VAXXi Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Un alt sfat, util zic eu (si-mi cer scuze daca sunt off-topic) e ca nu e bine sa lasati masina in zero in timp ce se deplaseaza. Inainte de semafor, scot masina in zero si o lasa sa "curga". Apropo de chestia asta... cutia la motocicletă e secvenţială, iar ce m-a frapat pe mine în puţinii kilometri (doi km şi 100 metri, nu aveam numere ) parcurşi, a fost că nu se putea scoate din viteză în mers ! Adică dintr-a 1-a nu puteam să scot la punctul neutru decât dacă turaţia era sub 1500 rpm (adică practic, la ralenti). Link to comment
tolin Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 (edited) Am verificat si ieri si azi, pot retrograda din 2 in 1 usor, metoda VAXXi, din doua miscari line si gentile, fara opozitie serioasa. Uneori mai stramba din nas (probabilitatea, bat-o vina), dar imediat o accepta. Am repetat manevra de multe ori incurajat de conditiile de pe strazile laterale de aici. Bineinteles, miscarea o fac doar la o viteza f. redusa ( <= 20 km/h), nu mai mare decat cea la care trec de obicei din 1 in 2. Pe plajele din zile astea de aici ma ajuta mult la rulajul in siguranta la pneurile de aproape 6 ani. O frana m-ar trimite in primul namete sau in prima masina parcata. Un amanunt, un alt matizist pus la comenzile masinii mele, nu reusea sa plece de pe loc, pentru ca eu am ridicat mult mai mult pozitia de cuplare a ambrajului. Poate ca asta este diferentza. La fel, pe drumurile principale am repetat la fiecare stop retrogradarea din 3 in 2 si n-am avut nici fitza din partea cutiei. Poate ca, cursa prea scurta la pedala de ambreaj, asa cum vin Matizurile reglate din fabrica, este cauza. Merita sa incerce si altcineva pentru a verifica aceasta ipoteza. Banuiesc ca in fabrica nu incearca nimeni, s-au obisnuit sa puna piulitza la mijlocul surubului de reglaj si gata fata. Edited January 31, 2005 by tolin_afc Link to comment
FLEX Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Un amanunt, un alt matizist pus la comenzile masinii mele, nu reusea sa plece de pe loc, pentru ca eu am ridicat mult mai mult pozitia de cuplare a ambrajului. <{POST_SNAPBACK}> Confirm, e greu de plecat cu masina lui tolin daca nu ai simtzuri ascutite Link to comment
ga^dele Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 Eu am noul matiz EURO3..zice ca au facut niste modificari la modul de schimbare al vitezelor...o contra greutate care ajuta sa intre mai bine in viteza si sa evite intrarile imperfect...sincer obisnuit de la dacie..la viteza mica am reusit sa o bag in I-a fara sa caraie si sau sa nu vrea...adevarul ca era zapada/gheata afara..nu stiu daca am influnetat cu ceva...nu am mai incercat pe uscat...desi am gata I-a de 2 ori foarte aproape de a se opri ..voi ce parere aveti...sa fie totusi ceva nou? sau e noua cutia? Pana acuma cutia se comporta bine, dar poate sa-mi zica si mie cineva la ce viteza sa schimb..am citit pe undeva de mult dar nu mai stiu unde..ca ori bag eu prea repede...ca cateodata e puturoasa...dar in principiu merg cam asa I- 0-10km/k 2- 10-30km/k 3- 30-50km/k 4- 50-80km/k 5- am mers putin cu 90 ca inca nu mi-am pus rovinieta Link to comment
FLEX Posted February 17, 2005 Share Posted February 17, 2005 E bine, pentru mers cuminte si economic e la fix. Totusi, dupa ce se mai usuca pe jos, incearca s-o duci si mai sus in fiecare treapta, sa sti la ce sa te astepti cind ai de depasit "in scurt". Despre unde te opresti, citeste aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1348 Link to comment
ga^dele Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Tks FLEX...azi am condus dacia si am simtit ca sunt la sala de forta cand apasam pe pedale... Ideea la mine ca merge sa intre in I-a la viteza foarte mica...a doua intra si pe la 20 in retrogradare si a 3-a pe la 45 in retrogradare Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted February 26, 2005 Share Posted February 26, 2005 Mi-ar fi de mare folos pentru ca eu folosesc foarte des treapta I-a in mers, fara probleme,<{POST_SNAPBACK}> Sa dea boala, daca am reusit s-o bag in treapta I din mers!!! Caraie de zici ca se rupe, frate! Si nu uit niciodata sa bag si ambreiaj Evident, am incercat de vreo doua - trei ori si am lasat-o-n pace! Un meserias, daca nu ma-nsel, tot de la Ferdinand, zicea ca nu e recomandat sa pui frina de motor cu Matizache, ca il soliciti excesiv! Link to comment
tolin Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Sigur ca da ! E plapand saracul si a fost bolnav cand a fost mic. Link to comment
Obi_wan_Kenobi Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 (edited) Parol! Asa zicea ala! Poate-mi arati si mie pe viu! Cu materialul clientului, of course! PS: Eu nu conduc decit din decembrie 2003! Edited February 27, 2005 by voicu001 Link to comment
Recommended Posts