EM!L Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Deci ai "făcut" motorul şi foloseşti 10w40? Consultă topicul cu recomandări privitoare la uleiuri de motor, în primă fază. Link to comment
curierul007 Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Am bagat ulei de care mi-a zis mecanicul.Dupa ce mi-a "facut" motorul tot acest tip de ulei era.Inca odata mentionez ca pina la schimbul de 500 Km nu s-a aprins martorul de ulei, numai dupa schimb. Link to comment
tolin Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 ... Motorul a fost reparat (segmenti,cuzineti,arbore cotit...) ... La pompa de ulei (macar la garnitura ei) s-a uitat cineva la RK ? Link to comment
curierul007 Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 La reparatie am dat tot setul de garnituri,intre care si cea de pompa de ulei.Intre timp am mai primit o idee: supapa de descarcare a pompei de ulei.Ar fi posibil? Link to comment
ToPser Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 (edited) Aia este supapa de by-pass poate sa nu inchida bine, totusi putin probabil , pana la urma ce ulei ai bagat ? Edited October 29, 2010 by ToPser Link to comment
curierul007 Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Mobil 1 10W40. La recomandarea mecanicului.La aceasta supapa de descarcare m-am referit anterior: Link to comment
argon Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 (edited) daca palpaie la pornire Schimba filtrul de ulei cu unul de calitate(Champion, Japanparts, Mann-dar nu ce se gaseste in magazine cu folie ca sunt facaturi, ci in cutie), au o supapa ce retine uleiul in rampa, si la cele romenesti/chinezesti nu functioneaz. Daca palpaie dupa ce mergi..uleiul prost? Mobil 1 10w40 nu este, poate in SUA. Edited October 31, 2010 by argon Link to comment
tolin Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 ... Champion, Japanparts, Mann-dar nu ce se gaseste in magazine cu folie ca sunt facaturi, ci in cutie ... Nu-i mai simplu asa ? http://www.mann-hummel.com/mannfilter/index.html?iKeys=2.1.288.2.1&cScr=83&fErr=0&bu=1&rg=1&co=40&zp= Link to comment
andrei8686 Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Nu-i mai simplu asa ? http://www.mann-humm...1&rg=1&co=40= Salut ! Mai asteapta nu te grabi sa schimbi filtr , si mie mi sa intamplat dupa ce am facut schimbu de ulei si filtru . Tipa de la King ma intrebat daca am ac si mia dat filtru de tico si la fel facea dar dua aprox 500 de km nu maai face . am bagat ulei dw la bidon de 2.7 l Link to comment
ToPser Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Prima data schimba sonda (manocontactul) cosata 14 lei ! Link to comment
curierul007 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Problema rezolvata. Am avut un cablu electric intrerupt,si la trepidatii mai facea contact.Oricum MERCI tuturor! Link to comment
petrysor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 (edited) sal.am o problema la motorul de tico, cumparat acum 2 luni.motorul era varza, se aprindea becul la relanti la ulei.am cumparat segmenti tot la standard, cuzineti biela la standard,simeringuri supape,slefuit supapele,am pus totul la loc dar tot se aprinde becul la ulei la relanti cand e cald motorul.pentru rodaj am pus un filtru de ulei original si ulei de dacie la 5 lei litru romanesc 20w40.eu suspectez pompa de ulei.poate cineva ma ajuta cu un sfat Edited December 14, 2010 by petrysor Link to comment
Viktor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Senzorul si presiunea de ulei, s-au verificat? Link to comment
petrysor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Senzorul si presiunea de ulei, s-au verificat? nu am cu ce masura.in service nici gand sa calc pe acolo.cred ca totusi daca era ceva la sonda ori ramanea aprins becul,ori nu se aprindea.ciudat ca la pornire dimineata se stinge instantaneu.problema ramane doar la cald cand se subtiaza uleiul Link to comment
Salex Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Cuzinetii de palier au fost verificati ? De fapt, arborele cotit a fost verificat ? Daca ar fi sa speculez, as zice ca de aici ai problema. O pondere mai mare ar avea-o cuzinetii de biela. Tare mi-e teama ca arborele tau nu mai intra in cotele STD ... Link to comment
petrysor Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Cuzinetii de palier au fost verificati ? De fapt, arborele cotit a fost verificat ? Daca ar fi sa speculez, as zice ca de aici ai problema. O pondere mai mare ar avea-o cuzinetii de biela. Tare mi-e teama ca arborele tau nu mai intra in cotele STD ... nu i-am verificat.cand o sa dau baia jos ma uit si la ei.o sa incerc la biela sa pun si o foita de indigo.nu poate si pompa sa fie de vina? Link to comment
