Lucman Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 E dragilor, a inceput perioada derapajelor controlate. Ia spuneti voi care sunteti mai mesteri secretele acestora si nu numai. Si daca tot invatam cum se fac sa aflam si unde se pot face in deplina siguranta... sau nu Link to comment
tico_RS Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 pe platforma la danubiana e cat de cat sigur, dar lucrurile nu sant ceea ce par a fi. am reusit sa ma infig in primu 144 pe care l-am vazut. oare ce cauta pe acolo? Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Pai, incearca in timpul noptii in parcare la Billa, desi ultima data cand am incercat era cam aglomeratie. Mai erau vreo 3-4 care vroiau aceeasi chesteie ca si mine. Link to comment
laurentziu83 Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 (edited) Ideea la derapajele controlate e sa le faci intr-un spatiu cat mai larg, cu un strat cat mai subtire de zapada. Un patinoar ar fi ideal, da cine te lasa sa intri? Cand faceti manevra asta prin cine stie ce parcare aveti grija sa nu va intersectati cu cine stie ce nameti pe traseu, ca va ia mama naibii impingand la o masina care a intrat cu viteza in nameti. E mai rau ca la scosul din parcarea blocata de nameti. Eu asa am patit si nu mai vreau. Stie cineva care sunt riscurile daca derapeaza spatele pe gheata, zapada? Se poate rupe ceva pe-acolo? In Galati faceam derapajele in parcarea de langa McDonalds, eo parcare acolo cat un stadion de fotbal unde mai invata lumea sa conduca. Drept urmare, daca prinzi sticla (eu n-am prins niciodata :wallbanger poti sa te rotesti de mai multe ori. naspa cred ca ar fi daca te intersectezi cu nameti, sa nu te rastorni naibii. In Iasi incercam chestiile astea in parcarea din spate la universitate, un loc muuuuult mai mic, de-abia bagi a doua ca trebuie sa tragi frana de mana, dar oricum te distrezi. Mi-ati facut pofta si cred ca ma duc acu sa Sa nu uit: ideal pentru fazele astea e sa ai cauciucuri de iarna pe fata (tractiune ca sa prinzi viteza cat mai mare) si de vara cat mai uzate pe spate(ca sa fuga spatele cat mai mult). Eu am ceva asemanator (adica le am uzate pe toate) dar cele pe spate sunt montana cu rulaj de 45k km. Edited January 31, 2005 by laurentziu83 Link to comment
aztec Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 in parcarea de la bila din dr. tab. sambata seara am fost de 2 ori, ... crima nu altaviraje, cerculete frane de mana,... am testat si lanturile, e mai tare decatcu cauciucurile de ianra pe fata, ai tractiune si frana pe fata dar saptele nu mai e al tau, te paraseste pana si in virase mai largute. azi am vazut ca bagase wola si facea curat Link to comment
hitman Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Mai, cu derapajele astea controlate, un amic de-al meu a platit si a luat ore cu profesor special pentru derapaje, desi avea carnet. Aveau un pantinoar special amenajat pt. treaba asta. E drept, asta se intimpla in US, nu aici la noi. La vremea respectiva a avut o masina cu cutie AT, ceea ce a fost putin cam nasol. offtopic: bai, cum arata azi bucurestiul, ca dupa bombardament. Solutia aia de clorura de calciu cre' ca era expirata > Link to comment
laurentziu83 Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Ce bine ca in Iasi folosesc metodele clasice Acu deja se poate circula aproape normal Link to comment
FLEX Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Mie nu-mi place sa ma dau cu frina de mina, adevarata senzatie e cu tractiune spate, te invirti doar din gaz si volan; de altfel, de cind m-am invatat nesimtzit cu caucioace de iarna nici nu prea ies invirtelile, ca prind aderenta caucioacele ... Distractia mea acum e sa merg prin zapada cit mai mare, in stil tancul sovietic Link to comment
Satori Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 ... pana dai de un stalp care e sub zapada, cum l-am vazut azi pe unu' cu un papuc. Link to comment
Pedala Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Recunosc ca in fiecare iarna de cand am carnet la fiecare zapada in primele 2 zile dupa ce ninge merg special ca sa fac asta... In trafic in schimb este utila doar la viraje de 90 pe stradute, pe care le poti lua mai rapid tragand usor, nu brusc frana de mana -> fata nu mai fuge din cauza ca greutatea iese spre exterior pe spate. Manevra asta chiar imi da un sentiment de siguranta... ciudat. Chestia care-mi place mie cel mai mult sa o fac, este sa merg inainte oblic cu frana de mana trasa si s-o tin asa doar din acceleratie. In rest derapajul controlat se poate induce si fara frana de mana, dar trebuie indemanare mai mare si viteza mai mare. Problema aici este ca de ce ai scapat-o si nu ai loc de manevra... te duci... Link to comment
tolin Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Stai linistit, intotdeauna exista un pom, un stalp, de care sa te odihnesti. Link to comment
Pedala Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Am uitat sa precizez chesti d'astea le fac doar prin locuri pustii... cum ar trebuii toata lumea de altfel Link to comment
steph Posted February 20, 2005 Share Posted February 20, 2005 prima mea iarna ... a fost super in zilelele alea cu zapada (sambata spre duminica cand a nins rau) toate stardutele de prin spte de pe la magheru romana luate cu frana de mana si toate intersectiile mari talpa si viraj brusc (caucioace de iarna pe fata si toate sezoanele pe spate) fugea foarte putin si uniform spatele plus cerculete la academia militara ... cred ca erau vreo 15 masini ... faceam cu randu cate 3-4 odata Link to comment
laurentziu83 Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 ... a fost super in zilelele alea cu zapada <{POST_SNAPBACK}> ... da bine ca s-a terminat. desi a mai nins de vreo 2 ori de cand am venit in Iasi, dar s-a topit repede Link to comment
Gl.06.RIU (Daniel) Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Hmm , as vrea sa va arat un filmulet cu mine, in masina ,in Iasi, in fata la Palat , nu e cine stie ce , dar mi-a placut la nebunie. Dar nush daca am voie sa pun filmulete ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now