tolin Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 ... Se pleaca de la premiza ca ... Alta capcana ? (premisa) Link to comment
Cumnatu Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 (edited) Urmeaza conclu"s"ia. Oricum, intotdeauna trebuie 2 premise pentru o concluzie logica asa ca omul trebuie intai de raspunda la cele 2 puncte/intrebari ale mele de mai sus ca sa stiu mai exact cam ce e in capul lui referitor la masina. Edited October 20, 2008 by Cumnatu Link to comment
lascarica Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Alta capcana ? (premisa) Asta chiar a fost o capcana amindoua sint acceptate ca si "filosof"-"filozof" etc. Cumnatu: 1. E mai mult decit ... trebuie sa te simti si bine cind conduci si in siguranta... 2. Problema pusa oarecum gresit : de ex am luat Cielo, vreo 4-5 luni am bagat bani in ea cu reparatii, cosmetica, tot felul de mici accesorii... la inceput mai mult (reparatiile majore, distributie, pompa apa, bucse, toba, bujii, fise, etc) continuind cu schimbat becuri Philips, paravinturi, modul ridicare geamuri (care nu sint cheltuieli obligatorii si nici f mari) dupa o bucata de vreme ups ca nu prea mai am ce-i face (si am luat o pauza de vreo 1/2an)... decit sa trec ca astia micii la "pleoape", faruri clare, stopuri cu leduri, subwoofer-statie etc... si sa dublez valoarea masinii. Pina la urma nu-i Dacie 1300 numai la aia era cum zici tu in fiecare luna trebuia sa bagi bani sa repari, si nu mai terminai, reparai una cadea alta... etc. Eu zic ca mai corect e : cheltuiala initiala la achizitionare de 6000-7000 (8000 pt una care iti "curg" ochii si sa merite) si dupa aia in timp inca 2-3000 max. cind incepe sa "pice" cite una alta (de ex dupa 1an la Cielo am schimbat suspensie fata). Sper ca am fost destul de explicit. Link to comment
Cumnatu Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 N-ai citit atent. Ma refeream la valoarea MEDIE lunara de investitii. Am zis intretinerea masinii. Asta presupunand ca initial cu cele 1500-2000 E se repara orice defect pana la stadiul de perfect. Adica una e sa schimbi placutele la Cielo si alta e sa le schimbi la ... A klasse. Astfel preturile de intretinere pot diferii lunar / anual. Link to comment
lascarica Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Sa zicem ca 100e lunar medie Cu toate ca lunar nu ai cheltuieli de genul schimb ulei, filtre, placute, distributie etc... lunar ai : spalat masina, completat antigelul, zama pt parbriz , verificat cauciucuri si bineinteles pus benzina-motorina dar nu cred ca la asta te-ai referit. Edited October 21, 2008 by lascarica Link to comment
Cumnatu Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Sa zicem ca 100e lunar medie Cu toate ca lunar nu ai cheltuieli de genul schimb ulei, filtre, placute, distributie etc... Pai si aceste cheltuieli nu le amortizezi practic tot lunar pe masura ce salariu il ai lunar ? Adica daca luna asta iti rupi din salariu 5 mil pt placute de frana, nu tragi tot anul ca sa acoperi acest gol din buget ? D-aia am zis lunar, un om calculat calculeaza functie de cati km face pe an cam ce pret o sa aiba consumabilele, pretul il imparte la nr de luni/salarii si vede astfel cam cat o sa isi ia de la gura in fiecare luna pentru a intretine masina. Link to comment
Tommy Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Eu zic ca cea mai buna premizda e sa iei una sa iti placa daca ti-o permiti Link to comment
lascarica Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Cumnatu ca sa-mi fac socoteala cum zici tu ar trebui sa am niste raspunsuri gen Tommy apropo de cheltuieli prevazute : pl frina, ulei, filtre etc. Nu pot sa fac socoteala pe experienta Cielo ca asta e moca comparativ cu una straina. Tommy: Reviziile sunt destul de scumpe la toti, prin prisma consumabilelor, daca vrei.. iti spun la toyota: placute frana fata 300, placute frana spate 200, ulei 220, filtru aer 80, filtru habitaclu vreo 100 parca, astea fara tva. Era vorba sa sugerati din experienta voastra ca utilizatori de alte masini nu Cielo, raportul pret/fiabilitate la masina si componente. Tommy asta incer sa aflu ce i-mi pot permite. In speta Opel sau VW SH sau altceva nou gen Chevy, Logan, Fiat, Hyundai in fine variantele low cost. Edited October 21, 2008 by lascarica Link to comment
