root Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Nu are legatura cu schimbarile bruste de temperatura... Se incadreaza pur si simplu la "asa face toate"... In majoritatea cazurilor zgomotul e cauzat de mecanismul de inchidere al portierei fata, dar poate fi si mecanismul de ancorare al centurii de siguranta o cauza. Link to comment
Abram Burel Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Ei, nu are legatura pe naiba, ba are. Andy, banuiesc ca e vorba de scadere mai "mult", nu neaparat mai "brusc". Odata cu contractia materialelor, rosturile de la imbinarile si sau contactul dintre diferite piese se maresc si in functie de vibratiile caroseriei pot produce zgomote prin... atingere. Remedierea o gasesti acolo unde trebuia sa postezi si tu, adica in topicul "Scartait, troncanit...". Link to comment
root Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Am auzit foarte multe concerte in stalpii centrali pe timp de sezon estival... Link to comment
Abram Burel Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Ei bine, la tine e pe... invers Link to comment
mimel Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 (edited) sal! pentru toti! am un aveo platinum, 2008,13miikm. d c va vreme se aude un zgomot ciudat pe dreapta fata.am fost la service gtt si mi+a schimbat caseta de directie.zgomotul tot s aude,am revenit la service si de data asta au con stata ,ca am amortizorul drepata dus,l+a schimbat si pe asta,degeaba.ma duc a treia oara ,imi spun ca are un defect de faricatie,si de data asta imi schimba o bieleta antiruliu,degeaba ,a patra oara shimba flansa amortizor dreapta,in zadar,se aude in continuare acelasi zgomot.cei de la service imi spun ca nu mai au ce sa-i mai faca .ma gandesc foarte serios sa actionez in instanta G.M Romania.C PARERE AVETI????? Pls ajutor k am sa inebunesc!!!!!!!! Edited February 21, 2009 by tolin Cine crezi ca-si arunca ochii peste scrisul asta ? Link to comment
Lucian M Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 La mine zdrangane in continuare ceva in zona sacului din dreapta. Pe drumuri rele e nenorocire. Cum da caldura pun surubelnita pe ea. Link to comment
tolin Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Pune cheia pe ea, sa vezi cate suruburi/piulite slabite gasesti. Link to comment
rm.popa Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 C PARERE AVETI????? Că dacă te vei adresa şi instanţei în aceeaşi formă grafică, o să-ţi respingă acţiunea!! Link to comment
bogda Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 (edited) ... Am citit pe forum cum ca daca la motor, in timpul functionarii, se aude un "greieras" ca la motoarele diesel e o problema cu o garnitura... La mine se aude in acest fel (noul aveo, motor 1,2 85CP) dar numai cand motorul e rece la relanti si numai din afara, nu si din habitaclu. Dupa ce se incalzeste putin totul revine la normal. Credeti ca e o problema de service? Edited February 21, 2009 by tolin Citare inutila a unei postari anterioare fara legatura ! Foloseste butonul Fast Reply. Link to comment
tolin Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Pe orice forum vei gasi o gramada de prostii. Incearca sa localizezi de unde vine zgomotul si poate iti explici de ce se produce acesta, doar, cand diferenta dintre temperatura motorului si cea normala, de regim este foarte mare. Ai auzit vreodata cum face compresorul de freon al instalatiei de A/C cand porneste la o temperatura negativa ? Link to comment
bogda Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Pe orice forum vei gasi o gramada de prostii. Incearca sa localizezi de unde vine zgomotul si poate iti explici de ce se produce acesta, doar, cand diferenta dintre temperatura motorului si cea normala, de regim este foarte mare. Ai auzit vreodata cum face compresorul de freon al instalatiei de A/C cand porneste la o temperatura negativa ? Face zgomotul asta cand afara e foarte rece iar motorul este rece. Mai precis face dimineata cand o pornesc (A/C -ul fiind oprit). Cand motorul se incalzeste totul revine la normal. Link to comment
tolin Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Nu-i vrei sa ridici capota si sa incearci a localiza sursa zgomotului ? Link to comment
bogda Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 (edited) Nu-i vrei sa ridici capota si sa incearci a localiza sursa zgomotului ? Atasez imaginea motorului de 1.2. Din zona incercuta cu rosu provine pacanitul: http://farm4.static.flickr.com/3539/332798...237ecd263_o.jpg Edited March 4, 2009 by bogda Link to comment
CatalinCJK Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 C PARERE AVETI????? Salut Mimel; salutare tuturor. Am citit despre problema ta si fix cu aceeasi problema ma confrunt si eu, doar ca sunt inca la inceputul drumului parcurs de tine (Aveo Hatch - 38 mii km). Deocamdata sunt la level 1 - "mi-au schimbat caseta de directie" (Radacini Timisoara), zgomotul (un troncanit la roata dreapta fata, accentuat cand masina este inca rece) se diminueaza dar nu dispare dupa 10 km parcursi. Urmatoarea programare la service este pe 26.03 - sa fie vorba, ca si in cazul tau, de level 2, 3 ,4...?? Ma gandeam ca Tolin si ceilalti ne pot sugera ceva; daca nu-i de la caseta, nu-i de la amortizor, nici de la bieleta antiruliu...ce-ar putea fi? Despre zgomot, sa fiu cat mai exact...o troncaneala persistenta chiar si pe drum drept (fara denivelari majore). Daca ar fi fost vorba de batrana Dacie, as fi jurat ca-i vreo bucsa pacatoasa. Insa asa... Astept cu interes raspunsurile voastre. Multumesc. Link to comment
