Jump to content

Recommended Posts

daca palpaie la pornire Schimba filtrul de ulei cu unul de calitate(Champion, Japanparts, Mann-dar nu ce se gaseste in magazine cu folie ca sunt facaturi, ci in cutie), au o supapa ce retine uleiul in rampa, si la cele romenesti/chinezesti nu functioneaz.

 

Daca palpaie dupa ce mergi..uleiul prost? Mobil 1 10w40 nu este, poate in SUA.

Edited by argon
Link to comment

Nu-i mai simplu asa ? http://www.mann-humm...1&rg=1&co=40=

 

Salut ! Mai asteapta nu te grabi sa schimbi filtr , si mie mi sa intamplat dupa ce am facut schimbu de ulei  si filtru . Tipa de la King ma intrebat daca am ac  si mia dat filtru de tico  si la fel facea  dar dua aprox 500 de km nu maai face . am bagat ulei dw la bidon de 2.7 l 

Link to comment
  • 1 month later...

sal.am o problema la motorul de tico, cumparat acum 2 luni.motorul era varza, se aprindea becul la relanti la ulei.am cumparat segmenti tot la standard, cuzineti biela la standard,simeringuri supape,slefuit supapele,am pus totul la loc dar tot se aprinde becul la ulei la relanti cand e cald motorul.pentru rodaj am pus un filtru de ulei original si ulei de dacie la 5 lei litru romanesc 20w40.eu suspectez pompa de ulei.poate cineva ma ajuta cu un sfat

Edited by petrysor
Link to comment

Senzorul si presiunea de ulei, s-au verificat? @-)

 

 

nu am cu ce masura.in service nici gand sa calc pe acolo.cred ca totusi daca era ceva la sonda ori ramanea aprins becul,ori nu se aprindea.ciudat ca la pornire dimineata se stinge instantaneu.problema ramane doar la cald cand se subtiaza uleiul

Link to comment

Cuzinetii de palier au fost verificati ? De fapt, arborele cotit a fost verificat ? Daca ar fi sa speculez, as zice ca de aici ai problema. O pondere mai mare ar avea-o cuzinetii de biela. Tare mi-e teama ca arborele tau nu mai intra in cotele STD ...

Link to comment

Cuzinetii de palier au fost verificati ? De fapt, arborele cotit a fost verificat ? Daca ar fi sa speculez, as zice ca de aici ai problema. O pondere mai mare ar avea-o cuzinetii de biela. Tare mi-e teama ca arborele tau nu mai intra in cotele STD ...

 

 

nu i-am verificat.cand o sa dau baia jos ma uit si la ei.o sa incerc la biela sa pun si o foita de indigo.nu poate si pompa sa fie de vina?

Link to comment

Probabilitate destul mica pentru pompa. Motorul scoate zgomote pronuntate atunci cind ajunge la temperatura de regim ? In special in frina de motor ... Daca da, cel mai probabil manetoanele nu sint in cota. Oricum, avem cam multe incertitudini in situatia data ! Iar uleiul utilizat e foarte departe de cel recomandat.

Link to comment

Probabilitate destul mica pentru pompa. Motorul scoate zgomote pronuntate atunci cind ajunge la temperatura de regim ? In special in frina de motor ... Daca da, cel mai probabil manetoanele nu sint in cota. Oricum, avem cam multe incertitudini in situatia data ! Iar uleiul utilizat e foarte departe de cel recomandat.

 

are o mica bataie dar mie mi se pare la trenul supapelor,se aude foarte putin ca un motor diesel.cred ca pana la urma dau motorul jos si schimb cuzinetii la palier.ma gandeam sa mai pun sub ei o foita de indigo si la biela la fel.inafara de cuzinetii la palier mai trebuie sa schimb ceva?

Link to comment

Ia-o sistematic, nu cumpara piesele pina nu parcurgi toti pasii. Adica, desfa motorul, scoate arborele si masoara-l cum trebuie (nu ochiometric sau cu sublerul !). Deja sint aproape sigur ca ai cel putin un maneton ovalizat. Cuzinetii de palier eu i-as fi schimbat la interventia anterioara, nu avea sens sa ii lasi nemiscati daca motorul era asa varza cum ai zis. Vechii cuzineti (de biela) cum aratau la demontare, poti sa pui o poza ceva ?

 

Daca ai manetoanele ovalizate, sau macar unul din ele, va trebui sa duci arborele la recitificat. Abia apoi iti poti cumpara cuzinetii, in functia de cota de rectificare.

 

Pompa de ulei + sorbul au fost curatate bine? Vezi ca a pus Viktor pe undeva niste poze despre cum trebuie sa arate un sorb

 

Simeringurile sa le mai ai in vedere; chiar daca au fost schimbate recent, demontarea arborelui ar putea sa le deterioreze.

 

Si uleiul ... nu mai chinui motorul cu un 20W -X la temperaturile astea.

Link to comment

la primul piston erau mai putin uzati dar cei mai varza erau aia de la pistonul 3.am avut o dacie si am dus-o la un mecanic sa-mi faca motorul,dar nu a mai schimbat cuzinetii la palier si mergea foarte bine;asa am crezut si eu ca las cuzinetii la palier si o sa mearga asa.sorbul era cam negru, nu m-am gandit sa-l curat.

post-28530-061935600 1292396908_thumb.jpg

post-28530-081818100 1292396916_thumb.jpg

Link to comment

Salutare, am si eu o problema asemanatoare, de o saptamana nu mi se mai aprinde becul de presiune de ulei in bord (ca si cum as avea presiune, cu motorul oprit), la inceput se mai aprindea din cand in cand cand puneam contactul, acum nu se mai aprinde deloc.

Unde este amplasata sonda pe motor ? Am cautat-o si nu o vad, trebuie sa demontez ceva ? Vreau sa verific cu aparatul de masura, banuiesc a fi o problema de partea electrica.

Link to comment

sal de curand am observat ca mi curge ulei in parte dinspre alternator si in fata in partea stanga a filtrului de ulei cum te uiti la el(nu curge pe la filtru,m am uitat)...plus ca mi se aprinde becul din bord atunci cand masina sta aplecata de bot  cand sta la relanti...cand apas oricare din pedale nu mai sta aprins

Link to comment

Multumesc mult b52jgp, o sa incep cu bordul primul, pozitia de la manocontact este foare dificila pe gerul asta.

Am mai avut o problema asemanatoare cu indicatorul de temperatura si am rezolvat prin a ii trage alt fir pana in bord.

Link to comment

lughy in primul rand nu mai posta acelasi lucru in mai multe locuri - doi la mana nivelul de ulei l ai verificat? Daca ai ulei pe partea stanga a motorului verifica pe curele si pe fulia de la arbore - daca ai acolo sigur iti curge pe la semeringul de la arbore sau mai poti verifica etanseitatea baii de ulei - daca ai nivelul de ulei scazut si masina sta aplecata de fata este posibil ca pompa sa nu mai poata trage suficient sa faca presiune

Edited by b52jgp
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...