BogdanG Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Cumnate daca stau sa calculez ca tine nu imi mai iau masina in viata mea, am bagat in Volvo peste 9000RON in 7 luni si mai am de bagat dar nu am calculat astea decit acum o luna pt ca nu-mi ieseau niste bani la calcul. Pana la urma i-am gasit erau ingropati intr-o masina care imi place al dracu de mult. Si pun pariu cu tine ca stand sa calculez fiecare revizie si rata pt o masina noua, fac un milion de calcule, trag linie si vad ca am facut o mega afacere pt ca sunt baiat dejtept, plec cu masina la munte sa ma vada lumea ca sunt potent si pe drum intra un bou in mine cu o suta la ora si imi face masina dauna totala pt ca e din clasa mica si se face praf. Eu scap, de fapt toti din masina scapa pt ca sunt un norocos DAR problemele deabia de acum incep, toata operatiunea de recuperare a banilor din dauna, stai te certi cu aia de la casco incepi sa dai cu bani in stanga si dreapta, bani imprumutati evident pt ca tu nu mai ai bani pt ca ai calculat la limita achizitia mini autoturismului nou de 8000E . Spun asta pt ca au fost cazuri din astea stiu cazuri din astea, abia dupa 7-8 luni s-a rezolvat dauna timp in care ratele au curs. Link to comment
Tommy Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Tommy asta incer sa aflu ce i-mi pot permite. In speta Opel sau VW SH sau altceva nou gen Chevy, Logan, Fiat, Hyundai in fine variantele low cost. Asta e inca o capcana, ca nu ai cum sa stii dinainte ce va pica la ea Cele previzionate: uleiul si placutele si filtrele le poti lua de oriunde, la reprezentante sunt de doua ori mai scumpe, nu te pune nimeni sa le iei de acolo. Asta pe linga alte capcane ce iti poti permite Edited October 21, 2008 by Tommy Link to comment
Venom Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Banuiesc ca mi s-a sters post-ul initial fiind considerat reclama??? Reclama ca poate o sa imi vand masina peste 4-5 luni? Ideea post-ului era un exemplu de masina ce poate fi cumparata, care sa fie cat mai apropiata de ce s-a cerut, cu tot cu detalii (la Masina mea). Inca o data: citroen C1/ peugeot 107/ toyota aygo -> second hand, cu garantie cat mai multa ramasa. Link to comment
BogdanG Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Mai nene omu vrea masina nu buburuza, deci daca vrei sa-ti vinzi buburuza foloseste bursa si nu uita un lucru, eu vreu o astfel de buburuza pt sotie, deci da-mi si mie un PM cand vrei sa o vinzi Edited October 21, 2008 by BogdanG Link to comment
lascarica Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Venom multam' de oferta e binevenita dar vreau berlina-masina de familie Bogdan a citit cu atentie daca vroiam buburuza ma orientam spre Corsa-Golf IV treaba era mai usoara. Link to comment
Venom Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Nu stiu, eu ma refeream la cel care a deschis topicul. roadMASTER mai exact, care avea ca optiuni - hyundai I10, chevrolet aveo(la promotie), fiat punto clasic(la promotie), fiat panda, hyundai getz. Si omul are tico (cum am avut si eu) iar din cate vad cauta tot ceva micut. Buburuza va fi vanduta prin martie-aprilie daca totul merge conform planului, atunci o sa scap si de creditul auto. Urmeaza S2000 (m-am saturat de cretini care accelereaza cand sunt depasiti) Edited October 21, 2008 by Venom Link to comment
BogdanG Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Poti sa-ti iei tu si mama lui S2000 ca tot o sa se gaseasca multi sa accelereze cand ii depasesti si tot greu o sa-ti fie . Link to comment
Venom Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Poti sa-ti iei tu si mama lui S2000 ca tot o sa se gaseasca multi sa accelereze cand ii depasesti si tot greu o sa-ti fie . Cred ca glumesti... acceleratia s2000-ului mai ales din mers este extraordinara. Redline la 9000 rpm, 241 de cai @ 8500 rpm, motor aspirat, aprox 1300 kg. 0-100 in 6.2 secunde, 1-a a 45, a doua la 95, a treia la 145. Singrele masini care se pot compara cu ea sunt masini din aceeasi clasa. Asta nu include masini cumparate de idiotul general, gen BMW cu motoare de 1.8 si 2000 la consum. Link to comment
Tommy Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Dar.. cu cine ai de a te intrece? Tu.. against all? Ca vad ca toti sunt idioti si cretini. Tu esti inteligent? Edited October 21, 2008 by Tommy Link to comment
