Jump to content

Daewoo Cielo 1,5 Sohc 1996


nt98adu

Recommended Posts

Arata foarte frumos! Felicitari! In special motorul arata ca nou, cred ca si merge la fel .

Sa fiu sincer, plasticele aela de pe usi nu prea sunt pe gustul meu, dar gusturile nu se discuta! Pare foarte ingrijita!

Bafta in continuare!

 

EDIT: ai ceva poze cu motorul cand l-ai curatat, verificat... (cand era desfacut)?

Edited by Dumitru Cristian
Link to comment

Plasticele si pragurile de pe usi sunt kitul de tuning Cielo din fabrica. Am dat pe ea acum 30zile 2000 euro. Intre timp am mai bagat 600 euro in ea. Poate de asta pare ingrijita :) ) :) ) Motorul l-am desfacut bucata cu bucata, spalate piesele cu benzina pana la ultimul surub, vopsite fiecare separat si montate cu mare grija. E punctul forte al acestei masini. In rest e mult de lucru.

Link to comment

In legatura cu plasticele si pragurile, gusturile nu se discuta. Motorul e jos palaria, sincer pentru o masina din 96, sa arate asa motorul :o . Succes in continuare

Link to comment

Astazi a primit esapament final Borla si o repriza de sprinturi pe o portiune dreapta, cu urmatorul randament (nu de la esapament) :) ) : Viteza I = 70km/h,

Viteza II aprox. 95km/h, viteza III = 140km/h, totul pana a intrat limitarea. Celelalte viteze nu am mai avut unde sa le incerc. Nu stiu cat e de corect vitezometrul de aceea, voi incerca cu GPS-ul. Totul pt. ca vreau sa stiu daca am reusit motorul sau mai sunt probleme.

Link to comment

Ai putea sa dai jos aripioara. Nici eleronul nu-i sta foarte bine, si nici antena de pe plafon.

Personal nu-mi plac nici dungile de pe oglinzi / masina.

Kitul de tuning imi place, in schimb, dar nu cred ca se impaca foarte bine cu tabla (mizerie/apa care ramane intre plastic si tabla).

Pe la capacul de sus sunt sanse extrem de mari sa piarda ulei dupa un timp. Schimba-l cu unul de plastic de Euro3 (te costa vreo 60 lei toata distractia)

Eu personal nu am incredere in siliconul ala rosu, sper sa nu ai probleme.

 

Cat despre viteze, sigur nu indica bine vitezometrul, cu conditia sa ai dimensiunile corecte la anvelope. Si nici nu trebuia sa-i dai in goarna asa cu motorul abea desfacut.

 

Ai putea sa schimbi uleiul dupa max 1000km, sigur nu-i face rau.

Link to comment

Gusturile nu se discuta. Repet: Masina am achizitionat-o de 30 zile si la exterior nu am facut decat retusuri. In momentul in care v-a fi vopsita integral vor dispare multe ;)

 

In alta ordine de idei, sa stii ca intre semichiulasa cu chiulasa nu se pune nici un fel de silicon. In momentul in care am facut motorul, a fost singura vopsea pe care am gasit-o prin casa. La orele 21 cam toate magazinele sunt inchise si nu am avut de unde sa cumpar gri.

Am deja vreo 700 km cu motorul si nu curge nimic. Daca mai tine inca 1000 nici o problema de garnitura. Sfatul tau este foarte bun si daca am sa gasesc capac de Exe sigur il montez pt. ca are un singur avantaj: Acel canal pe mijloc care nu permite garniturii sa iese in exterior la o strangere mai ferma. Uleiul il voi schimba la 1500km deoarece nu am facut linia la vibrochen ( nu a fost cazul) ci doar pistoane, segmenti, biele, cuzineti noi. La chiulasa doar supape si semeringuri cu garniturile aferente.

Edited by nt98adu
Link to comment

Da, asta este motivul si pe acolo inca nu am umblat.

Cum sa nu umblu la supape cand curgeau toate si in motor existau vreo 6litri ulei amestecat cu benzina! Supapele le-am schimbat toate, au fost rectificate scaunele si verificat etanseitatea.

Link to comment

Cateva poze interior exterior. Pana o vopsesc, ma mai joc.  La interior intentionez huse de plus crem, dar cand mai adun ceva bani. Esapamentul final Borla il dau jos ca ma naucit de cap in 150km parcursi astazi. #-o

Link to comment

Sincer? Suna mai bine decat orice Sony si l-am cumparat pt. ca a fost o oferta la un magazin cu 220ron. O perioada a fost pe BMW-ul care l-am avut, insa vazand ca suna asa bine l-am pastrat. :P

Link to comment

poze noi din service. Am schimbat semering cutie viteze ca plangea pe acolo putin, capat de bara, schimbat lichidul la ambreiaj si faza cea mai tare, am schimbat pivotul inferior, original de fabrica. Si masina are 12 ani si cine stie cate sute de km! :) )

 

A si am schimbat si finala. Acum e mai bine si mai liniste. :D

 

Potentiometru CO, l-am schimbat si pe ala pt. ca cel vechi mi se parea putin defect. Are cineva idee cum se regleaza ala? Sau doar cand pui laptopul pe ia poti regla? :-?

Edited by nt98adu
Link to comment

hehe - daca iti pui un kenwood sau alpine o sa sune si mai bine > :)

in fine - un pic prea "incarcata" pentru gustul meu - dar ok...

spune-mi te rog - ce plafoniera este cea suplimentara?

comutatorul instalatiei de gaz nu te incurca acolo pe lateralul consolei? nu de alta, dar stiu cum imi sprijin eu piciorul acolo, la drum lung...

Link to comment
hehe - daca iti pui un kenwood sau alpine o sa sune si mai bine > :)

in fine - un pic prea "incarcata" pentru gustul meu - dar ok...

spune-mi te rog - ce plafoniera este cea suplimentara?

comutatorul instalatiei de gaz nu te incurca acolo pe lateralul consolei? nu de alta, dar stiu cum imi sprijin eu piciorul acolo, la drum lung...

 

 

Plafoniera suplimentara este de BMW (mi-au ramas ceva piese de la fosta masina) si pt. ca era cam intuneric cu plafoniera de Cielo, am zis sa o montez si pe aia.

Ba ma cam incurca comutatorul de GPL, insa nu vreau sa mai dau alte gauri.

 

 

Cu potentiometrul, cred ca ma duc la un analizator de gaze si cu ocazia aia ii fac si ITP-ul chiar daca expira prin 2009 luna august.

Edited by nt98adu
Link to comment
  • 2 weeks later...

imi place capota cu autocolant negru mat

dar nu imi plac - dungutele paralele in lungul masinii... (alea subtiratice)

felul in care ai aplicat autocolantul pe stalpi - in ciuda paravanturilor (aici nu ma exprim, e chestie de gusturi) trebuia sa te duci cu el pana la limita superioara a geamurilor - obtineai astfel o continuitate

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...