sebip Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Am facut a doua revizie : 512 RON in care a intrat si un bec la proiectorul de ceata. Pentru cei interesati: Link to comment
Satori Posted July 5, 2007 Author Share Posted July 5, 2007 Testele ar trebui sa fie gratis, nu? Ca doar sunt in garantie si daca mi se pare mie ca nu merge ceva, ei sunt obligati sa imi testeze gratis. In fine... PARE genul de oferta "ia-i fraierului pielea de pe el si fa-o astfel incat sa para ca i-ai facut un serviciu". Link to comment
Alinutz Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Testele costa, cel putin la noi la Rucom test de frana/suspensie costa, chiar daca masina este in garantie .. Link to comment
Satori Posted July 5, 2007 Author Share Posted July 5, 2007 Nu ma mira. Mai fac un geam doua de banii astia. Link to comment
perfidus Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 @Canarul - la revizia de 60000 se schimba cureaua de distributie + role, cea de accesorii, pompa de apa. Asta in plus fata de alte chestii, de ex bujii si restul. 2000 RON e rezonabil in cazul asta. Link to comment
Lucian M Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 (edited) Am platit astazi rata la CASCO si brokerul mi-a spus ca a facut revizia de 15k km la G&P Suceava cu 400 ron. Si a fost tratat omeneste, a putut sa stea langa masina (nu in service, ci la intrare- vreo cativa metri de masina). A fost incantat de atitudinea mecanicilor. A spus ca pe langa cei din SV, cei din IS si BC sunt niste hoti. Si e chiar ieftin 400 ron, all included. Fata de vreo 640 ron cat a dat tata la Bacau- imi ramane si de o vizita in Metro... Oare de ce o fi asa de scump pe la unele reprezentante?! Edited July 9, 2007 by Lucian M Link to comment
marr Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Au "ora tehnologica" mai ... lunga ! Si probabil si uleiul este mai ... gros ! Link to comment
zapacitu Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 (edited) Facut si eu revizia de 15k km la Aveo 5dr, 1.2 Deoarece era musai sa o fac saptamina asta si deoarece prietenii nostri de la Radacini ma programau tocmai saptamina aialalta si cei de la Dibas si Gtt nu binevoiesc sa raspunda la telefoane, am apelat la "the new entry in the town" Gold-Platin Bucuresti, care numai ce au deschis de vreo luna din cite am inteles eu. Vreau sa multumesc pe aceasta cale si colegului nostru de forum nic_otava care mi-a facilitat intrarea. Pe scurt, la ora 12 am sunat, la ora 14 eram in service. Sediu frumos, nou, aer conditionat, spatiu de asteptare civilizat.Nici aici nu se poate sta linga masina, dar o poti vedea din cind in cind datorita unor camere de luat vedere. A durat 3 ore si culmea 3 ore de manopera s-au facturat. Schimbat: -ulei motor 5w30 GM----201,23 -filtru ulei --------------20.42 -filtru aer---------------56.16 -filtru polen-------------121.26 -filtru benzina-----------56.16 -spray curatat 2+2------20.56 -spray vaselina HHS 2000--61.5 -manopera 3 ore--------216.34 -reducere--------------72.23 Total: 626 Ron Observatii: -in banii astia a intrat si verificarea completa a sistemului de frinare, inclusiv cu rezultate tiparite(eficacitate frinare pe ambele axe, test frinare si test aderenta la drum, care nu stiu ce inseamna ) Per total nota 9.E o alternativa binevenita si care aduce un aer proaspat.Prea erau cei 3 monstri singuri. Singura chestie care nu mi-a placut e faza cu facturare tot spray-ul de curatat si vaselina(500 ml)!!!!.Dar se pare ca toti fac la fel. Reducerea nu sint sigur daca e datorita faptului ca sint membru in club sau asa fac cu toti clientii.Tre sa mai sapam . Edited July 30, 2007 by zapacitu Link to comment
Lucian M Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Pentru cateva fass-uri sa platesc 60 ron? Macar ti l-au dat acasa?! Link to comment
