ZLI Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 Incepand de ieri seara mi se tot aprinde becul de ulei. Am verificat nivelul si este bun. Uleiul este schimbat in septembrie 2005 si are 4000 km. Cand pornesc becul se stinge. plec de pe loc si cam dupa 500 metri se aprinde becul si ramane aprins, daca o calc mai tare se stinge pentru cateva secunde dupa care iar se aprinde. O fi tot bulbul asta de ulei de care se vb. mai sus? du-te la cel mai apropiat service, si vezi ce presiune ai in instalatie cand merge motorul. NU MAI MERGE ASA. in cel mai bun caz este "senzorul" asta nenorocit, in cel mai rau caz e sistemul de ungere (plecand de la defectiuni grave pana la o simpla infundare a circuitului cu ulei care si-a pierdut proprietatile) motorul suna altfel? ar trebui sa auzi un zgomot (metalic) ceva mai pronuntat... Link to comment
adostar Posted February 7, 2006 Share Posted February 7, 2006 motorul merge perfect nu se aude nici un fel de zgomot metalic. sus la culbutori m-am uitat si vine ulei. uleiul nu are decat 400km este aral iar nivelul este bun. am mai observat ca dupa ce opresc motorul cam 5-10min iar apoi pun contact, becul de la ulei nu se aprinde cu este normal. Am luat un monocontact si deseara sper sa-l schimb. Am fost la service si m-am programat maine la 12.00. ziceau ca poate fi nu stiu ce garnitura de la pompa de ulei sau din partea electrica..etc...eu le-am zis sa-mi schimbe monocontactul dar nu au vrut...ma dispera! Link to comment
luck33ro Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Ce tupeu la astia in service... pune-i sa-ti testeze sonda de presiune ulei ... e cel mai simplu si mai ieftin! nu-i lasa pe banii tai sa faca ce vor ei Ce service e ala ; cumva Radacini Ferdinand? Link to comment
adostar Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 cum se poate testa monocontactul (sonda de presiune) ? si poate aveti idee ce se poate infunda incat sa se aprinda becul cand are el chef. Link to comment
luck33ro Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 se poate infunda rampa de ulei (nasol) presostatul de ulei se testeaza cel mai simplu inlocuindu-l cu altul care functioneaza (nou)! )"> Link to comment
adostar Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Acum am venit de la service. S-au uitat baietii si au zis ca sonda e de vine...asa ca au schimbat sonda (monocontactul), in urma schimbarii acesteia becul facea si mai urat decat inainte..adica falfaia nu gluma..ziceai ca-i orga de lumini, deja imi crescuse tensiunea... ma gandeam ca s-a dus pompa de ulei pana la urma. Mecanicul a zis sa schimbam uleiul, la service aveau bp visco 3000 10W-40. am schimbat uleiul dupa care surpriza! becul de la ulei nu s-a mai aprins. Concluzia este ca uleiul pus de mine acum 1000 km ARAL blue tronic 10W-40 este contrafacut. si este luat din mag. cu factura! Link to comment
SORAN Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Majoritatea uleiurilor la noi sunt contrafacute Link to comment
tribunul Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Concluzia este ca uleiul pus de mine acum 1000 km ARAL blue tronic 10W-40 este contrafacut. si este luat din mag. cu factura! Dezvolta subiectul, de unde l-ai luat sa stim si noi. Link to comment
adostar Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Uleiul l-am luat din GL - cartierul tiglina 1, unde sunt reprezentanti ARAL. Mi-a mai ramas ulei de la schimb si am inca pet-ul cu ulei in el. am gasit prin arhivele daewooclub: citat: Esperatul "Ca sa nu zic ca Aral sunt unele din cele mai contrafacute uleiuri." Link to comment
tolin Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Daca mai cauti, vei gasi si parerea lui ovi_jer ca ARAL nu face ulei pentru motoarele Daewoo (GM) sau cel putin acela nu se prea vede pe aici. Link to comment
ZLI Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 eu cand v-am zis sa puneti MOTUL... nu se face pt estul europei, si este foarte bun Link to comment
adostar Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 acum am pus BP visco 3000 10W-40 sper sa fie bun. pret: 19 lei noi / litru Link to comment
AAdorjan Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Eu am inteles un lucru de pe forum: fara Aral in motoarele Daewoo. Nu mai stiu exact care e motivul, dar exemplul lui Adostar este elocvent. Deci huuua Aral Link to comment
ticodriver Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Am tot auzit de la diverse persoane si de la diversi mecanici ca Aral, desi in general este un ulei foarte bun, nu ar fi recomandat la motoarele Daewoo Link to comment
adostar Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 tin sa va anunt cu durere-n suflet... ca iar se aprinde becul de ulei. ce naiba se intampla? am fost la service si trebuie sa ma programeze iar sa demonteze baia de ulei ...cica atunci se vede sigur care e problema. Daca a mai patit careva dintre voi chestia asta sa-mi zica si mie. multumesc! Link to comment
luck33ro Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 se poate infunda rampa de ulei (nasol)presostatul de ulei se testeaza cel mai simplu inlocuindu-l cu altul care functioneaza (nou)! )"> mA CITEZ SINGUR deci daca nu e infundat filtru de ulei si pompa de ulei este ok ... atunci ajungi tot la povestea cu rampa de ulei infundata Link to comment
adostar Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 dupa mai multe drumuri facute azi prin oras becul s-a stins magnific. am fost la service la ora 12.00 ...dar ciudat, becul nu se mai aprindea...am facut o tura cu mecanicul si nimik ... mi-a demontat filtrul de ulei sa vedem daca e infundat...nu era. dar totusi l-am schimbat ca sa fim siguri. am desfacut capacul de la culbutori sa vedem daca arunca ulei... mecanicul a zis ca nu e rampa infundata si ca s-ar putea sa fie ceva electric. dar ce ??? Link to comment
luck33ro Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 (edited) EU ZIC, CA O SPALATURA SERIOASA LA MOTOR, SA FII SIGUR CA NU-S MIZERII CARE SE PLIMBA PRIN INSTALATIA DE UNGERE, NU STRICA !!! Edited February 9, 2006 by lucian14 Link to comment
URX Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 Bine v-am regasit.O problema aparuta din senin de vreo 3 zile,sta in felul urmator:la pornire deci cu motorul rece,martorul de ulei se aprinde regulamentar,dar din pacate,dupa 1-2 secunde mai are o palpaire scurta.Ce sa fie fi din cauza caldurii excesive ,bulbul ulei sau vreun contact electric,filtru de ulei?Ulei motor Mobil 1 10w40,3000 km de la schimbarea acestuia. Cu motorul cald nu apare aceasta problema. Link to comment
adostar Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 In prim faza schimba filtrul de ulei. Link to comment
tolin Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 In faza 2 schimba si tipul ala de ulei. Link to comment
smailmiami Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 la pornire deci cu motorul rece,martorul de ulei se aprinde regulamentar,dar din pacate,dupa 1-2 secunde mai are o palpaire scurta Adica se stinge regulamentar, nu ? (ca nu am inteles) Link to comment
URX Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 In faza 2 schimba si tipul ala de ulei. Am schimbat uleiul cu Mobil 1 10w30.Nu mai palpaie beculetul.S-ar putea ca asta sa fi fost problema. Va multumesc pentru sfaturi. Link to comment
adostar Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Cred ca ai schimbat si filtrul. Link to comment
URX Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Cred ca ai schimbat si filtrul. Afirmativ.Dar nu cred ca din cauza filtrului sa fi avut probleme. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now