ches Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 (edited) Rezolvate si la mine problemele cu scartaieturile in urma schimbarii flnselor, basculelor si a bieletelor antiruliu. Greu de spus care erau de vina, probabil ca toate . Am citit mai sus ca e bine sa ungem cu WD40&Co bucsele. Eu sincer nu sunt asa convins ca e recomandat sa dai cu un spray care contine agenti corozivi pe bucse. Nu de alta, dar cauciucul ala amarat numai de asta nu are nevoie. Poate rezolva problema scartaitului repede, dar in timp cred ca face mai mult rau decat bine. In plus suprafata unsa cu WD40 va aduna mai mult praf decat una neunsa. Asta am verificat-o personal cand am uns arborele cardanic de la volan - dupa o saptamana inota in mazga si a trebuit sa-l curat cu jetul. Solutia cu spalarea periodica de care zice zack e mult mai civilizata si am aplicat-o si eu cu succes. Spal masina cum trebuie pe dedesubt o data la 2-3 luni si am bucsele curate. Edited August 3, 2010 by ches Link to comment
Netuss Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 Buna seara. Am si eu o problema cu o usa la un Chevrolet Aveo. La usa stanga spate, in momentul cand deschid usa apare un scartait insuportabil. Am observat ca vine de la "balamaua" sau ce o mai fi si aia, care intra in interiorul usii si tine usa deschisa. Am incercat cu spray anume pentru usi si tot fara efect. Ce imi recomandati sa fac? Link to comment
stefanion Posted August 3, 2010 Share Posted August 3, 2010 mai mult spray? ce folosesti? wd 40? Link to comment
perfidus Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Nu prea merge cu spray, decat pe moment. Eu am incercat sa bag vaselina rosie din tub spray, cu tevusca subtire, direct in spatele garniturii de etansare a "scartaitorii" (piesa respectiva ce tine usa departata). Dupa un timp face la fel si toata vaselina este curatata de lamelele elastice. O demontare totala pentru curatare si gresare este greoaie si eu nu sunt dispus sa o fac pentru atata lucru. Link to comment
vieri Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Exact aceeasi problema o am si eu la usa spate stanga. Huruie foarte tare, insuportabil. Am folosit si wd40 si vaselina lichida, dar n-au avut niciun efect. Link to comment
stefanion Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 la mine a facut urat inainte de revizie, cred ca au uns-o si atat dintr-un manual rusesc interesant ca pe pagina a 2 se explica si o operatie cu acelasi spray pe cheder Link to comment
ches Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 (edited) Si la mine face la fel, to usa spate. Cred ca e din cauza ca le folosesc mai putin. Am incercat si vaselina si WD40 si tot scartaie dupa un timp. Eu fac operatiunea de 3-4 ori pe an si asta este. Banuiala mea este ca nu lipsa vaselinei este de vina, ci faptul ca usa/balamalele se lasa. In concluzie e prea multa bataie de cap sa rezolvi complet problema, cel mai bine e sa dati cu WD40&Co din abundenta. Pe chedere dati cu glicerina sau cu silicon special, nu cred ca le face prea bine sa primeasca WD40. Apropo, la Nubira am o problema cu un pacanit care se aude din bord cand trec peste denivelari sau merg pe piatra cubica. Daca stie cineva cum se rezolva il rog sa posteze, eu am cautat dar nu am gasit sursa. Edited August 9, 2010 by ches Link to comment
levi Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 dupa 3 ani de incercari pot sa confirm ca orice faceti e degeaba, se lasa balamalele si singura solutie este sa le ungeti frecvent si dispare pe moment zgomotul acela care va innebuneste. Eu am o alta intrebare, nu am gasit nicaieri ceva asemanator pe forum. Din senin a inceput sa sune claxonul si s-a oprit doar cand am reusit sa scot mufa. Iar acum orice am incercat nu mai scoate nici un sunet. A mai patit cineva, e vreun scurt pe undeva ca eu nu l-am gasit. Link to comment
MCojo Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Vezi ca comanda claxonului e pe minus, claxonul avand alimentare permanenta cu 12V. Daca firul de minus atinge la carcasa masinii atunci claxonul suna permanent. Exista si posibilitatea defectarii a unuia din contactele de pe volan. Link to comment
kstor Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Aveo sedan 1,4, dobandit februarie 2007, 53 000 km, foarte sonor suspensie fata. I-am schimbat palier amortizor(2), bucsele brate, dar tot latra, asa ca am schimbat si bieletele antiruliu. Abia dupa inlocuirea acestora s-a vazut diferenta. Nici nu va inchipuiti ce galagie pot face sarmele astea doua, cand sunt uzate. Poate stiati, dar am vrut sa nu se mai chinuie si altii. Cu respect! 1 Link to comment
