NLE Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 (edited) Revizie de 1 an la Radacini pe Timisoara: manopera+filtru polen (pe asta nu am gasit sa-l cumpar ) + spray curatat- 350 RON ( ora de manopera 82 RON fara TVA) Am avut consumabilele cumparate "din afara". Consumabile cumparate: Ulei GM la bidon de tabla 3,8l - SAE 5W30 - 130 RON Filtru ulei (Samsung - GM Products) - 9,17 RON Filtru benzina GM - 36 RON Filtru aer Daewoo - Korea - 38 RON Total - 645 RON Totul s-a petrecut la vedere. Nu am stat langa masina dar m-am uitat din "acvariu". S-au miscat repede si nu au zis nimic apropos de consumabilele aduse de mine. Puteam sa aduc setul de filtre de la MANN si nu era nici o problema, ieseam mai ieftin numai ca nu am stiut. Pentru asta si amabilitate merita un +. P.S. Am uitat- daca tot m-am deplasat dupa consumabile, am mai cumparat si niste bujii NGK BKR6E-11 la 52 RON setul (mi s-a parut bun pretul dar le pastrez pt revizia de 30.000 ) Edited July 29, 2008 by NLE Link to comment
cosfru Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Salutare! Chiar mai depreme m-am programat pentru revizie Di BAS Fundeni. Mi s-a comunicat pretul 450RON (TVA inclus). Programarea pentru septembrie.De schimbat mi s-a comunicat : filtre + ulei, plus verificare generala (articulatii,frane). Am intrebat de curiozitate de probl. cu carcasa eletroventilator. Mi s-a spus "ati primit vreo circulara in acest sens? au fost probleme cu anumite loturi, si au fost anuntat posesorii.nu toate masinile chevrolet aveo au avut aceeasi problema". Cam asta e, acum ramane de vazut ce va fi, pana atunci mai bag 1000km ) Link to comment
2007catch Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Am rezolvat problema inainte sa merg in concediu . Am verificat cit ulei mai este in bidon si mi-am dat seama ca aia mi-au mai lasat 100 ml (de-o gargara) , asa ca am scos diferenta (500ml). A doua zi cind am plecat in concediu am fost surprins de cit de bine merge masina , nu mai facea nazuri la turatii mici (2000-2500rpm). Link to comment
Alex.T Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Am facut si eu astazi revizia de 1 an (aprox 12.700 km) la AWP Pitesti. S-au schimbat urmatoarele: Denumire produs - pret (RON fara TVA) -Chev-Filtru aer 96536696a - 43.54 -Filtru polen CHEC96539649A - 96.71 -Chev-Filtru combustibil 96335719 - 37.27 -Chev-Filtru ulei 96570765 - 15.52 -GM-Ulei 10W40 4 L 1942044 - 73.20 -Manopera - 185 Pret total cu TVA: 536.96 RON Impresii: s-au miscat repede (la 8.30 a intrat masina si la 9.40 era gata), mi-au lasat in masina un bidon cu uleiul ramas, am putut sa vad masina din showroom insa a fost cam departe, au inspectat vizual masina si, din cate am vazut, au dat cu un spray pe la motor de dedesubt. Link to comment
Lucian M Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Foarte fain uleiul, n-am ce zice. Nu aveau 5w30? Link to comment
Alex.T Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Cred ca nu. Luni cand ma duc la ei o sa-i intreb de ce nu respecta specificatiile manualului. Link to comment
Lucian M Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 O sa te abureasca "ca ie bun si aista, dom'le". Sa dea cu semnatura ca e ok. Eu nu as fi acceptat sa bage gunoiul ala de ulei in motor nou. Link to comment
emathe Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Nu stie cineva, cum este la Chevolet Vicoria Brasov, te lasa sa participi la revizie, si se pot aduce consumabilele din afara? Link to comment
Alex.T Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 (edited) O sa te abureasca "ca ie bun si aista, dom'le". Sa dea cu semnatura ca e ok. Eu nu as fi acceptat sa bage gunoiul ala de ulei in motor nou. Nu am stiut ca vor baga acest tip de ulei. Chiar daca o sa-mi spuna ca e bun o sa le pun manualul in fata. Probabil ca eu daca veneam la ei cu ulei 10W40 nu acceptau sa-l puna in motor. Edited July 30, 2008 by Alex.T Link to comment
