DarkDogg Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 (edited) Daewoo Tico SX (fara AC - la cererea primului proprietar) din 1999, Verde inchis metalizat, 128.000 Km. Primita de la tata in aprilie 2006 la 98.323 Km (ca urmare a "REMAT-arii" Daciei 1300, el luandu-si Matiz E-Klasse). Dotari serie: - temporizator stergatoare; - lumina interior 3 pozitii; - stergator luneta; - spalator luneta; - eleron; - fete usi (diferite de SL); - tetiere spate; - centuri in 3 puncte bancheta spate; - bancheta rabatabila. Dotari serie schimbate de-a lungul timpului: - instalatie H4 Bi-Xenon "moving coil" faza scurta+faza lunga; - leduri tip Xenon pozitie; - radio-CD LG LAC-M0600R 4x50W; - boxe spate ovale JBL GTO927 http://jbl.com/car/products/product_detail...;CheckProduct=Y RMS 100W, Putere de varf 300W; - cotiera cu 2 suporti pahare capitonata din bazar ; - huse scaune si bancheta "Economic" din Carrefour - anvelope: - fata Kumho Power Star 758 Kumho all-seasons - spate Uniroyal Rallye 155/70 R12 (proaste, le voi schimba cat de curand tot cu Kumho 758 sau ceva mai bun); - ulei Mobil1 10W40 semi-sintetic. - antena radio plafon. - alarma si inchidere centralizata Scorpion (n-am pretentii, dar macar sa tipe, si stie sa urle rau de tot, daca "umbla" careva rau-voitor) Reviziile sunt facute la 5000 Km (mers predominant oras, mai putin de 6 Km, porniri dese) si la 10.000 Km (predominant in afara localitatii): filtre aer, benzina, ulei, bujii, etc. Piese inlocuite/reparate/curatate/etc. de-a lungul exploatarii mele: - traversa superioara; - far dreapta; - buclier fata; - janta dreapta fata; - tripoda fata stanga; - pompa vacuum; - reglat carburator pe banc; - placute frane ATE; - alte cateva (putine), dar nu imi mai amintesc. Planuri de viitor: - aruncat toate capacele de la roti si vopsit jantele in doua culori (argintiu si negru), dar e necesar timp; - anulat antena clasica radio (model ToPser ); - schimbat macaraua geam fata stanga; - identificarea zgomotului la pornirea la rece dreapta fata; - inlocuit far dreapta fata (nu mai am suportul de motoras reglaj far si trebuie sa cumpar unul cu totul acuma + ca s-a ingalbenit pozitia); - identificare defectiunii de la inchiderea centralizata (cateodata nu inchide deloc toate usile, dar le deschide - se poate a fi de la vreun fir bulit ce pleaca din modulul ce o comanda); - vopsirea barilor fata si spate in 2/3-mi (modelul tot ToPser - merita laudele mele tot ce face dansul) - si... se mai poate, dar nu imi dau seama acum > Sper sa va placa si VA ROG IGNORATI mizeria de pe/prin masina, am incercat sa o spal, dar e vreme urata! Edited October 19, 2008 by tolin editat la cerere Link to comment
ToPser Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Radule ai uitat sa vopsesti jentile !!! Pune o poza cu montajul xenoanelor (balasturilor )! Tine-o tot asa ! PS La proxima intalnire am sa-ti mai dau niste idei ! Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Super masina dar chestiile alea de pe portbagaj cu stanga si interzis... Nu solicita xenonul alternatorul mai mult, se simte la Tico? Link to comment
ing3r Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Frumoasa masinuta! Mi-ar fi placut sa o vad si in realitate, mai ales ca suntem concitadini Sa o conduci sanatos si fara nici un incident! Link to comment
DarkDogg Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 @ToPser - Nu am uitat sa vopsesc jantele, pur si simplu imi va lua mult timp de care nu prea dispun. De abia astept niste alte multe idei geniale Urmeaza azi niste poze sigur, dar mai pe seara, uitand sa le fac ieri, seara zicandu-mi ca sigur cineva le va cere , dar nu m-am mai intors din drum. @Dumitru Cristian - Am incercat sa le indepartez de cand si-a luat tata masina de la fostul proprietar, dar nici o sansa. Parca sunt incastrate in vopsea. stai linistit, ca aveam langa ele si benzi reflectorizante. Sa vezi acolo chinuiala. Asta e un altfel de plastic, mai subtire, pe care mi-e frica sa il indepartez cu "vreo solutie" chimica si sa nu ruinez eleronul. Alternatorul nu este deloc suprasolicitat. Inainte de a le monta, cand puneam faza scurta, cu orice tip de bec (Osram, Philips, cele cu care au venit masina, etc. din toata gama producatorilor) scadea turatia la relanti si nu mai imi mergea motorul in parametrii obisnuiti (de mine). @ing3r - Cu multa placere, poate la proxima intalnire! La urmatoarea spalare sper sa va placa si mai tare! Multumesc tuturor si va urez jdemii de kilometrii fara incidente si sa va bucurati enorm de ele! Link to comment
