K-Pax Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Salut! sunt nou pe aici si vreau sa va cer un sfat. Am Kalos 1.4 16v si mi-a aparut a doua oara problema cu vibratiile. Anul trecut in iarna facea ca un diesel, pierdea din putere, ba chiar mi se mai si oprea in intersectii. Tratament G&P Galati: spray supape, aditivi, schimbat in 2500-3000 ture, curatat motor, culminand cu schimbat garnitura chiulasa si 16 semeringuri. In sfarsit dupa 2 luni si multi nervi si-a revenit, pana in ianuarie 2007 cand a inceput iar. Trebuie sa ma duc la revizia de 30k si cum nu ma pricep la motoare nu stiu ce sa le cer sa-mi curete. Astept sfaturi si scuzati ignoranta. nu stiu daca ti-a raspuns cineva, insa daca nu... la fel am patit si eu...numai ca pe la mine dupa toate operatiile facute a reaparut problema spusa de tine pe la vreo 35 kilo. Problema depistata si rezolvata. Era de la injector bah tata. Era stricat. Pus la loc. Mers masina brici. Enervat si vandut masina Link to comment
bdanv Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 [Enervat si vandut masina Ai reusit s-o vinzi? Pe la noi (Galati) are o reputatie f.proasta, probabil si din cauza Gold&Platin Link to comment
K-Pax Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 acum ce sa zic...masina e destul de reusita zic eu ca aspect, stabilitatea, motorizare, cel putin asta cu 5 usi care am avut -o eu. si daca mai sti sa si vinzi (traiasca jobul) o dai repede oricum nu asta a fost motivul principal pt care am vandut-o. am primit de la job o Laguna, iar saracul kalos doar de mai statea prin parcarea sau pe la frate-miu oricum as da-o mi s-a rupt sufletelul cand m-am despartit de ea. am impartit multe amintiri/aventuri cu ea. o mai vad prin oras. am amenintat-o de 2 ori pe tipa care a luat-o ca daca nu o trateza respectuos ma supar Pax, K-Pax Link to comment
madves Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Am intrebat si eu la Autoglobus Timisoara ce ulei pun, ca ma gandesc primul schimb sa-l fac mai repede, si mi-au raspuns ca ei doar Mobil folosesc, 5W-40. O sa intreb la reprezentanta la Arad sa vad ce ulei folosesc, ca la prima vedere parca nu mi se pare normal, mai ales ca nu sunt produse GM, cum am fost informat initial cand am ridicat masina. Credeti ca se merita sa pun Mobil? Link to comment
paul_marines Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Cum cosmarul placutelor de frana prea longevive nu-mi dadea pace, m-am decis sa fac pasul schimbarii. Pretul 235 RON cu tot cu lichidul de frana. Dupa demontarea placutelor mecanicul a exclamat:" Bre te manca sa le schimbi, astea mai mergeau 10 000". Link to comment
Lucian M Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Vineri a fost si tata la Bacau pentru revizia de ... 14k km (mai bine mai devreme...). Cost- 635 ron (zero bacsis- ca a fost cu nervi la inceput). Toate consumabilele de origine GM, pus tester (constatat P0300), strans suruburi sasiu, verificat lichide etc. A cam bagat tata spaima in ei, ca nu au vrut sa-l lase inauntru. Tata a spus: daca voi imi platiti TOT, eu nu intru. Insa atata timp cat eu platesc- vreau sa vad daca va tineti de munca. Pleaca o maimuta sus la sef- n-apuca ala sa vina- tata era deja in service. N-a mai piscuit nimeni, ca a intrebat: de ce n-am voie sa intru? CE, e minat?! Baitii s-au miscat ok, amabili. Impresii: tata are impresia ca motorul merge si trage mai bine (asa o fi? ca n-am apucat s-o conduc). Mama "are impresia" ca parca ar intra praf in habitaclu dupa ce s-a schimbat filtrul de polen (care era BACSIT de jeg)- impresii de femeie. Concluzie: daca se vrea- se poate sta in service sa se vada ca se face treaba. Si inca ceva: daca vor, baietii din service POT fi amabili. De voie, de nevoie...(cei care il stiu pe tatal meuinteleg despre ce e vorba ). Link to comment
perfidus Posted April 17, 2007 Share Posted April 17, 2007 Apropo de filtrul de habitaclu, si eu am aceeasi impresie. Filtrul original era mai bun Link to comment
alinus Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 La cat trebuie sa fac prima revizia? acum are 9200 km...unde ? si ce costuri implica? multumesc Link to comment
