andreib Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 (edited) Cum eu nu am nici o treaba cu plaja 1000-1500 mai exista vreo diferenta notabila in mersul masinii? Un EGR block-off plate fac imediat din tabla de aluminiu dar sa stiu daca merita sa-mi bat capul. Edited September 29, 2009 by andreib Link to comment
Salex Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Plecind de la titlul topicului, va recomand : http://www.nyxracing.com/wateralcohol-inje..._5062_5063.html Link to comment
BogdanG Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Nu ajuta cu nimic anularea EGRului, este ca si cum ai pune filtru de aer sport, este doar o impresie ca trage mai bine, ca sa nu zic placebo, EGRul functionand doar la relanti sau la incarcare mica a motorului gen mers pe autostrada la 90-100 km/h. EGRul mai are un rost in afara de poluare, cu ajutorul lui ai EGTul foarte mic, ma rog multa lume nu intelege asta. Link to comment
tolin Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 (edited) Efectul EGR-ul nu se simte acolo unde porti cu tine mai multi Nm decat este necesar. EGR-ul se deschide la plecarea masinii de pe loc, deci, el omoara demarajul pana spre jumatea plajei de turatie si cel mai elocvent dezavantaj este in anotimpul rece si/sau in cazul in care spatiul de activitate nu se afla in orase de campie. Cand ai de urcat rampe accentuate si/sau aerul este rarefiat, efectul EGR-ului este deranjant si pentru un motor de 1,6L. Am mari indoieli ca un motor termic poate functiona la cea mai mica turatie stabila in conditii in care ii reduci puterea calorica a amestecului carburant. Cand motorul este rece, amestecul se imbogateste, fapt care vine in contradictie cu efectele EGR-ului. Deobicei, la ralanti, cand motorul este cald, se aplica metoda reducerii avansului la aprindere (avans negativ), aceeasi metoda care se aplica si la motoarele euroX care n-au EGR, dar ale caror posesori cred ca-s ideale pentru liniute. Edited September 29, 2009 by tolin Link to comment
Lucian M Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Ma gandeam eu ca virgula coreanul ala galben n-o pus degeaba jucarica aia acolo, cand putea sa faca economie... Link to comment
tolin Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Jucariile se pun pentru reducerea poluarii cu noxe in traficul urban, la plecarile de la stop. Link to comment
Lucian M Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 A, deci la ceva tot sunt utile. Link to comment
MCojo Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Da pentru mediu, pe care stiu sa il polueze altii mai bine... Link to comment
adostar Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Corect, egr-ul e mai mult un gadget pentru reducerea poluarii. Link to comment
MCojo Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Adostar tu ai lasat EGR-ul pe jumatate neastupat? Nu intra mizerie in el, avand in vedere ca inca functioneaza normal?! Link to comment
adostar Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Pai egr-ul este anulat soft, deci nu functioneaza. Nu e pe masina mea ci pe un vectra de 2.2 l. Link to comment
wwillym Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 (edited) Esti sigur ca e anulat din soft? Daca l-au anulat, de ce l-au lasat acolo? Parerea mea este ca nu e anulat, si l-au lasat acolo sa nu apara eroare in ECM. S-ar putea sa ma insel, dar prezenta EGR-ului ma face sa cred asta. Scoate mufa de pe EGR, si porneste motorul cel putin de 3 ori. Daca nu apare MIL, e sigur anulat din soft. Edited October 1, 2009 by wwillym Link to comment
adostar Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 E lasat acolo pt. ca asa a dorit proprietarul. Link to comment
