Jump to content

Daewoo Cielo 1,5 Sohc 1996


nt98adu

Recommended Posts

Nu ii zic > :) Imi pare rau ca nu am ajuns si eu, dar e o perioada tare anapoda pt mine... Timp de relaxat foarte putin... Si va mai continua asa...

 

Felix... nu stiu ce sa zic... daca te decizi sa vinzi masina, nu pot sa te judec eu, nu pot sa te invinovatesc, stiind ce bestie ai avut inainte... Daca o vinzi pe asta si iei inapoi Bmw-elucu' (sper sa nu fi inteles gresit ce ai scris mai demult) sa stii ca eu voi fi primul care te va felicita :D

 

Hai noroc si... la mai mare :)

Link to comment

Dupa ce am vazut cum arata BMW-ul si in ce hal a ajuns, nu prea-mi mai surade sa-l rascumpar. Pacat de el :( , dar in fine..

 

 

Am modificat si semnalizarile fata sa se potriveasca cu farurile si masina.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Chiar mi-ai dat de gandit cu telescoapele ca m-am saturat de tija de 2 lei de la a mea :( Bravo pentru ideile si grija pentru frumos! S-o stapanesti sanatos caci este superba!

As avea o intrebare: lupele de la faruri, de unde, cum si in ce fel? Ai avut la dispozitie vreun far luat de pe alta masina prevazuta cu asa ceva, ai stiut al carei model de masina se potriveste la farul tau si ai mers la vreun magazin si ai achizitionat doar lupele? Ar fi excelenta adaptarea asta la mine, pentru ca optica farurilor mele este jalnica si chiar ma gandeam la ceva de genul asta zilele astea. Imi pare rau ca am observat de abia acum.

Numai bine si multumiri anticipate!

Edited by DarkDogg
Link to comment

Pentru telescoape lucrarea a durat 4,5 ore, dat fiind ca a trebuit masurat, taiat, polizat suportii astfel incat sa tina capota la deschidere simetric. Dupa montaj, a urmat centrarea capotei din cui si balamale, intrucat cu prinderea telescoapelor care sunt destul de tari, modificau asezare reglajului initial.

 

Farurile sunt customs, din farurile originale ale masinii, lupe Valeo de Golf4 si angel-eyes de BMW. Montajul este relativ usor, insa focalizarea luminii e mai complicata insa cu rabdare se rezolva. daca doresti sa faci asa ceva iti voi da mai multe detalii.

 

Link to comment

Asa deci. Multumesc de raspuns. As dori sa mai stiu de unde ai procurat lupele (dezmembrari, ai avut tu, etc.), montajul este dificil, ii trebuie vreun sistem de prindere ceva mai special, etc. Cat mai multe detalii sunt fff binevenite. Reglarea focalizarii nu ar fi o problema. Cand vine vorba de masina, am rabdare cat cuprinde :P

Link to comment

Lupele le-am facut rost pe 10 ron, din doua faruri sparte de Golf4, dupa care am scos sticla farului original cu un feon industrial, am tras o fuga la Dedeman si am gasit niste suruburi cu distantier, dupa care am montat lupele in faruri si am asteptat sa se intunece pentru a regla lupele. In prima faza focalizau in punct, deci nu prea aveam lumina laterala, drept pentru care am departat lupa de oglinda, atat cat sa-mi bata si in lateral. Am vopsit rama neagra, am montat angel-eyes-ul si am lipit la loc sticlele la far tot la cald.

 

Am facut asa ceva, pentru ca pentru instalatia de xenon, ai nevoie in primul rand de lupe. Am avut o tentativa si cu diuze de spalat farurile, insa presiunea era prea mica si in afara de a uda farurile, nu vedeam nici o imbunatatire.

Link to comment

Multumesc mult pentru detaliere, sper sa nu fi fost cu deranj. Deci, dau iama in dezmembrari acuma. Exact: xenoanele au nevoie de lupe, de aceea si intrebarile mele multe, pentru ca acum cateva zile le-am dat jos, saturat fiind de dispersia luminii total varza. Asa ca, ma apuc de cautari. Spor in continuare in tot ce faci si numai bine!

Link to comment
  • 2 months later...

Pai se ia o timonerie si se taie din capatul scurt 12mm, iar la partea lunga se adauga 14mm. Se sudeaza, polizeaza, vopseste si se monteaza pe masina. Rezultatul e cursa mai scurta a schimbatorului, vitezele sunt mai aproape una de alta, intra mai precis inclusiv marcharie-rul. Doar treapta 1 nu vrea din mers, ceea ce inainte imi intra.

 

Caut poze si acolo se pot vedea operatiunile.

Edited by nt98adu
Link to comment

Timoneria este identica, deci iti poti face asa ceva. Sfatul meu este sa ai totusi o timonerie de rezerva ca poate nu-ti place si o vrei pe cea originala inapoi. :)

Link to comment
  • 2 months later...

De ce zici asa?! ,,Doua palme si m-am trezit" Eu nu stiam ca fostul proprietar are cont pe acest forum, insa si asa o luam :) Am vazut-o pe Autovit, am sunat ca tocmai vandusem Cielo, mi-a convenit ca era break, mi-a convenit pretul cum arata si cum functioneaza. Nu m-a interesat motorul schimbat sau faptul ca a fost atinsa dreapta fata. M-a deranjat putin interiorul, insa asta il refac cand da caldura.

Toata consideratia mea, pentru fostul proprietar AdiD, pentru sinceritatea de care a dat dovada!

 

Indiferent cat mai munceam la Cielo meu, Nubira este o clasa mai sus. :lavolan:

Edited by nt98adu
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...