Immortal Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Scrie in carnetul de service. Si pe forum 15mii km sau un an - oricare intervina prima data. Ulei + filtre = ~ 400RON, +/- ceva. Link to comment
tolin Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 La cat trebuie sa fac prima revizia? acum are 9200 km...unde ? si ce costuri implica? Raspunsurile le gasesti aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showforum=20 Link to comment
DMX Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 (edited) -la 15.000 km , sau un an de zile (vezi sa nu depasesti ca pierzi garantia ) , durata cam 2-4 ore in funcite de dealer (la radacini o sa dureze vreo ora jumatate ) -costul aporximativ 4-6 milioane (sa ai la tine ) -ca sa fi sigur ,cand te programezi , intreba cam la ce pret se ridica -ca recomandari , unde sa faci revizia : recomand Radacini (lucreaza mai ingrijit ) , si ptr mine un alt mare avanjat sunt destul de aproape de casa ! Edited May 5, 2007 by DMX Link to comment
entaro79 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 (edited) Salut,am facut si eu revizia de 30k la Gold&Platin Bacau...pentru inceput va zic pretul 620 RON...a durat 4 ore(adica 240 RON manopera+filtre+ulei GM 5W-30 + nu stiu ce surub si piulita). De bujii le-am spus sa nu se atinga pentru ca le schimbasec cu 1 saptamana inainte cuu brisk 5DRTC-1,de alea cu 3 electrozi de masa. Toate bune si frumoase , dupa 1 ora vine unu de la garantii la mine , ca de ce nu-i las sa schimbe bujiile.I-am explicat omului ca am ramas cu masina in drum si am fost nevoit sa le schimb de curand.Desigur mi-a cerut chitanta de la service-ul care a schimbat pt ca trebuie sa treaca acel schimb in carnetul de service si garantii.Cum nu aveam asa ceva...a inceput panarama ca pierd garantia la motor s.a.m.d..pana la urma nu amavut ce face si a trebuit sa-i las sa schimbe bujiile cu ale lor ca sa nu am probleme cu garantia.La panarama care le-am facut-o m-au lasat sa asist la toate operatiune din service,mi-au reglat directia,franele,mi-au pus-o pe tester(era curata nu avea nici un cod de eroare) Dupa ce am plecat din service am dus-o la mine in garaj cu gandul sa-mi pun brisk-urile inapoi(imi placea cum trage mototrul cu ele) si spre stupefactia mea am scos niste bujii pe care scrie doar atat GM 011 cu 4 electrozi de masa!!!(nu pot sa zic decat ca merge super cu ele) Am poze cu ele...va rog sa-mi ziceti cum le bag aici in post..habar nu am... edit / full edit Aveti idee ce sunt cu bujiile astea,a auzit cineva de ele?Nici nu stiam ca exista bujii de origine GM Edited May 20, 2007 by entaro79 Link to comment
alinixovici Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Am si eu o problema. Am facut revizia de 30k la gtt si am constatat cu stupoare ca nu au schimbat diferite chestii. In cartea de garantie scrie ca ar trebui inlocuit uleiul din cutie la 15k si nu au facut-o nici atunci nici acum, acum ar fi trebuit sa schimbe bujiile si nu au facut-o, la revizia trecuta mi-au spus (scris) ca placutele de frana au uzura 60% acum (la 30k) nu au spus nimic. Care este realitatea? Ce ar trebui sa schime in mod real la o revizie? La protestele mele ei au spus nonsalant ca 'asa se face acu'. Apropos, mi-au trecut pe factura o piesa cu numele EC96539629 si nu mi-a trecut prin cap sa intreb ce este. Voi aveti idee. Nu de alta dar costa 112,35ron fara TVA (mi se pare cam mult). Link to comment
alinixovici Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 O fi fost vaselina... sper sa n-ai dreptate . Dar mai stii? Link to comment
Satori Posted June 5, 2007 Author Share Posted June 5, 2007 Restul de piese de pe factura, ce sunt? Link to comment
alinixovici Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 factura de la revizia de 30k la gtt: filtru aer toate motoarele 67.32 filru ulei 1.2 21.01 filtru benzina toate motoarele 50.49 EC96539649 112.35 garnitura buson GM 1.66 ulei motor 5w30 LL205 4x26.04 revizie curenta 2orex58.80 spray curatat 15 TOTAL cu tva 582.65 Prin excludere banuiesc ca EC96539649 este flitrul de polen . Dar data trecuta (in sept2006) acesta era trecut explicit in factura (nu un cod) si costa 94.01. De aici nedumerirea mea. Link to comment