paul_marines Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Nu am stiut ca vor baga acest tip de ulei. Chiar daca o sa-mi spuna ca e bun o sa le pun manualul in fata. Probabil ca eu daca veneam la ei cu ulei 10W40 nu acceptau sa-l puna in motor. Manualul este o recomandare, dar specificatiile tehnice ale motorului nu pot fi eludate. Daca privesti Manual Kalos vei vedea ca valoarea taper maxim - toleranta maxima admisa este de 0,005 mm adeka 5 microni. La fel si valoarea 5 W care este exprimata tot in microni film de ulei minim si unde in cazul celor 10W nu au cum sa intre sa lubrefieze spatiul minum dintre arbore si cuzineti. Folosirea uleiului 10W duce automat la uzura cuzinetilor si a arborelui cotit. Pacat ca istoria se repeta si specialistii GM nu pun mana pe carte sa invete. Cum zise un intelept de la ei: e motor in 8V si merge 10W. Ambitia l-a costa scump, adeka un schimb de 5W gratis plus placerea de a-mi spala motorul cu Oil Flush, ceea ce-ti si recomand pentru a indeparta magiunul din motor. Link to comment
zapacitu Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 (edited) Facut revizia de 2 ani. Service: Gold&Platin Bucuresti. Schimbat : 1.filtru ulei...20.87 ron 2.filtru benzina...50.17 ron 3.ulei GM 5W30...142.7 ron 4.saiba buson ulei...7.56 ron Toate preturile fara TVA.S-a aplicat o reducere de 15% la piese(nu sint sigur de ce). Total piese: 223.85 ron Manopera: 2h...178.5 ron Total:402.35 ron S-a mai verificat rotile, directia si articulatiile. Fltru de polen, de aer si bujiile le schimbasem eu acu vreo 3000km. Placutele de frina mai rezista. Mentin nota 9 data anu trecut. Edited August 1, 2008 by zapacitu Link to comment
Alex.T Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Deci se poate si la preturi mai mici... Link to comment
Abram Burel Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Deci, prin urmare, trebuie sa efectuez "a doua parte" a reviziei de 60K/4ani. A mai ramas faimoasa "distributie" cu sau fara la fel de faimoasa pompa de apa si habar n-am ce altceva. Am sunat la service-ul meu "de veci - GTT si mi-au zis ca piesele e 1300-1400 si manopera vreo 300. M-am cam zgribulit. Prin urmare, rogu-va: a. contra-oferta b. sfaturi c. clarificari referitoare la ce se schimba de fapt (fara ulei, filtre, bujii si alte nimicuri d-astea, care au fost schimbate acum vre-o luna si ceva) Mentionez, ca fapt divers, ca masina nu chitaie, nu scartaie, nu tremura si nici macar n-a avut vreodata vreo eroare pe la ECM-ul ala (conform unui tester cu care s-a procopsit Senna si care al carui conector a fost infipt fara mila in mufa de diagnoza a rechinului, la Lepsa ) Link to comment
valisor Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Salut, Eu am cumparat rolele, pompa de apa, cureaua de transmisie si de distributie de la Elit si m-au costat in jur de 550RON. Vali Link to comment
Abram Burel Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Niste informatii de contact? Link to comment
valisor Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 www.elit.ro, catalog on-line si dai click pe steagul Romaniei. Chiar de ce iti cere user si parola, merge si fara. Vali Link to comment
paul_marines Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Deci, prin urmare, trebuie sa efectuez "a doua parte" a reviziei de 60K/4ani. A mai ramas faimoasa "distributie" cu sau fara la fel de faimoasa pompa de apa si habar n-am ce altceva. AB daca ai iesit din garantie iti foarte recomand sa schimbi doar cureaua, rola intinzatoare si simeringul(rile) axei (axelor) cu came. Ca piese ajungi undeva la 200 RON (curea Gates - Belgium; rola INA - Germany), iar manopera undeva la 300 - 400 RON. Pompa de apa nu cred ca se va schimba decat pe la + 150 k . Stim povesti cu taximetre in CT care au ajuns la 250K fara sa schimbe pompa. Link to comment
