tico_RS Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 nu, cu alte cuvinte suzuki... dati-mi un sg inconvenient si ma duc la culcare... Link to comment
iuzar Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Suzuki Wagon + Pret CIP incepand cu 10.362 EURO Suzuki Ignis Pret CIP incepand cu 9.968 EURO Suzuki Liana Pret CIP incepand cu 13.633 EURO preturi preluate de pe www.suzukimotors.ro ...du-te la culcare TICO_RS Link to comment
tico_RS Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 my bad! cand am luat-o pe a mea era oferta cu reducere si aia fara jenti era 8000 cip. oricum indeplineste criteriul de 10 000 eur, iar daca 4 jenti aliaj pe 14" fac doar vro 150 euro... +proiectoare moka... si daca nu avand in vedere pretul crescut, vezi ignis-ul. cand am luat-o era vro 12.000 cip acum vad ca e invers s-a ieftinit ignis si s-a scumpit wagon, dar sa stiti ceva ignis bate la cuvânt_urât in campionatul de raliuri: din primele 6 pozitii 4 erau ignis. e tot un wagon, dar putin mai scund, aerodinamic, usor... so: cielo su**s... Link to comment
iuzar Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 * sub 9000E fara tva (the lower, the better) <{POST_SNAPBACK}> pai nu se incadreaza bre, ca a coborit stacheta de la 10.000 la 9.000...eu ti-am is sa te duci la culcare dar nu ma crezi... Link to comment
panzer Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Zic sa mai astepti ca au promis un Logan Break cu motor de 1.5dci! S-ar putea insa sa sara de 9.000 Cip ... si nici de chestia cu 50.000/an fara probleme nu sunt sigur. De fapt 50.000/an fara probleme e mult pt orice masina. Nici VWul nu intra aici decat poate in primul an. La 100.000 pe drumuri de Bucuresti e la fel de varza ca orice alta masina. Basca nici nu intra la 9.000 CIP, nici macar cu partea din fata nu intra in banii astia. > De fapt cred ca o sa-ti schimbi in curand cererea: masina pe care o cauti nu exista. Noi am incecat la firma diverse masini supuse unui astfel de tratament. Concluzia a fost masina cu 100.000 garantie, cat mai usor de repat si vanduta la exact 95.000 km (evident inca in garantie). Doar Cielo-urile vechi (cele Coreene) au meritat a fi tinute pana la 300.000 - din cauza preturilor relativ mici de reparatie si a fiabilitatii. Faptul ca vrei sa mai pui si greutate pe ea e extra. Ce pot sa iti spun este ceeace sa nu cumperi: - Rover (sub nici o forma, nici macar degeaba) - Accent (amortizore soft, la gropi cu incarcatura sunt varza in 20k km) - Evident Solenza. Desi daca stau bine sa ma gandesc ai putea lua 2 Solenze fiecare sa tina 1 an - Nubira II (no offence fratilor forumisti cu Nubira: tras bine de ea nici Nubira nu a dat satisfactie decat pana pe la 60-70k km, dupa care a inceput sa pape bani de au luat drumului deparatamentului de mezat masini) Ai putea incerca un Xsara (nu stiu insa daca se mai aduce ca au inceput cu C4). Masina care iti trebuie tie este un Mercedes de prin 88 diesel. Link to comment
Satori Posted February 1, 2005 Author Share Posted February 1, 2005 - Accent (amortizore soft, la gropi cu incarcatura sunt varza in 20k km) Oups. Not good. Ok, deci Accent is out. Logan nu intra in calcule. Nu se inscrie in parametrii de imagine care cer macar un economy car produs in strainatate. Clio cum rezista la incarcare? Link to comment
florinbad Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Satori, vezi ca se fac reduceri de 600 euroi la Cielo Euro III pâna pe 31 Martie! Link to comment
tico_RS Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 pai nu se incadreaza bre, ca a coborit stacheta de la 10.000 la 9.000...eu ti-am is sa te duci la culcare dar nu ma crezi... <{POST_SNAPBACK}> "> Link to comment
danuzz Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 si la Clio Symbol sunt de reduceri. 500 euro, ia dCi-ul de 80cp are 800 euro reducere de la 1 februarie. Eu d-asta vreau sa iau! Link to comment
dan_m Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Clio cum rezista la incarcare? <{POST_SNAPBACK}> satori vezi baga o intrebare la colegii de pe reno.ro . Link to comment
Satori Posted February 2, 2005 Author Share Posted February 2, 2005 am facut test drive cu albea si tot ce pot sa zic este ca sunt fericit ca am kalos. in schimb, celor vizati le-a placut asa ca: din exp. voastre cu 1,2 de pe albea, cat consuma? Link to comment
FLEX Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 CONSUM CARBURANT (l / 100 km) Urban 9,4 Extraurban 5,7 Combinat 7,0 Date de aici: http://www.fiatalbea.ro/index.php Link to comment
Satori Posted February 2, 2005 Author Share Posted February 2, 2005 Nu, FLEX, voiam din experienta... Pe alea le-am vazut si eu. Link to comment
ticolino Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 dar cu fabia ce ai? >- Link to comment
