarna? Pai acum 2 ierni doreai pozele lui Mike cu marea inghetata sau priveste pozele Si din ciclul totul se intampla numai lui Sato' & Co nu si noua restul, care abia miscam masina. Amice, zi matalutza, oare la mine odometrul care este si care indica 113000 km sa fie suma distantei parcurse de cele 4 roti ale masinii realizata in 3 ani? Auzi, abia ma misc Vaz ca in capitala sunt atatea balene in trafic si niciunul nu sufera vizibil, incat nu vad care ar fi impedimentul dimensiunilor 20 -30 cm in plus. Hai ca ma amuzi peste masura. Link to comment
mike.omega Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 (edited) @Safari: actualul avensis la oferta face toti banii sau efortul de a lua noul Accord. Mie Avensis-ul nou nu imi place, zici ca l-am desenat eu cu toporu @M Cojo: Subtil ca intotdeauna Sa nu uitam ca inca nu am laudat noul C5 @Bogdan: Tie iti surade sa urnesti din loc o berlina de 1500kg(goala) cu un 1.9TDI de 105CP?! @AB: Civicul sedan are 4.5m lungime, deci ai depasit clasa compactelor cu ~30cm si te indrepti vertiginos spre berlinele medii, nu prea vad rostul! Mai mult te amagesti Sa vezi ce misto e cand parchezi prin centru vaporul intitulat sugestiv Nubira II si cand trebuie sa parchezi ascutitoarea de C3... @Satori: iti doresti sa ai 2 roti in CT la orele de varf, chiar si in extrasezon! In sezon iti doresti ceva cu elice care sa zboare. Cum e iarna?! Daca nu ninge e bine! Daca ninge... la noi nu prea exista notiunea de a deszapezi strazile Concluzionand... Lista poate cuprinde si alte modele?! Am configurat repejor pe site un Mondeo 2.0TDCI Ghia, cu ceva optionale, si ajunge la 22k de euro, decent as zice eu. Nu rupe gura targului dar nici nu e "cheala" Nu de alta dar alta berlina medie ieftina nu stiu Edited October 5, 2008 by mike.omega Link to comment
Satori Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Si din ciclul totul se intampla numai lui Sato' & Co nu si noua restul, care abia miscam masina. Amice, zi matalutza, oare la mine odometrul care este si care indica 113000 km sa fie suma distantei parcurse de cele 4 roti ale masinii realizata in 3 ani? Auzi, abia ma misc Amice, poate ar fi cazul sa citesti postul lui AB inainte de a il citi pe al meu. Poate asa o sa intelegi ce am scris, cu siguranta acum nu ai facut-o. Era vorba de "necesitatea" cumpararii unei balene in traficul bucurestean si ii explicam amicului AB ca voi nu faceti asta zi de zi sau cel putin nu in majoritatea (masurata in timp, culmea) kilometrilor parcursi cu masina. De asemenea, intrebam despre traficul din Constanta extrasezon (mersi, Mike), intrebare la care mi-ai raspuns prin nervozitatea futila si fara fitil. Concluzionand... Lista poate cuprinde si alte modele?! Am configurat repejor pe site un Mondeo 2.0TDCI Ghia, cu ceva optionale, si ajunge la 22k de euro, decent as zice eu. Nu rupe gura targului dar nici nu e "cheala" Nu de alta dar alta berlina medie ieftina nu stiu Oh, come on! Credeam ca vorbim de masini. Cand te-ai urcat ultima oara intr-un Ford? Link to comment
mike.omega Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 La nivelul lui Accord nu se ridica, n-am zis asta Nu interpreta recomandarea mea ca o lauda adusa modelului, ci ca o solutie mai ieftina, atat Link to comment
sebian Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Urmatorul care mai zice ceva rau de Ford, isi ia o scatoalca dupa ceafa de la bayatu' Immo a scapat intreg ca are o constitutie mai fragila dar... Link to comment
Satori Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Au tinuta de drum buna. Na, am zis ceva de bine, am scapat. Link to comment
Immortal Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Asa am incercat si eu s-o scot la capat, da' nu iarta... Link to comment
BogdanG Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Mike Omega, nu uita ca Avensisul MY2003 avea un motor de 2L si 112CP, deci unde este problema in a avea un Passat de 1.9 L si 105CP, oricum era vb de o masina de 20k E, daca dai mai mult poti avea 2L @140CP pe Passat. Oricum ideea generala este ca Toyota nu mai merita, sunt prea anoste masinile astea(Toyota) prefer de 1000 ori mai mult Honda sau Subaru. Nu spun ca VW este mai cu motz, dar bordul de Passat B6 chiar arata bine comparativ cu cel de Toyota Avensis. Link to comment
mike.omega Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Avea, bine zis! Acum are 126CP, nu ca ar fi mare diferenta )"> Ideea mea ramane in picioare, fa un calcul simplu: cele ~1500kg ale masinii + minim 2 pasageri adulti + bagaje aferente. Link to comment
Satori Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Inca mai vorbiti de diesel? Baietii de la Toyota au oferte la diesel acum, le-au comandat si nu mai scapa de ele. Link to comment
BogdanG Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 (edited) Tu oricum nu intelegi pentru ca inhalezi gaze de esapament, cand o sa conduci masina o sa intelegi . Mike nici una nu are 1.5T, ambele au cam 1400kg, +40kg la Avensis. Edited October 6, 2008 by BogdanG Link to comment
Satori Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Tu oricum nu intelegi pentru ca inhalezi gaze de esapament, cand o sa conduci masina o sa intelegi . Adevarat. Dar macar eu nu imi doresc sa inhalez. "> Link to comment
mike.omega Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Tu oricum nu intelegi pentru ca inhalezi gaze de esapament, cand o sa conduci masina o sa intelegi . Mike nici una nu are 1.5T, ambele au cam 1400kg, +40kg la Avensis. Am vazut talon de la un Passat din 2007, 1.9TDI in care scria ca are greutate propie 1490kg. Am si niste pliante de la Passat dar nu stiu exact pe unde sunt acum Link to comment
BogdanG Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 1429kg si 1477kg pt break. Deci sub 1500 kg, totusi vorbim de o masina care prinde suta in 12 sec si fuge cu 190km/h, eu zic ca nu e rau deloc pt 22k E. Link to comment
Tommy Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 (edited) Ba din punctul meu de vedere, da. In alta ordine de idei avensisul e urat si batranesc, dar fata de passat macar e masina buna Edited October 6, 2008 by Tommy Link to comment
tolin Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Da, cand poti da 16k pe una care ajunge la 100km/h in 10s. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now