Satori Posted June 5, 2007 Author Share Posted June 5, 2007 De ala imi era frica. La un moment dat, puneau niste filtre cam... aiurea. Or fi revenit la cele "de origine" si astfel s-a ajuns la pretul asta. Nu ai si cutia de la el? Link to comment
rm.popa Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Puţin off-topic (ca să nu mai stau pe telefon...). Ştie careva dacă la GTT se poate plăti cu cardul? Vineri sunt programat la revizie şi n-am chef să mă duc cu cărămida de bani după mine... Link to comment
alinixovici Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Puţin off-topic (ca să nu mai stau pe telefon...). Ştie careva dacă la GTT se poate plăti cu cardul? Vineri sunt programat la revizie şi n-am chef să mă duc cu cărămida de bani după mine... Eu cand am fost aveau pos. Ramane de vazut daca mai si functiona Din pacate nu. Nu mi-au dat nici o piesa care a ramas. Dupa ce am facut scandal cam un sfert de ora au catadaicsit sa spuna ca imi dau piesele ramase dar nu am nici o garantie ca nu sunt recuperate din gunoi special pentru a ma multumi pe mine asa ca mi-am bagat picioarele. Apropos, sa-mi schimb uleiul din cutia de vit sau sa ii cred pe cuvant? Link to comment
Abram Burel Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 (edited) Asaaa... Azi revizia de 3 ani (km n-apuc sa-i fac ca-n calendar). Revizia standard a costat 600 RON (filtre si ulei). Ce m-a lasat masca a fost faptul ca tipul mi-a dat cu zmac pe la balamalele de la usi FREE of charge Am schimbat si placutele de frana. De la revizia precedenta, la care in 2 ani acumulasera 60% uzura, am mers mai economic si am strans doar inca 10%. Cu toate astea eram hotarat sa le schimb. Nu de alta, dar am vrut sa vad cum arata. Costisitoare treaba: 300 RON (cu manopera cu tot). Ca sa sfarsesc mazochismul, alea vechi sunt inca in portbagaj Am exagerat putin, am primit si rest: 1 RON. In plus, am "comanda ferma" pentru o noua sonda litrometrica ce va fi schimbata (sper) pe garantie (ce expira in 3 saptamani) in maximum 2 saptamani. Dupa 3 ani de experienta cu un service (si dealer) destul de civilizat (GTT) va zic urmatoarele: - operatiunile se impart in: mecanice, electrice si tinichigerie - daca aveti probleme "multiple", asigurati-va ca aveti "programare" la fiecare dintre ele, pentru ca exista ateliere diferite care se ocupa de ele; e bine sa va asigurati de acest lucru inca de cand va faceti programarea; cand va prezentati, atragegi respectuos atentia asupra tuturor problemelor - urmariti desfasurarea operatiunilor; stati prin preajma si "vegheati" la bunul mers al operatiunilor; o revizie nu dureaza mai mult de 3 ore, dar daca aveti si alte probleme s-ar putea sa mai asteptati o zi sau sa va enervati - daca vi se pare ca ceva e pe tanjeala, "reclamati" (asta inseamna sa va adresati... respectuos) la "Receptie" (sau similar) - chestia asta va poate scuti de mult timp pierdut - spuneti daca ati facut ceva din ce trebuia (in cazul meu schimbat bujii); omul de acolo va aprecia, pentru ca asta ii va da ceva timp liber (pe care il platiti, dar nu platiti si piesele la preturile lor) - desi nu e voie, cautati orice cale de a intra in contact cu oamenii care lucreaza (fara ai neglija pe cei de la "receptie"); acestia vor aprecia orice informatie primita (eu m-am ales cu o piulita-distantier de scut NEFACTURATA!; dupa care altul a inchis usa pe unde... comunicam ) Total cu placute: 898.45 (preturile seamana al naibi cu ce se povestea mai sus, mai putin articolul ala neidentificat Edited June 7, 2007 by Abram Burel Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 E grav pentru faptul ca e foarte scump si nici nu ai schimbat tot Mai era de schimbat lichidul de racire si lichidul de frana daca nu a fost schimbat la 2 ani. Link to comment
tolin Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Poate are lichid de racire care se schimba la 5 ani, dar pentru cel de frana era momentul cel mai bun. Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Indiferent de calitatea sau garantia lichidului se respecta termenul dat de constructorul motorului. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now