iuzar Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 cine spune ca Focusurile au rau de servisuri, ca nu se apropie de ele??????? ************************************************************** Ford retrage din circulatie peste 350.000 de autovehicule model Focus Producatorul american de autoturisme Ford retrage din circulatie peste 350.000 de automobile Focus din cauza unor posibile defectiuni la încuietorile usilor din spate, au anuntat autoritatile americane, transmite Reuters. Potrivit paginii electronice a Autoritatii Nationale pentru Siguranta Traficului Rutier (ANSTR), aceasta este al doilea caz din 2005 în care automobilele Ford sînt suspectate a avea probleme legate de siguranta pasagerilor. ANSTR a aratat ca suspiciunea, care implica 358.857 de autovehicule construite între anii 2000 si 2002, se refera la posibilitatea ca închizatorile usilor din spate sa fie atacate de coroziune, ceea ce nu le mai garanteaza siguranta. Luna trecuta, compania Ford a fost nevoita sa retraga din circulatie aproximativ 792.000 de camioane de tip pick-up, SUV-uri (sport utility vehicle) si autoutilitare usoare pentru ca butoanele de control de pe bord prezentau riscul de supraîncalzire. Totodata, ANSTR a aratat ca divizia Chrysler a DaimlerChrysler retrage din circulatie aproximativ 26.000 de SUV-uri Dodge Durango model 2005 din cauza riscului ca sistemul de alimentare al rezervoarelor sa prezinte scurgeri de combustibil. Decizia constituie o a doua lovitura pentru profitul companiei, întrucît în luna decembrie, Chrysler anuntase retragerea a 600.000 de SUV-uri Durango si camioane pick-up Dodge Dakota model 2002 si 2003 din cauza unei defectiuni care ar putea duce la desprinderea rotilor. ******************************************************************** Link to comment
NFS Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 ... se refera la posibilitatea ca închizatorile usilor din spate sa fie atacate de coroziune, ceea ce nu le mai garanteaza siguranta. Bai, ma lasi? La noi exista posibilitatea asta la toata masina... si nu ne cheama nimeni in service! ) Link to comment
brusli Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 pina la urma ce-ai ales? Link to comment
Satori Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 Loganu' italian. Link to comment
FLEX Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Best of it's kind, parerea mea ... Link to comment
brusli Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Loganu' italian. <{POST_SNAPBACK}> si de ce nu spui ...astepti sa te intreb eu? ) Link to comment
Satori Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 in schimb, celor vizati le-a placut asa ca:... am zis mai sus... mai voalat. Link to comment
alx Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 io zic ca jignesti loganul comparandu-l cu albea... ma rog, fa ce vrei, pana la coada sunt banii vostrii nu ai mei... mare greseala, dupa parerea mea si o sa regretati. Link to comment
FLEX Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Io zic ca este excelent asa; putem avea review-uri de la Cielo nou (hitman), Kalosi cu gramada si cel putin 2 Logane noi, cu utilizatori prezenti constant pe forum, acum apare si o Albea, deci in segmentul economic putem sti peste un an, doi, cine e best-buy ... evident, daca review-urile sint cinstite. satori, nu cruta italianca, spune tot ce face! Link to comment
Satori Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 ma rog, fa ce vrei, pana la coada sunt banii vostrii nu ai mei...mare greseala, dupa parerea mea si o sa regretati. si dupa a mea, dar nu eu am cuvantul final! asta este. macar o sa vad ce poate face pe pielea altora. cel putin la incarcare o sa reziste. amortizoarele au cursa lunga si sunt moi. toba este plasata undeva paralel cu puntea spate, ferita. atat logan cat si albea (cat si matiz, dar nu vorbim de el aici) au fier la interior. daca uiti ce culoare are masina te uiti in jur si vei afla. de aceea m-am obisnuit sa ii zic asa. Link to comment
Zetics Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 Bai fratilor, am citit si eu abia acum tot topicul asta, si am doua chestii de ma omoara: 1. Io subsemnatul tocmai am luat un Accent model de baza. Pentru ca dura mai mult sa il aduca pe ala de 1.3, am gasit la un moment dat pe stoc modelul de baza dar cu motor de 1.6l, DOHC 16V la 105CP. Multi dau sus si tare cu plasticele din interiorul lu Accent, sau asiatice in general, fata de celelalte. Mai, vedeti voi ceva ce nu vad eu? Am alaturi poza bordului de la Fusion, pusa de nu stiu cine intr-un post mai devreme. Si vad acceasi cantitate de plastice ca si la Accentul meu, adica in proportie de 100%! Iar ca si chestie de gust, sincer imi place mult mai mult cel de la masina mea! Sint mai bine integrate grilele de ventilatie, ceasurile mi se par mai faine, iar culoarea este acelasi gri ca si la acest Fusion! Din ce vad in poze, usa mea de la Accent are mai mult textil decit Fusion-ul. Suporturile mele de pahare sint mai smechere, se retrag in consola cind nu sint folosite. WTF, chiar toata lumea vorbeste din auzite? Masina se comporta excelent, si daca ciupesc putin acceleratia putin zboara de sub fundul meu. Tocmai i-am facut consumul, si in Buc este 11%, mers zilnic pe drumul iadului Drumul Taberei - Centru. Care consum zic ca este decent, pt acel motor, si fiind inca si in rodaj si fiind de asemenea si iarna inca. 2. Eu NU CRED ca Hyundai face vreo masina in Turcia. N-am mai fi avut taxe vamale, right? Nu cred ca ar trebui sa fie de asemenea vreo problema cu caratul, in pasaportul meu de service scrie ca garantia pt bucsi, amortizoare, arcuri si ce rahaturi mai sint pe acolo este 3 ani sau 100.000km...no comment! Anyway, daca zici ca te-ai aruncat la Albea, vedem ce si cum se intimpla la fiecare de acum incolo, right? Bafta Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now