alx Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Sa scadem 1mil pt uleiul jmeker pus. => 8 milioane. Cat e manopera? Link to comment
hawkeye Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 cam mult, sunt si eu de acord. eu am facut 15 mii-ul la UMR (animale proaste care n-au reusit nici dupa 2 re-vizite sa-mi puna scutul si sa-l stranga calumea) si m-a costat cam 6 milioane cu tot cu manopera (1.6mil parca) si tva. in pret au inclus si resetarea computerului pentru a licari din nou martorul airbag. am observat dupa aia, nu am mai avut chef sa ma cert cu ei. bine ca au disparut. Link to comment
andreib Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Sa scadem 1mil pt uleiul jmeker pus. => 8 milioane. Cat e manopera? Manopera din cate retin 100RON fara tva. PS:Alx, ce ulei pui tu de 50 RON fara TVA ? Link to comment
paul_marines Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 (edited) Geof Am 47 000 km si merg normal, chiar dupa atenta verificare a celor de la GME Budapest placutele de frana au ramas la locul lor. 15000 este prematur. Mai mult de atat, din spusele celor mai avizati, placutele se schimba in mod normal la aprinderea martorului. Edited January 28, 2006 by safari hunter Link to comment
Gica Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Ce martor? Au senzor la uzarea placutelor? Andrei, la ce Kalos ai vazut tu pretul asta de revizie la 30k? Eu am facut-o ceva mai devreme, pe la 26k si a costat cam 5 mil. ROL daca imi aduc bine aminte. Chiar asa preturi mari sa practice Gold and Platin Iasi ? Bine, si uleiul ala e mai scump probabil... Link to comment
paul_marines Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 (edited) Scuze Gica, asa este, placutele nu au senzor de uzura. ("> Edited January 29, 2006 by safari hunter Link to comment
Satori Posted January 30, 2006 Author Share Posted January 30, 2006 Eu nu inteleg cum s-a ajuns la 9 milioane la revizia de mai sus. Explica, Andrei. Eu am facut revizia aceea de 30kkm si costul este mai sus, pe undeva. Link to comment
alx Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 (edited) Manopera din cate retin 100RON fara tva. PS:Alx, ce ulei pui tu de 50 RON fara TVA ? 1. corectie, scadem 800k din pret. la 1 mil iei ulei 5w-40. 2. sa mai zica careva de revizii scumpe la reno... 3. daca mai puneai si o placuta doua de frana la cat ajungea? Deci se confirma deci ca daca nu dashkizi okii cat deci cepele te umfla astia la pret sanatos, indiferent de marca... Edited January 30, 2006 by alx Link to comment
Satori Posted January 30, 2006 Author Share Posted January 30, 2006 People, please, get real. Andrei, de unde ai scos 9mil? Nu vezi ca nu bat sumele? Ce a facut? Si-a luat si o janta de tabla pe langa revizie? Link to comment
marr Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Am sunat azi la dealer sa ma programez pentru maine la revizia de 15.000. Am intrebat de pret si raspunsul m-a naucit: - "la 15.000 km este obligatorie schimbarea uleiului si filtrului de ulei - costa 400 RON" "- daca doriti o REVIZIE COMPLETA (schimbat si filtru aer, filtre carburant, etc - costa 600 RON". Ma asteptam la ~600 RON dar m-a socat raspunsul "DACA doriti revizie completa"!!!??? Adica cum, revizia este de doua feluri COMPLETA si INCOMPLETA/PARTIALA ? Ati mai intalnit asa ceva ? Link to comment
kaloman Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Cred ca esti printre putinii norocosi care au un dealer cumsecade si ... cinstit. Daca te uiti in manualul de service sunt trecute componentele supuse fiecarei revizii in parte precum si cele care se schimba obligatoriu sau cu mentiunea "se verifica si eventual se inlocuieste". Verificarea o fac, dar nu-ti "baga pe gat" piese care nu au nevoie de a fi schimbate [ex : filtrul de benzina] cum procedeaza altii. Dar, daca vrei tu, le schimba la cererea ta [nu cred ca vor invoca nevoia inlocuirii dupa "verificare", adica "domnule, uite, filtrul asta trebuie schimbat" bla, bla, bla]. Pacat ca nu pot sa merg si eu la acel service ... Link to comment
marr Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Probabil ai dreptate - nu m-am uitat in carnetul de service. Stiam numai ce s-a postat pe aici si credeam ca la revizie se schimba tot ce inseamna consumabil. O sa revin cu impresii maine, dupa revizie. PS: Daca vrei cu adevarat poti sa-ti faci revizia si in Sibiu (daca ai drum prin zona). Suni cu o zi inainte, faci programare la ora dorita si ... se rezolva. Gasesti tu ceva de facut in alea doua ore cat dureaza revizia. Link to comment
nexxus Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 E o idee, mai ales ca (cel putin pe harta) Sibiul este aproape de Bucuresti! Link to comment