danutza Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Pentru a indeparta autocolantele alea cu interzis si stanga incearca sa le incalzesti cu un uscator de par.In mod normal trebuie sa se desfaca mai usor daca sunt incalzite.Daca ramane adeziv de la ele pe vopsea se duce cu o carpa imbibata cu benzina. Link to comment
DarkDogg Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 (edited) @danutza - Multumesc mult de sfat, dar nu am cum sa ajung de la etajul 5 la masina cu uscatorul. Am sa incerc prin alte cai "mai putin ortodoxe". Edited October 19, 2008 by tolin editat la cerere Link to comment
DarkDogg Posted October 19, 2008 Author Share Posted October 19, 2008 (edited) Rog un moderator/admin sa stearga pozele de la primul meu post, acestea fiind re-uploadate in acest mesaj. Multumesc! Edited October 19, 2008 by DarkDogg Link to comment
mmkelemen Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 Frumoasa masinuta si se vede ca a fost bine intretinuta. Sa te duca multi km fara incidete. Cand vopsesti plasticaraia nu uita sa folosesti primer pt plastic, iar la vopsitul jantelor nu e mare filosofie dar trebuie sa ai ceva timp daca vrei sa iasa calumea. In rest bafta si spor la mesterit! Link to comment
mike.omega Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 @danutza - Multumesc mult de sfat, dar nu am cum sa ajung de la etajul 5 la masina cu uscatorul. Am sa incerc prin alte cai "mai putin ortodoxe". 1. Pot imprumuta prelungitor(unul sau mai multe ) cat sa-ti ajunga pana la masina sau vii cu feonu la mine si ti le scoti singur Link to comment
DarkDogg Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 (edited) @mmkelemen - Plasticaraia de pe masina obligatoriu va fi data cu primer sa tina, macar atata sa fi invatat si eu de la ceilalti membri de pe forum "> , iarasi vopsitul jantelor va fi de anvergura si imi trebuie macar o zi rezervata numai pentru asta! @mike.omega - Mersic mult de invitatie, dar timpul e atat de putin, incat regret din tot sufletul ca nu mai apar pe la intalniri. Oricum, voi tine cont de invite si i'll let ya know @tolin - Multumesc de observatie si de ajutor! Edited October 20, 2008 by DarkDogg Link to comment
danutza Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 @danutza - nu am cum sa ajung de la etajul 5 la masina cu uscatorul. Am sa incerc prin alte cai "mai putin ortodoxe". Astepta sa vina vara si tine masina cateva ore cu spatele la soare.Eu asa am reusit sa dau jos foliile de pe geamuri la dacie cand am cumparat-o.Sau cauta un prieten care sta la casa sau la parter.E pacat sa strici vopseaua pe eleron. Link to comment
DarkDogg Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 Multumesc mult de sfat, dar, pana la vara... ohoo, mai e o groaza. Asa ca am sa modific un pic sfatul tau si am sa astept o zi cu mult soare (in limitele lunii in care ne aflam) si am sa aplic metoda cu benzina Link to comment
danutza Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Benzina doar dupa ce le dai jos ca sa cureti lipiciul ce ramane pe vopsea.Sau pui benzina inainte si ii dai foc Asa sigur o sa se incalzeasca toata masina. Link to comment
DarkDogg Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Normal ca, numai dupa indepartarea lor, voi aplica benzina, doar nu inainte. Vorba ta, doar sa ii dau foc, ca si asa e "foc" > mistuitor pentru inima mea masinuta asta (in sensul cel mai bun). Link to comment
