MCojo Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 5W30 asta e cel mai recomandat...Altceva inseamna sa te complici inutil... Link to comment
Lucian79 Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Eu am dat doar niste cifre relative .. oricum, probabil media ptr. aceasta vara nu va fi nici ea departe de 30 grade. So ... pot sa ma prezint cu ulei cumparat de mine sau trebuieste neaparat de la service. Link to comment
MCojo Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 "Negociaza" mai intai cu ei, anunta-i de intentia pe care o ai si in functie de "ostilitati" actionezi... Link to comment
tolin Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Revin, 30'C la umbra medie zilnica pe timpul verii ? Nu cred ca iesi din casa atunci. Stai cuminte si lasa uleiul care este in motor. Link to comment
Lucian79 Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Problema e ca am doar 2 mil la dispozitie ptr. schimbatul uleiului, ca m-a luat asa pe nepregatite si vreau neaparat sa-l schimb maine cu toate ca ... sapt. viitoare o bag in service ptr supapele alea nenorocite. Ok ... atunci uleiul va ramane 5W30. Link to comment
ovi_jer Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Daca tot desfaci motorul degeaba nu face si schimbul de ulei degeaba.De ce nu il faci atunci? Link to comment
marr Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 In principiu, poti sa mergi "de acasa" cu uleiul tau - si filtrul de ulei - atata timp cat se incadreaza in parametrii dati de producator. Cel putin la dealerul din Sibiu se poate, DAR, in acest caz, ora de manopera este tarifata dublu ! Si - asa cum a precizat cineva mai devreme - daca uleiul este negru, un tratament Motor Flush este absolut necesar ! Link to comment
K-Pax Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 am facut ieri revizia 620 ron ce s-a facut se poate vedea in attach Link to comment
hawkeye Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 (edited) pai nu cred ca le-au inlocuit, acolo zice v(erificare) si ei au bifat ca le-au verificat sau cel putin asa deduc eu. cam mare pretul zic eu, aceeasi revizie m-a costat 550 ron la radacini, iar ultimii 50 ron au fost in plus de la ceva "etiere siliconic" (nu mai tin minte) si un spray pt. curatat tamburii de frana. p.s. vad ca fisele de bujii se schimba la 90kkm. oare de ce alea de dacie erau varza dupa 10kkm? Edited March 17, 2006 by hawkeye Link to comment
K-Pax Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 primele 4 puncte scrie inlocuire. ce-i drept cred ca mai am o fisa care detaliaza mai exact ce s-a facut. referitor la ce bujii s-au pus..habar nu am problema mea este ca iar a inceput sa tremure masina Link to comment
Satori Posted March 17, 2006 Author Share Posted March 17, 2006 Bleah, eu vreau sa schimb bujiile la urmatoarea revizie, nu sa mi le verifice. Link to comment
hawkeye Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 si eu ma apropii de 30k. am auzit lucruri bune de niste bujii bosch cu 4 catozi, or fi si pentru ale noastre? Link to comment
Satori Posted March 21, 2006 Author Share Posted March 21, 2006 Nu, mersi Imi plac NGK-urile. Vreau doar sa obtin un pret bun pe ele. Link to comment
Lucian79 Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 (edited) Exista vreo metoda ocolitoate de a afla daca anumite piese au fost livrate catre un service? Tare am impresia ca d-nul maistru, inginer, sef .. ma cam duce cu presul ptr a rezolva alte "obligatii". Piesele, trebuiau sa ajunga sapt. trecuta si, n-au ajuns nici acum dupa spusele Mariei Sale P.S. Schimbat ulei vechi cu ulei 5W30 Super Synthetic Genuine + filtru gratuit din partea lor. Cost factura 170.94 RON Edited March 28, 2006 by Lucian79 Link to comment
DIO Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Pot sa iti spun ca ieri se plangea un amic de intarzierea unor piese la un dealer (daca te referi la pb. cu supapele) , iar saptamana trecuta am vazut doua motoare de Kalos desfacute la care se lucra, la alt dealer. Amandoi din Buc. Poate ca este, intr-adevar o intarziere. Link to comment
