balanel Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Nici nu trebuie sa se vinda multe rs-uri. Nu asta e ideea si nici scopul producerii modelului. In ceea ce priveste parerea mea sau a ta, nu exista parere mai buna sau mai proasta. Nici eu nu sunt de acord cu fanatismul unora care detin masini japoneze, in special marca Honda, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii jignesc. Despre masinile italienesti. Poate te ajuta daca tratam altfel: spune tu in ce domeniu crezi ca ar fi mai buna, sa zicem, Corolla ta, fata de un Bravo. Link to comment
Tommy Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Eu nu am sustinut asa ceva si nici nu vad vreo relevanta a unui eventual raspuns .. doar intrebam ce vrei sa afirmi, dar vad ca nu prea poti raspunde ceea ce imi spune ca doar vrei sa participi la vreun concurs de poezie. Zilele trecute ai afirmat ca motorul tau dci e mai bun ca cel de 1.3 multijet de la fiat.. ori daca al tau e mai bun.. cum e al italienilor cel mai bun? Link to comment
balanel Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Frumoasa incercare de sofism... Am spus si ca trebuie sa respectam clasele si marcile. Motorul 1.3 M-Jet e bun la clasa 500, Panda. Mai sus e depasit. Dar au si alte motoare, 1.6 M-Jet, 1.9 dublu turbo, 2.0 M-Jet... Si ai dreptate, Corolla ta nu trebuie comparata cu Bravo, mai curand cu Stilo sau Alfa 147. Oare de unde o fi pornit tot offtopicul asta? Eu am spus doar ca Megane RS e O referinta, nu REFERINTA, la clasa ei. E chiar asa greu de inteles? Link to comment
Tommy Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Bine mai, RS-ul e o referinta dar nu si in vanzari pentru ca nu e facuta ca o masina facuta sa se vanda, e facuta sa te uiti la poze probabil. Nu vad rostul comparatiilor la care insisti tu intre masina mea si altele italiene, eu nu am zis nimic despre ce masina am eu, dar daca tot vrei sa stii eu unul sunt un tip pragmatic, cumpar doar lucruri durabile nu referinte, asa ca pentru mine nu are rost o asemenea paralela. Link to comment
Vlad Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 (edited) Comparate un Megane actual RS si un Golf GTi (asta poti sa zici ca e o referinta fiind la al V-lea respectiv al -VI model) nu prea stau una langa alta. Desi meganul are supermotorul de 225 de cai si golful doar de 200 stii de exemplu 0-140 in secunde la amandoua? 0-140 GTi 13,6, 0-140 Megane 14,4. Cat despre design... doamne Megane II RS arata mai urat ca Megane II normal. Nici nu il compar cu Gti. Si daca intr-adevar e o referinta, totusi de ce se vand de mii de ori mai multe GTI, GTC si altele decat RS? E oribil... Asta da O referinta: GOLF V GTI. Din ce se vede pe piata avem cam asa: GV GTI, Honda Civic TypeR, OPEL ASTRA GTC, FOCUS ST. Megane nu a reusit deloc sa prinda segmentul asta. AM uitat si de Edited March 5, 2009 by Vlad Link to comment
Satori Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Si sa nu uit: in al treilea rand, da Renault este o referinta, incontestabila, in ceea ce priveste siguranta la impact. Incontestabila e doar prostia celor ce nu pot contesta asa ceva. Link to comment
laurentziu83 Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 O fi.. fata de campionul la fiabilitate cu codul de bare Care ma? Clio 3? Ala e campion la fiabilitate. Symbol-ul a fost campion la fiabilitate doar in pliante, in rest are o groaza de hibe. Bine mai, RS-ul e o referinta dar nu si in vanzari pentru ca nu e facuta ca o masina facuta sa se vanda, e facuta sa te uiti la poze probabil. Si sa-i dai forja. Nici un producator n-a mizat vreodata pe modelele de varf sau exotice ca ii vor aduce profit. Link to comment
Tommy Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Suimbolul, ca ala cu care mergi tu de ti l-a dat unchiutu, ma mir ca nu stii reclama. Nu nu, producatorii fac modele numa de dragul de a investi, chiar ii deranjeaza sa castige. Trecand peste asta, cand un model nu se vinde aproape deloc, inseamna ca nu exista. Si nu e vorba de vreo editie limitata de ferrari. Si fara "ma", ok? Ca nu am pascut prin parcare impreuna. Link to comment
laurentziu83 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Aidi bre, nu mai stii de gluma? De-abia astept la vara sa scap de el, chiar si pentru un Matiz, daca nu imi voi permite Clio 3. Link to comment
BogdanG Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Yote pe Tomitza ce irascibil a devenit, ma scuzati domnu director ca nu va mai ajunge lumea cu prajina la nas . Revenind la Megane 3 este o masina mai buna decat modelul anterior, toata lumea recunoaste asta singura problema este ca nu a ajuns Focusul sau Golful/LEONul la caracteristici dinamice . Link to comment
_escu Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Bara fata de Peugeot, faruri de Citoen, caopta e suficient de kitchoasa cat sa o banuiesc ca ar fi originala Renault. La partea din spate nu s-au mai complicat, pur si simplu au luat un fund de Alfa Romeo si l-au uratit suficient de mult cat sa-si poata lipi pe el emblema aia colturoasa. Rezultat? O monstruozitate lipsita de personalitate. Parerea mea (subiectiva, desigur). Link to comment