kaloman Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Da, chiar o idee buna. decat sa dau 200 RON [sau chiar mai multi] in plus pt. inlocuiri fictive [sau cel putin nejustificate] mai bine ii dau pe benzina si ma si plimb. Chiar am rude [multe, mama e de acolo ...] in Sibiu. Imi dai pe PM si un nr. de tel. de la acel service ? Parerea mea e caunt chiar seriosi. Succes. Link to comment
marr Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 @Kaloman - Ti-a trimis pe PM datele despre dealer. Am sa revin cu impresii maine, dupa revizie. Link to comment
K-Pax Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 @marr cati kilometri ai ? Link to comment
marr Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 14.354 km la bord. Mi se arata vineri si luni doua drumuri mai lungi (peste 1000 km cumulat) si din acest motiv fac revizia acum. Link to comment
marr Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Am facut revizia. Programat la 8:00, ajuns la 8:00, facut hartiile de comanda, preluat masina la ~ 8:15. Mi s-a spus ca dureaza cca. 2 ore si asa a fost (aproximativ 1 h 45 min). Facturat (RON, fara TVA): - Manopera - 2,5 h * 45,00 = 112,50 RON - Consumabile !? = 9,27 RON - (nu stiu ce-s astea si am uitat sa intreb) - Filtru ulei = 16,34 RON - Element filtru aer = 43,63 RON - Element filtru combustibil = 45,32 RON - Ulei sintetic Liqui Moly 5 W 40 - 4 l * 44,32 RON = 177,28 RON - Solutie curatat motor (Motor Flush Liqui Moly) = 20,58 RON - Aditiv benzina Liqui Moly = 13,43 RON - Bec (halogen proiector ceata) = 26,75 RON - Lichid spalare parbriz - 0,5 l = 7,09 Total (inclusiv TVA) = 561,91 RON Asa cum am precizat anterior, in mod normal, la revizia de 15.000 km, trebuia schimbat numai uleiul si filtrul de ulei, dar am vrut eu sa le schimb si celelalte (am precizat clar ca vreau acest lucru). Mi s-a parut f. scump amaratul ala de bec ... Solutiile de curatat motorul (la schimbul de ulei) si aditivul de benzina nu le-am cerut eu in mod explicit (am intrebat numai daca pot sa pun aditiv in ulei, dupa schimb) si nici nu m-au intrebat / cerut confirmarea. Mi-au predat masina spalata si aspirata. Link to comment
Satori Posted February 9, 2006 Author Share Posted February 9, 2006 Hmmmm... Cred ca urmatoarea revizie o fac la Sibiu. Totusi... solutie de curatat motorul? Ce naiba e asta? Link to comment
alx Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Stiu eu ce e si SIGUR e inutila la 15k... se pune inainte de uleiul nou.. la masini fff vechi. Scump domne scump... dincolo era mai ieftin. Link to comment
MCojo Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 (edited) Solutie de curatat motorul??!! ... poate pentru praful care este pe el... Aditiv in benzina pus direct de dealer... totul doar 562 RON ... gata ma programez si eu la Sibiu Edited February 9, 2006 by MCojo Link to comment
marr Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 (edited) Solutia de curatat motorul se pune inainte de introducerea uleiului nou. Practic "spala" motorul de eventuale impuritati, depuneri si ce s-o mai fi adunand pe-acolo. Nu stiu daca era necesar sau nu la 15.000 km, dar nu cred ca are legatura cu nr. de km ai masinii - oricum uleiul se schimba la interval de maximum 15.000 km. Nu stiu daca este efectul Placebo, dar mi se pare ca "toarce" mai frumos motorul acum. PS: Se poate sa iti puna si uleiul/filtrul tau de ulei (daca vii cu ele de acasa) cu conditia sa se incadreze in parametrii dati de fabricant. In acest caz insa, tariful de manopera este dublu - 90 RON + TVA / ora tehnologica !!! Edited February 9, 2006 by marr Link to comment
totti Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Pai nu e scump deloc... Daca scazi becul ajungi la 5.2 mil exact cat dam si noi in Buc, dar fara toti aditivii aia... Parca m-ar tenta un drum la Sibiu Link to comment
kaloman Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 (edited) Se pare ca s-au confirmat parerile mele. Felicitari si tie si lor. De asemenea se pare ca ar trebui largita soseaua spre Sibiu; eu am dat doar tonul, dar vad ca se inscriu mai multi pentru aceasta excursie. Sa auzim de bine si in continuare. PS la consumabile ar putea intra diverse "chestii" de unica folosinta utilizate (lavete, servete, etc, solutii, unguenti, degresanti, adezivi, etc) poate chiar contravaloarea diverselor formulare ... dar nu e o suma mare. Edited February 9, 2006 by kaloman Link to comment
alx Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Poate mergem impreuna din Buc la Sibiu ca si eu tot acolo o sa-mi fac reviziile la reno... Ma costa la fel da' la mine e diesel... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now