Satori Posted March 15, 2005 Author Share Posted March 15, 2005 Da, la ultima. Baga degetul intre portiera si bord. Ai grija, doar varful degetului si doar putin. Poti sa nici nu il bagi, de fapt este mai indicat asa. Doar pune buricele degetului astfel incat sa fie in contact cu ambele suprafete. Link to comment
yoyo Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Salutare, La masina mea apare un scartait cand trec peste o denivelare si iau de volan. Prima data am crezut ca se rupe"n doua ca Titanicul dar se pare ca nu am soarta lui di caprio. I-am intrebat pe mecanici si mi-au spus ca e normal sa mai scartaie deoarece este putin rigida la incheieturi. Link to comment
Satori Posted March 15, 2005 Author Share Posted March 15, 2005 asa mi-a zis si mie ovi_jer. cica trebuie sa se mai aseze. sper sa gaseasca scaunul caci altfel o sa o doara. Link to comment
yoyo Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 (edited) a mea se tot aseaza de 1an si jumatate... Edited March 15, 2005 by yoyo Link to comment
arp Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Ce scartait apare? Zgomot de plastic sau de metal? Mie Kalos-ul imi scartia la portbagaj la denivelari pana am vazut ca depinde de felul in care inchid portbagajul: daca il tranteam de mijloc nu mai scartia...In masina se auzea zgomotul ca provenind de undeva din zona amortizoarelor..motiv pentru care m-am si prezentat cu masina in service... Link to comment
Gica Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Arp, ce ai facut cu Kalos-ul ? L-ai vandut sau ai cedat leasing-ul , nu te-a multumit ? Scuze daca ai scris pe undeva si eu nu am bagat de seama... Asta inseamna ca l-ai tinut putin, cel mult 1 an... Link to comment
Satori Posted March 16, 2005 Author Share Posted March 16, 2005 A ramas in familia lui. Cum putea sa renunte la asa minunatie? > Link to comment
Gica Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 satori said: A ramas in familia lui. Cum putea sa renunte la asa minunatie? > <{POST_SNAPBACK}> Ca bine zici... ) Link to comment
Abram Burel Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Eu ma cam indoiesc ca pe masura ce se "aseaza" o sa dispara zgomotele. Cred ca o sa fie pe dos. Probabil ca unele zgomote vor dispare, dar cu siguranta vor apare altele si cred ca mult mai deranjante. Mai ales daca mergeti cu ea pe coclauri. Link to comment
arp Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Gica said: Arp, ce ai facut cu Kalos-ul ? L-ai vandut sau ai cedat leasing-ul , nu te-a multumit ? Scuze daca ai scris pe undeva si eu nu am bagat de seama... Asta inseamna ca l-ai tinut putin, cel mult 1 an... <{POST_SNAPBACK}> L-am dat sorei mele, il plateste ea in continuare...L-am tinut doar 3 luni...Mi-a placut mult masinuta dar am prins o ocazie sa-mi iau Citroen Xsara diesel full option cu 10.000 euro...Si n-am ratat-o... Link to comment
Dr.Medic Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Sa va zic ce am descoperit! daca ai masina suita cu roata dreapta spate pe o bordura, nu se mai inchide la fel de usor usa de la sofer si se aude un zgomot de parca ar lovi in ceva. De inchis tot se inchide, dar cu zgomotul respectiv. Cred ca se incordeaza tabla si asta sa fie cauza. Link to comment
alx Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 asta e cam grav. acelasi fenomen se intampla la dsn. cauza este structura de rezistenta foarte slaba, se deformeaza (elastic) - torsioneaza - foarte usor. cate stele are kalosul? dintre care, cate verzi? Link to comment
Dr.Medic Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 (edited) Unde-l cauti de stele? Nu stiu de ce stele vorbesti. de securitate? Nu am gasit nicaieri. Edited March 17, 2005 by Dr.Medic Link to comment
Satori Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 Ma indoiesc ca fieratania este atat de elastica incat sa fie o diferenta la inchiderea usii. Bine, e adevarat, eu nu am reusit sa fac asa ceva, dar acum depinde si de inaltimea bordurii. alx, kalos are mai multe stele decat isi pot unii imagina. daca torsonarea caroseriei in aces caz are legatura cu stelele EnCap... ai o problema de intelegere a deformarilor in cazul testelor respective . Link to comment
yoyo Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Domn" doctor, sigur nu ai prins in usa centura de siguranta? Link to comment
Guest Mecmar Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Vedeti cu stelele astea, ca i-am pus un gand rau Kalosu-ului si ma bate un gand de el, dar voi vad ca-i dati inainte ca nu ar fi asa bunicel. Va urmaresc cu interes sa vad cum si in ce fel. Este sau nu bun? Merita sau nu banii? Link to comment
Dr.Medic Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Diferenta de nivel dintre roata spate si celelalte era de maxim 20 cm. Oricum nu m-a deranjat lucrul acesta, tinand cont la la Dacia pe care o aveam probabil ca daca o puneam la fel, usa nu s-ar mai fi deschis deloc, sau ar fi ramas mereu deschisa. Cel putin eu consider normal sa fie usor elastica nefiind construita pe sasiu. Link to comment
alx Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 era o gluma cu stelele. mai mult sau mai putin serioasa. adique torsonarea caroseriei nu are legatura cu siguranta? Link to comment
yoyo Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Mecmar, masina e ok si eu ti-o recomand. Sigurul chestie care nu imi place mie este sistemul de service de la noi. Asa cum bine ne sade noua nu putem rezolva ceva decat dupa multi nervi si injuraturi. Link to comment
Satori Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 Nu are. Tabla de pe Cielo coreean, de ex, este mai 'serioasa' decat a Kalosului. E vorba despre cum se deformeaza in caz de impact, este vorba despre intarituri in puncte cheie... Degeaba ai super tabla pe ea daca nu ai barile din portiere, motorul nu se duce sub caroserie samd. Tabla cedeaza. Conteaza doar cum o face! Domnule doctor, matale ai lovit cumva masina? Acum vin de la a mea si e parcata intr-o super pozitie si am cercetat. Nu vrea de niciun fel sa se resimta. Link to comment
Guest Mecmar Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Problema care ma intereseaza cel mai mult, este cat de fiabila? La service ptr. garantie nu ai ce sa faci, problema se pune cand intervin belelele si cat de costisitoare sunt piesele? Ma intereseaza sa o utilizez doar 5 ani. Link to comment
alx Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Mecmar said: Este sau nu bun? Merita sau nu banii? ce-ntrebare... pai daca intrebi si un posesor de lastun de pe forumuri o sa-ti spuna ca merita... singurul care trebuie sa raspunda la intrebarea asta esti tu! pt fiecare om 13k de euroi inseamna valori diferite, pt unii e rahat si pt altii e o avere. Link to comment
Satori Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 alx are dreptate. tu esti singurul care poate hotara daca o masina este buna pentru tine sau nu. Link to comment
yoyo Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Frate, e ca insuratoare. E greu de stiut daca nevasta va fi "fiabila". Ideea e sa iti placa tie, ca belele vor fi intotdeauna. Link to comment
Dr.Medic Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 O fi ca nevasta, dar pentru masina parca imi place sa cumpar accesorii mai mult! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now