Jump to content

Porsche


Salex

Recommended Posts

Nu sint asa de indepartate vremurile in care oricine zicea Porsche se gindea la 911 sau ceva asemanator, cu un motor boxer nu foarte mare dar potent, racit cu aer ... si neaparat 2 usi !

 

S-ar fi gindit cineva ca Porsche o sa se apuce sa faca masini de teren ? Ma rog, SUVuri ? Si inca unele care sa prinda foarte bine la public ? Cayenne este dovada vie ca revolutii se pot petrece pina si in cazul unor constructori traditionalisti si conservatori.

 

Si-ar fi imaginat cineva Porsche cu ... 4 usi ? Pai daca nu ati facut-o, din Martie 2009 va trebui sa o faceti pentru ca va fi lansat Porsche Panamera. O fi cerut piata ca Porsche sa intre intr-un segment in care va concura cu Mercedes CLS, VW Passat CC sau Audi A7 ? Cine stie, poate ca da. Un singur lucru as vrea sa nu se intimple si anume sa nu se adevereasca speculatiile care sustin ca va exista si o versiune ... break :-&

 

Si "revolutia" nu se opreste aici ... Imi aduc perfect aminte un interviu dintr-o revista auto in care un sef de la Porsche spunea clar ceva de genul : "In vecii vecilor nu veti vedea motor diesel pe o masina Porsche ... pentru ca noi tinem la imaginea noastra iar dieselul nu este pa masura nobletei masinilor noastre". Buuun, numai ca piata pare ca vrea altceva ... si atunci, ce ne facem ? Pai ce sa ne facem, lasam dracului nobletea si oferim ce ne cere piata. Si iata ca incepind de anul viitor o sa vedem sigla TDI si pe masinile Porsche. La inceput se pare ca doar Cayenne va fi supus unui astfel de tratament, insa cine stie ce va urma. Eu sint sigur ca va fi un diesel foarte rafinat ... dar TOTUSI ... DIESEL pe Porsche ????????? [-O

Link to comment

Usurel domnu Honda Fan, Porsche are doar 35% din VAG iar relatia VAG Porsche este una foarte stransa, multe modele Porsche avand compenente VAG .

Porsche AG vrea 51% din VAG dar asta este mai greu pt ca 20.3% apartine statului german, de fapt a provinciei Lower Saxony si ei nu prea sunt deacord cu aceste miscari. De fapt inca se judeca UE cu statul german cu privire la legea VW care este considerata ilegala de comisia europeana.

 

Problema este ca Porsche vrea AUDI si mai mult decit atit Porsche vrea sa creasca calitatea produselor VAG, chiar era nevoie :D

Acum privitor la anuntarea propulsorului V12 dizal pe Cayene, pai daca Subaru are dizal de ce sa nu aiba si Porsche.

Edited by BogdanG
Link to comment

Pai le-a bagat Angela morcovu-n ... ca taxeaza fiecare gram de co2 si le e teama sa nu ramana pe dinafara pietii cu masinutele lor, plus ca acum i-a nazarit gagicii sa taxeze si marcile care au media de emisii mare . Dizalu' e o metoda sa scazi co2-ul, nu conteaza ca scoti alte picanterii, alea nu sunt taxate. Probabil dupa dizal urmeaza un hibrid dizal.

 

Oricum, eu daca as castiga la loto ultima masina pe care mi-as lua-o e Cayenne. Dizal :D

Link to comment
Usurel domnu Honda Fan, Porsche are doar 35% din VAG iar relatia VAG Porsche este una foarte stransa, multe modele Porsche avand compenente VAG .

 

Usurel unde? In a pune o intrebare? :) ) Fumurile astea germane, ce sa le faci!

Mersi totusi pentru raspuns, exact asta voiam sa stiu, daca au resusit sau nu sa devina majoritari.

Si e foarte important pentru topicul acesta, avand in vedere ca perceptia generala despre VW este diesel-cars, deci nu se mai poate pune problema de existenta a 'nobletii' Porsche-ului.

Link to comment
S-ar fi gindit cineva ca Porsche o sa se apuce sa faca masini de teren ? Ma rog, SUVuri ? Si inca unele care sa prinda foarte bine la public ?

Dacă în cazul altora a mers, a mers şi în cazul lor. Exact cum zicea nu ştiu care manelist... "dom'ne dacă publicu' asta cere..." :(

Link to comment

Porsche Cayene este o masina care se vinde si in romanica desi are motorizare foarte mare si gurmanda, totusi pun pariu ca romanu ar cumpara fara sa se intrebe cat consuma daca ar fii DIZAL. Romanu e obisnuit cu ideea de dizal care consuma cit un Golf 1, aia era masina mit prin anii 90, toata lumea te intreba la semafor, e dizal domne? Da cit consuma? 5% WOW . Asa ca romanul spera ca orice dizal sa consume 5% hai maxim 7%, si cand vede consum de 14% pe bord incepe sa planga :D

Edited by BogdanG
Link to comment

Pana la urma cu cit citesc mai mult despre noul Cayenne diesel cu atit stiu mai putin, unele voci spun V12 TDI de pe Touareg, altele spun 3.0 V6 de la AUDI, alte voci vorbesc despre un propulsor de 3.2L V6 si peste 300CP tot de la AUDI. Poate ca cei de la Porsche AG vroiau sa vada reactia publicului cu privire la un Cayenne diesel, acum ca au aflat-o poate ca stiu ce este de facut in viitor.

