Jump to content

Matiz De Craiova


Robert_MNW

Recommended Posts

Desi intru de ceva vreme pe acest forum abea acu pun si eu masina aici,nu e mult de zis despre ea are aproape 2 ai si 23000 de km dotari standard nimic decat sun roof...ma mir ca a avut rezerva :) ) .Modificari s-au facut numai la aspect si audio urmeaza o pereche de arcuri sport si un filtru mai multe nu cred,in fine toate la timpu lor ce sa zic tot ce sa facut pe masina m-am inspirat de la voi multumesc pe aceasta cale userilor acestui forum(o mica comunitate daca imi permite-ti).In fine modificarile nu le mai spun se vad si din poze!O zi buna tuturor

Link to comment
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Multumesc la toata lumea pentru aprecieri si la multi km fara evenimente!!!

Am sa incerc sa raspund la toata lumea.

@steph

Jantele sunt TSR Moteg p 13" 4*144.3 5.5 j pentru matiz nu am luat mai mari pentru ca nu le pot omolga e in leasing si nu am carte ei asa ca mai sufar 2 ani...

@Dumitru Cristian

Loc in portbagaj...nu e deloc dar m-am obijnuit oricum nu am nimica de carat asa ca niste cumparaturi le pun si innauntru daca e cazu.

 

Erea sa uit husa de pe volan stiu ca e naspeta da nu imi place volanu asa subtire si nu am de ganda sa il schimb poate sa caut o husa mai draguta.

O zi buna !!!

Link to comment
Frumos "gagautzul" si frumoasa culoare... Geamurile ionizate sau cu folie? Arcurile vor veni bine si cu amortizoare cu cursa mai scurta :P

 

 

Multumesc, ma gandeam numai la arcuri ca sa fie mai lasata decat nu sa "topaie" rau p drum.Geamurile sunt ionizate!

 

Sa-ti traiasca !

Detalieaza te rog sistemul de prindere al stingatorului de bancheta !

 

@Cumnatu

 

Salutare ,stingatoru avea el suportu lui asa l-am cumparat si e prins pe bancheta din spate cu 2 holsuruburi mici.

Link to comment

Pai daca tai prea mult cred ca afecteaza cursa amortizorului si dupa tzaca-paca :P . Treaba calumea intradevar o faci si cu amortizoare tari si arcuri, bara stabilizatoare mai groasa... Dar dupa vai de rininchi cand treci peste linii de tramvai...Dar eu as face modificarea asta...

Link to comment

Robert, pentru husa poti sa iei legatura cu userul hussi. Arunca un ochi si peste threadul lui @ http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...208&hl=husa

Omul e chiar din Craiova. Uite cum arata volanul imbracat de el http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=255988

Cred ca si alti membrii de pe forum iti pot confirma calitatea lucrarii...iar pretul este unul foarte bun.

Link to comment
@Cumnatu

Salutare ,stingatoru avea el suportu lui asa l-am cumparat si e prins pe bancheta din spate cu 2 holsuruburi mici.

Acum imi dau seama ca si al meu stingator are acea centura numai ca nu il pot pune prins de bancheta din spate pentru ca din afara masinii nu ajung pana la ea decat intrand pana la pantaloni in portbagaj.

Oricum metoda e folosibila la masina neveste-mii asa ca, multumesc pentur ca mi-ai deschis ochii !

Link to comment

@Robert_MNW - grija mare la deschisul haionului in mers cand pui cotul sau te sprijini pe cotiera usii stanga... :(

ceasul e de cielo? - poza

finitiile de stalp tot de cielo? s-au potrivit la fix?

 

@Cumnatu - dar il poti prinde de lateralul portbagajului - mai aproape de "capatul" masinii

Edited by madkat
Link to comment

@Yaz

 

Multumesc de aprecieri si o sa scot husa am vazut ca deranjeaza p toata lumea.

 

@madkat

 

Am apasat o singura data in mers deschiderea dupa care m-am invatat minte si finitiile de stalp sunt de matiz nu de cielo ceasul e de cielo!

@Cumnatu

 

Nu ai pentru ce sa imi multumesti si incearca sa il prinzi cum a zis madkat!

 

O zi buna tuturor.Si inca o poza cu modificarea la tripla.

Link to comment

Bravo pentru modificare, dar cred ca ptr. cel care sta in spate e bine sa se aprinda tot stopul cand apesi frana nu pe pozitii :) , eventual becuri cu dublu filament. Eu asa am facut: stau doar colturile aprinse pe pozitie, cand apas frana atunci se aprinde tot stopul.

