tolin Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 (edited) Difanele iefitne sunt sensibile la overloading si semnale tranzitorii mari, mai ales cand cineva indeasa in ele frecvente joase a caror lungime de unda depaseste cu mult diametrul membranei si amplitudinea lor depaseste excursia maxima a ei. E foarte usor sa faci un difuzor cu membrama sa caraie, definitiv (deformare permanenta spre capatul excursiei). Noroc ca ei nu stiu asta, asa ca, succes in procesul de inlocuire a lor in termen de garantie. In cazul in care doresti sa-ti schimbi linia de pe masina, alege niste difuri care au puterea nominala (RMS) de cel putin 2x mai mare decat puterea amplifului. Este singura metoda de protejare si nici macar nu-i 100% sigura. Edited April 3, 2008 by tolin Link to comment
andreis Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Si grija mare la distorsiuni. Link to comment
mitroi13florin Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Doamne disperati suntem...mai avem putin si auzim voci in masina.. ...dar probabil ca tinem prea mult la masinile noastre si de aceea...nu am avut rabdare sa citesc toate mesajele dar sper ca mai are cineva problema asta: anume ca se aude un zgomot in portiera stg fata...sa fie de la sist de inchidere centralizat, plastic..nu stiu?...insa e foarte deranjant cand plec de pe loc sau cand trec peste denivelari...daca stie cineva ce sa ii fac pt ca e foarte stresant sa imi spuna si mie Link to comment
chitosu dan Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 am un matiz cu 24.000km si la vreo 12.000 km mi-a aparut urmatoarea problema: la drumuri cu denivelari,valurite sau in panta, aud un zgomot sub plansa de bord ,in stanga,ca atunci cand freci o scartaitoare(alba) care creste in intensitate ,devenind extrem de enervant;iti vine sa-ti pui pistolu la cap! Mentionez, ca la revizia de 20.000km(facuta la Automec 99), mecanicii n-au gasit nimic nici la amortizoare ,nici la roti,spunandu-mi ca singura solutie este ca sa-i demonteze bordul. Poate fi zgomotul de la flansa amortizorului? Link to comment
tolin Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Exista alta sectiune pentru Matiz. Link to comment
Razv Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 (edited) A mai avut cineva un greiere in portiera soferului? ... Unde se imbina oglinda de caroserie ( zona aceea ) . Am cam inceput sa am greieri ... ... nu suport. Iar un Bmw 318i E46 de 220.000 km n'are nici'un sunet. Sta cam prost Aveo la capitolul asta. Edited April 25, 2008 by Razv Link to comment
puchi Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Colega >razv<.Zgomotele sunt pacatoase ,zici ca sunt de undeva si sunt total aiurea .Am avut si eu zgomot dubios eu am crezut ca este in bord zona ceasului si cand colo era clema sarita sub volan (zona genunchi).Tot meseriasi de la reprez si-au dat seama .Au tot apasat diferite zone .Vezi ca am postat pe undeva chestia cu clema sarita.Succese Link to comment
Razv Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Sigur e din zona respectiva, ma duc acum sa'i fac o 'verificare' mai amanuntita. In fine nu puteam sa ma astept la altceva la 11.000 E . Link to comment
robert_11 Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Oameni buni... ce sa fac sa nu mai imi aud numarul de inmatriculare (spate) cum se loveste de usa portbagajului? La fiecare gropita, sant, crater... cum vreti voi sa-i spuneti, aud cum imi troncane numarul. Ajutati-ma si pe mine cu o idee, nu de alta dar pana la urma merg fara numar. Link to comment
Razv Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Poti sa bagi ceva intre numar si caroserie....( burete etc ) Link to comment
tolin Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 ... exista si pasla autocolanta. Link to comment
Lucian M Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Mai nou imi zdrangane tare la denivelari ceva in partea dreapta a bordului (sus). Curios e a face asa de vreo 1000 de km. Cred ca e ceva pe la airbag... Link to comment
puchi Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Robert 11 !.Dati jos numarul si vezi prinderile la suport .sa nu fie prins pe excentricele pe verticala (asa a patit un coleg ).Intre suport si tabla pune pasla . Link to comment
zack Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Oameni buni... ce sa fac sa nu mai imi aud numarul de inmatriculare (spate) cum se loveste de usa portbagajului? La fiecare gropita, sant, crater... cum vreti voi sa-i spuneti, aud cum imi troncane numarul. Ajutati-ma si pe mine cu o idee, nu de alta dar pana la urma merg fara numar. Te sfatuiesc sa bagi o bucata de furtun (de gradina) sub el...pe toata lungimea numarului si nu o sa mai ai probleme. Eu asa am facut. ps: Nu baga burete...deoarece tine umezeala si in timp ti-o ia rugina sub numar. Link to comment
tolin Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Numarul este confectionat din tabla de Al, material care nu rugineste. Link to comment
zack Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Numarul este confectionat din tabla de Al, material care nu rugineste. Dar tabla masinii rugineste >- Link to comment
Alex.T Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Suportul numarului este prins bine de tabla. Problema este ca se misca numarul in suport. Eu am rezolvat simplu. Am dat numarul jos si am lipit banda dublaadeziva pe suport dezlipita doar pe o parte (nu vrei sa lipesti si numarul ). Link to comment
perfidus Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Am un zgomot enervant de la tumburusul de blocare a usii fata dreapta, pe drum denivelat. Daca tin de el nu mai face. L-a mai avut cineva? Pot sa-i fac ceva fara sa demontez fata de usa? Link to comment
Satori Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Dar tabla masinii rugineste >- E vopsita. Link to comment
zack Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 E vopsita. In timp se duce vopseaua...de la umezeala Link to comment
Abram Burel Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Faceti misto degeaba. O piesa care vibreaza, cum ar fi suportul de numar, poate produce in timp "erodarea" vopselii si consecutiv apa face restul. Ia dati voi suportul spate jos si aruncati o privire pe "contur"! Link to comment
wwillym Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Numerele definitive eu m-i le-am montat in suport. Am curbat putin placuta de inmatriculare(aluminiu), in asa fel incat la montare in "chenarul" acela de plastic ,sa stea tensionata. Acea tensionare se transmite si chenarului, in asa fel inchit nu mai vibreaza. Link to comment
zack Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Faceti misto degeaba. O piesa care vibreaza, cum ar fi suportul de numar, poate produce in timp "erodarea" vopselii si consecutiv apa face restul. Ia dati voi suportul spate jos si aruncati o privire pe "contur"! La mine se vede grundul...deja. Noroc ca mi-am dat seama acum un an si ceva...si nu s-a ajuns pana la tabla Link to comment
Dromichete Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Mie nu mi-a scartait/troncanit nimic in bord dar inainte sa plec de Paste m-am trezit ca imi cade un surub printre pedale. Curat, sauriu cu o saiba mica pe el. Am inghetat! Ce credeti ca era? Un surub de la radiocasetofon! Asa ca tot ce se poate. Link to comment
Lucian M Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Trancane cu zgomot metalic in bord, in dreapta. Tare de tot. Se zice ca e de la airbag. Ceva solutii? Ca ma enervez si bag totul in spuma poliuretanica- la denivelari face urat de tot. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now