wwillym Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Aceeasi problema si la mine, dreapta fata, mai ales dimineata, la viteza mica (mers la pas in parcare) pe suprafata cu denivelari minore. Am avut impresia, ca dupa ce scot masina de la spalatorie, pt scurt timp zgomotul lipseste (nu radeti de mine...), dar am zis ca dor m-i se pare mie... Azi cand am iesit de la lucru, am fost la spalatorie, cand am iesit, nu facea nici un zgomot!!! Pana se usuca... Stiu ca suna paranormal, dar deja este sigur ca asa se intampla! Eu cred ca este vorba de un joc undeva la bucsa de la bara stabilizatoare, sai la bieleta antiruliu... Acum partial oftopic: Probleme asemanatoare de zgomot la suspensie/directie am avut si la fosta Solenza. In service, ridicau masina pe elevator, trageau de roti... "N'are nimic dom'le!" Greseala asta vad ca se repeta in mai toate servisurile. Ulterior am afalt la un service independent, ca pt diagnostiacarea corecta a jocurilor de la directie, se demonteaza rotile, si se sprijuna cu niste trepieduri bratul inferior al suspensiei in dreptul pivotului inferior, si se lasa toata greutatea masini pe cele doua trepieduri, astfel arcurile se comprima , bratele revin in pozitia normala. Astfel procedand s-a observat imediat jocul la bucse bara stabilizatoare, ulterior tot asa am diagnostificat si bucsele de la brat. Daca doar ridici masina pe elevator, suspensia se afla intr-o pozitie nefireasca, telescoapele sunt in extensie maxima, bucsele de la brat sint tensionate de catre arcul extins... In astfel de situatie degeaba tragi de roti... nu vei simtii mare lucru, neavand puterea de a invinge tensiunile la care este supusa suspensia. Poti depista in asa fel jocuri ale pivotului, sau a rulmentului. Link to comment
tolin Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Gresati bucsile sau inlocuiti-le. Ovi_jer a prezentat aici, undeva, modelul de bucsa "care trebuie". Link to comment
zack Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Gresati bucsile Sunt partial de acord cu tine tolin, dar ar trebui gresate la 3 luni. La service mereu imi greseaza bucsile, 3 luni parca am masina noua dupa care incepe sa mai scartie putin cate o bucsa. Bucsile nu au nimic...cel putin asa mi-a zis mecanicul. Link to comment
tolin Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 (edited) Cu ce substante iti spala aia masina ? In plus, ar trebuit vazute si diferentele de forma intre bucsele "ASA NU" si cele "ASA DA". PS La mine au inceput sa scartaie dupa ce am iesit din service, de la revizie, deci, eu nu ma iau dupa spusele lor. Edited March 19, 2009 by tolin Link to comment
zack Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 (edited) Inca ceva...am observat ca atunci cand ploua abundent [si mai iau ca tot omul balti] bucsile nu mai scartie. Ma apropii de revizia de 75k...stie cineva un gresant bun pentru bucsi? Am de gand sa al rog pe mecanic sa imi greseze si mie bucsile cu ceva care sa tina mai mult de 3-4 luni. Edited March 19, 2009 by zack Link to comment
tolin Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 La 75k km, mai bine le schimbi (cele de la bara de torsiune). Se poate face pe orice rampa/groapa de catre oricine stie sa manuiasca o cheie. Daca sunt doua persoane, este un avantaj. Link to comment
zack Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Parerea mea e ca mai merg bucsile, deoarece am fost foarte atent cu masina la gropi iar mecanicul mi-a aratat ca nu sunt "duse" la revizia anterioara. Ramane sa vad cum se prezina si la revizia asta, dar nu cred ca trebuiesc schimbate deoarece nu bat, ci doar mai scartie la anumite tipuri de denivelari. [a nu se intelege...cum dau intr-o groapa hop scartie ca o caruta ci din cand in cand mai scartie mai ales la gropile mai adanci] ps: Si totusi...ce sa cumpar ca sa imi greseze si mie bucsile mecanicul ? Link to comment
CatalinCJK Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 In ceea ce priveste "scartaitul ca o caruta" subscriu si eu (la denivelarile de la trecerile pentru pietoni - limitatoarele de viteza; gropile mai adanci atacate cu viteza redusa si, cred ca cel mai elocvent, la coborarea unei borduri) - am sa insist la service pentru gresarea bucsilor. Totusi, troncanitul din dreapta ma scoate din minti. Clar trebuie inlocuit ceva, iar dilema este ce anume? Cum spuneam, cand masina este rece zgomotul este mai acut; se atenueaza dupa cativa km parcursi. Multumesc wwillym pentru sugestia cu sprijinirea bratului inferior pe trepied. Am sa il rog pe mecanicul de la service sa verifice bucsa de la bara stabilizatoare si, eventual, bieleta antiruliu (schimbate ambele acum cateva luni - caraia puternic in momentul in care "luam" volan stanga-dreapta). Zack - ai putea sa-mi spui la ce service faci reviziile? Link to comment
rich1974 Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 pai poate este rulmentul acela de la partea superioara a amortizorului fata, acela din oala, se sus... Link to comment
Lucian M Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Am dat bucsele cu wd40 si nu au mai scartait cateva luni. Nu stiu daca am facut bine ca am dat cu asa ceva sau trebuia dat cu alta substanta. Link to comment
zack Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 .Zack - ai putea sa-mi spui la ce service faci reviziile? La Di-bas. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now