Satori Posted March 31, 2006 Author Share Posted March 31, 2006 Americanii nu au auzit de revizii? What is going on? I think i should change mine im nearing 50k and it hasnt been done yet lol! I dont know how though Link to comment
paul_marines Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 (edited) Un sfat va rog. Ma apropii de revizile de 55 k si 60 k. La 55k trebuie sa schimb uleiul si filtru aferent (datorat schimbarii simeringului distribuitiei fiind necesara inlocuirea uleiului -gratuit), iar la 60 k filtrele de aer, bujiile si pompa de apa (cu mare pompa ). Avand in vedere ca la 40600 am schimbat cureaua de distributie si simeringul distributiei, intreb: se mai impune schimbarea curelei de distributie daca se umbla la pompa? Oare sa fac toata revizia la 55k si sa devansez astfel graficul reviziilor (mai dificil din punct de vedere bugetar) sau pe etape asa cum le vine randul? Edited April 1, 2006 by safari hunter Link to comment
Satori Posted April 1, 2006 Author Share Posted April 1, 2006 De ce la 55k uleiul si filtrul si la 60k restul? Cum vine asta? De cand ai uleiul si de cand restul? Link to comment
paul_marines Posted April 1, 2006 Share Posted April 1, 2006 De ce la 55k uleiul si filtrul si la 60k restul? Cum vine asta? De cand ai uleiul si de cand restul? Uleiul l-am schimbat la 40600 curtoazia dealerului care schimband simeringul distribuitiei a schimbat si uleiul, in atare caz + 15000 km rezulta ca se schimba la 55600 km cu tot cu filtru. La 60 k se face revizia normala insa fara de curea de distributie care a fost schimbata la 40600 + 60000 iese din garantie urmatoarea schimbare. Link to comment
Satori Posted April 2, 2006 Author Share Posted April 2, 2006 Atunci fa totul la 55k si gata. O fi mai greu din punct de vedere financiar, dar cu siguranta masinii o sa ii placa. Si nu numai ei. Eu mi-am scos acum filtrul de habitaclu si e e negru dupa numai 8000km, de exemplu. Link to comment
paul_marines Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 (edited) Atunci fa totul la 55k si gata. O fi mai greu din punct de vedere financiar. Multumesc Satori, parca am auzit in mesajul tau vocea ministrului Ionut Popescu: Sari cu toti banii!! Probabil ca asa voi face, insa cureaua de distributie, o las pe aceasta de 15000 km sau pun una noua? Si BTW ca sa fie recomandarea ta de seppuku deplina, cat ar costa numai cureaua? Sa stiu si eu sa nu ma prefac ca sunt scotian la tarate. Edited April 2, 2006 by safari hunter Link to comment
Gica Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 In mod normal se schimba cureaua din 60 in 60 de mii, nu ? Asa ca mai bine iti notezi undeva cand ai schimbat-o si o mai faci dupa inca 60000 de km. Asa imi pare mai economicos, daor daca vrei sa scapi complet de griji si sa nu te defazezi fata programul "standard" are rost sa o schimbi acum. Mie imi schimbasera baietii la Cielo cureaua la 110k de km si cand m-am dus la 120 s-au sesizat singuri ca isi adusesera aminte, noroc ca am dat de aceeasi brigada de mecanici... Link to comment
niniaina Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 Am facut astazi prima revizia la 15870 km la Radacini de pe Timisoarei. Interesant e ca am sunat astazi de dimineata sa ma programez, m-au programata tot astazi la 13 si pe la 14 am luat masina de la ei. Le-am zis ca ramane martorul de la airbag aprins - l-au rezolvat (dupa cate am inteles l-au resetat) - si portbagajul se inchidea greau trebuia sa-l trantesc ca sa se inchida - l-au rezolvat si pe asta, acum se inchide singur fara sa-l mai trantesc. am platit 570 RON pe: -filtru benzina -filtru ulei -filtru aer -filtru polen -4l ulei (mi au mai dat si acasa un bidon de ulei cu ce a ramas) -spray curata frane -manopera Link to comment
paul_marines Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Cam multicel?! Poti sa detaliezi factura putin? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now