tolin Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 @zapacitu > las ca si-au scos parleala la piese. Daca nu era reducerea (oferta Daewooclub), pretul lor este mai mare fix cu 100 lei fata de altii, care fac acelasi lucru si in acelasi timp, inclusiv verificarea franelor pe stand. 60% din diferenta si-au tras-o doar din pretul la ulei. Link to comment
zapacitu Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 (edited) Probabil. Dar tinand cont de faptul ca la ailalti deja iti trebe programare cu o luna inainte ca sa faci o revizie de 2 lei, eu zic ca e un lucru bun ca a mai aparut cineva pe piata. Ca sa nu mai zic ca pentru un rahat de tesitura in usa trebuia sa astept pina in septembrie, de parca s-au vindut milioane de masini.De aia am si apelat la un service non-chevrolet.Probabil i-a luat valul cu vinzarile si s-au trezit descoperiti pe partea de service.Oricum pe mine m-au pierdut de musteriu. End off-topic. Edited July 31, 2007 by zapacitu Link to comment
nic_otava Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Ma bucur ca a fost ok, sau aproape ok! Nu se poate asista la operatiuni, nu este vorba de politica firmei, este un "sfat" de la GMSE. Nu a fost reducere datorita faptului ca esti membru pe gmclub.ro. Solutia cu reduceri este in studiu, dar nu mai depinde de mine Sincer, costul uleiului mi s-a parut cam mare, insa... nu fac eu preturile. Am intervenit la 2 chestii: programare si suporti. La programare am spus ca esti membru si cum nu esti primul care vine... a fost usor. La suporti, l-am vazut pe meserias cu surubelnita in mana si l-am intrebat ce face! El voia sa schimbe suportii, cu cei branduiti de noi. L-am rugat pe seful de service ca pentru orice masina cu suporti chevroletclub.ro si gmclub.ro sa nu mai faca "greseli" de astea. Spor, Octavian Link to comment
Satori Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 @zapacitu > las ca si-au scos parleala la piese. Daca nu era reducerea (oferta Daewooclub), pretul lor este mai mare fix cu 100 lei fata de altii, care fac acelasi lucru si in acelasi timp, inclusiv verificarea franelor pe stand. 60% din diferenta si-au tras-o doar din pretul la ulei. Poate. In orase cu apa calda si aer curat. In Bucuresti nu. Link to comment
lsniculescu Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 (edited) Am facut si eu revizia de 2 ani la GTT pentru al nostru Kalos si m-a costat in jur de 875 lei, plus ITP 85 lei. Pare cam scump, dar au facut cam tot ce trebuia. Si curat. Lasand la o parte micile probleme legate de programare sau "uitarea" de a face si ITP, desi am cerut-o in mod expres, per total sunt multumit. Insa, nu am gasit in portbagaj decat bidonul ce ceva mai putin de 0,5L ulei de motor (5W30 GM Genuine)... Am primit si raspuns la vibratia anormala observata la franarea brusca, asa cum au mai pomenit si altii pe aici, si anume ca discurile de frana sunt ovalizate... Drept urmare au inaintat deja comanda pentru ele, lucrare pe care o vor face in garantie. De asemenea, au rezolvat problema cu reaprinderea luminilor de pozitie, dupa inchiderea usii soferului si armarea alarmei (in mod normal, ele se sting): a fost ceva la alarma, dar nu ma intrebati ce anume, ca nu am primit raspuns... Iata mai jos si o parte din factura primita: Later edit: Sa nu uit, la toate piesele am avut discount 15%, nu stiu de ce... Edited August 15, 2007 by lsniculescu Link to comment
Satori Posted August 16, 2007 Author Share Posted August 16, 2007 Ce bujii ti-au pus? Link to comment