vieri Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 (edited) Am si eu o problema in legatura cu franele la aveo. La viteze cam de pe la 80 km/h in sus cand franez mai ferm se aude un zgomot destul de puternic. Prima data cand mi s-a intamplat am crezut ca a intrat abs-ul ca era mazga pe jos, dar problema a persistat. Ce ar putea fi? La viteze mici cand franez nu se aude. M-am uitat pe la lichidul de frana dar e in regula. Zgomotul parca se aude de pe la motor nu de la roti. Edited October 13, 2010 by vieri Link to comment
starsteel Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Nu ai mentionat nimic de placute...nu cumva sunt uzate? Am inteles ca zgomotul e urat daca ajungi sa le uzezi complet. Link to comment
KumKum Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Vorba lui Starsteel, sa nu fie de la placute, eu asa am patit cu al meu Cielo, facea un zgomot destul de nasol, metalic(erau cele originale, si nici macar nu erau tocite, mai mergeau folosite). Dupa ce le-am schimbat nu am mai avut probleme. Link to comment
vieri Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 (edited) Nu cred ca e de la placute (cred ). Placutele care sunt acum pe masina sunt cele originale, masina avand doar 25000 km.Oricum, o sa ma duc sa le verific. Am aceeasi problema pe care a semnalat-o userul hoitshef in topicul: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/21816-sunet-ciudat-la-franare/page__hl__placute Edited October 14, 2010 by vieri Link to comment
vieri Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Zgomotul devenind din ce in ce mai puternic, m-am hotarat sa ma duc la un service sa vad care e problema. Fiind sambata n-am mai gasit alt service deschis decat reprezentanta (g&p bacau, nici nu prea stiam alte service-uri). Intr-adevar placutele erau de vina. S-au mirat si cei de la reprezentanta ca m-au lasat doar dupa 25000 km. Pana la urma le-am schimbat. Mi-au pus tot placute gm(facute in korea). I-am intrebat daca nu pot sa-mi cumpar eu alte placute si sa vin apoi sa le schimb la ei si au spus ca nu pot sa-mi dea garantie decat daca vin tot cu placute gm (masina mai avnd garantie un an). Toata treaba m-a costa 360 lei . -placutele 194 lei -manopera 83 -testul de frane + amortizoare 83 lei O sa fac o poza la placutele vechi ca sa vedeti cum aratau dupa 25000 km. Link to comment
Axel7 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 A inceput deodata sa-mi troncane ceva prin fata, la directie. Mergand pe un drum cu denivelari moderate, am inceput sa aud un fel de troncanit (de metal, parca), asa se aude. Zgomotul se transmite in toata partea din fata. Pare sa vina de la roti si se aude mai mult pe dreapta. Am fost la un service si mi-au spus ca ar fi de schimbat bucsile de la bara stabilizatoare, asta dupa ce un mecanic a mers cu mine in masina. Chestia e ca eu stiam ca-mi bate ceva pe fata si banuiam bucsile, adica eram obisnuit cu cloncaneli atunci cand treceam peste denivelari, dar acum parca se aude mai rau si mi-e sa nu fie altceva. Tin sa mai mentionez ca nu am absolut niciun joc la roti, au fost verificate, iar acum 8 mii de km au fost schimbate bascula si pivotul pe dreapta. Aveti cumva idee, in afara de bucsile de la bara stabilizatoare, ce sa fie? Link to comment
Axel7 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Au verificat, cica n-ar fi flansele. Dar e foarte posibil sa fie si alea. Deci nu stiu cum sa va explic, sunetul e ca un fel de vibratie de metal atunci cand trec peste diverse tipuri de denivelari, dar nu mari, neaparat. Nu stiu de ce am impresia ca nu e numai de la bucsi si ca o sa-mi faca la fel dupa ce le schimb. Sau bine, nu chiar la fel. Link to comment
tolin Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 De ce nu le ungi, bucsile ? Link to comment
Axel7 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 N-am stiut ca se poate face si chestia asta. Ar fi mai bine sa fac asta, decat sa le schimb? Am inteles ca si caseta de directie se poate "regla". Gresesc? Link to comment
tolin Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 - prima intrebare este retorica; - la a doua vine alta: are joc ? Link to comment
tolin Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Un pic de joc au toate, asta-i o calitate, nu un defect. Ca vorbeai de zgomote, priveste desenul urmator, ansamblul acela are un punct de sprijin intr-o ... bucsa. Link to comment
Axel7 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Am inteles. As vrea sa gasesc un mecanic care sa nu-mi spuna direct: "imi pare rau, la caseta de directie nu se umbla, ea se inlocuieste, doar" sau daca-i spun sa-mi greseze bucsile, sa faca asta fara sa mi-o bage iar pe aia cu "inlocuitul". Eu, nestiind chestiile astea, trebuia sa-l cred pe cuvant. Acum sa vad unde gasesc service-ul "minune". Link to comment
tolin Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 La niciun service autorizat de catre producator nu vei primi raspunsurile dorite de catre tine, din mai multe motive. Dar pentru ce reclami nu este nevoie sa mergi la acelea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now