FLEX Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Daca are cineva vreun desen cu carbul de Tico, sa vada ochiul meu cum arata, pe unde intra benzenul, pe unde intra aerul, cum se alimenteaza magaria aia electrica pt. ralenti, cum functioneaza socul automat, circuitul de retur, pe unde trece si de ce se agata cablul de acceleratie as fi profund recunoscator. Si inca o chestie, cit costa unul NOU si cam cit ar costa unul SH si o reglare pe stand? Va multumesc! Link to comment
Lucman Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 fftopic: Vrei sa pui la Fiat? fftopic: Link to comment
FLEX Posted January 27, 2005 Author Share Posted January 27, 2005 PANA MEA! ... s-a prins, dom'le, e destept! de-aia e ce e, adica adminu' nostru cel de toate zilele Da, vreau sa-l pun pe Fiat si as fi curios daca se preteaza, dat fiind cilindreea foarte apropiata. ma, tu ai citit pe undeva ce vreau sa fac! Link to comment
aztec Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 descarca si tu manualul de tico si acolo o sa gasesti schema carburatorului, dar ca si componenta e very scump... Link to comment
lalexis Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Flex, te tii bine? Sigur?? Hai sa-ti spun. A vrut taica-miu sa-l schimbe. S-a dus la magazin si a venit transfigurat. Intre 32 si 38 de milioane cu livrare in 2 saptamani. Atit costa. Fara vraja. Link to comment
tolin Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 E din aur ? E pe 64 de biti ? Link to comment
laurentziu83 Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Daca asa zice Lalexis, atunci ori il iei de la SH ori dai in cap pentru el. La pretul asta iti mai cumperi 10 fiat-uri si sigur gasesti un carburator bun. Pentru reglajul lui daca vrei vorbesc cu SJB, ca el regleaza orice carburator de nu-ti mai trebuie nici soc la el Link to comment
FLEX Posted January 28, 2005 Author Share Posted January 28, 2005 Hehe, pai am dat o tura pe saitul lui nicubarbu si m-am spart, este intre 32 si 26 MILIOANE lei, functie de norma de poluare (am vazut carburator pt. Euro2, sa-nebunesc! ), da' tocmai fiindca avea vreo 4 feluri am zis sa intreb. Nene, jos palaria pentru carbul asta, io am avut asa o presimtire ca e o opera de arta, acum m-am convins. Un SH cam pe unde se invirte? Link to comment
laurentziu83 Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Da unu' de Dacia 1300, eventual de 1100 daca mai gasesti asa ceva? Ca tot ai consumul asemanator si ma indoiesc eu ca ai sa scoti 4,5% la vechitura aia de motor Oricum daca vrei carb de tico nou io zic ca tre sa-ti reincarnezi masina de vreo 4-5 ori ca sa-ti scoti parleala din economicitatea de la tico Link to comment
andreib Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Nu rade Laurentiu, mie chiar imi place masinuta, avea o secretara de la noi de la liceu si avea un sound unic. E deosebita, cand iesi cu ea in oras intoarce lumea capul, e o parte din istoria automobilului. Link to comment
laurentziu83 Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 (edited) Bai, nu radeam de masinutza aia, imi place si mie, da parca 30-40 de milioane carburatoru de tico sa-l pui pe ea , cand ea face numa vreo cateva milioane... E cam mult totusi. @Felix: ia baga un oki aici repede, pana nu pierzi oferta http://www.autodaewoo.ro/oferte_speciale.php Edited January 28, 2005 by laurentziu83 Link to comment
FLEX Posted January 28, 2005 Author Share Posted January 28, 2005 ... ei, la 3.5 milioane mai discutam, ca sa zic asa, si cu 3 luni garantie. Mai ramine de studiat schema ... Link to comment
laurentziu83 Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Sa intrebam maine de el? ca tot avem drum pe-acolo. Link to comment
lalexis Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Daca vrei sa ti-l cumpar si sa ti-l trimit, spune, Stapane! Link to comment
FLEX Posted January 28, 2005 Author Share Posted January 28, 2005 Bei, stati asa, nu trageti! ... ia uite nene, n-are voie omul sa se interseze de ceva, ca hop! coloana a V-a intra in actiune! ... cine zicea ca moldovenii sint molcomi, hai? Pina la vara, cind o fi cald si bine de mestesugit, mai e ... Link to comment
lalexis Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 De ce nu ii pui de Dacie cu cele mai mici jigloare? Nu cred ca ar fi o problema, cu toate ca capacitatea e dubla. Tot motorul este cel care absoarbe. Spre exemplu, eu am mers cu Mazda de 2000cc cu carburator de Dacie, fara nici o problema. Vreau sa zic ca nici nu tragea mult mai nasol decit cu ala original. Dar daca tii neaparat sa il faci Ferrari, am un carburator de Oltcit prin balcon. Daca ai nevoie, spune, Stapine . Dar nu cred Link to comment
Senna Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Voi nu ati luat in calcul ca Tico are motor in 3 cilindri si fiat-ul in 4. Conteaza cilindreea unitara, deoarece la aspiratie lucreaza pe rand fiecare cilindru al motorului. Cilindreea unitara Tico= 796/3 = 265.33 cmc, asa ca s-ar preta cel mai bine pe un motor in patru cilindri de 796*(4/3) =1061 cmc. Deci Fiat-ul tau va fi bine alimentat cu amestec Link to comment
tolin Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 (edited) N-ai inteles ca vrea sa-l faca supra-alimentat ? Nu stiu de unde o sa-i dea atata aer ? Dar precis are el niste jiglere potrivite prin buzunar. Oricum, la pretul acela, va trebui sa-si puna carbul pe sina, sa-l ia cu el cand lasa masina in parcare ! Edited January 28, 2005 by tolin_afc Link to comment
claz Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Felix, am incercat mai multe variante de carburator pe 600-le meu. Fiatul 600 poate fi echipat standard din fabrica, cu Solex sau cu Webber. Cel mai multumit am fost de Webber, care nu lua mai mult de 5 in oras. Am incercat si de Dacie, cu o flansa de adaptare si cu jiglere de Lastun. A mers perfect, dar l-am maritat Am reusit sa adaptez si un carburator de Fiat Panda; merge bine si asta. Dar atentie! Daca pui un carburator mai mare (ca dimensiune) trebuie sa iei in calcul si renuntarea la deflectorul de aer de pe interiorul capotei de la motor, si chiar la remodelarea capotei, ca altfel nu se mai inchide. Oricum, la vara ramane cum am stabilit Link to comment
tolin Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Nu-i problema Claz, daca da 32 de biti pe el, merita sa decupeze capota, sa vaza tot poporul ca numai carbu valoreaza mai mult decat ii da guvernul pe toata masina. Link to comment
claz Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Pai atunci sa-si puna carbelici de golan, ca i-au facut upgrade la soft, si acum stie si empetrei > Si poti sa-ti alegi si ce motor sa imite... preferabil locomotiva cu aburi Link to comment
FLEX Posted January 28, 2005 Author Share Posted January 28, 2005 Pai am in traista un carb de Dacia 1310 nou-nout, sigilat, unde mai pui ca filtrul de air e de Dacie, pentru usurinta schimbarii elementului filtrant. Zici ca merge trampa aia de carbelitor de Dacia? ... ca in cazul asta ii mixez si un alternator de la Pitesti si o fac racheta, ca-i pun si GPLEU in locul banchetei spate, sa consume putin Hai ca tirez topicul la Diverse, macar m-am ales din el cu preturi si manuale in romana de Tico si Matiz, hehe Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now