Cumnatu Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 @venom, postul initial ( cel cu prezentarea masinii ) nu era mai usor si fara discutii sa il trimiti pe PM omului ? Cat despre masina X care te ajuta in depasiri samd... poti sa ai ORICE in romania, dar ORICE, tot vei gasii unul mai tunat ca tine. Exemplu de masina care nu iti zice mai nimic atunci cand o vezi dar te cam alearga. Link to comment
Venom Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Dar.. cu cine ai de a te intrece? Tu.. against all? Ca vad ca toti sunt idioti si cretini. Tu esti inteligent? Raspunzand la intrebarea care nu a avut raspuns in post-ul meu anterior: Da. Tu esti? Nu am zis ca toti sunt idioti si cretini, se facea referire la cei care accelereaza cand sunt depasiti (si nu e vina mea ca 80% cand isi cumpara BMW cu cel mai mic motor se simt piloti, si pe deasupra lezati ca sunt depasiti). @cumnatu Faptul ca mi-am prezentat masina in detaliu nu implica intentia de a imi vinde masina. Nici daca as vrea, nu as putea in momentul de fata sa o vand, sunt detalii contractuale ce ma impiedica pana in martie-aprilie sa fac asta. Dar, daca TEORETIC as vinde-o in momentul acesta, atat as fi cerut. Am dat detaliile pentru a ii da omului o idee la ce preturi sa se astepte avand toate detaliile. Totusi, crezi ca imi era greu sa dau anunt in Publitim? Fosta masina am dat-o dupa 2 zile de la publicarea anuntului. Edited October 21, 2008 by Venom Link to comment
Tommy Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Grija mare cu piesele ieftine, a mai luat cineva un set motor de opel de ala ieftin si bun, made in turkey.. si a tinut vreo mie de km.. De ce oare numai unora li se intampla toate? Raspunzand la intrebarea care nu a avut raspuns in post-ul meu anterior: Da. Tu esti? Eu nu am nevoie sa mi-o masor cu nimeni. Link to comment
BogdanG Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 @Venom esti asa de comic ca nu pot sa ma abtin Mai tata pana si un dric ca al meu face 80-120 km/h in 7.6 secunde (treapta a 4-a) iar fantastica S2000 are 7 secunde (treapta a 4-a) . Daca ai ghinionul de a avea in fata un V70 T5 ala face 80-120 km/h in 3.8 secunde adica mai bine decit un Porsche 911 Carrera 4 . Asa ca ai grija mai ales la G5 TDI alea fac 80-120km/h in 5 secunde, mare grija . Link to comment
Cumnatu Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Venom, aia e masina pe care o iei pentru ca iti place pentru ca foarte practica NU e. Dar stai linistit, te va ajuta in depasiri insa poti da peste multe masini pe care pur si simplu nu le poti depasii. Ia-o daca iti place dar nu o crede zeu ca ajungi in parapet. Link to comment
Venom Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) Eu nu am nevoie sa mi-o masor cu nimeni. Cine si-o masura? Tu erai curios... Bogdan...Hai ca ma amuz eu acum. Tu compari treptele dieselurilor cu cele ale benzinarelor? ) 80-120 se trece din a doua intr-a treia... Nu se accelereaza de la 80 intr-a 4-a pana la 120. PS: Nu o sa cumpar masina sa ma intrec cu nimeni. In 7 ani de carnet, nu am intalnit masini super puternice la drum lung decat foarte foarte rar. Si de obicei, mergeau cu viteze normale. O sa o iau pentru ca imi place cum arata, cum suna, cum se conduce. Si pentru acceleratie daca este nevoie. Nu stiu daca e cazul sa ma gandesc oare ce fac daca am nu stiu ce ozn in fata si nu ma lasa sa il depasesc... Si chiar, ce conteaza? Cand o sa trec de 30 de ani, o sa ma gandesc la o masina de familie. Pana atunci, o decapotabila pica chiar bine... mai ales la intalnirile woo TM LE: @cumnatu Stai linistit, mi-am anuntat iubita ca o sa ne delasam foarte incet o perioada de o luna doua pana ma mai obisnuiesc cu masina. E mult mai puternica ca orice altceva ce am condus. Nu e practica... dar sentimentul la volan e de nedescris. Crede-ma pe cuvant Edited October 21, 2008 by Venom Link to comment
Cumnatu Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 (edited) NU ca te cred, il stiu . Am avut ocatia sa merg cu un Evo9 de 360hp la roata, crede-ma, senzatia din S2000 e lapte bebelac. Pur si simplu mi-a fost frica ca o sa fiu toata viata tanjind pentru senzatia aia si m-am dat jos. Si omul vrea sa o duca in 450. Evident ca ma va manca talpa sa ii dau, noroc ca are casco full. Daca intr-adevar o sa mergi 1-2 luni incet pana ii vezi limitele e ok. Buba la mine e ca le observ in primii 400 metrii. Edited October 21, 2008 by Cumnatu Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now