DarkDogg Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 (edited) Updates: - 2 anvelope noi pe puntea fata Kumho Power Star 155/70 R12 - 2 x 98 lei + 11 lei echilibrare; - pus anvelopele de pe puntea fata pe puntea spate si Uniroyal-urile... la gunoi; - vopsit barele fata si spate in culoarea caroseriei (primer si vopsea acrilica metalizata cod: 42U); urmeaza aplicarea de strat/uri de lac; - mici "intretineri"/curatenii prin interiorul masinii: ansamblul pedalier, scrumiera/bricheta, scaunele fata, etc. - strans mai bine in suruburi, curatate pe alocuri, etc. Poze in curand cand imi va permite timpul... Edited November 4, 2008 by DarkDogg Link to comment
steph Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Da te-ai speriat cand ai zis de poze sau ce e cu emoticonu` ala? Link to comment
DarkDogg Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 Ma "sperii" ca in ultima vreme am din ce in ce mai putin timp sa fac tot ce imi propun... si ce imi place... la modul general Link to comment
DarkDogg Posted November 13, 2008 Author Share Posted November 13, 2008 (edited) Poze promise cu instalatia de Xenon: Edited November 13, 2008 by DarkDogg Link to comment
DarkDogg Posted November 26, 2008 Author Share Posted November 26, 2008 (edited) Update revizie 130.000 Km (mai exact 129.873 Km): - 3 litri ulei Mobil1 10W-30; - 3*Bujii Bosch Super (nu stiu codul de referinta); - filtru ulei original GM; - filtru benzina original GM; - filtru aer original GM; - 2 litri*antigel TOTAL (concentrat); - 2 litri apa distilata; - verificat curele, rola, capac si rotor distribuitor, frana de mana, placute si saboti + integritatea sistemului de franare (oricum rulmentii, placutele si sabotii au fost schimbate la revizia precedenta), cursa pedalelor, etc. = stare perfecta de functionare (nimic nu a necesitat interventia mecanicului); - reparat geamul stanga sofer (readus pe ghidaj, nu a fost nevoie de inlocuirea ansamblului macaralei). Pret final piese+manopera = 200 Ron. Urmeaza (sper urmatorul propietar) la revizia de 140.000 Km sa fie schimbat kitul de distributie pe langa consumabile. Mai pe seara urmeaza si poze cu consumabilele "insirate" mai sus. Edited November 26, 2008 by DarkDogg Link to comment
TBird Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Oct 29 2008, 10:03 PM Post #2048 Interceptat una bucata TICO, avea numarul de inmatriculare RDU .. dar nu am vazut si restul... avea xenoane nebunii . L-am tinut sub stricta observatie de la campus pana la delfinariu, daca cumva intra si posesorul pe aici eu sunt cel cu Ford Fiesta care l-a depasit in sens-ul de la Oxford Deci tu erai inculpatul . Frumoasa masina, pacat ca o vinzi. Link to comment
DarkDogg Posted December 24, 2008 Author Share Posted December 24, 2008 "> Da, da, da! Tu erai inculpatul! Mersic mult de aprecieri si ma bucur ca ti-a placut. Sper sa ne mai "vedem" in trafic! P.S. Nu se mai vinde. Mi-e prea draga sa iau harbul altuia si sa "bag" o gramada! Link to comment
DarkDogg Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 (edited) Update la ~131.000 Km: - repus geam stanga fata pe ghidajul initial (gropile si denivelarile, offf... ); - montat suport motoras reglaj far dreapta + motoras reglaj electric far; - reparat (as putea spune) inchiderea centralizata + alarma (nu mai inchidea usile, ci doar le deschidea); - cumparat si montat suport tija capota. Masina se comporta de minune, nu am observat nici o problema cu suspensia, franele si partea electrica. Edited February 9, 2009 by DarkDogg Link to comment
DarkDogg Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Ieri seara a implinit 132.000 Km. Parerea despre masina ramane aceeasi. Prea buna Link to comment
vlad_andrei Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Arata foarte bine masina tinand cont de km! Am vazut ca intentionezi sa o vinzi, dar iti spun sincer ca in locul tau nu as face asta... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now