Jump to content

Scartait, Troncanit, Chitait, Piuit, Tiuit ...


Recommended Posts

De curand ma confrunt cu o problema: la viteze de peste 80 km / h se aude un harait in parte dreapta, din zona pneului, si asta cand virez dreapta. La virajul stanga, aceeasi viteza... e liniste. Ce ar putea sa fie, a mai avut cineva problema asta?

Merci [-O<

Link to comment

Daca e "hârâit" si nu "huruit", atunci bracheaza rotile mai intai intr-o parte si apoi in cealalta si utita-te in fiecare caz la pasajul rotii de unde ti se pare ca se aude zgomotul si vezi ce anume ar putea atinge de roata in mers si in pozitia de care zici. Ia in considerare si lasarea masinii in functie de incarcare si, evident, uita-te dupa urme de frecare (a rotii de "corpul" cu pricina).

Link to comment

Dar cu niste greierasi in fata de usa nu posteaza nimeni? Am eu in usa de la sofer. Fata de usa freaca pe tabla de la usa si face un zgomot insuportabil. Acum vin cu intrebarea: Poate fi de la cheder sa fie uzat si acum fata de usa sa atinga pe undeva pe la stalp? Iata si niste poze unde se vede cum freaca vopseaua de pe usa

post-6548-1226315705_thumb.jpg

post-6548-1226315719_thumb.jpg

Link to comment
  • 4 weeks later...

La mine a inceput sa se auda un greieras de la surubu ala care tine "treaba" aia in care se baga centura de siguranta. M-am uitat si pare ca s'a indoit putin saiba aia care e pusa p surub, si atunci cand ma misc foarte putin, scartie. Alt zgomot care se mai auzea era in vara asta in usa spate dreapta, cred ca din cauza geamului, care se inchide cam aiurea ( in sensul ca clationa putin fata spate...insa treaba asta am observata si la citroen c3. de precizat ca geamul nu este actionat electric). In rest ar mai fi mici greierasi vara la gurile alea de ventilatie, probabil de la diferentele de temperatura din masina(AC OFF /AC ON).

Link to comment
  • 4 weeks later...

1. tumburusul de la usa : se unge cu vaselina siliconica

2. mufa de la inchidere ce se gaseste in stalp: se scoate burduful de cauciuc din stalp, se trage mufa afara, se izoleaza mufa

3. parghia opritoare de la usa fata sau spate : cu un spray cu silicon sau wd40 se unge parghia cu insistenta mai ales unde intra in usa

4. chederele geamului : se sterg f bine pe interior

rezultat liniste totala

Link to comment

Am urmat indrumarile lui Silviu75,dar nu am desfacut fata de usa ptr.a gresa tija de blocare a usii.Am pus vaselina siliconica pe timburusele usilor.am izolat mufele din ambii stilpi cu burete si am sters foarte bine chederele geamurilor pe interior(partea in care intra geamul) si rezultatele sint multumitoare.Fiind foarte frig chiar si ziua,parca masina este mai rigida,interiorul se incalzeste mai greu si zgomotele au o alta tonalitate,probabil mai pronuntata.

Link to comment

Myg : nu trebuie sa desfaci fata de usa pt a unge parghia opritoare - pur si simplu se da cu spray pe ea si se insista unde ceasta intra in usa dupa care se inchide si se deschide usa de mai multe ori pt a patrunde spray-ul si in interior

Link to comment

Cred ca nu am inteles care este pirghia opritoare a usii!!! Daca te referi la partea fixa de pe stilpul usii, am dat cu vaselina siliconica pe ea,la fel si pe partea de zavorire de pe usa, dupa care am facut un drum scurt ,aproximativ pe traseul pe care il urmez zilnic (astazi nu am scos masina),si zdranganitul din partea dreapta nu se mai aude.

Link to comment

Va multumesc pentru ajutor,am rezolvat problema ( sa vedem pentru cit timp) urmind sfaturile din postul nr.#675 ale lui Silviu 75 si nu mai am zgomote;incepusem sa ma obisnuiesc cu el. :banana: , :wallbanger: .

Link to comment
  • 4 weeks later...
poate cineva sa imi dea o soutie la prob mea...anume ca ventilatorul suiera...de la a 2-a treapta in sus...

 

Presupun ca te referi la ventilatorul de la climatizare. Verifica daca nu a intrat ceva la paletele ventilatorului.

Link to comment

salut,

 

- de vreo saptamana de la esapamentul masinii se aude un zgomot ciudat, un scartait regulat si infundat ca un greieras. Am fost in service si mi-au spus, dupa ce au facut verificari, ca este din cauza apei de condens care se acumuleaza undeva in esapament. Oamenii mi-au mai spus ca au mai auzit despre asa ceva si sa stau linistit, ca dupa ce se mai incalzeste afara sau dupa un drum mai lung nu o sa se mai auda. Inca nu am facut drumul acela lung dar simt ca nu asta este problema. Masina are doar 6000 km.

Alte solutii venite tot de la ei au fost golirea presupusei ape din esapament prin inclinarea masinii, in service bineinteles, sau o gaurica de 3 mm in esapament. Nu am optat ptr. nici una din aceste ultime 2 solutii, care par de mecanici de ocazie.

A mai patit cineva asa ceva ? Cum ati rezolvat-o ?

 

numa' bine

Link to comment

Cum ti-au zis si ei. Arzi un drum mai lung si se incalzeste toba suficient cat sa se usuce. Roaga pe cineva sa plece tare cu ea de pe loc si stai in spate, ai sa vezi cum curge efectiv apa din esapament.

Link to comment

Salut

Mai am o mica problema la aveo. Insa se pare ca se intampla cand temperatura de afara scade mai brsuc.

Mi se aude un zgomot, probabil in stalpul central, langa sistemul centurii de siguranta.

Cand trec peste denivelari se aude ca si cum doua plastice se freaca unul de celalalt ceva mai violent insa.

A mai intampinat cineva aceasta problema, si daca da cunoaste vreo rezolvare?

Multumesc

Andrei

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...