Tommy Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Cum bogdanel nu ajungi .. nici din touareg? Eu ti-am mai zis ca la valoarea ta iti trebe un jip mai mare.. sau o oglinda mai mare Revenind in topic, fiabilitate si reno sunt doua concepte care nu se prea impaca de prin 90 si ceva. Ca e frumos, primitor, placut la condus... nu contest. Link to comment
BogdanG Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 @escule ti-se pare, se aseamana cu vechiul megane/laguna, asta e noua linie reno. @Tommy Q7 nu-mi permit momentan dar touaregul tre sa vina cat de curand, nu o sa fie el V10 dar o sa fuga...garantat. Fiabilitatea reno este cu probleme de multi ani nu din 90 dar acum accentul se pune pe siguranta unde reno sta bine ( a fost asociat cu Volvo) problema este cu imaginea sifonata a ultimilor ani . Adica pt cine nu stie cam multe esecuri, VelSatis fiind unul dintre ele . Link to comment
andreib Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Clasa mare de la Reno a fost un esec continuu... Incepand de la reno 25, safrane si pana la velsatis. Link to comment
balanel Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Daca esecul/ succesul unui model se masoara doar in cifra de vanzari, ai dreptate. Eu insa nu sunt de aceeasi parere... De exemplu: Link to comment
Miste_R Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 (edited) Eu cred ca symbol-ul tau ar arata(si arata) mai bine,mai ales daca ar folosi aceleasi materiale pt el ca pt chestia asta. Edited March 6, 2009 by Miste_R Link to comment
Adi_Iacob Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 (edited) Mamaa, daca materialele dinauntru sint la fel ca alea de pe Megane 2, fugiti fratior ca de prietenia cu poporul rus. Manere cojite in 5 luni la masina noua nu suna tocmai realist, dar daca nu as fi vazut cu ochii mei si daca nu as fi luat chiar eu masina respectiva din show-room as fi zis ca minte la data de fabricatie. Ptiu, si exact aceasi culoare pe interior, 1.5 decei echipare Privilege, parca. Hotarat, cumnatul meu nu a stiut ce sa aleaga cu 15 mii de coco in mana. Edited March 7, 2009 by Adi_Iacob Link to comment
andreib Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 (edited) Imi pare rau, dar majoritatea locuitorilor acestei planete gandesc ca mine: daca vreau masina de lux imi iau brand (jaguar/audi/volvo/mercedes etc) nu reno. Mai mult, majoritatea clientilor clasei de lux vor limuzine, nu dube ce vor sa para luxoase, e o chestiune de imagine... Cand te duci la un event la care toata lumea vine cu a6/a8, e/s si tu vii cu duba nu prea da bine ) . LE: Marele velsatis oricum nu e altceva decat un espace mai luxxos si mai extravagant, adica o duba. Edited March 7, 2009 by andreib Link to comment
Tommy Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Si nu asa se penetreaza segmentele de lux si sport cum a facut reno cu pocitaniile astea doua de velsatis si rs. De exemplu Audi cand a lansat A8 l-au vandut in pierdere desi era o masina ireprosabila, tocmai pentru a penetra piata. Avioane ca masinile astea sunt facute pt demonstratie de forta nu pt vanzare e o dovada de prostie si fanatism. Pt demonstratie sunt F1, DTM, WRC. Link to comment
DGT Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Sunt unii care sunt fideli unei marcii si au nevoie si acolo de modele premium.Poate de aceea se chinuie Renault sa fabrice si acest tip de modele.Asa este au avut si esecuri dar s-a intamplat si la case mai mari! Respectiv BMW. Link to comment
Tommy Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Am inteles.. tu daca ai avea ai da minim 40 de mii de euro pe frumusetea asta de limuzina ce scoate cu motorul de 2.2L de 150 de cai fenomenalul timp de 12.7 secunde suta si abia atinge 190kmh si consuma ceva mai mult ca o benzinara de aceeasi putere Eu nu.. si deasemena cred ca multi nu ar da .. in romania din ce stiu nici nu se vinde. Dar suntem oftopic, si poze cred ca sunt destule pe net. Link to comment
Englishman Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 (edited) Ba pardon...Mareata limuzina s-a vandut anul trecut in Romania in 2 ( doua ) exemplare. Sursa - revista auto. LE. Am un vecin care si-a adus o monstruozitate de asta de Velsatis din Italia si absolut de fiecare data ma minunez cat de urata poate fi. Edited March 8, 2009 by Englishman Link to comment
EM!L Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 ce scoate cu motorul de 2.2L de 150 de cai fenomenalul timp de 12.7 secunde suta si abia atinge 190kmh Dacă tot te-apuci, il iei p-ăla de 3l sau V6-le Link to comment
DGT Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 (edited) Atentie,vorbiti cu un baiat ce a trecut de la Daewoo la Renault din varii motive. > Edited March 8, 2009 by tiboasca Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now