 

Si eu am finitii dar doar in fata, dar o sa montez si pe spate cat de curand, o sa incerc sa cumpar si fete de usi pline. Duzele mele duble sunt de tico nu de cielo si merg la fel de bine :P

 

Si inca o intrebare...De la cielo ai butonul ptr. deschidere portbagaj...dar cel ptr deschis capacul de benzina? (stiu ca butonul de cielo e dublu: un butonel pt portbagaj si unul pt. capacul de benzina)

 

PS: daca tie ti se pare volanul subtire...de ce sa dai husa jos ca zice unul si altul? :P Eu voiam o husa dar pufoasa...vazusem la o baba cu un C3...dar nici acum nu am vazut :(

Edited by banzay
Link to comment

Nu mai umblati la sistemul de semnalizare ! Nu apelez la Regulamentul de circulatie, poate ca unii nici nu l-au citit, apelez la logica voastra: soferii s-au obisnuit in 10 ani cu o anumita configuratie a sistemului de semnalizare, cel propus si omologat de catre producator, o alta configurare, poate, produce confuzie. oricum, in caz de accident, sunteti singurii vinovati si daca nu aveti Casco, veti regreta amarnic, bineinteles, daca daunele provocate altora nu va ating cu ceva.

Link to comment

...

 

Logica mea spune altceva...daca am mai adaugat un bec si oricum e aprins numai pe pozitie deci in fond vizibil mai mult pentru cel din spate eu zic ca e ceva bine nu?!deci tu ai ceva si impotriva triplelor schimbate alt model sau cu leduri respectiv nu?!si stai linistit am casco...O zi buna!!!

Edited by tolin
citare integrala si inutila a postarii anterioare
Link to comment

Eu nu sunt impotriva cuiva, eu nu recomand modificari la sistemul de iluminare si semnalizare. Cred ca faci diferenta intre recomandare si interzicere. Si nici nu ma agit pentru buzunarul altuia, asigurarea este treaba personala a fiecaruia. In concluzie, nu-i bine ce faci, atat. Restul, viata o va demonstra.

Link to comment

Aici asa e...Dl. Tolin are dreptate cu regulamentul. Dar eu zic ca este o imbunatatire... Stateam, inainte sa fac modificarea, in spatele unui matiz, un pic spre o parte asa si ii batea soarele fix in stop. Nu am vazut coltul ala cum sa aprins si eram cat peaci sa o "bulibashesc". Eu zic ca atunci cand pun frana si se aprinde toata partea de sus e mai mult decat vizibil din toate partile. Asa e...regulamentar dupa regulile patriei...nu ai voie sa faci nici o schimbare, chiar daca ea se face in bine. Eu nu cred ca unul care s-a obisnuit cu sistemul de semnalizare la matiz, cand vede ca se aprinde toata partea de sus, la aceeasi intensitate, sa nu se prinda ca e vb de stop. Apropo...am mai vazut stopuri unde acel perete despartitor lipseste, si lumina e dispersata in toata partea de sus. Si am mai vazut cate un matiz cu doar un stop dinacesta, probabil montat in urma vreunui accident de vreun service care nu i-a interesat pe baieti ce si cum :)

Edited by banzay
Link to comment

Eu v-as da un exemplu si ca sa nu implic pe altcineva, ma bag pe mine. Deci: daca as lovi pe cineva in spate, chiar daca as stii ca eu sunt de vina, as reclama din start sistemul de semnalizare. Daca se costata asta, ca sistemul a suferit modificari (legea nu distinge sensul, in bine sau in rau) si daca se consemneaza asta in Procesul Verbal, adio Casco, cel din fata este lovit de 2x, si in spate si la portofel ! Acum puneti in poveste asta pe oricine altcineva.

Edited by tolin
Link to comment
daca se consemneaza asta in Procesul Verbal, adio Casco, cel din fata este lovit de 2x, si in spate si la portofel ! .

 

Nu inteleg ce legatura si nu pricep cum vine treaba cu CASCO lamureste-ma detaliaza nu vorbii aiurea sa inteleaga toata lumea ai pe cineva care a patit asa ceva sau tu ,eu nu cred si am avut de a face cu asigurarile...si in al doilea rand draga prietene as da orice sa vad cum ai zice tu la politist "sti domnu avea stopu prea luminat si de aia nu l-am vazut.." =))

Vad ca a generat in o adevarata polemica faza cu tiplele.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...