andrew Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Deschid topicu mai devreme, ca sa stim o treaba. Asadar sambata asta, ora 18.00. Acelasi loc - parcarea de la Crazy. Ideea karturilor pica, cel putin din partea mea, intrucat vineri plec din oras si ma intorc sambata pe seara (la timp pentru frappe sper eu). Care se mai prezinta? Link to comment
Immortal Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Eu, la meeting. Pentru karting n'aveam prezenta oricum Link to comment
ing3r Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 De data asta ma prezint si eu . Sunt de dimineata la munca si dupa-amiaza o am libera Link to comment
paul_marines Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Ma gandesc ca ar trebui sa vin si eu, asa de a 64-a aniversare. Link to comment
mike.omega Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Eu o sa lipsesc... Ma duc in Medgidia la un concert. Sa beti un frappe si pt mine Link to comment
MariusCt Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Nu promit ca ajung, s-ar putea sa primesc vizite pe la domiciliu. Pacat, incercam si eu frappe-ul. Link to comment
dreamlike Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 (edited) Sunt curios si eu care poate fi celebra trupa care concentreaza in City of Medgidia ... . In alta ordine e idei, eu sunt singur ca nu pot ajunge la intalnire insa imi pare rau ca nu mergeti la karting, in felul asta se mai putea bucura si altcineva de sampania si celebritatea invingatorului . Insa pentru ca suntem totusi pe un forum auto, va rog sa-mi da-ti voie sa va prezint si eu masina de serviciu, aici si nu la sectiunea masina mea pentru ca nu vreau sa eclipsez pe nimeni. Asadar, de vreo doua luni de zile conduc un superb ARO 244D, supranumit de americani ARROW (pentru ca ARO articulat in engleza se zice AROu) sau masina Flinstone de catre italieni, pentru ca nu e departe de limuzina lui Fred si Barney. Are doua locuri in fata si cel mult sase in spate (dar au incaput si 10). Este modelul sun roof, adica are decupata o fanta in plafon pentru aerisire ca inlocuitor al deja celebrului AC, prevazuta cu o plasa deasa pentru a impiedica zburatoarele sa patrunda in habitaclu. Materialele folosite la interior sunt din cel mai bun carton de ambalaj invelite intr-un vinilin care imita pielea aproape perfect, iar bordul este protejat de o bucata de mocheta care a fost candva de trafic intens insa care acum poate fi folosita si pentru stersul bocancilor. Cu greu ma descurc cu aparatura de bord, pentru ca dintre toate gadgeturile montate de inginerii de la uzina din Brasov, inca mai functioneaza cu oaresce precizie, indicatorul de combustibil. Nu pot sa spun care a fost viteza maxima cu care am rulat insa la viteza de croaziera de 30km/h senzatiile sunt majore pentru ca geamurile nu se ridica iar curentul de aer iti poate zbura cu usurinta basca din cap. Sistemul de inchidere al usii din spate este unul absolut unic: accelerezi puternic, usa se deschide larg iar apoi pui brusc frana si aproape sigur usa se va inchide (daca nu ai reusit repeti procedura pana iti iese). Acuma, frana brusca e un fel de a spune ... e mai mult o oprire treptata. Nu in ultimul rand volanul a fost si el tunat de care utilizatorii anteriori, adica a fost imbracat cu un cablu alb (care acum e cam gri) folosit la instalatiile electrice in mijlocul caruia se afla sigla manufacturierului. Cauciucurile sunt inguste pentru a trece mai usor de nametii de zapada si orice localnic iti poat spune ca nici macar nu a auzit ca vreun AROu sa ramana inzpezit in toata Mesopotamia. Despre detalii tehnice nu ma intrebati, pot doar sa mai pomenesc despre sistemul de siguranta al pasagerilor format din centura de siguranta in doua puncte, pe partea soferului si intr-un singur punct pe partea copilotului iar pentru pasagerii din spate, spatarele scaunelor din fata. Stiu ca orice prezentare este aproape inutila fara poze asa ca o sa incerc sa fac o sedinta foto cu acest jeep national (un partener care imi admira masina a zis ca are si el acasa o masina de teren asemanatoare cu a mea si cu care pleaca pe munti doar ca e americana si e Jeep Wrangler - va dati seama cat de magulit am fost si cam cum ma uit eu la aia cu F 150, 250, 350 etc, etc ... dupa o astfel de comparatie ). E bine ca motorina curge la robinet si poti sa te dai cat te tin baierele, desigur daca iti bagi vata in urechi. Edited October 25, 2008 by dreamlike Link to comment
paul_marines Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Dreamlike, suna interesant si cu adrenalina pe indelete. Tocmai am verificat stocul de frappe si pretul de la Crazzy. La fel de bun si la acelasi pret cum stiai. LMA de ziua FA atat tie cat si lui Didi !! Link to comment
mike.omega Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Ce rai sunteti! Nu stiti sa apreciati tehnica militara romana! Hai domne! Zi merci ca nu-i iarna si nu trebui sa faci focul sub motor sa porneasca Daca ai "norocul" sa fie dotat cu motorizarea standard, din cate stiu eu e un 2.5D care aspira la 65CP, doar aspira... PS: cu datu jos din masina sa blochezi satelitii de pe fata cum e? Ca din ce am citit io pe net e grele sa o urnesti cu 4 roti in acelasi timp Link to comment
Recommended Posts