balogm Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 (edited) Am intrat si eu aici din curiozitate sa vad ce tehnici folositi Surpriza se numeste "Anulare EGR" Prin Anulare EGR nu cistigi mare fis iar in functie de cum e proiectat motorul poate fi si in sens invers. Modificarile de genu acestea au fost facute tocmai datorita faptului ca se blocau supapele aste si atuncea omu ce a zis sa le coata din circuit fara sa se gindeasca ce consecinte pot avea, sau sa le intuiasca gresit. Mai baieti eu va spun sa lasati masinile asa cum sunt si nu sa faceti modificari dupa ureche dupa cum zice unul si altul ca ar fi bine. Veti avea surprize neplacutefaceti dupa modificare. In poza pusa de Adostar cu doar un capac exterior va avea un efect negativ asupra motorului, va intra mai mult gaz de recirculare deci reducerea puterii si in timp se va colmata galeria de admisie. (Tin sa precizes ca am citit pe sarite ce este pe aicea si am vrut doar sa va atrag atentia, poate ca chiar modificarea de EGR a fost facuta corect nu numai cu un capac exterior ca in poza prezentata) Eu personal va recomand sa lasati masinile asa cum sunt si sa le intretineti corespunzator, Masinile sunt proiectate de ingineri cu experienta iar o modificare facuta la urece poate sa ii reduca din durata de viata a motorului sau sa ii creze probleme mai tirziu. Edited October 9, 2009 by balogm Link to comment
Mircea Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Ai idee ce face EGR-ul? Asa, ca chestie... Uite, pune mana si citeste aici, si apoi vino si confirma ce ai zis mai sus. Daca mai poti! Link to comment
balogm Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Sustin in continuare ce am zis mai sus. In cazul asta tin sa precizez ca afirmatia este facuta pe baza analizei informatiei de specialitate in domeniu nu informari de cultura generala gen Wikipedia sau ce zice unu si altu. Link to comment
tolin Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 ... In cazul asta tin sa precizez ca afirmatia este facuta pe baza analizei informatiei de specialitate in domeniu ... Ataseaza documentul acela, de analiza. Link to comment
balogm Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Asa cuma ma zis "pe baza analizei informatiei de specialitate". Analiza am facuto eu, nu o sa gasesti nicaeri ce se poate intimpla daca un untilizator spre exemplu isi pune roata patrata la masina in loc de rotunda. Cit despre informatie de specialitate cauta si tu, nu am nimic scanat referitor al subiectul in cauza. uite aici un exemplu dar informatia costa http://automobile.sae.org/ Link to comment
tolin Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Analiza am facuto eu Era necesara o confirmare pentru a intelege cum analiza studiilor invocate poate fi in contradictie cu minimele cunostinte de cultura generala. Link to comment
andreib Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Daca aveti un minim de cunostiinte tehnice (sau common sence tehnic) ati experimentat o transformare a masinii care sa a duca o crestere a puterii motorului sau ati citit o referinta f interesanta in acest domeniu va rugam postati. Daca nu va rog limitati-va la cafenea, suntem pe o sectiune tehnica! Link to comment
balogm Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 (edited) ... Edited October 10, 2009 by Mircea Incalcarea art. 2.6 al. 4 din Regulament. Link to comment
Mircea Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Asa cuma ma zis "pe baza analizei informatiei de specialitate". Analiza am facuto eu, Analiza aia nu ti-a spus ca, daca suprimi valva EGR, gazele arse din motor nu mai sunt recirculate nici macar partial catre galeria de admisie si inapoi in motor cu rezultate foarte bune in ceea ce priveste demarajul masinii, limitarea depunerilor de calamina pe supape si a depunerilor de particule de ulei pe corpul clapetei de admisie, respectiv in galeria de admisie? Link to comment
mishu_g Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Buna ziua Are cineva o fotografie cu localizarea supapei EGR la un Aveo 1.2 ? Ma tenteaza modificarea ... Mihai Link to comment
Saint666 Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Si eu sunt interesat sa-mi blochez EGRul la un kalos 1.4 16v, dar nu stiu unde mai exact sa o fac. Se pot pune niste poze cu cele 2 variante ? Multumesc Link to comment
root Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 EGR-ul are doua suruburi verticale in care este fixat. Le desfaci, il ridici si desprinzi garnitura metalica. Aceasta o asezi pe o bucata de tabla de aluminiu pe care ii trasezi conturul si gaurile, mai putin gaura ce vine dinspre evacuare. Apoi decupezi cu grija astfel incat piesa rezultata sa fie identica cu garnitura originala, mai putin orificiul ce vine dinspre evacuare. Pui aceasta piesa in locul garniturii, apoi EGR-ul, suruburile si gata. Sa ai grija la planeitatea tablei de aluminiu folosite pentru a nu avea scapari. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now