ches Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Da, talerul este flansa amortizorului 1 Link to comment
starsteel Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Multumesc pt raspuns, azi am rezolvat troncanitul, nu era flansa amortizor si mi-a demonstrat inainte sa se apuce de treaba...erau bucsele puntii spate care erau decapsulate, mai exact cauciucul iesea extrem de usor si ramanea mantaua de fier, de aici si troncanitul. Operatiunea facuta corect manopera 150 lei, setul de bucse Meyle 146 lei. Link to comment
ISACOF Posted March 11, 2021 Share Posted March 11, 2021 Salut, scartie in mers , cand reduc viteza. Schimbat curele ( poate am strans prea tare ? ) si tot la fel face. Pe loc luat maxim volan stanga /dreapta nu face , deci cureaua de servo este OK. Ramane cureaua de la alternator: asta daca se strange mai mult face urat ? sau cand nu este intinsa cum trebuie ? Alternatorul rotit la mana , merge foarte usor, nu se blocheaza. Ceva sfaturi ? Link to comment
Viktor Posted Friday at 09:02 PM Share Posted Friday at 09:02 PM Zgomot ca si de tabla ciudat in rulare ca si cum ar atinge protectiile interioare ale discurilor in discuri pe alocuri. Doar ce a patit-o o cunostinta si mi-am adus aminte ca cu ani in urma am experimentat ceva similar. Atit in cazul meu cit si acum mornaiala a tinut pret de citiva km si a disparut. Nici i ziua de azi nu mi-am dat seama de la ce i s-o tras. Acelasi fenomen i se petrece si astuia de m-o sunat. Idei ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now