Link to comment

La noi se vinde tot ce e in "trend" ... daca vreo 2 tzoape (=vedete) i-si trag Q7 hop tot fraieru Q7... asa si cu Porsche-ul (vezi Raduleasca parca ea facea reclama la Cayenne)...e plin tirgul cu SUV-uri mari, si mai mari, "ieftine" (gen Hyundai) si avioane de jdemii de euroi functie de cite fitze si bani are fiecare...

Unii mai a o explicatie decenta (efect al altei prostii) ... sa poata ajunge la "vilisoara" construita la "Cracanatii din Deal" pe unde doar "SUV-urile se avinta" eventual unele care sa mai aiba si specificatii serioase offroad... si unde de asfalt o sa se auda doar poate la alegerile urmatoare...

Daca va uitati pe piata toate firmele serioase au oferte low-end sau in fine pe romaneste "ieftinealaaa" si pe auto, audio-video, etc.

Ziceai VW acum 15-20 ani ziceai calitate (care sint mai batrini i-si aduc aminte)... acum am auzit de VW cu 4000km la bord cu servo varza, Mercedes de 3 luni in service (alte 3 luni) cu aerul conditionat...

Link to comment

Diesel pe Audi la Le Mans ... s-a vazut. LPG pe Cayenne ... s-a mai vazut (cei care nu au vazut pot sa arunce un ochi la Caterinca ;) ). Banuiesc ca e o evolutie fireasca pe calea reducerii poluarii si obtinerii unui cuplu gigantic ... bla, bla, bla. La faza cu aruncatul petardei nu ma gindisem pina acum, din ce am citit eu pentru Cayenne se pregatea un V8. La cit de eterogene par a fi informatiile, e posibil sa fie totul o sondare de teren :)

 

Cit despre faptul ca la noi prinde orice are motor mare si gurmand ... nu sint intru totul de acord. Ma folosesc de Hummer drept argument ;) Daca s-ar adauga "de origine germana", cred ca ne-am apropia mai mult de realitate.

Link to comment

Iti garantez eu ca daca Hummer-ul era MADE IN GERMANY ne umpleam de ele, romanul s-a obisnuit cu ideea ca orice este german este bun, in mare parte este real dar mai exista si OPEL si VW care in ultimii ani au dat buleala rau la calitate, asta din cauza pretului evident, pret mic...calitate asemenea. Pe mine chiar ma deranjeaza chestia asta, adica te urci intr-un Golf 5 Trendline si e naspa, te urci in GTI si nu vrei sa te mai dai jos, la fel si la Skoda, te urci intr-un Superb echipare Laurent&Klement si nu te mai dai jos nici de al dracu.

Un Porsche Cayenne desi este un Touareg parca este altceva, a mai facut Porsche experimente din astea in trecut cu 924 care avea motor de AUDI + multe alte componente VAG si era LOW COST pt un Porsche, totusi acum este altceva.

Totusi sa pui motoare atit de mari intr-o perioada de criza este greu DAR totusi sa ai succes este nebunie.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Si se mai duce un bastion X(

 

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle.aspx?AR=235807

 

As Reggiani confirmed, the Estoque’s platform has been conceived to accept both V8 twin-turbo petrol and diesel engines. Lamborghini is also investigating the possibility of buying in a hybrid electric propulsion system to mate with both V8s, the aim being to make cheaper, low-CO2 models.
Link to comment
Hai mai vaxxi ca nu arata rau deloc

Mi unu mi se pare f reusita d.p.d.v. estetic masina

Si mie mi se pare ca arata super misto. Desigur gusturile nu se discuta. Totusi, pe dinafara vopsit gardul, inauntru e leopardul ... ma rog, dizelul =))

Link to comment

Da ce are? Seaturile disel sunt regine la WTCC :P

 

L.E. Cred ca lui bogdang ii sare inima in sus de bucurie la ce am zis eu acum

Edited by uskt2005
Link to comment

Auzi ... cum naiba crezi ca ii sta unui Lambo la care zona rosie a turometrului incepe mai devreme decit la o masina de 20 de ani ??? :-& Ce naiba de masina super sport e aia la care nu poti ajunge la 8-10000 RPM .

Link to comment
Da ce are? Seaturile disel sunt regine la WTCC :P

 

L.E. Cred ca lui bogdang ii sare inima in sus de bucurie la ce am zis eu acum

 

Eu cred ca BMW-ul e cel mai smecher de acolo :D .

 

:ontopic:

 

Arata cam prea "ferrari" pentru gustul meu. Oare e desenata tot de Bertone? Eu nu cred.

Link to comment
Eu cred ca BMW-ul e cel mai smecher de acolo :D .

 

Atunci de ce nu a iesit campion?

Unde mai pui ca primul BMW este pe locul 5 condus de Andy Priaulx (GBR)

Scuze de offtopic

Edited by uskt2005
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...