codeman Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Ideea e ca eu acum vin de la service si spun cei de acolo ca nu dau garantie daca nu schimb si pompa de apa. La urma urmei e vorba de inca 200 RON maxim Link to comment
paul_marines Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 (edited) Ideea e ca eu acum vin de la service si spun cei de acolo ca nu dau garantie daca nu schimb si pompa de apa. Amice, in cazul tau nu exista alta cale decat respectarea procedurii de intretinere in garantie. Asta este, pe cand la AB masina a iesit din garantie, iar cumparand unele piese poti reduce considerabil costul reviziei. Edited August 5, 2008 by safari hunter Link to comment
codeman Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Masina nu mai este in garantie pentru ca am renuntat la ea.Si eu ma apropii de 60k km. Pentru asta am fost la service. E cam la risc ce spui tu cu reducerea costurilor la aceasta revizie, pentru ca e posibil sa mai tina pompa de apa, dar daca pica dupa ce schimbi ditributia? Manopera sa schimbi o pompa de apa e aceeasi cu cea de la distributie asa ca daca tot umbla acolo se merita sa o schimbe. Plus ca mai trebuie schimbata si cureaua de la alternator.( sau cel putin asa stiu eu) Link to comment
paul_marines Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 E cam la risc ce spui tu cu reducerea costurilor la aceasta revizie, pentru ca e posibil sa mai tina pompa de apa, dar daca pica dupa ce schimbi ditributia? In foarte mare parte ai dreptate, dar sunt cateva ?? care imi permitit doar sa am un punct de vedere diferit. Initial in planul de revizie nici nu se mentiona despre schimbarea pompei de apa. Acum, daca asa cum spui, revizia nu te duce cu tot cu manopera undeva dincolo de sume astronomice (2000 RON) atunci GO FOR IT. Si eu sunt la randu-mi meticulos in ale schimbarilor si mi-am intretinut Kalosul cu atentie, dar nu am schimbat pompa nici la 100 k. O chestie putin mai ciudata a fost ideea de a lasa neschimbat simeringul axei cu came. Aceasta piesa poate ceda mai lesne decat pompa si totusi a trebuit sa cer in mod expres inlocuirea. Link to comment
Abram Burel Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Hai sa recapitulam ce avem pana aici: - cureaua de distributie (si de transmisie? e tot una?) - rola intinzatoare (sau rolele? e una sau... mai multe?) - pompa de apa (chestie controversata, daca o schimb ma costa vreo 250, daca n-o schimb si am probleme, la astia se adauga vreo 300 - evident in regim de service "oficial") - cureaua de alternator (e alta? e de schimbat?) - simeringurile de la axele cu came (presupun ca am doua axe, deci pastrez pluralul... e nevoie sau se stabileste la inspectie si eventual se iau din service? ca banuiesc ca nu e cine stie ce scumpete) Altceva? Link to comment
codeman Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Initial in planul de revizie nici nu se mentiona despre schimbarea pompei de apa. Acum, daca asa cum spui, revizia nu te duce cu tot cu manopera undeva dincolo de sume astronomice (2000 RON) atunci GO FOR IT. Trebuie sa ma uit in cartea masinii dar eu zic ca parca am vazut acolo unde este trecuta revizia de 60k ca se schimba si pompa de apa.Investighez si revin cu informatii. Revizia la reprezentanta stiu ca ajunge la 2000 RON. Eu am gasit pe undeva in Galati cu manopera 200 RON + piese bineinteles Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now