Jump to content

Kalos/Aveo - Preturi Piese


Recommended Posts

Studiez posibilitatea de a achizitiona un Kalos. Pentru a face o alegere corecta, m-ar interesa si cheltuieli de intretinere. De aceea va intreb pe voi, posesorii de Kalos care stiti cat costa piesele uzuale pentru Kalos.

Va rog, postati aici!

Link to comment
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu cât pui mai bine o întrebare, cu atât vei primi un răspuns mai bun.

 

Defineşte "piese uzuale": consumabile (plăcuţe de frână, filtre de aer şi benzină, curele), elemente de tinichigerie (aripi, portiere) sau optică (faruri, stopuri). Ţinând cont că o maşină nu se ţine în ziua de azi fără CASCO, sunt relevante doar consumabilele, la care las posesorii de Kalos să-şi scoată facturile de la revizii din mape şi să răspundă :)

Link to comment

despre revizie, vlad35 scria mai demult:

 

Am facut azi, la Di-Bas, prima revizie (10000) care a costat 5.8 milioane (deci aia 120 de euro cum stiam eu sunt 120 dar fara TVA).

In banii asta au intrat : filtru ulei, filtru benzina, filtru aer, filtru polen, ulei Opel 5W 30 (460000/litru !!!) si manopera.

In afara de schimbul celor de mai sus au mai verificat frane, directie, lumini, AC si cu asta basta.

Am intrat la ora programata si am stat tot timpul langa masina.

Link to comment

Ma refeream atat la consumabile (placute frana, saboti, curele, filtre) cat si la alte piese care s-ar putea schimba mai des, si fara a se putea apela la CASCO, cum ar fi bucse, pivoti, amortizoare.

Link to comment

Eu nu m-am interesat pana acum si sper sa nu ma intereseze, vad ca ai Cielo, si eu avut Cielo din 1996 pana asta vara cand l-am dat si am luat Kalos, daca ma tine Kalosul cum m-a tinut Cielo le ridic statuie coreenilor (sau cumpar actiuni la ei)

Link to comment

Revin cu niste preturi la piese pe care mi le-au dat la service-ul GTT:

- filtru aer: 630.460 lei;

- filtru benzina: 609.313 lei;

- filtru ulei: 276.402 lei;

- filtru polen: 1.414.337 lei;

- placute frana: 2.867.126 lei;

- pompa apa: 3.371.557 lei;

- rola intinzatoare curea compresor: 3.092.133 lei;

- bieleta stabilizatoare: 930.328 lei;

- pivot: 1.209.389 lei;

- curea alternator: 573.895 lei;

- curea distributie: 2.137.954 lei;

- geam oglinda electrica: 677.395

 

Deci, ce parere aveti? Mie mi se par cam mari. Sper sa nu avem nevoie de ele (doar de consumabile de care oricum nu putem scapa).

Link to comment

ENORME. Eu am avut cateva masini dar curea de distributie 2,1milioane? Ce dracu contine-la fiat am luat good-year si am dat 1 mil pe ea(si e mai mare). Intinzatorul e cireasa de pe tort: 3 mil? Pai ala l-am luat de la dezmembrari cu 100k (cam toate is la fel). [-X

PS:Nu ma mai gandesc l Lacetti la consumurile si costurile pe care le vehiculati :scarpin: .

Edited by andreib
Link to comment
PS:Nu ma mai gandesc l Lacetti la consumurile si costurile pe care le vehiculati :scarpin: .

:o fftopic: cred ca eu te-am speriat cu consumurile la Lacetti, erau niste posturi off topic care au fost sterse in care iti spuneam ca eu m-am referit la modelul cu motor de 1.8/122cp cand am zis 12-13% in Bucuresti, pe carte este dat 10% consum, mai punem 1% ca traim in Bucuresti si 1% ca doar nu iei motor de 122 cp sa mergi la consum cu ea,sa faci celebrul opt la suta, inevitabil o sa-i dai in goarna...

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bai sa vedeti treaba: dupa cum stiti Kalos are sistem de prindere ISOFIX pentru scaun copil si ma apuc eu sa dau mail-uri pe la dealeri sa-i intreb cat e un scaun pentru Kalos cu prindere isofix sa-l dau cadou sorei mele ca sta sa nasca: raspunsul 18.500.000 ROL :shock: Asta in conditiile in care cel mai smeker scaun de masina pe care l-am vazut dar fara prindere isofix este vreo 9 milioane si unul normal 3-4mil...care aveti experienta cu d-astea, cu scaune, please help, ce-mi recomandati...modele, preturi, locatii? multumesc :osanale:

Link to comment

Masinile noi vin dotate cu un sistem de prindere care respecta noul standard ISO pentru securitate: sunt de fapt doua inele metalice prinse de caroserie montate intre bancheta si spatar spate, distanta dintre ele este aceeasi la toate masinile cu Isofix evident...Partea proasta ca nu prea se gasesc scaune in comert sau daca se gasesc vin la preturi d-astea astronomice...

Link to comment
  • 1 month later...

ti l-au furat sau s-a intamplat ceva "natural" cu el ?

 

mie personal imi plac capacelele alea mici, nu prea am mai vazut capacele mici la jenti de aliaj...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...