Elfu Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Probabil.Dar tinand cont de faptul ca la ailalti deja iti trebe programare cu o luna inainte ca sa faci o revizie de 2 lei, eu zic ca e un lucru bun ca a mai aparut cineva pe piata. Ca sa nu mai zic ca pentru un rahat de tesitura in usa trebuia sa astept pina in septembrie, de parca s-au vindut milioane de masini.De aia am si apelat la un service non-chevrolet.Probabil i-a luat valul cu vinzarile si s-au trezit descoperiti pe partea de service.Oricum pe mine m-au pierdut de musteriu. End off-topic. Nu-i chiar asa. La radacini m-am dus cu aproape 2 saptamani inainte de programare. Depasisem 15.000 de km si le-am zis ca vreau programare preferentiala ca am luat masina de la ei si ca asa se laudau cu cardul de fidelitate. Cam asa a fost. M-au programat in saptamana respectiva si a costat cam la fel revizia. Link to comment
lsniculescu Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 @satori: Bujii originale GM, dupa spusele mecanicului... nu le-am putut vedea, caci nu am stat langa masina (treburi la servici, asa ca am plecat de acolo). Oricum, ori doar efect psihologic, dar pare sa mearga mai bine masinuta, parca are mai multa putere. Link to comment
tolin Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Bujii originale GM, dupa spusele mecanicului... Adica BOSCH ? Link to comment
calinp123 Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Poate sa-mi spuna cineva daca discurile de frana sunt obligati sa le schimbe in garantie?Am vibratii mari la franare (diferita fata de cea produsa de activarea ABS-ului), si mi-au spus ca trebuie inlocuite discurile. Merci. Link to comment
Abram Burel Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Daca esti in garantie si le spui ce probleme ai, ti le vor schimba cu placere (adica din... obligatie) NB. Admir eleganta cu care cunoscatorii dedesubturilor ne strecoara informatiile cu greu si pricepere dobandite intr-un mod gen "picatura chinezeasca" NA. Ce bine ca acum stiu cine face "probabil" bujiile "de origine GM" Link to comment
paul_marines Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 (edited) Poate sa-mi spuna cineva daca discurile de frana sunt obligati sa le schimbe in garantie?Am vibratii mari la franare (diferita fata de cea produsa de activarea ABS-ului), si mi-au spus ca trebuie inlocuite discurile. 1. Raspuns afirmativ: DA (CA mai este in garantie) 2. Vibratia o simti cand franezi de la viteza mare sau la oricare nivel de viteza? 3. Cati km/ani are vehiculul tau? Edited August 17, 2007 by safari hunter Link to comment
calinp123 Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Merci de raspuns. Vibratia se simte putin la orice viteza insa mult mai pronuntat la viteza mare. Masina are 37000 km. Garantie mai am pina la sfirsitul lui septembrie cind fac 3 ani. Link to comment
lsniculescu Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Exact acelasi fenomen l-am reclamat la revizia de saptamana trecuta! Si se manifesta de ceva vreme, insa am asteptat revizia ca sa il rezolv. Cand mi s-a comunicat cauza si comanda facuta deja, mi s-a spus si ca se va face totul pe garantie, dar ca si ca este o problema "generala" la masinile GM, inclusiv Opel (?!), deoarece discurile de frana sunt de calitate "medie". Si reparatia se va face caci am cerut eu asta. Mi s-a sugerat ca viitoarele discuri sa fie ferite de socuri termice puternice (de ex. mers in "oras", apoi trecut prin balti "izolate")... PS Masina are "doar" 18.600 km... Link to comment
paul_marines Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 (edited) Exact acelasi fenomen ... Mi s-a sugerat ca viitoarele discuri sa fie ferite de socuri termice puternice (de ex. mers in "oras", apoi trecut prin balti "izolate")...PS Masina are "doar" 18.600 km... Aceiasi gluma am mai auzit-o la un alt dealer. Motivul era spalatoria si apa "uda". Daca GME gasesc potrivit sa ne " pacaleasca" cu aceste gogorite atunci ne meritam soarta. Ce sa faci pe ploaie sau in alte conditii umede precum cele din Marea Britanie? Edited August 18, 2007 by safari hunter Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now