Jump to content

Carburator Tico Sau Alt Carburator


FLEX

Recommended Posts

Daca are cineva vreun desen cu carbul de Tico, sa vada ochiul meu cum arata, pe unde intra benzenul, pe unde intra aerul, cum se alimenteaza magaria aia electrica pt. ralenti, cum functioneaza socul automat, circuitul de retur, pe unde trece si de ce se agata cablul de acceleratie as fi profund recunoscator.

 

Si inca o chestie, cit costa unul NOU si cam cit ar costa unul SH si o reglare pe stand?

 

Va multumesc!

Link to comment

PANA MEA! ... s-a prins, dom'le, e destept! de-aia e ce e, adica adminu' nostru cel de toate zilele :osanale: :osanale: :osanale:

 

Da, vreau sa-l pun pe Fiat si as fi curios daca se preteaza, dat fiind cilindreea foarte apropiata.

 

:D ma, tu ai citit pe undeva ce vreau sa fac! :D

Link to comment

Daca asa zice Lalexis, atunci ori il iei de la SH ori dai in cap pentru el. La pretul asta iti mai cumperi 10 fiat-uri si sigur gasesti un carburator bun. Pentru reglajul lui daca vrei vorbesc cu SJB, ca el regleaza orice carburator de nu-ti mai trebuie nici soc la el :dizzy:

Link to comment

Hehe, pai am dat o tura pe saitul lui nicubarbu si m-am spart, este intre 32 si 26 MILIOANE lei, functie de norma de poluare (am vazut carburator pt. Euro2, sa-nebunesc! :D ), da' tocmai fiindca avea vreo 4 feluri am zis sa intreb.

 

Nene, jos palaria pentru carbul asta, io am avut asa o presimtire ca e o opera de arta, acum m-am convins.

 

Un SH cam pe unde se invirte?

Link to comment

Da unu' de Dacia 1300, eventual de 1100 daca mai gasesti asa ceva? Ca tot ai consumul asemanator si ma indoiesc eu ca ai sa scoti 4,5% la vechitura aia de motor :dizzy: Oricum daca vrei carb de tico nou io zic ca tre sa-ti reincarnezi masina de vreo 4-5 ori ca sa-ti scoti parleala din economicitatea de la tico =))

Link to comment

Bai, nu radeam de masinutza aia, imi place si mie, da parca 30-40 de milioane carburatoru de tico sa-l pui pe ea :dizzy: , cand ea face numa vreo cateva milioane... E cam mult totusi.

@Felix: ia baga un oki aici repede, pana nu pierzi oferta

http://www.autodaewoo.ro/oferte_speciale.php

Edited by laurentziu83
Link to comment

Bei, stati asa, nu trageti!

 

... ia uite nene, n-are voie omul sa se interseze de ceva, ca hop! coloana a V-a intra in actiune! ... cine zicea ca moldovenii sint molcomi, hai? :D :D

 

Pina la vara, cind o fi cald si bine de mestesugit, mai e ...

Link to comment

De ce nu ii pui de Dacie cu cele mai mici jigloare? Nu cred ca ar fi o problema, cu toate ca capacitatea e dubla. Tot motorul este cel care absoarbe. Spre exemplu, eu am mers cu Mazda de 2000cc cu carburator de Dacie, fara nici o problema. Vreau sa zic ca nici nu tragea mult mai nasol decit cu ala original. Dar daca tii neaparat sa il faci Ferrari, am un carburator de Oltcit prin balcon. Daca ai nevoie, spune, Stapine :D . Dar nu cred :D

Link to comment

Voi nu ati luat in calcul ca Tico are motor in 3 cilindri si fiat-ul in 4. Conteaza cilindreea unitara, deoarece la aspiratie lucreaza pe rand fiecare cilindru al motorului. Cilindreea unitara Tico= 796/3 = 265.33 cmc, asa ca s-ar preta cel mai bine pe un motor in patru cilindri de 796*(4/3) =1061 cmc. Deci Fiat-ul tau va fi bine alimentat cu amestec :)

Link to comment

N-ai inteles ca vrea sa-l faca supra-alimentat ? Nu stiu de unde o sa-i dea atata aer ? Dar precis are el niste jiglere potrivite prin buzunar.

 

Oricum, la pretul acela, va trebui sa-si puna carbul pe sina, sa-l ia cu el cand lasa masina in parcare !

Edited by tolin_afc
Link to comment

Felix, am incercat mai multe variante de carburator pe 600-le meu.

Fiatul 600 poate fi echipat standard din fabrica, cu Solex sau cu Webber.

Cel mai multumit am fost de Webber, care nu lua mai mult de 5 in oras.

Am incercat si de Dacie, cu o flansa de adaptare si cu jiglere de Lastun. A mers perfect, dar l-am maritat :)

Am reusit sa adaptez si un carburator de Fiat Panda; merge bine si asta.

Dar atentie! Daca pui un carburator mai mare (ca dimensiune) trebuie sa iei in calcul si renuntarea la deflectorul de aer de pe interiorul capotei de la motor, si chiar la remodelarea capotei, ca altfel nu se mai inchide.

Oricum, la vara ramane cum am stabilit ;)

Link to comment

Pai atunci sa-si puna carbelici de golan, ca i-au facut upgrade la soft, si acum stie si empetrei > :)

Si poti sa-ti alegi si ce motor sa imite... preferabil locomotiva cu aburi :banana:

Link to comment

Pai am in traista un carb de Dacia 1310 nou-nout, sigilat, unde mai pui ca filtrul de air e de Dacie, pentru usurinta schimbarii elementului filtrant.

Zici ca merge trampa aia de carbelitor de Dacia? ... ca in cazul asta ii mixez si un alternator de la Pitesti si o fac racheta, ca-i pun si GPLEU in locul banchetei spate, sa consume putin =)) =)) =))

 

Hai ca tirez topicul la Diverse, macar m-am ales din el cu preturi si manuale in romana de Tico si Matiz, hehe :X :X :X

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...