Salex Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Probabilitate destul mica pentru pompa. Motorul scoate zgomote pronuntate atunci cind ajunge la temperatura de regim ? In special in frina de motor ... Daca da, cel mai probabil manetoanele nu sint in cota. Oricum, avem cam multe incertitudini in situatia data ! Iar uleiul utilizat e foarte departe de cel recomandat. Link to comment
petrysor Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Probabilitate destul mica pentru pompa. Motorul scoate zgomote pronuntate atunci cind ajunge la temperatura de regim ? In special in frina de motor ... Daca da, cel mai probabil manetoanele nu sint in cota. Oricum, avem cam multe incertitudini in situatia data ! Iar uleiul utilizat e foarte departe de cel recomandat. are o mica bataie dar mie mi se pare la trenul supapelor,se aude foarte putin ca un motor diesel.cred ca pana la urma dau motorul jos si schimb cuzinetii la palier.ma gandeam sa mai pun sub ei o foita de indigo si la biela la fel.inafara de cuzinetii la palier mai trebuie sa schimb ceva? Link to comment
Salex Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Ia-o sistematic, nu cumpara piesele pina nu parcurgi toti pasii. Adica, desfa motorul, scoate arborele si masoara-l cum trebuie (nu ochiometric sau cu sublerul !). Deja sint aproape sigur ca ai cel putin un maneton ovalizat. Cuzinetii de palier eu i-as fi schimbat la interventia anterioara, nu avea sens sa ii lasi nemiscati daca motorul era asa varza cum ai zis. Vechii cuzineti (de biela) cum aratau la demontare, poti sa pui o poza ceva ? Daca ai manetoanele ovalizate, sau macar unul din ele, va trebui sa duci arborele la recitificat. Abia apoi iti poti cumpara cuzinetii, in functia de cota de rectificare. Pompa de ulei + sorbul au fost curatate bine? Vezi ca a pus Viktor pe undeva niste poze despre cum trebuie sa arate un sorb Simeringurile sa le mai ai in vedere; chiar daca au fost schimbate recent, demontarea arborelui ar putea sa le deterioreze. Si uleiul ... nu mai chinui motorul cu un 20W -X la temperaturile astea. Link to comment
petrysor Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 la primul piston erau mai putin uzati dar cei mai varza erau aia de la pistonul 3.am avut o dacie si am dus-o la un mecanic sa-mi faca motorul,dar nu a mai schimbat cuzinetii la palier si mergea foarte bine;asa am crezut si eu ca las cuzinetii la palier si o sa mearga asa.sorbul era cam negru, nu m-am gandit sa-l curat. Link to comment
kretu Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Salutare, am si eu o problema asemanatoare, de o saptamana nu mi se mai aprinde becul de presiune de ulei in bord (ca si cum as avea presiune, cu motorul oprit), la inceput se mai aprindea din cand in cand cand puneam contactul, acum nu se mai aprinde deloc. Unde este amplasata sonda pe motor ? Am cautat-o si nu o vad, trebuie sa demontez ceva ? Vreau sa verific cu aparatul de masura, banuiesc a fi o problema de partea electrica. Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Manocontactul se afla in spatele alternatorului infiletat dinspre parbriz spre botul masinii - dar sincer eu as incepe de la becul martor... Link to comment
lughy Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 sal de curand am observat ca mi curge ulei in parte dinspre alternator si in fata in partea stanga a filtrului de ulei cum te uiti la el(nu curge pe la filtru,m am uitat)...plus ca mi se aprinde becul din bord atunci cand masina sta aplecata de bot cand sta la relanti...cand apas oricare din pedale nu mai sta aprins Link to comment
kretu Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Multumesc mult b52jgp, o sa incep cu bordul primul, pozitia de la manocontact este foare dificila pe gerul asta. Am mai avut o problema asemanatoare cu indicatorul de temperatura si am rezolvat prin a ii trage alt fir pana in bord. Link to comment
b52jgp Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 (edited) lughy in primul rand nu mai posta acelasi lucru in mai multe locuri - doi la mana nivelul de ulei l ai verificat? Daca ai ulei pe partea stanga a motorului verifica pe curele si pe fulia de la arbore - daca ai acolo sigur iti curge pe la semeringul de la arbore sau mai poti verifica etanseitatea baii de ulei - daca ai nivelul de ulei scazut si masina sta aplecata de fata este posibil ca pompa sa nu mai poata trage suficient sa faca presiune Edited December 16, 2010 by b52jgp Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now